intrebarea: cum imi dau seama daca este sau nu E4 norma de poluare si are sau nu filtru de particule?
ar fi trist RAU sa nu fie si sa nu aiba...
C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
nu-ti lua diesel cu fap, c4 sau nu
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
de ce sa nu aiba filtru de particule ?
ma uitam dupa unele neinmatriculate sunt ieftine si ...e taxa mai mica daca ARE filtrul de particule.
ma uitam dupa unele neinmatriculate sunt ieftine si ...e taxa mai mica daca ARE filtrul de particule.
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
eu am / avut 1.6 hdi cu FAP... pana la 130 k de km nu am avut nici o problema cu el... la un momentdat va trebui completat cu lichid eolys sau cum se numeste... pretul e undeva la 600-700 de lei . In carte scrie ca la 120 k de km se completeaza , asa ca tu decizi daca se merita cu FAP sau nu ... stiu ca e diferenta destul de mare la taxa de inmatriculare intre CU si FARA ...
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
pretul acela este pentru reprezentanta, sau ...daca cumpar eu lichidul de la un magazin de piese auto si il completeaza un Dl. Gogu de la service-ul de cartier, o sa ma coste muuult mai ieftin ?
multumesc
ps: am convins sotia sa cumparam un C4 ...sunt genial, mi-a luat doar o noapte si o zi !
multumesc
ps: am convins sotia sa cumparam un C4 ...sunt genial, mi-a luat doar o noapte si o zi !
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
pretul unui litru e de 200-250 ron ... spun in mare , nu stiu exact , dar ceva de genul asta am auzit... de intrat intra 2-3 L , nu stiu nici asta exact...
cert e ca daca dif la taxa e mai mare de 1000 ron eu zic ca se merita sa iei cu filtru... mie unu imi este rusine cand trec de 3000 de rotatii/min la 407 , si nu mai am FAP
cert e ca daca dif la taxa e mai mare de 1000 ron eu zic ca se merita sa iei cu filtru... mie unu imi este rusine cand trec de 3000 de rotatii/min la 407 , si nu mai am FAP
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
am inteles, eh, o investitie de 600 lei la 120.000 km adica ...in 4 ani aproape, se merita, ca sa respiram oxigen si sa fie planeta mai curata...
dar care e faza cu rotatiile, nu are putere ?
dar care e faza cu rotatiile, nu are putere ?
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
la peste 3000 rot/min (cat si sub), probabil ca pejo-ul lui alex se crede furnal
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
eu vorbesc in cazul meu... sub 3000 nu e ceva sa ma faca de ras... peste 3000 mi`e mila de cei din spate , noroc ca pleaca bine salupa si las ceva distanta fata de restu`
la citroen in schimb eram tare mandru ca la orice turatie , oricat de greu aveam piciorul nu se vedea nimic in urma...
la citroen in schimb eram tare mandru ca la orice turatie , oricat de greu aveam piciorul nu se vedea nimic in urma...
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
am inteles.
concluzia, luam cu FAP ca sa protejam natura.
citesc in continuare aici> viewtopic.php?f=61&t=5871&st=0&sk=t&sd=a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
ma gandeam la un moment dat sa anulez EGR la fiestuta, era mecanic, actionat pe vacum, vad ca la c4 e cu solenoid, eh, luam pistolul de lipit si ii tragem o sunta
multam baieti !
ps: sunt fericit, diing bang, sotia a acceptat, diiing banc (sa luam C4 in 2 usi!)
deja am gasit si eleron negru
concluzia, luam cu FAP ca sa protejam natura.
citesc in continuare aici> viewtopic.php?f=61&t=5871&st=0&sk=t&sd=a&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
ma gandeam la un moment dat sa anulez EGR la fiestuta, era mecanic, actionat pe vacum, vad ca la c4 e cu solenoid, eh, luam pistolul de lipit si ii tragem o sunta
multam baieti !
ps: sunt fericit, diing bang, sotia a acceptat, diiing banc (sa luam C4 in 2 usi!)
deja am gasit si eleron negru
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
am vorbit cu omul, pe la 8 merg sa vad masina.
mi`a zis ca sa il sun cu o ora inainte.
ne vedem in parcare la Bila - Drumul Taberei.
este cineva binevoitor prin Dristor care sa mearga cu mine sa ne uitam la ea?
daca nu, asta e ...merg singur si va multumesc si iubesc la fel !
intrebare: daca el a zis ca sa il sun cu o ora inainte, in conditiile in care stia ca in seara asta merg sa vad masina....vrea sa ii incalzeasca motorul cumva?
daca e cald intentionat = ascunde ceva...pornire grea, fum la pornire...
catalizator infundat ...
