Citroen C4 Coupe-Enterprise
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Cu pasii i-am pierdut de mult din vedere.... urasc autoritatile si birocratia din suflet.
Totusi revin cand m-oi vedea cu numerele negre cu o sinteza
safe
Totusi revin cand m-oi vedea cu numerele negre cu o sinteza
safe
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
Cum am promis:
Taxa de inmatriculare 1981 RON
Bataie de cap: cat cuprinde
Bucuria de a-ti vedea masina inmatriculata: Nepretuita
safe
Taxa de inmatriculare 1981 RON
Bataie de cap: cat cuprinde
Bucuria de a-ti vedea masina inmatriculata: Nepretuita
safe
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- meercha
- Mesaje:95
- Membru din:Lun Iul 20, 2009 9:36 am
- Numar Inmatriculare:B-110-VTR
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
cuprinde si taxa pe poluare? RAR-ul?
Citroen C4 Coupe VTR 1.6i 16V 110 cp
viewtopic.php?f=19&t=5818" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=19&t=5818" onclick="window.open(this.href);return false;
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
Totalul a fost cam asa:
Inmatriculari provizorii (2 bucati):aprox 100 RON
Revizia(ulei/filtru ulei/filtru aer/placute frana fata/filtru motorina/bec pozitie): 560 RON
RAR: 950 RON cu spaga - 750 fara spaga
Taxa inmatriculare: 1981 RON
Taxe adiacente(numere/taxe de smecher ale statului): 250 RON
Folii: 350 RON
Proiectoare: 150 RON
6000 Km parcursi: aprox.1400 RON (super consum )
Total distractie post-cumparare: 5741 RON
safe
Inmatriculari provizorii (2 bucati):aprox 100 RON
Revizia(ulei/filtru ulei/filtru aer/placute frana fata/filtru motorina/bec pozitie): 560 RON
RAR: 950 RON cu spaga - 750 fara spaga
Taxa inmatriculare: 1981 RON
Taxe adiacente(numere/taxe de smecher ale statului): 250 RON
Folii: 350 RON
Proiectoare: 150 RON
6000 Km parcursi: aprox.1400 RON (super consum )
Total distractie post-cumparare: 5741 RON
safe
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
Pentru ca m-am speriat si am crezut ca nu o sa imi dea omologare pe banchete si centuri si nu am vroiam sa risc sa ma respinga so am apelat la o cunostinta a unei cunostinte care mi-a recomandat un nene care avea pile la RAR si intr-adevar nu am avut nici o bataie de cap...Dar m-a costat
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- speedy'91
- Mesaje:189
- Membru din:Lun Apr 26, 2010 5:23 pm
- Numar Inmatriculare:AG 91 BAU
- Localitate:PITESTI
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
-de exemplu in pitesti mergi la reprezentanta(cartec)platesti 400lei si baieti iti dau hartia ca ai montat bancheta la ei;apoi mergi la rar si pe langa cei aprox 400lei(eliberare c.i.v, i.t.p ,identificare)mai platesti 350lei(omologare individuala de la 2 locuri la 5locuri);cost-400+400+350+x=1150lei+x,unde x=spaga;
-sa va dau un pont ,pt cei care nu stiu ,poti afla km. reali ,pretul cu care a fost vanduta masina(numai pt cele vandute la licitatie prin firma australe.fr,adica majoritatea enterprise-lor) super simplu:introduci nr. de inmatriculare de franta pe goolgle si dai enter; ca exemplu incercati cu cateva de pe autovit(pe autovit au aprox 70.000km si in realitate la licitatie au avut peste 150.000km,cred ca au venit cu ele din franta in mansalier ,de mai multe ori) sau cu ale voastre daca mai stiti nr de franta ;
-nu va luati dupa bisnitari ca nu stiu ei nimic de kilometri ; ii dau inapoi la un meserias in bucuresti,costa fix 40E;
Parerea mea e ca trebuie sa fi super naiv sa crezi ca francezii le cumpara cu 13000-14000E si le vand dupa aprox.2-3ani,la numai 70.000km cu 3500-4000E;oricum sa nu isi faca nimeni probleme din cauza km-lor, pt ca masinile au avut tot ce le trebuie si au mers pe super strazi(nu macadam ca la noi);daca sti chestia de mai sus poti sa negociezi la sange cu bisnitarii,cand le vei spune la fix km si pretul cu care le-au cumparat sa vezi uimire!
