Sfaturi achizitie C4 HDI din 2005 cu peste 120.000km
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
- ECO
- Mesaje:167
- Membru din:Lun Ian 07, 2008 2:09 pm
- Numar Inmatriculare:DB - 26 - ECO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:210
- Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
- Localitate:Bucuresti
da...scuze..eu am declansat aceasta galceava....
poate ne ferim multi de raspuns,....ca nu prea are nimeni diesel nici macar la 60,000..dapoi la 120,000. Poate daca cercetezi pe ceva siteu-ri...de vanzari-cumparari sa vezi la ce kilometraje au ajun totusi...aceste masini, cu toate c ama indoiesc ca vei gasi..e totusi o masina aparuta pe piata in 2004/2005, sai sa faci 50.000 pe an..e greu.
poate ne ferim multi de raspuns,....ca nu prea are nimeni diesel nici macar la 60,000..dapoi la 120,000. Poate daca cercetezi pe ceva siteu-ri...de vanzari-cumparari sa vezi la ce kilometraje au ajun totusi...aceste masini, cu toate c ama indoiesc ca vei gasi..e totusi o masina aparuta pe piata in 2004/2005, sai sa faci 50.000 pe an..e greu.
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Era un baieatan prin galati care avea un coupe cu multi kilometri. Twister cred ca. Mai aruncati o privire si pe la "Cel mai rulat C4" (sau ceva de genul asta), poate gasiti pe acolo unul cu ceva mai vechi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Crick s-a confirmat ce spuneai tu, ca motoarele fara FAP sint euro 3. Azi si-a facut rar-ul prietenul meu, el are euro 3 si nu are FAP. Acum depinde ce jumatate a paharului privesti. Din februarie euro 3 mai scade si s-ar putea sa devina rentabil unul fara FAP chiar daca taxa e un pic mai mare, dar scapi de intretinerea lui.
- vladut_v
- Mesaje:711
- Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
- Contact:
Eu stiu ca motoarele de pe C4, fie benzina, fie diesel (FAP sau neFAP), sunt EURO 4 de cand au aparut ele (adica toamna 2004)! Asa zice si site-ul: http://www.ats.ro/model.php/10
Citroen mai comercializa EURO 3 dar doar pentru vehiculele comerciale ... si asta pana sa apara noile modele (Berlingo/Jumper ... etc)
Citat:
# norma de poluare, reprezentata de ultimele doua caractere ale numarului de omologare inscris la randul 5, cu urmatoarea semnificatie pentru autovehicule: E0 sau R0: Non Euro;
# E1 sau R1: Euro 1;
# E2 sau R2: Euro 2;
# E3 sau R3: Euro 3;
# E4 sau R4: Euro 4;
Baietii de la RAR cred ca erau sub influenta alcoolului
Citroen mai comercializa EURO 3 dar doar pentru vehiculele comerciale ... si asta pana sa apara noile modele (Berlingo/Jumper ... etc)
Citat:
# norma de poluare, reprezentata de ultimele doua caractere ale numarului de omologare inscris la randul 5, cu urmatoarea semnificatie pentru autovehicule: E0 sau R0: Non Euro;
# E1 sau R1: Euro 1;
# E2 sau R2: Euro 2;
# E3 sau R3: Euro 3;
# E4 sau R4: Euro 4;
Baietii de la RAR cred ca erau sub influenta alcoolului
C4 1.6i 16V Berlina
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Salut baieti, de multa vreme nu am mai reusit sa scriu nimic aici dar iata ca azi a venit momentul.
Vladut, motaorele vandute in Romania sunt euro 3, daca nu crezi, da un mail frumos la minunatul ATS ca vrei sa stii ce masini second au C4 si vei primi un mail inapoi in care vei descoperi ca motoarele 1.6HDI si 1.6i sunt euro 3. Si eu am fost uimit dar e real. Ce e la ei pe site nu prea are legatura cu realitatea. In Romania se cauta sa se scape de motorele Euro3 ramase pe stoc.
