C4 Sedan 1.6i SX
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
Motoarele vin prerodate, deci nu e nevoie de rodaj. Specificatiile producatorului spun ca 2500 km trebuie sa nu ii dai forja totusi. In concluzie, dupa ce ai facut 2500 km, poti spune ca ai terminat rodajul
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF
-
- Mesaje:150
- Membru din:Lun Iul 13, 2009 5:31 pm
- Numar Inmatriculare:B 09 VJL
- Localitate:Timisoara
Re: C4 Sedan 1.6i SX
poti te rog sa traduci cuvantul forja in cifre, rpm, conditii....Bogdan98 scrie:Motoarele vin prerodate, deci nu e nevoie de rodaj. Specificatiile producatorului spun ca 2500 km trebuie sa nu ii dai forja totusi. In concluzie, dupa ce ai facut 2500 km, poti spune ca ai terminat rodajul
C4 sedan 1.6i SX a.k.a. Citro'
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Sedan 1.6i SX
nu ar trebui sa depasesti 2 treimi din turatia motorului. Deci daca pe la 6000 si ceva iti taie ramai in zona 4 000 rpm
- navzar_x
- Mesaje:651
- Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
- Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Sedan 1.6i SX
cand am luat-o pe a mea si a fost vorba de rodaj, recomandarea dealerului a fost ca 2000-2500 km sa nu o ridic mai sus de 3000 rpm. cam astea sunt conditiile de rodaj sa fie totul ok ... eventual cand o urci in ture sa nu o urci brusc ... sa nu bagi piciorul in ea ... o urci un pic mai lent ...
stiu ca tentatia e mare sa te bucuri de ea acum sa-i dai un pic de talpa (crede-ma vorbesc din experienta )dar mai bine ai acum mai multa grija de ea si te bucuri apoi mai mult
stiu ca tentatia e mare sa te bucuri de ea acum sa-i dai un pic de talpa (crede-ma vorbesc din experienta )dar mai bine ai acum mai multa grija de ea si te bucuri apoi mai mult
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz
- florinc4
- Operat ESTetic
- Mesaje:3251
- Membru din:Dum Sep 28, 2008 4:55 pm
- Numar Inmatriculare:B 94 URH
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 Sedan 1.6i SX
@navzar_x: acelasi lucru mi l-au zis si mie...pana in 3000 de ture primii 1500-2000...cica se se aseze motoru ...doar nu o pleca de-acolo
C4 coupe facelift: 1.6l cu 122 de ponei
- navzar_x
- Mesaje:651
- Membru din:Mie Apr 08, 2009 8:27 am
- Numar Inmatriculare:B-XX-DBR
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Sedan 1.6i SX
da ai dreptate ... de asezat motorul sincer nici nu ai nevoie de 1500-2000 ca prin hartoapele din bucuresti se aseaza din primii 30
C4 facelift berlina 1.6i 122 de fugareti ... blue recife - albastra ca focul ... de la aragaz
- Lyvyoo
- Mesaje:32
- Membru din:Sâm Aug 29, 2009 1:22 pm
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Legat de revizie...
Avusesem o micuta contradictie cu dealerul caci spunea ca la masinuta asta se poate face revizie si la 30.000km!!! Toata lumea reacomanda 15.000 dar probabil vroia sa-mi trezeasca sentimente de admiratie pt respectivul C4 Sedan
Ati mai auzit de asa ceva?
Avusesem o micuta contradictie cu dealerul caci spunea ca la masinuta asta se poate face revizie si la 30.000km!!! Toata lumea reacomanda 15.000 dar probabil vroia sa-mi trezeasca sentimente de admiratie pt respectivul C4 Sedan
Ati mai auzit de asa ceva?
New Mazda 3 Sedan
- Bogdan98
- Citroen Fan
- Mesaje:2812
- Membru din:Vin Mar 21, 2008 11:47 am
- Marca si model masina:C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
- Localitate:Bucuresti / Militari
- Contact:
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Asa zice in cartea masinii, 30.000 km. Dar pentru "conditii grele" adica Romania (asa este clasificata, din cauza de drumuri proaste, praf mult, etc), se reduce de la 30.000 la 20.000, dar este de preferat s-o faci undeva intre 15.000 si 20.000
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Asta e o vrajeala cu Romania = conditii grele.
Chiar si cu drumurile proaste in general ale noastre avem unele drumuri foarte bune. Si daca circuli numai pe alea ce faci?
In al doilea rand la revizie iti schimba uleiul si filtrele.
Daca ai mai mult praf pe drumuri ti se infunda filtrul de aer si nu mai trage ca inainte, dar nu iti trage aer prafuit.