-sa va dau un pont ,pt cei care nu stiu ,poti afla km. reali ,pretul cu care a fost vanduta masina(numai pt cele vandute la licitatie prin firma australe.fr,adica majoritatea enterprise-lor) super simplu:introduci nr. de inmatriculare de franta pe goolgle si dai enter; ca exemplu incercati cu cateva de pe autovit(pe autovit au aprox 70.000km si in realitate la licitatie au avut peste 150.000km,cred ca au venit cu ele din franta in mansalier ,de mai multe ori) sau cu ale voastre daca mai stiti nr de franta ;
-nu va luati dupa bisnitari ca nu stiu ei nimic de kilometri ; ii dau inapoi la un meserias in bucuresti,costa fix 40E;
Parerea mea e ca trebuie sa fi super naiv sa crezi ca francezii le cumpara cu 13000-14000E si le vand dupa aprox.2-3ani,la numai 70.000km cu 3500-4000E;oricum sa nu isi faca nimeni probleme din cauza km-lor, pt ca masinile au avut tot ce le trebuie si au mers pe super strazi(nu macadam ca la noi);daca sti chestia de mai sus poti sa negociezi la sange cu bisnitarii,cand le vei spune la fix km si pretul cu care le-au cumparat sa vezi uimire!
alfa romeo 156facelift,1.9JTDm,150cp
drumurile din Pitesti sunt varza!la fel si 90% din soferi!iar curcanii cu caschetă sunt de la tara sau fac naveta!
drumurile din Pitesti sunt varza!la fel si 90% din soferi!iar curcanii cu caschetă sunt de la tara sau fac naveta!
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
Eu am primit informatiile astea chiar de la "biznitarul" care mi-a vandut-o.
Desi nu il cunosteam m-am imprietenit cu el si mi-a explicat omul absolut tot.
Ideea e ca atunci cand te duci sa vezi o masina, poti da un search pe google dupa nr de inmatric din Franta si fara sa mai accesezi nici un link iti afiseaza pe tel in 3 randuri, detaliile despre masina.
Si mai e o chestie faina- ei cand cumpara masina primesc o expertiza completa pe care firma care o vinde, care se face in momentul vanzarii - e o verificare data dreaqu (include si gradul de uzura a placutelor de inmatriculare ) - daca aveti acces la foaia aia puteti cumpara masina pe incredere
Desi nu il cunosteam m-am imprietenit cu el si mi-a explicat omul absolut tot.
Ideea e ca atunci cand te duci sa vezi o masina, poti da un search pe google dupa nr de inmatric din Franta si fara sa mai accesezi nici un link iti afiseaza pe tel in 3 randuri, detaliile despre masina.
Si mai e o chestie faina- ei cand cumpara masina primesc o expertiza completa pe care firma care o vinde, care se face in momentul vanzarii - e o verificare data dreaqu (include si gradul de uzura a placutelor de inmatriculare ) - daca aveti acces la foaia aia puteti cumpara masina pe incredere
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
Dupa 2 ani nu mai gasesc nimic cu google dupa numarul de inmatriculare francez (207DRC78).
Si ce ma bucur ca am fost printre primii cu Enetrprise in Romania. Nu am fost nevoit sa dau spaga, nu am platit taxe suplimentare de omologari ; domnul de la RAR mi-a zis clar daca am banchete si centuri e considerata cu 5 locuri. Deci inmatricularea masinii mele a costat cit la un copue veritabil.
Si ce ma bucur ca am fost printre primii cu Enetrprise in Romania. Nu am fost nevoit sa dau spaga, nu am platit taxe suplimentare de omologari ; domnul de la RAR mi-a zis clar daca am banchete si centuri e considerata cu 5 locuri. Deci inmatricularea masinii mele a costat cit la un copue veritabil.
-
- Mesaje:30
- Membru din:Lun Iun 21, 2010 2:43 pm
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
tot modelul enterprise am si eu adusa din franta,si tot 725 ron am platit si eu la RAR pe omolagare,identificare etc, masina fiind completa la interior....urmeaza taxa de inmatriculare
-
- Mesaje:3
- Membru din:Lun Iul 12, 2010 8:49 pm
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
salutare tuturor
fff interesanta discutia despre enterprise,dar inainte de toate sa incepem cu inceputul(eu sunt nou pe aici):ideea e ca ma chinui sa-mi cumpar o masina cu un buget de max 5000 euroi si e destul de greu sa gasesti ceva ok care sa respecte raportul calitate/pret.....acum cateva zile imi zice cineva de un C4...zic ok,sa vad ce mai e si cu astea ca deja am trecut de la opel la ford si de la renault la vw si nik nik.....caut pe autovit si ce sa vezi:C4 ieftinache!!!!!!!!!! .
bun,dar cam dubios(tzaran tzaran,dar totusi:d)...vad ca e piatza plina de C4 si sunt majoritatea cam din 2007 cu km pana in 80k...
acum nelamuriri(daca ma puteti ajuta)-ideea e ca nu prea am treaba cu masinile-sunt beginer:D -si as avea nevoie de mai multe sfaturi):
1.se merita sa cumperi un enterprise?
2.cam ce verificari tre facute la cumparare?\
3.vad ca pe autovit au aparut anunturi de la o mica firma care se ocupa cu asa ceva(ar fi de preferat sa iau de la ei sau de la un fizic?);
4.cei care aveti deja C4 cu cati km le-ati cumparat,cati aveti acum si ce probleme majore au fost?
5.in comparatie cu alte masini(opel,renault,vw) intretinerea este mai mica/mare?
6.o problema este spatiul pentru mine.cum considerati voi acest punct?
7.cum se verifica la o masina daca are filtru de particule?
8.faza cu cautatu nr de inmatriculare pe google nu fct(sau nu stiu eu sa caut bene:D)-de exemplu pt nr: 1164 XR 26 nu gas nik.
astept raspunsurile voastre cu cat mai multe detalii posibile.
multumesc anticipat ;
numai bine!!!!
fff interesanta discutia despre enterprise,dar inainte de toate sa incepem cu inceputul(eu sunt nou pe aici):ideea e ca ma chinui sa-mi cumpar o masina cu un buget de max 5000 euroi si e destul de greu sa gasesti ceva ok care sa respecte raportul calitate/pret.....acum cateva zile imi zice cineva de un C4...zic ok,sa vad ce mai e si cu astea ca deja am trecut de la opel la ford si de la renault la vw si nik nik.....caut pe autovit si ce sa vezi:C4 ieftinache!!!!!!!!!! .
bun,dar cam dubios(tzaran tzaran,dar totusi:d)...vad ca e piatza plina de C4 si sunt majoritatea cam din 2007 cu km pana in 80k...
acum nelamuriri(daca ma puteti ajuta)-ideea e ca nu prea am treaba cu masinile-sunt beginer:D -si as avea nevoie de mai multe sfaturi):
1.se merita sa cumperi un enterprise?
2.cam ce verificari tre facute la cumparare?\
3.vad ca pe autovit au aparut anunturi de la o mica firma care se ocupa cu asa ceva(ar fi de preferat sa iau de la ei sau de la un fizic?);
4.cei care aveti deja C4 cu cati km le-ati cumparat,cati aveti acum si ce probleme majore au fost?
5.in comparatie cu alte masini(opel,renault,vw) intretinerea este mai mica/mare?
6.o problema este spatiul pentru mine.cum considerati voi acest punct?
7.cum se verifica la o masina daca are filtru de particule?
8.faza cu cautatu nr de inmatriculare pe google nu fct(sau nu stiu eu sa caut bene:D)-de exemplu pt nr: 1164 XR 26 nu gas nik.
astept raspunsurile voastre cu cat mai multe detalii posibile.
multumesc anticipat ;
numai bine!!!!
