Vrei stance - trebuie sa suferi putin. Mai schimbi un amortizor, mai dai cu spoilerul fata intr-un cotor de mar...iavladu scrie:Ok dar si cu amortizoarele cum ramane?
Daca ar vrea doar stance da, dar nici el nu stie ce vrea, si noi tot incercam sa-l ajutam sa nu-si distruga masina.Bogdan scrie:Mituc, 30/25 e fix pix, atat timp cat el vrea stance...nu va simti diferenta de look decat foarte putin.
Diferenta e semnificativa chiar si de 0.5cm intre o cadere de 35mm versus una de 30 (pentru fata). Aia 0.5cm rezerva de cursa inseamna un plus semnificativ de volum de gaz sau ulei (functie de amortizoare) care ajuta la functionarea amortizorului. Daca amortizorul are o cursa de, sa zicem, 10cm, o diferenta de 5mm de la 7cm la 7.5cm inseamna vreo 8% mai mult gaz/ulei care se va participa la incarcare.
De la o cadere de 3cm la una de 5 e diferenta enorma, gindeste-te doar la fizica gazelor si la faptul ca toate fortele alea variaza lilniar cu volumul, toate astea intr-o piesa care are caracteristici elastice relativ progresive, nu liniare (pe capat nu-i ramine nimic).
Diferenta de la stock la -30/25 e imensa. 5cm mai jos mi se pare deja nepractic si prea stance pentru o masina folosita cit de cit zilnic, si sa nu-mi zica OP ca nu foloseste masina asta zilnic si de fapt mai are o dacie 1300 pe care o rupe prin oras in timp ce C4-ul sta in parcare
Si daca aspectul e important eu inca imi mentin recomandarea pentru o cadere inegala pentru fata si spate, pentru ca roata din spate va intra prea sub aripa si va arata aiurea.
Si mai e aspectul practic, in momentul incarcarii unei masini majoritatea greutatii suplimentare va solicita puntea spate. Si o cadere de 5cm cu amortizoarele stock deja duc la dileme de genul "Sa fac plin sau sa las rezervorul la jumate?".