Conditii grele inseamna altceva, inseamna diferente mari de temperatura zi-noapte, inseamna rularea in regim prelungit (taxi), sau rularea si opririle dese, fara ca motorul sa aiba timp sa se incalzeasca calumea nu inseamna ca o tara anume inseamna automat 'conditii grele'
Faptul ca in Romania sunt drumuri proaste multe se reflecta asupra unor elemente ale masinii care capata o uzura mai mare (tren rulare, suspensii, directie, etc)
De cate ori la revizie vi s-au verificat voua chestiile astea?
De altfel in nici o carte tehnica nu se scrie 'rulaj in tara Z, R E si U inseamna.... si rulaj in tarile Y X C F inseamna asa...' ci 'rulaj in conditi grele inseamna ca faci cutare cutare'
Poti sa ai 'conditii grele' si in Franta sau in Germania, in functie de ce faci cu masina, de cum mergi cu ea si la ce o folosesti.
Ca e bine si recomandat sa faci revizia cat la intervale mai scurte, sa schimbi filtrele si uleiul la fel, des, la 10-15k km e altceva, dar spuneti-mi unde un producator declara alb pe negru ca Romania = conditii grele si obliga revizii scurtate.
Si ma refer la documente oficiale si serioase, nu la povesti de pe forumuri.
Chiar si cu drumurile proaste in general ale noastre avem unele drumuri foarte bune. Si daca circuli numai pe alea ce faci?
In al doilea rand la revizie iti schimba uleiul si filtrele.
Daca ai mai mult praf pe drumuri ti se infunda filtrul de aer si nu mai trage ca inainte, dar nu iti trage aer prafuit.
Conditii grele inseamna altceva, inseamna diferente mari de temperatura zi-noapte, inseamna rularea in regim prelungit (taxi), sau rularea si opririle dese, fara ca motorul sa aiba timp sa se incalzeasca calumea nu inseamna ca o tara anume inseamna automat 'conditii grele'
Faptul ca in Romania sunt drumuri proaste multe se reflecta asupra unor elemente ale masinii care capata o uzura mai mare (tren rulare, suspensii, directie, etc)
De cate ori la revizie vi s-au verificat voua chestiile astea?
De altfel in nici o carte tehnica nu se scrie 'rulaj in tara Z, R E si U inseamna.... si rulaj in tarile Y X C F inseamna asa...' ci 'rulaj in conditi grele inseamna ca faci cutare cutare'
Poti sa ai 'conditii grele' si in Franta sau in Germania, in functie de ce faci cu masina, de cum mergi cu ea si la ce o folosesti.
Ca e bine si recomandat sa faci revizia cat la intervale mai scurte, sa schimbi filtrele si uleiul la fel, des, la 10-15k km e altceva, dar spuneti-mi unde un producator declara alb pe negru ca Romania = conditii grele si obliga revizii scurtate.
Si ma refer la documente oficiale si serioase, nu la povesti de pe forumuri.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
-
- Mesaje:150
- Membru din:Lun Iul 13, 2009 5:31 pm
- Numar Inmatriculare:B 09 VJL
- Localitate:Timisoara
Re: C4 Sedan 1.6i SX
nah ca n-am mai scris de mult
unde sunt acum : 4 ani si ceva......doar 50000 kms
Am avut masina de servici, deci vreo ceva ani Citro a stat in garaj, cu 10 kms facuti la 2-3 luni.
Insa in ultimele 6 luni am schimbat tara(am dat romania pe franta)....deci Citro a reinceput treabam si am facut 18000 kms de atunci.
Masina .....not so bad, not so good.
Un mic sumar al problemelor :
- Am fost nevoit sa schimb la 45000 kms : discuri + placute de frana...caci aveam o vibratie in volan la franare...cam devreme zic eu, tinand cont ca NU am condus sportiv(neavand cum cu acest vapor). 330 EUR-> moca
- am un consum de ulei...pe care personal nu il consider normal ....~1 l /10000 kms...Citroen Franta il considera normal dupa masuratori si alte alea........dar pur si simplu nu am cum sa ii conving ca nu e ok . Am hartie oficiala Citroen France caci masina e ok si consumul e normal.
Voi ce parere aveti ?
- trebuie sa schimb protectia de caldura de la teava de esapament, caci are o urechiusa rupta si vibreaza.......nu mare cacat...dar costa si asta 50 EUR
A venit si vremea de schimbat cauciucuri. Si aici am o dilema .
Pe Sedan gumele sunt 215/55/R16.Frumoase si scumpe.
Pe hatchback.....gumele sunt 205/55/R16.....frumoase si ceva mai ieftine.
M-am uitat pe ceva comparatoare.....si par compatibile(adica in limite).
Ce parere aveti?
