Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Alexandru FILIP
Data nasterii: 25 Ianuarie 1979
Studii: liceul Jean Monnet, Facultatea de Socio – Psihologie, Universitatea Spiru Haret
Ocupatia: Organizator evenimente, Orange Romania
Orasul natal: Bucuresti
Mancarea preferata: salata Rucola cu Parmezan
Bautura preferata: fresh de portocale
Formatia preferata: U2
Film preferat: Brigada Diverse
Pilot preferat: Sebastien Loeb
Tara preferata: Austria
Starea civila: necasatorit
Inaltimea: 181 cm
Greutatea: 98 kg
Raliul preferat: Raliul Maramuresului,
Raliul Piatra Neamt
Hobby: rally, ski si mountain bike
Bogdan IANCU
data nasterii: 06.10.1975
oras natal: Sibiu
ocupatia: manager
mancare preferata: supa de gaina cu taitei
bautura preferata: cafeaua
formatia preferata: The Beatles
film preferat: toate cu Al Pacino si Robert de Niro
pilot preferat: Tommi Makkinen, Carlos Sainz, Colin McRae
tara preferata: Franta
starea civila: casatorit
inaltzimea: 178 cm
greutate: 77 kg
raliu preferat: Raliul Finlandei si Raliul Maramuresului
hobby: automobilism si sailing-ul
http://www.alexandrufilip.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
Data nasterii: 25 Ianuarie 1979
Studii: liceul Jean Monnet, Facultatea de Socio – Psihologie, Universitatea Spiru Haret
Ocupatia: Organizator evenimente, Orange Romania
Orasul natal: Bucuresti
Mancarea preferata: salata Rucola cu Parmezan
Bautura preferata: fresh de portocale
Formatia preferata: U2
Film preferat: Brigada Diverse
Pilot preferat: Sebastien Loeb
Tara preferata: Austria
Starea civila: necasatorit
Inaltimea: 181 cm
Greutatea: 98 kg
Raliul preferat: Raliul Maramuresului,
Raliul Piatra Neamt
Hobby: rally, ski si mountain bike
Bogdan IANCU
data nasterii: 06.10.1975
oras natal: Sibiu
ocupatia: manager
mancare preferata: supa de gaina cu taitei
bautura preferata: cafeaua
formatia preferata: The Beatles
film preferat: toate cu Al Pacino si Robert de Niro
pilot preferat: Tommi Makkinen, Carlos Sainz, Colin McRae
tara preferata: Franta
starea civila: casatorit
inaltzimea: 178 cm
greutate: 77 kg
raliu preferat: Raliul Finlandei si Raliul Maramuresului
hobby: automobilism si sailing-ul
http://www.alexandrufilip.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Masina CITROËN C2R2, asimilata de grupa A (nr. de concurs 79)
Motor: cilindree – 1593 cmc, 16V, preparat pentru competitii de ORECA, Magny-Cours
Putere: 185 cai putere
Turatie maxima: 8200 rot/min
Transmisie: punte fata
Cutie de viteze: secventiala cu 5 trepte, craboti si autoblocant, produsa de Sadev, axe planetare: CITROEN Sport
Viteza maxima: 172 km/h
Caroserie: ramforsata special pentru competitii, roll-bar Matter
Greutate minima: 1000 kg
Anvelope asfalt: Pirelli – 200/600 R16
Anvelope macadam: Pirelli – 195/65 R15
Jante: OZ Racing
Alimentare: injectie directa multipunct Magneti-Marelli
Carburant: Rompetrol ALTO 101
Preparatorul masinii: Colina Motors, Bucuresti
Directie: servoasistata
Frana de mana: maneta verticala, circuit hidraulic tip S1600
Suspensie asfalt/macadam: BOS
Echipament securitate: Sabelt
Numar omologare FIA: A 5672
Numar inmatriculare: VL 79 BUG
Motor: cilindree – 1593 cmc, 16V, preparat pentru competitii de ORECA, Magny-Cours