SAU alte lucruri care NU se vad cand e motorul CALD ?
multumesc frumos !
mi`a zis ca sa il sun cu o ora inainte.
ne vedem in parcare la Bila - Drumul Taberei.
este cineva binevoitor prin Dristor care sa mearga cu mine sa ne uitam la ea?
daca nu, asta e ...merg singur si va multumesc si iubesc la fel !
intrebare: daca el a zis ca sa il sun cu o ora inainte, in conditiile in care stia ca in seara asta merg sa vad masina....vrea sa ii incalzeasca motorul cumva?
daca e cald intentionat = ascunde ceva...pornire grea, fum la pornire...
catalizator infundat ...
SAU alte lucruri care NU se vad cand e motorul CALD ?
multumesc frumos !
- cisu
- Mesaje:856
- Membru din:Lun Apr 06, 2009 9:40 pm
- Numar Inmatriculare:AG1.6HDI
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
Poti sa-i spui clar sa nu o porneasca inainte (sa aiba motorul rece), ca altfel nu te intereseaza!
Asa elimini suspiciunile (daca vrea, bine, daca nu...te hotarasti)
Mai important e sa stii sa testezi masina si sa vezi eventualele urme de reparatii si magarii!
Clar nu te duci noaptea sau seara sa vezi masina!
Si eu zic sa-i faci test la reprezentanta (fara sa-i spui asta inainte vanzatorului), mergi unde vrei tu, nu vanzatorul.
Stiu pe cineva care s-a dus la o reprezentanta Ford, iar aia stiau masina, dar nu i-au spus multe lucruri... (reparatie majora aripa, usa, prag, lonjeron, joc la caseta directie etc) Asa ca...
Oricum, nu exista masina sh perfecta (tot bagi 500-1000 euro ) dupa ce o iei, daca vrei sa fie cum trebuie.
Asa elimini suspiciunile (daca vrea, bine, daca nu...te hotarasti)
Mai important e sa stii sa testezi masina si sa vezi eventualele urme de reparatii si magarii!
Clar nu te duci noaptea sau seara sa vezi masina!
Si eu zic sa-i faci test la reprezentanta (fara sa-i spui asta inainte vanzatorului), mergi unde vrei tu, nu vanzatorul.
Stiu pe cineva care s-a dus la o reprezentanta Ford, iar aia stiau masina, dar nu i-au spus multe lucruri... (reparatie majora aripa, usa, prag, lonjeron, joc la caseta directie etc) Asa ca...
Oricum, nu exista masina sh perfecta (tot bagi 500-1000 euro ) dupa ce o iei, daca vrei sa fie cum trebuie.
se schimba ceva la citroen service ... sau numai la CARTEC?
( hmmm....)
( hmmm....)
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
am vazut masina.
model 2008.
km = 118.000
estetic exterior 9 din 10 (ici colo ...mici urme de folosire)
motor:
lonjeroane=10
verificata in spate la roata de rezerva - nu este modificat nimic, niturile sunt la locul lor
= 10, nu a fost lovita nici in fata nici in spate.
sunet (turatie sarcina + relanti)=10
scurgeri=10 din 10.
portbagaj saltat: zgaraieli pe plastice, zicea el ca ies la polis ...sa polisam plasticul ? nu am auzit `o dar poate sunt eu in urma...nu ma deranjau asa tare, sunt urme normale ....se vede ca s`a carat cu ea!