Ca si sumar ...va cer parerea pentru gume + consum de ulei.
unde sunt acum : 4 ani si ceva......doar 50000 kms
Am avut masina de servici, deci vreo ceva ani Citro a stat in garaj, cu 10 kms facuti la 2-3 luni.
Insa in ultimele 6 luni am schimbat tara(am dat romania pe franta)....deci Citro a reinceput treabam si am facut 18000 kms de atunci.
Masina .....not so bad, not so good.
Un mic sumar al problemelor :
- Am fost nevoit sa schimb la 45000 kms : discuri + placute de frana...caci aveam o vibratie in volan la franare...cam devreme zic eu, tinand cont ca NU am condus sportiv(neavand cum cu acest vapor). 330 EUR-> moca
- am un consum de ulei...pe care personal nu il consider normal ....~1 l /10000 kms...Citroen Franta il considera normal dupa masuratori si alte alea........dar pur si simplu nu am cum sa ii conving ca nu e ok . Am hartie oficiala Citroen France caci masina e ok si consumul e normal.
Voi ce parere aveti ?
- trebuie sa schimb protectia de caldura de la teava de esapament, caci are o urechiusa rupta si vibreaza.......nu mare cacat...dar costa si asta 50 EUR
A venit si vremea de schimbat cauciucuri. Si aici am o dilema .
Pe Sedan gumele sunt 215/55/R16.Frumoase si scumpe.
Pe hatchback.....gumele sunt 205/55/R16.....frumoase si ceva mai ieftine.
M-am uitat pe ceva comparatoare.....si par compatibile(adica in limite).
Ce parere aveti?
Ca si sumar ...va cer parerea pentru gume + consum de ulei.
C4 sedan 1.6i SX a.k.a. Citro'
- sorinel0310
- Mesaje:1098
- Membru din:Lun Mar 11, 2013 5:44 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 Coupe (an: 2008) - 2.0 HDi 16V - Noir
- Numar Inmatriculare:B *** SXN
- Localitate:Bucuresti (RO) / Groningen (NL)
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Consumul de ulei si eu cred ca e normal.
Legat de discuri...din ce spui, daca zici ca iti vibra volanul, inseamna ca au fost usor ovalizate, de la gropi sau stropite cu apa cand au fost incinse, asadar ai avut ghinion pur si simplu.
Legat de discuri...din ce spui, daca zici ca iti vibra volanul, inseamna ca au fost usor ovalizate, de la gropi sau stropite cu apa cand au fost incinse, asadar ai avut ghinion pur si simplu.
Citroen C4 Coupe (2008): 2.0 HDi 16V, 138CP & FAP (VTR+) - Noir Obsidian
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
Currently updated to VTS features + Engine Chiptuning - Stage 2: 163CP & 395NM
Magic number: 200.000km
viewtopic.php?f=19&t=7683&start=0
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
C4 Sedan 1.6i SX
Eu zic sa respecti dimensiunile cauciucurilor si sa pui 215!
Esti primul pe care il aud ca se vaita de consum de ulei fara sa piarda pe undeva! La cat ai intervalul de revizie setat in franta? Nu cumva e 30000? Asta inseamna ca intre revizii consumi 3 litri de ulei?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Esti primul pe care il aud ca se vaita de consum de ulei fara sa piarda pe undeva! La cat ai intervalul de revizie setat in franta? Nu cumva e 30000? Asta inseamna ca intre revizii consumi 3 litri de ulei?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Cum sa fie normal 1 litru de ulei la 10 mii de km???
Nu am mai auzit pana acum pe colegii cu benzinare sa le pape asa,in plus eu o sg data am completat cel mult 300 de grame la 15000 km dar a fost o intamplare izolata.Merg cu aceeasi cantitate de ulei de la schimb la schimb.
Nu am mai auzit pana acum pe colegii cu benzinare sa le pape asa,in plus eu o sg data am completat cel mult 300 de grame la 15000 km dar a fost o intamplare izolata.Merg cu aceeasi cantitate de ulei de la schimb la schimb.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Victor.VR
- Teh STIG
- Mesaje:1823
- Membru din:Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
- Marca si model masina:Leon FR 2015 (+Audi)
- Localitate:București
- Contact:
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Eu la fel am. 1L/10.000 km, si e considerat normal.
Banuiesc ca asta patesc cei ce merg turat
Banuiesc ca asta patesc cei ce merg turat
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005
Chevrolet Nubira CDX, 2005
-
- Mesaje:912
- Membru din:Vin Mai 22, 2009 5:58 pm
- Localitate:Bucuresti
Re: C4 Sedan 1.6i SX
Eu am benzinar 1.6 si intr-un an am fost fortzat sa fac revizia la 20.000km si n-am avut decat o sg liniuta lipsa la ulei.... aia cred ca e 200gr? Nu merg turat deloc, nici subturat