Putere: 185 cai putere
Turatie maxima: 8200 rot/min
Transmisie: punte fata
Cutie de viteze: secventiala cu 5 trepte, craboti si autoblocant, produsa de Sadev, axe planetare: CITROEN Sport
Viteza maxima: 172 km/h
Caroserie: ramforsata special pentru competitii, roll-bar Matter
Greutate minima: 1000 kg
Anvelope asfalt: Pirelli – 200/600 R16
Anvelope macadam: Pirelli – 195/65 R15
Jante: OZ Racing
Alimentare: injectie directa multipunct Magneti-Marelli
Carburant: Rompetrol ALTO 101
Preparatorul masinii: Colina Motors, Bucuresti
Directie: servoasistata
Frana de mana: maneta verticala, circuit hidraulic tip S1600
Suspensie asfalt/macadam: BOS
Echipament securitate: Sabelt
Numar omologare FIA: A 5672
Numar inmatriculare: VL 79 BUG
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
multa bafta in ultima etapa . Sper sa iesi campion alaturi de C2 R2
LE: Penlizarea de 30 de sec pentru ce ai luat-o? Fara ea erai pe 2
LE: Penlizarea de 30 de sec pentru ce ai luat-o? Fara ea erai pe 2
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Raliul Aradului
Interviu cu Alex la finalul Raliului Aradului
http://www.youtube.com/watch?v=-Yhgdjzi ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Felicitari Alex mare pacat de penalizare erau inca 2 puncte in plus.
Oricum se anunta o batalie foarte frumoasa pt. ultima etapa de la Campulung
Bafta multa si sa te vedem campion la A
Speram sa ajungem la Campulung sa facem galerie.
Interviu cu Alex la finalul Raliului Aradului
http://www.youtube.com/watch?v=-Yhgdjzi ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Felicitari Alex mare pacat de penalizare erau inca 2 puncte in plus.
Oricum se anunta o batalie foarte frumoasa pt. ultima etapa de la Campulung
Bafta multa si sa te vedem campion la A
Speram sa ajungem la Campulung sa facem galerie.
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Alex Filip intarzie la CO inintea PS7 si primeste 30 de secunde penalizare. Astfel, clasamentul grupei A se schimba, echipajul ajungand pe pozitia a 3-a.
Sursa:autorally.ro
Sursa:autorally.ro
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
ce mor eu pe fazele astea cand o penalizare la masa verde schimba clasamentul obtinut pe probe...
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Comunicat de presa Alex Filip/Bogdan Iancu
- „Dinamobilul”a terminat pe podium la Raliul Aradului
- Alex Filip ramane lider la grupa A
- Lupta pentru titlu se va da la Raliul Argesului
Alex Filip si Bogdan Iancu au ramas, in ciuda unor probleme tehnice, lideri in clasamentul general al grupei A. Lupta pentru titlu se va da in ultima etapa a sezonului 2009.
Un punct avans si sanse reale la titlul grupei A. Asa arata situatia in clasamentul general dupa Raliul Aradului pentru echipajul 79. Etapa a saptea din Campionatul National de Raliuri a inceput cu super speciala programata pe circuitul de karting din Arad, o proba pe care Alex Filip a terminat-o cu al cincilea timp al grupei A. „Este clar ca nu ma simt deloc bine pe acest gen de proba. Am facut o mica greseala si in afara de poze extrem de spectaculoase nu am obtinut nimic”, a spus Alex Filip, dupa prima zi din Raliul Aradului.