nuca schimbator - sigur a fost schimbata deoarece ea era chiar frumoasa pe langa volan care era usor jupuit in partea de jos si lateral - cam unde tii mainile ....deci o sa `i trag o "fata" ..ca am un lapsus
ambreiajul, tine cam la 10 cm deasupra ....asa e normal? stiam ca trebuie sa tina mai jos....
deci ..per total, i-as da un 8/10
lucruri deranjante la prima vedere:
1. numerele.
in poze pe net sunt puse numerele rosii.
azi avea pus pe fata numarul de franta si pe spate nu avea numar.
motivul: a expirat primul set de numere si trebuie facuta asigurare si scos al doilea set
nu ma pricep. ce trebuie pentru un rand de numere ROSII valabile 1 LUNA ? ...asigurare care e si ea valabila TOT O LUNA ?
maine ii spun ca sa isi scoata numere rosii, pentru ca nu pot cumpara o masina careia nu ii fac test sa o vad cum trage
nu pot sa ii fac testul asa, pentru ca nu ma risc sa ies pe strada cu o masina neinmatriculata !
daca e de acord, pana seara e posibil sa va devin coleg cu drepturi depline (adica si posesor )
2. AC - a apasat pe el,s-a aprins beculetul verde, DAR nu e freon in instalatie.
i-am zis: mergem la service, verificam instalatia. daca e ok, platesc eu. daca nu ...se descurca.
a fost de acord.
extra: nu scapa fara o verificare pe tester intr `un service oarecare, prin drumul taberei.
cine stie un service care e deschis pana pe la orele 20 --21 seara ?
zau ca mi-ar fi de un REAL folos.
vreau sa verificam cu testerul, apoi pusa pe elevator/rampa verificat pe sub ea - are scut de plastic. motorul nu a fost spalat, e super ok asa plin de praf. mi-a placut asta, un plus de credibilitate.
motorul TRAGE super ok, i-am dat maxim a doua si o frana (care TINE) ca ieseam din aprcare de la Bila ))
serie: VF7LA9HXC74856664
ma uit pe service.citroen.com si nu prea sttiu dupa ce...
ma puteti ajuta va rog?
multumesc frumos!
model 2008.
km = 118.000
estetic exterior 9 din 10 (ici colo ...mici urme de folosire)
motor:
lonjeroane=10
verificata in spate la roata de rezerva - nu este modificat nimic, niturile sunt la locul lor
= 10, nu a fost lovita nici in fata nici in spate.
sunet (turatie sarcina + relanti)=10
scurgeri=10 din 10.
portbagaj saltat: zgaraieli pe plastice, zicea el ca ies la polis ...sa polisam plasticul ? nu am auzit `o dar poate sunt eu in urma...nu ma deranjau asa tare, sunt urme normale ....se vede ca s`a carat cu ea!
nuca schimbator - sigur a fost schimbata deoarece ea era chiar frumoasa pe langa volan care era usor jupuit in partea de jos si lateral - cam unde tii mainile ....deci o sa `i trag o "fata" ..ca am un lapsus
ambreiajul, tine cam la 10 cm deasupra ....asa e normal? stiam ca trebuie sa tina mai jos....
deci ..per total, i-as da un 8/10
lucruri deranjante la prima vedere:
1. numerele.
in poze pe net sunt puse numerele rosii.
azi avea pus pe fata numarul de franta si pe spate nu avea numar.
motivul: a expirat primul set de numere si trebuie facuta asigurare si scos al doilea set
nu ma pricep. ce trebuie pentru un rand de numere ROSII valabile 1 LUNA ? ...asigurare care e si ea valabila TOT O LUNA ?
maine ii spun ca sa isi scoata numere rosii, pentru ca nu pot cumpara o masina careia nu ii fac test sa o vad cum trage
nu pot sa ii fac testul asa, pentru ca nu ma risc sa ies pe strada cu o masina neinmatriculata !
daca e de acord, pana seara e posibil sa va devin coleg cu drepturi depline (adica si posesor )
2. AC - a apasat pe el,s-a aprins beculetul verde, DAR nu e freon in instalatie.
i-am zis: mergem la service, verificam instalatia. daca e ok, platesc eu. daca nu ...se descurca.