In incercarea de a cumpara o masina, am fost aseara cu ea la ATS pe Bucuresti Ploiesti. Am ramas uimit de cat de scarbosi sunt acei oameni, de halul in care se paorta cu tine care vii sa le dai bani, si cat de usor iti vorbesc urat si cu rautate de parca tu esti sclavul lor si trebuie sa le lingi cismele cand vii la ei in magazin. Tot ce se spune pe forum este adevarat!!!!!!!!! Sunt incredibil de nesimititi si lipsiti de profesionalism!
Aceasta experienta a pus capac scurtei mele incursiuni in lumea Citroen. Gasisem o masina din 2006, euro 4, fara FAP, echiparea de baza fara ESP, clima bizonica, fara cotiera, cu jante de tabla, din Franta. Am vrut sa stiu un istoric dar masina din 2006 nu are carte service . La ATS nu se ofera nici un fel de istoric pt masinile luate din afara. In clipa asta a disparut certitudinea kilometrilor si deja nu mai stiu la cat sa ii schimb distributia sau sa fac revizia.
Service-uri putine, oameni neorientati spre client ba din contra, masini cu provenienta indoielnica datorita lipsei istoricului probabil cu intantia de a masca niste kilometri. Masina anterioara a fost un Renault, nu am avut niciodata probleme la service, mi-am dorit schimbare, dar se pare ca se schimba totul.
Cu parere de rau, evenimentele pe care le-am trait in ultimele zile ma fac sa plec de buna voie de langa C4 si sa ma reorientez catre alta marca. Cu banii astia cred ca platesc un avans si incep un leasing la o masina noua, oricare exclusiv Citroen.
Imi pare foarte rau ca trebuie sa ma indrept in alta directie dar felul de a fi al oamenilor de la ATS a fost un factor determinant. Fiind o masina second, era inevitabil sa nu ii vizitez de cateva ori...prefer sa nu ii mai vad vreodata.
Va multumesc celor ce au venit cu sfaturi, va doresc la toti bafta multa, masini bune si ZERO vizite la service.
PS: Daca voi locui vreodata in Franta o sa imi iau C4 ....doar daca ei sunt altfel decat oamenii de aici pentru ca daca asta e politica firmei, nu vreau sa ajung sa depind de vreo eparatie la ei.
Toate cele bune!
Vladut, motaorele vandute in Romania sunt euro 3, daca nu crezi, da un mail frumos la minunatul ATS ca vrei sa stii ce masini second au C4 si vei primi un mail inapoi in care vei descoperi ca motoarele 1.6HDI si 1.6i sunt euro 3. Si eu am fost uimit dar e real. Ce e la ei pe site nu prea are legatura cu realitatea. In Romania se cauta sa se scape de motorele Euro3 ramase pe stoc.
In incercarea de a cumpara o masina, am fost aseara cu ea la ATS pe Bucuresti Ploiesti. Am ramas uimit de cat de scarbosi sunt acei oameni, de halul in care se paorta cu tine care vii sa le dai bani, si cat de usor iti vorbesc urat si cu rautate de parca tu esti sclavul lor si trebuie sa le lingi cismele cand vii la ei in magazin. Tot ce se spune pe forum este adevarat!!!!!!!!! Sunt incredibil de nesimititi si lipsiti de profesionalism!
Aceasta experienta a pus capac scurtei mele incursiuni in lumea Citroen. Gasisem o masina din 2006, euro 4, fara FAP, echiparea de baza fara ESP, clima bizonica, fara cotiera, cu jante de tabla, din Franta. Am vrut sa stiu un istoric dar masina din 2006 nu are carte service . La ATS nu se ofera nici un fel de istoric pt masinile luate din afara. In clipa asta a disparut certitudinea kilometrilor si deja nu mai stiu la cat sa ii schimb distributia sau sa fac revizia.