In ziua a doua, echipajul 79 a plecat decis sa recupereze timpul pierdut si sa obtina cele 10 puncte. Pe prima speciala de sambata, Alex Filip si Bogdan Iancu au mers fantastic si s-au instalat la conducerea grupei cu un avans de 10 secunde fata de urmatorul clasat. Acesta a fost insa singurul moment bun din ziua secunda. „Speciala a patra a fost oprita din cauza unui incident si noi am primit un timp care ne-a dezavantajat. Pe ultima proba din cea de-a doua bucla am mers ultimii trei, patru kilometri pe pana si am fost foarte aproape sa iesim in decor de doua ori. Chiar si asa am avut un timp mai slab cu doar sase secunde fata de rivalii nostri”, a spus Alex Filip, in penultimul parc de service al raliului.
„Maximum attack” a fost motto-ul pentru ultima trecere pe specialele Conop si Barzava, dar echipajul cu numarul 79 a fost nevoit sa reduca ritmul din cauza unor probleme la alternator. Inaintea ultimei probe, Alex Filip si Bogdan Iancu au incercat sa schimbe bateria ceea ce i-a intarziat cu trei minute in punctul de control orar. „Am primit 30 de secunde penalizare, dar nu am vrut sa risc nimic. Anul trecut am avut probleme similare si masina s-a oprit. Acum obiectivul nostru era sa adunam suficient de multe puncte ca sa ramanem in lupta pentru titlu”, a mai spus Alex Filip.
Penalizarea de 30 de secunde a inseamnat retrogradarea pe treapta a treia a podiumului si doar sase puncte in clasamentul general al grupei A. Chiar si asa, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu si-a atins obiectivul si a ramas pe prima pozitie in clasamentul grupei cu un avans de un punct. „Sigur, ar fi fost frumos sa castigam aici, ceea ce era perfect posibil daca nu am fi avut atat de multe probleme, dar suntem inca pe primul loc. La Campulung, lupta va fi mult mai spectaculoasa si suntem pregatiti sa ne aparam avansul. As vrea sa le multumesc tuturor sponsorilor care ne-au sustinut in sezonul 2009 si in special celor doua comapnii care au decis sa ne sprijine pe final de campionat – Computerland Romania si Michelin Romania, fara ajutorul carora nu am fi putut termina acest sezon. In plus, tot cu ajutorul lor cred ca la ultima etapa vom lua startul cu o masina mai performanta pentru a ne lupta de la egal la egal cu adversarii nostri care dispun de o masina net superioara modelului cu care concuram noi acum”, a mai spus Alex Final, dupa festivitatea de premiere.
Raliul Argesului, ultima etapa din sezonul 2009, se va desfasura in perioada 30 octombrie – 01 noiembrie, pe specialele de macadam din jurul orasului Campulung. „Stiu ca nu va fi un raliu usor, dar dupa cat de bine au mers lucrurile la Arad, o etapa complet noua pentru noi, sunt sigur ca avem cele mai mari sanse la titlul de campioni ai grupei A”, a spus si Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79.
In 2009, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu conteaza pe sprijinul partenerilor: Orange Romania, Citroën Romania, Michelin Romania, Computerland Romania, Coza Advertising, Cefin, Converse si Colina Motors.
REZULTATE – RALIUL ARADULUI 2009 ( etapa a 7-a din - GRUPA A )
1. Edwin Keleti/Victor Ponta – Renault Clio RS 01h19:22,8
2. Daniel Ungur/Anton Avram – Citroen C2R2 Max + 00:56,6
3. Alexandru Filip/Bogdan Iancu - Citroen C2R2 + 00:56,8
3. Ernest Mullner/Eugen Pop – Skoda Fabia + 01:41,1
Clasament general – grupa A (dupa Raliul Aradului 2009):* 1. Alex Filip, 45 p, 2. Edwin Keleti, 44 puncte, 3. Ernest Mullner 37 p, 4. Nistor Duval 23 p, 5. Alexandru Mitroi, 17 p, 6. Lucian Garbacea jr 15 p, 7. Bogdan Barbu 14 p, 8. Daniel Ungur, 12 p, 9. Ciprian Savu, 9 p, 10. Calin Bucur, 8 p, 11. Cristian Enache 8 p, 12. Lucian Garbacea 5 p, 13. Cristian Stefan Szabo, 4 p, 14. Lucian Sauciuc, 3 p, 15. Andrei Cascaval, 3 p, 16. Adrian Dragan 2 p, 17. Szabo Csongor 1 p.