a fost de acord.
extra: nu scapa fara o verificare pe tester intr `un service oarecare, prin drumul taberei.
cine stie un service care e deschis pana pe la orele 20 --21 seara ?
zau ca mi-ar fi de un REAL folos.
vreau sa verificam cu testerul, apoi pusa pe elevator/rampa verificat pe sub ea - are scut de plastic. motorul nu a fost spalat, e super ok asa plin de praf. mi-a placut asta, un plus de credibilitate.
motorul TRAGE super ok, i-am dat maxim a doua si o frana (care TINE) ca ieseam din aprcare de la Bila ))
serie: VF7LA9HXC74856664
ma uit pe service.citroen.com si nu prea sttiu dupa ce...
ma puteti ajuta va rog?
multumesc frumos!
-
- Mesaje:41
- Membru din:Dum Aug 28, 2011 6:14 pm
- Localitate:Bucuresti, Pantelimo&Dristor
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
am gasit asta:
1. DIESEL FILTER WATER DETECTOR WITHOUT DIESEL FILTER WATER DETECTOR = nu are filtru de particule? = ...sa o lase la 3000 ca sa i`o cumpar...ca sa o inmatriculez cu aproape 900 !!!!
2. FUEL VAPOUR RETRIEVAL WITHOUT PETROL VAPOUR RECUPERATION = are legatura tot cu filtrul de mai sus ?
1. DIESEL FILTER WATER DETECTOR WITHOUT DIESEL FILTER WATER DETECTOR = nu are filtru de particule? = ...sa o lase la 3000 ca sa i`o cumpar...ca sa o inmatriculez cu aproape 900 !!!!
2. FUEL VAPOUR RETRIEVAL WITHOUT PETROL VAPOUR RECUPERATION = are legatura tot cu filtrul de mai sus ?
- chainsaw
- Mesaje:2733
- Membru din:Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
- Numar Inmatriculare:B-58-HDY
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
n-are fap, scrie mai jos de locul unde ai dat c/p "without particle filter"
recuperator d-ala de vapori cred ca e doar la motoare pe benzina
vad ca are 6 airbag-uri da' n-are ESP (90% din diesel-uri au), n-are proiectoare, n-are clima.
vad ca e "SX VTR", deci nu entreprise (masina de carat venita din fabrica fara bancheta spate) ... vlad ar trebui sa poata confirma
"testeru" e cam irelevant, ar trebui sa-i pui un Lexia, testeru' oficial de la citroen ... Norishor de pe forum are lexia, si daca-i dai un sixpack acolo, poate te va ajuta.
daca o iei cu 3000 oricum e ok, e totusi un diesel care are doar 3 ani
recuperator d-ala de vapori cred ca e doar la motoare pe benzina
vad ca are 6 airbag-uri da' n-are ESP (90% din diesel-uri au), n-are proiectoare, n-are clima.
vad ca e "SX VTR", deci nu entreprise (masina de carat venita din fabrica fara bancheta spate) ... vlad ar trebui sa poata confirma
"testeru" e cam irelevant, ar trebui sa-i pui un Lexia, testeru' oficial de la citroen ... Norishor de pe forum are lexia, si daca-i dai un sixpack acolo, poate te va ajuta.
daca o iei cu 3000 oricum e ok, e totusi un diesel care are doar 3 ani
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: C4 Coupe. Ajutati-ma sa ma hotarasc 100%
Masina e Entreprise:
Si Entrepriseurile au nivele de echipare, iar SX VTR e unul din ele.
Deci e un Entreprise chel.
Km ar fi bine verificati in baza de date a Citroenului. Ceri istoricul masini din garantie.
Ca nu are ESP cind majoritatea au ... ai facut-o lata. Pe toate dieselurile de 92 CP nu s-a pus ESP decit la cerere. Doar de la 110 CP in sus au ESP standard.SILHOUETTE FIRM 3 DOOR SALOON
Si Entrepriseurile au nivele de echipare, iar SX VTR e unul din ele.
Deci e un Entreprise chel.
Km ar fi bine verificati in baza de date a Citroenului. Ceri istoricul masini din garantie.