Sfaturi achizitie C4 HDI din 2005 cu peste 120.000km
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Salut,
Inainte sa imi fac acest cont am citit in lung si in lat acest forum. Imi place foarte mult masina asta din toate punctele de vedere, am mers cu ea ca pasager deocamdata si mi-a lasat un gust deosebit de placut. M-am decis sa achizitionez asa ceva dar fiindca nu imi pot permite una noua m-am orientat spre piata second hand din Franta care e are asemenea exemplare (mai ales coupe din fericire ). Fiindca intentionez sa fac mai mult de 20.000km pe an, o sa fie un HDI de 92 sau 110 cai cu aproximativ 120.000 km la bord, pentru ca asa se gasesc.
Ce piese difera intre motarele 1.6 HDI de 92 cai si cele de 110 cai?
Avand in vedere ca e facuta pe modelul lui Peugeot 307 mi-e cam teama de cateva chestii care se cam inlocuiau la 307: valva EGR, injectoare, turbina, volanta.
Acestea sunt din puncutl meu de vedere elementele cele mai costisitoare care ar putea "pica" neprevazut.
Imi puteti da va rog niste sfaturi cand ajung sa vad o masina, care sunt simptomele ce m-ar determina sa imi indrept pasii in alta directie.
Ce am retinut eu cititnd in stanga si in dreapta:
-Volanta se cere schimbata cand la oprirea motorului masina are un tremurat pronuntat;
-Valva EGR e responsabila la 307 de mesajul "anitpollution fault" si citind la ei am vazut ca e scumpa (cam 2500 ron o inlocuire);
-de injectoare mare lucru nu stiu recunosc dar pica si ele intr-o veselie la alte marci, sunte cele de la C4 mai rezistente?
- turbina nu am auzit sa sa se strice prea des decat la Renault Laguna 2001-2003, la C4 ar trebui sa tina ma gandesc ca e totusi o masina de generatie mai noua.
Pe forum am vazut ca toata lumea are masina noua dar daca nu intreb aici, nu prea am unde in alta parte.
Daca nu trebuia postat aici, imi cer scuze, e primul post si rog moderatorii sa mute discutia unde ii e locul.
PS: Daca am uitat ceva o sa mai intreb pe parcurs
Inainte sa imi fac acest cont am citit in lung si in lat acest forum. Imi place foarte mult masina asta din toate punctele de vedere, am mers cu ea ca pasager deocamdata si mi-a lasat un gust deosebit de placut. M-am decis sa achizitionez asa ceva dar fiindca nu imi pot permite una noua m-am orientat spre piata second hand din Franta care e are asemenea exemplare (mai ales coupe din fericire ). Fiindca intentionez sa fac mai mult de 20.000km pe an, o sa fie un HDI de 92 sau 110 cai cu aproximativ 120.000 km la bord, pentru ca asa se gasesc.
Ce piese difera intre motarele 1.6 HDI de 92 cai si cele de 110 cai?
Avand in vedere ca e facuta pe modelul lui Peugeot 307 mi-e cam teama de cateva chestii care se cam inlocuiau la 307: valva EGR, injectoare, turbina, volanta.
Acestea sunt din puncutl meu de vedere elementele cele mai costisitoare care ar putea "pica" neprevazut.
Imi puteti da va rog niste sfaturi cand ajung sa vad o masina, care sunt simptomele ce m-ar determina sa imi indrept pasii in alta directie.
Ce am retinut eu cititnd in stanga si in dreapta:
-Volanta se cere schimbata cand la oprirea motorului masina are un tremurat pronuntat;
-Valva EGR e responsabila la 307 de mesajul "anitpollution fault" si citind la ei am vazut ca e scumpa (cam 2500 ron o inlocuire);
-de injectoare mare lucru nu stiu recunosc dar pica si ele intr-o veselie la alte marci, sunte cele de la C4 mai rezistente?
- turbina nu am auzit sa sa se strice prea des decat la Renault Laguna 2001-2003, la C4 ar trebui sa tina ma gandesc ca e totusi o masina de generatie mai noua.
Pe forum am vazut ca toata lumea are masina noua dar daca nu intreb aici, nu prea am unde in alta parte.
Daca nu trebuia postat aici, imi cer scuze, e primul post si rog moderatorii sa mute discutia unde ii e locul.
PS: Daca am uitat ceva o sa mai intreb pe parcurs
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- Ovidiu
- El_Rey
- Mesaje:542
- Membru din:Joi Mar 01, 2007 1:58 pm
- Marca si model masina:AUDI A6 2013 2.0TDI
VW POLO 2007 1.4i - Numar Inmatriculare:BXX5EBI
- Localitate:BUCURESTI
- Contact:
- Dan pasare
- Supermoderator
- Mesaje:6120
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
- Numar Inmatriculare:B 35 DOX
- Localitate:Bucuresti/Cernica
- Contact:
Cred ca orice sfat trebuie raportat la pret.Deci cat costa acest C4?
viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
- stevey
- Mesaje:781
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
- Marca si model masina:C4 1.6i BLACK
- Localitate:Iasi/Bucuresti
- Contact:
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
hai sa`ti zic un secret.toti dau kilometrajul inapoi.si cei de afara si cei din tara.asta e garantat.te trimit intr`-un loc in bucuresti sa vezi ce de masini sunt in fata blocului la ala si cum stau cuminti la coada.de la logan la ultimul mertzan.sincer nu ai cum sa`ti dai seama.doar la renault scenic sau espace care au telecomanda la radio cd din dotare daca ii scoti bateria revine kilometrajul.asa ca grija multa de unde o iei ca sigur e dat inapoi kilometrajul.