Ce surpriza pregatesti Alex , C2R2 Max?
La fel rugamintea pentru tine ar fi daca ai timp sa ne explici toti termenii din dictari si ce reprezinta fiecare
- „Dinamobilul”a terminat pe podium la Raliul Aradului
- Alex Filip ramane lider la grupa A
- Lupta pentru titlu se va da la Raliul Argesului
Alex Filip si Bogdan Iancu au ramas, in ciuda unor probleme tehnice, lideri in clasamentul general al grupei A. Lupta pentru titlu se va da in ultima etapa a sezonului 2009.
Un punct avans si sanse reale la titlul grupei A. Asa arata situatia in clasamentul general dupa Raliul Aradului pentru echipajul 79. Etapa a saptea din Campionatul National de Raliuri a inceput cu super speciala programata pe circuitul de karting din Arad, o proba pe care Alex Filip a terminat-o cu al cincilea timp al grupei A. „Este clar ca nu ma simt deloc bine pe acest gen de proba. Am facut o mica greseala si in afara de poze extrem de spectaculoase nu am obtinut nimic”, a spus Alex Filip, dupa prima zi din Raliul Aradului.
In ziua a doua, echipajul 79 a plecat decis sa recupereze timpul pierdut si sa obtina cele 10 puncte. Pe prima speciala de sambata, Alex Filip si Bogdan Iancu au mers fantastic si s-au instalat la conducerea grupei cu un avans de 10 secunde fata de urmatorul clasat. Acesta a fost insa singurul moment bun din ziua secunda. „Speciala a patra a fost oprita din cauza unui incident si noi am primit un timp care ne-a dezavantajat. Pe ultima proba din cea de-a doua bucla am mers ultimii trei, patru kilometri pe pana si am fost foarte aproape sa iesim in decor de doua ori. Chiar si asa am avut un timp mai slab cu doar sase secunde fata de rivalii nostri”, a spus Alex Filip, in penultimul parc de service al raliului.
„Maximum attack” a fost motto-ul pentru ultima trecere pe specialele Conop si Barzava, dar echipajul cu numarul 79 a fost nevoit sa reduca ritmul din cauza unor probleme la alternator. Inaintea ultimei probe, Alex Filip si Bogdan Iancu au incercat sa schimbe bateria ceea ce i-a intarziat cu trei minute in punctul de control orar. „Am primit 30 de secunde penalizare, dar nu am vrut sa risc nimic. Anul trecut am avut probleme similare si masina s-a oprit. Acum obiectivul nostru era sa adunam suficient de multe puncte ca sa ramanem in lupta pentru titlu”, a mai spus Alex Filip.
Penalizarea de 30 de secunde a inseamnat retrogradarea pe treapta a treia a podiumului si doar sase puncte in clasamentul general al grupei A. Chiar si asa, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu si-a atins obiectivul si a ramas pe prima pozitie in clasamentul grupei cu un avans de un punct. „Sigur, ar fi fost frumos sa castigam aici, ceea ce era perfect posibil daca nu am fi avut atat de multe probleme, dar suntem inca pe primul loc. La Campulung, lupta va fi mult mai spectaculoasa si suntem pregatiti sa ne aparam avansul. As vrea sa le multumesc tuturor sponsorilor care ne-au sustinut in sezonul 2009 si in special celor doua comapnii care au decis sa ne sprijine pe final de campionat – Computerland Romania si Michelin Romania, fara ajutorul carora nu am fi putut termina acest sezon. In plus, tot cu ajutorul lor cred ca la ultima etapa vom lua startul cu o masina mai performanta pentru a ne lupta de la egal la egal cu adversarii nostri care dispun de o masina net superioara modelului cu care concuram noi acum”, a mai spus Alex Final, dupa festivitatea de premiere.
Raliul Argesului, ultima etapa din sezonul 2009, se va desfasura in perioada 30 octombrie – 01 noiembrie, pe specialele de macadam din jurul orasului Campulung. „Stiu ca nu va fi un raliu usor, dar dupa cat de bine au mers lucrurile la Arad, o etapa complet noua pentru noi, sunt sigur ca avem cele mai mari sanse la titlul de campioni ai grupei A”, a spus si Bogdan Iancu, copilotul echipajului 79.
In 2009, echipajul Alex Filip/Bogdan Iancu conteaza pe sprijinul partenerilor: Orange Romania, Citroën Romania, Michelin Romania, Computerland Romania, Coza Advertising, Cefin, Converse si Colina Motors.
REZULTATE – RALIUL ARADULUI 2009 ( etapa a 7-a din - GRUPA A )
1. Edwin Keleti/Victor Ponta – Renault Clio RS 01h19:22,8
2. Daniel Ungur/Anton Avram – Citroen C2R2 Max + 00:56,6
3. Alexandru Filip/Bogdan Iancu - Citroen C2R2 + 00:56,8
3. Ernest Mullner/Eugen Pop – Skoda Fabia + 01:41,1
Clasament general – grupa A (dupa Raliul Aradului 2009):* 1. Alex Filip, 45 p, 2. Edwin Keleti, 44 puncte, 3. Ernest Mullner 37 p, 4. Nistor Duval 23 p, 5. Alexandru Mitroi, 17 p, 6. Lucian Garbacea jr 15 p, 7. Bogdan Barbu 14 p, 8. Daniel Ungur, 12 p, 9. Ciprian Savu, 9 p, 10. Calin Bucur, 8 p, 11. Cristian Enache 8 p, 12. Lucian Garbacea 5 p, 13. Cristian Stefan Szabo, 4 p, 14. Lucian Sauciuc, 3 p, 15. Andrei Cascaval, 3 p, 16. Adrian Dragan 2 p, 17. Szabo Csongor 1 p.
Ce surpriza pregatesti Alex , C2R2 Max?
La fel rugamintea pentru tine ar fi daca ai timp sa ne explici toti termenii din dictari si ce reprezinta fiecare
-
- Mesaje:13
- Membru din:Joi Aug 06, 2009 2:42 pm
- Numar Inmatriculare:VL 79 BUG
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Salutare tuturor,
In primul rand va multumesc pentru ca urmariti evolutia noastra in CNR.
In legatura cu penalizarea - ne-am oprit inainte de ultima proba sa schimbam bateria ceea ce ne-a facut sa intarziem 3 minute in urmatorul CO. Aceasta penalizare ne-a aruncat pe 3, de pe locul 2 al grupei. Iar daca nu faceam pana, iar timpul acordat pe proba anulata n-ar fi fost cel obtinut pe pana, am fi fost pe 1 in momentul penalizarii.
Dar asa sunt cursele, nu exista daca si cu parca. Atunci cand iei startul merg la victorie, insa sunt constient ca la tot pasul totul se poate destrama.
Imi pare rau pentru ca nu am invins pentru ca timpii nostri de pe speciale au fost cu mult mai buni decat ai adversarilor, insa asta nu face decat sa fie si mai palpitanta lupta de la Raliul Argesului. Stiu ca-l pot invinge pe Keleti, mai ales pe trasee noi. Avantajul este ca urmatoarea cursa se va desfasura pe niste probe complet noi si vom merge cat de tare se poate. De aceea, pentru a suplini diferenta de putere dintre R2 (185CP) si R3 (250CP) am hotarat sa mergem cu o alta masina. Poate va fi R2Max sau C2 S1600.