Service-uri putine, oameni neorientati spre client ba din contra, masini cu provenienta indoielnica datorita lipsei istoricului probabil cu intantia de a masca niste kilometri. Masina anterioara a fost un Renault, nu am avut niciodata probleme la service, mi-am dorit schimbare, dar se pare ca se schimba totul.
Cu parere de rau, evenimentele pe care le-am trait in ultimele zile ma fac sa plec de buna voie de langa C4 si sa ma reorientez catre alta marca. Cu banii astia cred ca platesc un avans si incep un leasing la o masina noua, oricare exclusiv Citroen.
Imi pare foarte rau ca trebuie sa ma indrept in alta directie dar felul de a fi al oamenilor de la ATS a fost un factor determinant. Fiind o masina second, era inevitabil sa nu ii vizitez de cateva ori...prefer sa nu ii mai vad vreodata.
Va multumesc celor ce au venit cu sfaturi, va doresc la toti bafta multa, masini bune si ZERO vizite la service.
PS: Daca voi locui vreodata in Franta o sa imi iau C4 ....doar daca ei sunt altfel decat oamenii de aici pentru ca daca asta e politica firmei, nu vreau sa ajung sa depind de vreo eparatie la ei.
Toate cele bune!
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
Mai nu stiu ce tot vorbiti voi cu euro 3 pe 1.6i si hdi...in actele masinii scrie clar 4.Nu cred ca au scris aiurea tocmai acolo.Si chiar prin absurd daca ar fi scris si este euro 3, chiar ma bucur, pentru masina va trage mai bine, iar la vanzare o voi vinde ca euro 4
Cel mai sigur voi afla la inspectia tehnica de doi ani, pe care o voi face in zilele urmatoare.
Cel mai sigur voi afla la inspectia tehnica de doi ani, pe care o voi face in zilele urmatoare.
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Unde ai facut-o? Ca si eu tre' sa ma duc acusica, in 3 luni. RAR sau altundeva?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Ramas bun!
Astazi mi-am luat masina , este noua, a costat 9500E, are aer conditionat, e pe motorina, cuplu 200Nm, garantie 3 ani, merge impecabil, e euro 4 asa ca taxa e 167E si e Logan . Pentru Citroen mai astept sa se dezvolte o retea de service ma calumea si sa posede si angajatii ATS niste notiuni elementare de bun simt si respect fata de client.
Bafta tuturor, multmesc celor ce au venit cu sfaturi, km multi si fara belele la toata lumea!
Topicul se poate inchide.
Bafta tuturor, multmesc celor ce au venit cu sfaturi, km multi si fara belele la toata lumea!
Topicul se poate inchide.
-
- Mesaje:210
- Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
- Localitate:Bucuresti
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
18 luni e standard, daca mai vrei inca 18, mai platesti 100 si un pic de euro in plus. Eu am avut contact cu service IPSO timp de 2 ani, timp in care am fost tratat cu respectul cuvenit desi nu veneam la ei cu vreo masina de 25.000E, ba din contra, cu cea mai ieftina masina din gama. Daca tu ai avut ghinion sa vezi la Renault si oameni nesimtiti, nu pot sa te contrazic in totalitate, padure fara uscaturi nu exista. Cu toate astea iti recomand forumurile de renault sa vedem care e procentul celor ce se plang de service comparativ cu posesorii de Citroen. Eu cand am fost cu masina aia la ATS mai aveau aia putin si ne luau si la palme ca am indraznit sa ii dernajam. Pentru cine nu ma crede va recomand daca aveti o zi calma si plictisitoare sa treceti pe la ATS-ul de pe Bucuresti-Ploiesti si sa vorbiti cu oricine de acolo.
PS: Deja nimeni nu mai vorbeste la subiect asa ca oricine va citi topicul in cautarea unui sfat se va trezi cu povesti ce nu prea au legatura cu titlul (gen tips and tricks cand vezi un C4 second).
PS: Deja nimeni nu mai vorbeste la subiect asa ca oricine va citi topicul in cautarea unui sfat se va trezi cu povesti ce nu prea au legatura cu titlul (gen tips and tricks cand vezi un C4 second).