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Multumesc pentru raspunsurile date, au fost promte dar nu m-au lamurit cu nimic .
Sunt ferm convins ca la orice masina second se schimba cate ceva la ea dupa achizitie (distributie+pompa apa+placute frana+filtre+ulei+ amortizoare eventualpentru ca se stiu a fi sensibile).
Eu eram curios ce mai da semne de slabiciune dupa rularea pe drumurile mirifice ale patriei.
Hai sa o luamm pe rand:
- pretul se situeaza undeva intre 7500-8500 E (e varianta standard, fara nici o optiune in plus). Pe mine ma intereseaza doar sa fie motorina (imi doresc sa vad si eu consum la drum intins sub 6-7% cat am acum la benzina din dotare) si sa aiba aer conditionat si ma multumesc cu sistemul audio din dotare;
-as cumpara cu cea mai amre placere una noua, dar cel mai ieftin HDI este 15.123E, aproape dublu si credit nu mai vreau sa fac. Am terminat unul si m-am saturat sa dau bani la banci.
-km dati inapoi, stiu si de asta evident insa mi se pare plauzibil ceva in jurul a 100.000km in 2-3 ani, adica nu ar fi mult dati inapoi.
Am vazut o carte de C4 si distributia scria ca se schimba parca la 160.000km daca e folosit in regim sever sau la 240.000km daca e folosit in regim normal.
-Exista 1.6HDI de 92 de cai si de 110 cai. Puteti vizita cu usurinta pagina de la ATS iar in sectiunea preturi veti observa ambele tipuri de motorizare.
http://www.ats.ro/priceList.php
Cum adica "daca e motorul vechi...", ce are? Repet intrebarea, prin ce difera o versiune de alta ?
Sunt ferm convins ca la orice masina second se schimba cate ceva la ea dupa achizitie (distributie+pompa apa+placute frana+filtre+ulei+ amortizoare eventualpentru ca se stiu a fi sensibile).
Eu eram curios ce mai da semne de slabiciune dupa rularea pe drumurile mirifice ale patriei.
Hai sa o luamm pe rand:
- pretul se situeaza undeva intre 7500-8500 E (e varianta standard, fara nici o optiune in plus). Pe mine ma intereseaza doar sa fie motorina (imi doresc sa vad si eu consum la drum intins sub 6-7% cat am acum la benzina din dotare) si sa aiba aer conditionat si ma multumesc cu sistemul audio din dotare;
-as cumpara cu cea mai amre placere una noua, dar cel mai ieftin HDI este 15.123E, aproape dublu si credit nu mai vreau sa fac. Am terminat unul si m-am saturat sa dau bani la banci.
-km dati inapoi, stiu si de asta evident insa mi se pare plauzibil ceva in jurul a 100.000km in 2-3 ani, adica nu ar fi mult dati inapoi.
Am vazut o carte de C4 si distributia scria ca se schimba parca la 160.000km daca e folosit in regim sever sau la 240.000km daca e folosit in regim normal.
-Exista 1.6HDI de 92 de cai si de 110 cai. Puteti vizita cu usurinta pagina de la ATS iar in sectiunea preturi veti observa ambele tipuri de motorizare.
http://www.ats.ro/priceList.php
Cum adica "daca e motorul vechi...", ce are? Repet intrebarea, prin ce difera o versiune de alta ?
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Am citat din meorie si la ora asta mi-e inca putin somn , dar trebuie sa recunosti ca am fost aproape.dimabogdan scrie:Nu stiu ce carte de C4 ai vazut tu ca la mine scrie 120000 in conditii severe.
Oricum aceste masini par a fi mult mai solide decat o Alfa 147 de exemplu a carei curea se schimba obligat fortat dupa cate 60.000 km.
PS: Am gasit si postul in care se vorbea ceva asemanator, dar eu nu am intrebat doar daca se merita sau nu, eu sunt hotarat sa iau asa ceva din Franta insa vreau sa stiu la ce sa ma uit cand ma intalnesc cu masina, in afara de ce am mentionat mai sus.
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Fa-i toate verificarile, de preferat intr-un service ceva. Ia cu tine pe cineva care se pricepe la masini si are ochiul format, daca totul e in regula ai dat banul si ai venit cu ea acasa si la intalnirile noastre..
Multa bafta!
Multa bafta!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:26
- Membru din:Mie Dec 12, 2007 12:25 pm
- Localitate:Bucuresti
Este in mod evident cea mai sigura varianta dar gandeam la situatia in care as merge personal in Franta sa o iau de la cineva. Oricum o sa incerc sa merg cu cineva care chiar are asa ceva dar doream si eu sa stiu niste posibile hibe ascunse, in afara de ce e prezentat pe forum in diverse topicuri, ce apar dupa mai multi sau mai putini km.
Care sunt semene ca e distributia uzata de exemplu? E masina mai lenesa, e vreun zgomot specific?
Care sunt semenela ca trebuie inlocuite amortizoarele pe spate? Pentru ca stiu ca ele de noi fac un zgomot foarte puternic la contactul cu o groapa
Chestii de genul asta as vrea sa aflu.
Care sunt semene ca e distributia uzata de exemplu? E masina mai lenesa, e vreun zgomot specific?
Care sunt semenela ca trebuie inlocuite amortizoarele pe spate? Pentru ca stiu ca ele de noi fac un zgomot foarte puternic la contactul cu o groapa
Chestii de genul asta as vrea sa aflu.
- nero
- Robotizat
- Mesaje:843
- Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact: