Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Scrie răspuns
Avatar utilizator
vip3r_yo05
Mesaje:668
Membru din:Joi Sep 09, 2010 1:42 pm
Marca si model masina:Citroen DS5
Numar Inmatriculare:B-65-YAT
Localitate:Bucuresti
Contact:
Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de vip3r_yo05 » Lun Oct 08, 2012 8:45 pm

Salut,

M-am decis sa cumpar (SH) un c4 coupe 2.0 hdi. Asa cum spune si titlul as dori daca se poate, de la posesori si nu numai, sfaturi si sugestii referitoare la ce ar trebui sa am grija, si de ce ar trebui sa ma feresc; ce vi s-a intamplat "sa cada", ce probleme comune au fost depistate, etc.

Avand in vedere ca am vazut si alte topicuri deschise cu linkuri catre autovit, nu cred ca fac reclama mascata (daca este vreo problema cer iertare si rog moderatorii sa aiba intelegere).

Mi-am propus daca tot suntem o comunitate pasionata sa pun la dispozitie si linkul catre anuntul cu pricina: http://www.autovit.ro/citroen-c4-C25646968.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maine seara sunt programat la un service sa vedem daca trece proba "fizica" iar apoi, cu ajutorul lui norishor (caruia tin sa-i multumesc inca o data) vom vedea si cum sta cu "psihologicul".
nu sunt perfect, dar sunt perfect asa cum sunt

Servicii foto-video evenimente

andrei VUA
Mesaje:106
Membru din:Joi Oct 13, 2011 6:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Numar Inmatriculare:B 08 VUA
Localitate:bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de andrei VUA » Lun Oct 08, 2012 8:52 pm

Un sfat ar fii sa te uiti la baterie sa nu Fie sub 70 de amperi si 680 curet de pornire...altfel o sa stai cu cablurile pe ea la iarna:(

Avatar utilizator
b-10-ake
Mesaje:294
Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de b-10-ake » Lun Oct 08, 2012 9:45 pm

Eu am deja 202.000 km
In general am avut probleme cu ce au toate masinile nu legate de motor dar de restul cum ar fi:
-pompa de servo
-cablaju de la portbagaj (asta e proaspata, abia am remediat-o azi)
-volanta a fost schimbata dar pe garantie la vreo 80.000 de km (cu tot cu ambreiaj pe care l-am platit), in rest probleme minore care nu tin de marca/motor/stil de condus.
In rest e o masina buna daca a fost intretinuta
Totusi am rezerve cu privire la 5 stele EURONCAP avand in vedere ca are pavilion(din experienta prin perioada respectiva toate masinile cu trapa aveau doar 4 stele), dar nu e o problema decat in caz ca te dai peste cap Doamne fereste.
Tot asa mi se pare un pic ciudat nr de km si nu stiu cat de usor.

De verificat bujiile de preincalzire, nivelul de EOLYS (dupa asta poti sa vezi si daca sunt km reali, macar cu o bataie de cateva mii de km), pompa de servo daca are lichid la mufe inseamna ca e pe duca si costa o groaza (peste 3000 RON).

andrei VUA scrie:Un sfat ar fii sa te uiti la baterie sa nu Fie sub 70 de amperi si 680 curet de pornire...altfel o sa stai cu cablurile pe ea la iarna:(
Nu neaparat, insa trebuie musai sa functioneze macar 3 bujii de preincalzire, altfel nu porneste nici cu reactorul langa ea:D.Mie mi-a tinut bateria originala 2 ani si un pic, iar cea inlocuita, care are sub 600 sigur curentul de pornire si doar 65 A merge de 4 ani fara probleme, oricum trebuie verificata bateria in sine daca mai este buna sau nu.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115

http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine

andrei VUA
Mesaje:106
Membru din:Joi Oct 13, 2011 6:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Numar Inmatriculare:B 08 VUA
Localitate:bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de andrei VUA » Lun Oct 08, 2012 10:03 pm

A mea nu are decat 92000km si pot sa spun k in afara de pb cu o baterie subdimensionata si termocupla de la ventilatorul de la radiator nu am avut nimic de reprosat pana acum.....si sa nu uit de un oring la compresorul de clima k pierdea freon la greu....in rest doar consumabile

andrei VUA
Mesaje:106
Membru din:Joi Oct 13, 2011 6:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 2.0 HDI
Numar Inmatriculare:B 08 VUA
Localitate:bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de andrei VUA » Lun Oct 08, 2012 10:07 pm

La km e adevarat k e cam dubios, dar poate ca la fel ca a mea....masina de showroom care a fost cumparata si a inceput sa circule abea din 2009

Avatar utilizator
vip3r_yo05
Mesaje:668
Membru din:Joi Sep 09, 2010 1:42 pm
Marca si model masina:Citroen DS5
Numar Inmatriculare:B-65-YAT
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de vip3r_yo05 » Mar Oct 09, 2012 8:46 am

b-10-ake scrie:Eu am deja 202.000 km
In general am avut probleme cu ce au toate masinile nu legate de motor dar de restul cum ar fi:
-pompa de servo
-cablaju de la portbagaj (asta e proaspata, abia am remediat-o azi)
-volanta a fost schimbata dar pe garantie la vreo 80.000 de km (cu tot cu ambreiaj pe care l-am platit), in rest probleme minore care nu tin de marca/motor/stil de condus.
In rest e o masina buna daca a fost intretinuta
Totusi am rezerve cu privire la 5 stele EURONCAP avand in vedere ca are pavilion(din experienta prin perioada respectiva toate masinile cu trapa aveau doar 4 stele), dar nu e o problema decat in caz ca te dai peste cap Doamne fereste.
Tot asa mi se pare un pic ciudat nr de km si nu stiu cat de usor.

De verificat bujiile de preincalzire, nivelul de EOLYS (dupa asta poti sa vezi si daca sunt km reali, macar cu o bataie de cateva mii de km), pompa de servo daca are lichid la mufe inseamna ca e pe duca si costa o groaza (peste 3000 RON).

andrei VUA scrie:Un sfat ar fii sa te uiti la baterie sa nu Fie sub 70 de amperi si 680 curet de pornire...altfel o sa stai cu cablurile pe ea la iarna:(
Nu neaparat, insa trebuie musai sa functioneze macar 3 bujii de preincalzire, altfel nu porneste nici cu reactorul langa ea:D.Mie mi-a tinut bateria originala 2 ani si un pic, iar cea inlocuita, care are sub 600 sigur curentul de pornire si doar 65 A merge de 4 ani fara probleme, oricum trebuie verificata bateria in sine daca mai este buna sau nu.
Mersi frumos pentru toate sugestiile. Nu prea stiu cum as putea verifica niveluul de EOLYS, dar macar stiu ca sa-i rog pe cei de la service, daca ei nu se uita la asta.

Cat despre pompa... sper sa fie ok [-o<
nu sunt perfect, dar sunt perfect asa cum sunt

Servicii foto-video evenimente

Avatar utilizator
b-10-ake
Mesaje:294
Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de b-10-ake » Mar Oct 09, 2012 9:09 am

Pai operatia in sine e mai empirica asa cu EOLYS

Trebuie pus lichidul intr-un alt vas (are 3 litri de lichid cand e noua masina) si vazut cat a ramas si in functie de asta vezi si nr de KM cat de cat.
Conform tabelului dintr-un asa zis manual de reparatii ar fi cam asa
Noua are 2.8l +0.2 (asta cred ca ar fi rezerva)
Pe urma : 30.000 km 2.17+0.2
60.000 km 1.55+0.2
90.000 km 0.92+0.2
120.000 km 0.3 + 0.2
Deci la tine ar trebui sa fie undeva cam la 1 litru in total ramas in rezervor.Mie la 150.000 de km (aprox) mi-a dat eroare ca nu mai am deci intrasem in aia 0.2 de rezerva deja.Rezervorul e sub masina, protejat de un scut, cam pe la mijlocul masinii in partea soferului dar vine cam in dreptul banchetei de fapt.Este un recipient de plastic in sine, care are vreo 2-3 cabluri atasate la el si un furtun.Vezi ca nu toate service-urile stiu de existenta acestei chestii dar in mod normal nu ar trebui sa te taxeze cu mai mult de 1 ora manopera.

Daca trebuie sa inlocuiesti EOLYS te costa cam 1000 RON toata operatia ( e vreo 600 RON lichidul) + manopera + resetare computer ca nu stie cat lichid e acolo decat daca ii spune cineva in computer ca l-a reumplut(de asta se si verifica cu vasul gradat:P), plus pompa care la mine a fost vreo 3500 RON ar fi inca 1000 de euro in plus la pretul masinii si de asta zic, poate or mai fi si alte chestii da io doar pe astea le-am avut.
Si recipientul unde deserti sa masori cantitatea trebuie sa fie de STICLA.Poate ar fi mai bine sa mergi la un service Citroen sau as putea sa-ti recomand sa mergi la Augsburg in Militari ca si aia sunt destul de meseriasi, io la ei mi-am facut operatiunile necesare dupa 150.000 cand a iesit din garantie.

Iar cu pompa de servo se intampla ca se defecteaza un simering care izoleaza partea electrica de cea mecanica si rezultatul e ca intra lichid de servo in motorul electric si il prajeste.Insa surpinzator rezista de mult timp asa dar apare lichid de servo daca scoti cablurile electrica din pompa exact la mufe, se infiltreaza peste tot.Ideea e ca servo electric functioneaza(e alimentat) doar cand tragi de volan, atunci cand mergi drept e nealimentat (de aici apare o reducere de consum fata de pompa pe curea clasica), si in cateva secunde cat iei o curba e destul de putin probabil sa se arda imediat dar in timp e moarte sigura.

Si mi-am adus aminte, sa intrebi daca a fost reparat climatronicul ( e o problema cu niste roti dintate de plastic care se macina si nu mai comuta de pe rece pe cald ) reparatia nu e scumpa e vreo 100 lei kit-ul de reparatie + o ora de manopera, dar poate deja a fost facuta.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115

http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje:4721
Membru din:Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare:. . AG ... OPUS
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de Tomita » Mar Oct 09, 2012 9:25 am

aia ar fi deja o probema generica tuturor, si cunoscuta.
banuiesc ca s-a referit doar la 2.0 hdi

asa, exista un topic creat de mihai cu probleme de baza ce ar trebui verificate
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de Norishor » Mar Oct 09, 2012 9:43 am

Nivelul eolys-ului se poate verifica si din lexia. Acolo apare si daca a fost resetat si de cate ori, cand si-a facut ultima regenerare, care e media de km la care s-au facut regenerarile FAP, etc. :ya
Sper sa nu fie nevoie de demontat.
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
vip3r_yo05
Mesaje:668
Membru din:Joi Sep 09, 2010 1:42 pm
Marca si model masina:Citroen DS5
Numar Inmatriculare:B-65-YAT
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Sfaturi si sugestii in vederea achizitionarii unui 2.0 HDI

Mesaj de vip3r_yo05 » Mar Oct 09, 2012 1:50 pm

Norishor... stim ce sa facem azi! :D

Mersi AKE pentru toate info-urile. Omu' mi-a zis ca e dezamagit de masina, iar asta sper sa se traduca prin toate defectele astea... adica sa le fi schimbat el pe toate, iar eu sa iau o masina buna d-acum incolo. :ok
nu sunt perfect, dar sunt perfect asa cum sunt

Servicii foto-video evenimente

Scrie răspuns

Înapoi la “Sfaturi achizitie Citroen C4”