Cat despre dictare, imi e greu sa povestesc exact ce inseamna fiecare detaliu, insa, la baza dictarea mea e cam asa:
1 - ac de par (viraj de 180 grade)
2 - viraj de 90 grade
3 - viraj de ~ 55 grade, etc...
.
.
6 - viraj plin
Apoi fiecare viraj are cate o nuantza, de + sau - si alte informatii de genul lung sau rorund sau nu taia sau taie mult sau agatza sau in oala sau mascat sau cate vreun reper care sa-mi spuna unde trebuie sa atac vreun viraj lung sau rotund
Astept sa-mi tineti pumnii pentru Arges si sper ca titlul grupei A sa-i revina chevronului Citroen
Toate bune!
Alex.
In primul rand va multumesc pentru ca urmariti evolutia noastra in CNR.
In legatura cu penalizarea - ne-am oprit inainte de ultima proba sa schimbam bateria ceea ce ne-a facut sa intarziem 3 minute in urmatorul CO. Aceasta penalizare ne-a aruncat pe 3, de pe locul 2 al grupei. Iar daca nu faceam pana, iar timpul acordat pe proba anulata n-ar fi fost cel obtinut pe pana, am fi fost pe 1 in momentul penalizarii.
Dar asa sunt cursele, nu exista daca si cu parca. Atunci cand iei startul merg la victorie, insa sunt constient ca la tot pasul totul se poate destrama.
Imi pare rau pentru ca nu am invins pentru ca timpii nostri de pe speciale au fost cu mult mai buni decat ai adversarilor, insa asta nu face decat sa fie si mai palpitanta lupta de la Raliul Argesului. Stiu ca-l pot invinge pe Keleti, mai ales pe trasee noi. Avantajul este ca urmatoarea cursa se va desfasura pe niste probe complet noi si vom merge cat de tare se poate. De aceea, pentru a suplini diferenta de putere dintre R2 (185CP) si R3 (250CP) am hotarat sa mergem cu o alta masina. Poate va fi R2Max sau C2 S1600.
Cat despre dictare, imi e greu sa povestesc exact ce inseamna fiecare detaliu, insa, la baza dictarea mea e cam asa:
1 - ac de par (viraj de 180 grade)
2 - viraj de 90 grade
3 - viraj de ~ 55 grade, etc...
.
.
6 - viraj plin
Apoi fiecare viraj are cate o nuantza, de + sau - si alte informatii de genul lung sau rorund sau nu taia sau taie mult sau agatza sau in oala sau mascat sau cate vreun reper care sa-mi spuna unde trebuie sa atac vreun viraj lung sau rotund
Astept sa-mi tineti pumnii pentru Arges si sper ca titlul grupei A sa-i revina chevronului Citroen
Toate bune!
Alex.
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Sigur iti vom tine pumnii Si poate cine stie, chiar de pe marginea traseului
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
C2 S 1600 suna prea tare La fel si eu sper sa fim prezenti la Raliul Argesului si sa sarbatorim
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
Alex Filip a participat sambata 17 octombrie la Ultima etapa (a V-a), a Campionatului de Slalom Paralel, la Sibiu.
La start s-au inscris 25 de concurenti.
Alex a obtinut locul 1 pe Dacia Logan la clasa de pana la 1600cmc, cu 5 concurenti la start, Alex a obtinut locul 7 in Clasamentul Open.
Clasamentul final a fost urmatorul la clasa de pana in 1600cmc:
Locul I Alex Filip
Locul II Dan Gruca
Locul III Georgian Belecciu
Iata ce a declarat Alex la sfarsitul competitiei :
Alex Filip: “Am venit la etapa de Slalom Paralel de la Sibiu cu gandul la distractie si, in acelasi timp, am vrut sa incerc ceva nou. Am concurat cu o masina complet diferita fata de a noastra si cu toate ca Dacia Logan este cu mult mai putin competitiva decat Citroen-ul nostru, m-am distrat foarte tare. Am avut ocazia sa am in dreapta cativa copiloti si ma bucur ca i-am putut 'plimba' pe circuitul sibian. Vreau sa le multumesc prietenilor mei de la Sibiu pentru sprijin si pentru sansa de a petrece o zi la volanul unei masini de raliu, in special lui Bogdan Nastase, Horatiu Baltador si Bogdan Iancu. Am remarcat cu placere evolutia juniorilor si ii felicit pentru felul in care au tratat aceasta competitie.”