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
Hai sa vedem:
Eu am enterprize din Martie si am "implinit" ieri 8000Km
Deci:
1. "Se merita" e un lucru generic si subiectiv - eu zic ca se merita
2. Ar fi niste lucruri de verificat dar sunt multe de scris aici - merita sa le afli doar daca vrei C4 neaaparat
3. Firmele alea sunt ale acelorasi "persoane fizice" doar ca s-au "lipit" cumva sa-si deschida firma - nu e o certitudine - aia sunt mai zmecherasi chiar;
4. Eu am cumparat-o cu 130.000 reali - acum 138K si am avut o singura problema - aveam suruburile in care e prins eleronul slabite si le-am strans in 15 minute
5. Habar nu am sa-ti raspund concret;
6. Daca te referi la spatiu interior - C4 e cunoscut pentru spatiu enorm la interior si pot sa confirm - la 1.94 inaltime am mai multe variante de setare a postului de condus - portbagajul mi se pare mediu-decent (parere neavizata - si eu nici nu prea car decat maxim 3 trolere medii)
7. Daca are 110 CP(verifici nr de Kw in talon) - are filtru de particule
Daca are 66Kw in talon - adica 90 CP - nu are Filtru de particule
8. Functioneaza la o anume perioada dupa ce a fost cumparata masina din Franta - apoi firma care a vandut-o sterge anuntul (nu stiu exact perioada - dar aprox o luna)
Mai gasesti inca foooarte multe info utile pe forum, Deci bafta!!
E o masina care nu stiu prin ce proces chimic dar te face sa zambesti - Sa ne anunti ce ai decis
Spor la cautat
Eu am enterprize din Martie si am "implinit" ieri 8000Km
Deci:
1. "Se merita" e un lucru generic si subiectiv - eu zic ca se merita
2. Ar fi niste lucruri de verificat dar sunt multe de scris aici - merita sa le afli doar daca vrei C4 neaaparat
3. Firmele alea sunt ale acelorasi "persoane fizice" doar ca s-au "lipit" cumva sa-si deschida firma - nu e o certitudine - aia sunt mai zmecherasi chiar;
4. Eu am cumparat-o cu 130.000 reali - acum 138K si am avut o singura problema - aveam suruburile in care e prins eleronul slabite si le-am strans in 15 minute
5. Habar nu am sa-ti raspund concret;
6. Daca te referi la spatiu interior - C4 e cunoscut pentru spatiu enorm la interior si pot sa confirm - la 1.94 inaltime am mai multe variante de setare a postului de condus - portbagajul mi se pare mediu-decent (parere neavizata - si eu nici nu prea car decat maxim 3 trolere medii)
7. Daca are 110 CP(verifici nr de Kw in talon) - are filtru de particule
Daca are 66Kw in talon - adica 90 CP - nu are Filtru de particule
8. Functioneaza la o anume perioada dupa ce a fost cumparata masina din Franta - apoi firma care a vandut-o sterge anuntul (nu stiu exact perioada - dar aprox o luna)
Mai gasesti inca foooarte multe info utile pe forum, Deci bafta!!
E o masina care nu stiu prin ce proces chimic dar te face sa zambesti - Sa ne anunti ce ai decis
Spor la cautat
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
-
- Mesaje:3
- Membru din:Lun Iul 12, 2010 8:49 pm
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
multzam fain andu_nae(chiar nu ma asteptam la un raspuns asa rapid :d)
dar tu ai cumparat-o din bucuresti sau din alt loc??
daca ai luat-o din buc ,poti sa imi recomanzi un service specializat pentru teste?
si initial tipu de la care ai cumparat-o a zis km reali sau numai dupa teste?
multzam si astept raspunsuri...
ciao!!!
dar tu ai cumparat-o din bucuresti sau din alt loc??
daca ai luat-o din buc ,poti sa imi recomanzi un service specializat pentru teste?
si initial tipu de la care ai cumparat-o a zis km reali sau numai dupa teste?
multzam si astept raspunsuri...
ciao!!!