Felicitari Alex
La start s-au inscris 25 de concurenti.
Alex a obtinut locul 1 pe Dacia Logan la clasa de pana la 1600cmc, cu 5 concurenti la start, Alex a obtinut locul 7 in Clasamentul Open.
Clasamentul final a fost urmatorul la clasa de pana in 1600cmc:
Locul I Alex Filip
Locul II Dan Gruca
Locul III Georgian Belecciu
Iata ce a declarat Alex la sfarsitul competitiei :
Alex Filip: “Am venit la etapa de Slalom Paralel de la Sibiu cu gandul la distractie si, in acelasi timp, am vrut sa incerc ceva nou. Am concurat cu o masina complet diferita fata de a noastra si cu toate ca Dacia Logan este cu mult mai putin competitiva decat Citroen-ul nostru, m-am distrat foarte tare. Am avut ocazia sa am in dreapta cativa copiloti si ma bucur ca i-am putut 'plimba' pe circuitul sibian. Vreau sa le multumesc prietenilor mei de la Sibiu pentru sprijin si pentru sansa de a petrece o zi la volanul unei masini de raliu, in special lui Bogdan Nastase, Horatiu Baltador si Bogdan Iancu. Am remarcat cu placere evolutia juniorilor si ii felicit pentru felul in care au tratat aceasta competitie.”
Felicitari Alex
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
am observat ca a capatat putin mai multa amploare acest campionat si despre acei juniori numai vorbe de bine . chiar e frumos traseul de la Sibiu
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;
- eduardo_didi
- Edi Talent
- Mesaje:1602
- Membru din:Dum Feb 18, 2007 8:37 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: Echipajul Alexandru Filip - Bogdan Iancu
In perioada 30 oct - 1 nov 2009 va avea loc Raliul Argesului ultima etapa din capionatul national de raliuri. La start s-au inscris 41 de echipaje : 24 de echipaje la grupa N, 10 la grupa H si 7 la grupa A.
Dupa cum stiti lupta pentru titlu la grupa A este foarte stransa prietenul nostru Alex Filip fiind la 1 punct in fata lui Edwin Keleti.
Keleti se va prezenta la start cu Renault Clio R3 Maxi Evo 2009 o masina mult mai puternica decat c2r2-ul lui Alex.
Daca ar fi sa facem o comparatie am putea sa comparam cu situatia din WRC din ultimul raliu la fel ambii piloti de la varf fiind despartiti la fel de 1 punct.
Speram sa fie o lupta frumoasa fara incidente majore, iar la final Alex sa catige raliul la grupa si sa iasa campion la grupa A.
Sa ii tinem pumnii si FORTZA ALEX
Dupa cum stiti lupta pentru titlu la grupa A este foarte stransa prietenul nostru Alex Filip fiind la 1 punct in fata lui Edwin Keleti.
Keleti se va prezenta la start cu Renault Clio R3 Maxi Evo 2009 o masina mult mai puternica decat c2r2-ul lui Alex.
Daca ar fi sa facem o comparatie am putea sa comparam cu situatia din WRC din ultimul raliu la fel ambii piloti de la varf fiind despartiti la fel de 1 punct.
Speram sa fie o lupta frumoasa fara incidente majore, iar la final Alex sa catige raliul la grupa si sa iasa campion la grupa A.
Sa ii tinem pumnii si FORTZA ALEX
http://www.motorsportnews.ro" onclick="window.open(this.href);return false;