- cisu
- Mesaje:856
- Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
- Numar Inmatriculare:AG1.6HDI
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
km reali chiar nu conteaza la o masina de 2-3 ani, ci numai starea tehnica... poate sa aiba maxim 200.000km daca e enterprise (min 120.000)! apoi e mai important sa nu fi avut accidente care sa fi afectat caroseria (o bara sau o aripa zgariata e ceva obisnuit in franta)
-restul pieselor sunt supuse uzurii normale si oricum bagi bani in ea, cat de bine s-ar prezenta.
- unde ii faci test de compresie, test de injectoare, test de putere, test tren rulare, fara sa fuga vanzatorul injurand?
- 20-30 % e noroc!
- daca iti cade turbina sau compresorul la clima, desi nu avea nici un semn ca e pe duca? ai pus-o! noi, costa de te seaca... daca te lasa un injector? 19 milioane la citroen! pe bucata! o axa cu came (uzura sau defect de fabricatie) 16 milioane ...etc. daca sh-urile ar fi asa bune fara reparatii inca 5 ani, NU S-AR MAI VINDE!
cand iei un sh te astepti la 500-1000 de euro de cheltuieli, asa ca tragi in jos de pret cat poti si faci un calcul...
Eu asa gandesc, asa am experimentat!
-restul pieselor sunt supuse uzurii normale si oricum bagi bani in ea, cat de bine s-ar prezenta.
- unde ii faci test de compresie, test de injectoare, test de putere, test tren rulare, fara sa fuga vanzatorul injurand?
- 20-30 % e noroc!
- daca iti cade turbina sau compresorul la clima, desi nu avea nici un semn ca e pe duca? ai pus-o! noi, costa de te seaca... daca te lasa un injector? 19 milioane la citroen! pe bucata! o axa cu came (uzura sau defect de fabricatie) 16 milioane ...etc. daca sh-urile ar fi asa bune fara reparatii inca 5 ani, NU S-AR MAI VINDE!
cand iei un sh te astepti la 500-1000 de euro de cheltuieli, asa ca tragi in jos de pret cat poti si faci un calcul...
Eu asa gandesc, asa am experimentat!
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)
( hmmm....)
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Citroen C4 Coupe-Enterprise
1. Eu oricind as recumpara un Enterprise.
2. Pe linga cele obisnuite (stare tehinca, aspect, etc) sa ii verifici si interventiile in garnatie la o reprezentanta Citroen. Afli km si data interventiei si iti faci si o idee despre km reali si stare generala. Daca are un listing de 2 pagini in garantie .... o cam lasi.
3. Ca e PF sau PJ tot una e. Tot un samsar se ascunde in spate de obicei.
4. Eu am facut 30.000 km cu ea, dar daca ti-o da cu 50.000 km dupa 2-3 ani nu prea ii crede. Singura problema majora care o consider eu a fost un por in radiatorul de clima.
5. Diferente mari nu cred ca sint, lunind in calcul acelasi an, acelasi tip de motorizare si aceeasi clasa.
6. Spatiul e arhi-mega-super suficient si ergonomic zic eu; nu 100% dar in general da.
7. Daca seria de sasiu contine combinatia 9HZ are filtru de particule, daca nu ai scapat de o grija.
8. Nu stiu.
2. Pe linga cele obisnuite (stare tehinca, aspect, etc) sa ii verifici si interventiile in garnatie la o reprezentanta Citroen. Afli km si data interventiei si iti faci si o idee despre km reali si stare generala. Daca are un listing de 2 pagini in garantie .... o cam lasi.
3. Ca e PF sau PJ tot una e. Tot un samsar se ascunde in spate de obicei.
4. Eu am facut 30.000 km cu ea, dar daca ti-o da cu 50.000 km dupa 2-3 ani nu prea ii crede. Singura problema majora care o consider eu a fost un por in radiatorul de clima.
5. Diferente mari nu cred ca sint, lunind in calcul acelasi an, acelasi tip de motorizare si aceeasi clasa.
6. Spatiul e arhi-mega-super suficient si ergonomic zic eu; nu 100% dar in general da.
7. Daca seria de sasiu contine combinatia 9HZ are filtru de particule, daca nu ai scapat de o grija.
8. Nu stiu.