Mesaj
de Norishor » Joi Iun 06, 2013 6:04 pm
Draga George, in mod normal n-as fi raspuns atacurilor tale vehemente. As incepe sa te intreb daca tu esti om sau robot, si daca toata viata ta pana in acest moment nu ai facut nicio greseala pe care nu ai recunoscut-o. Nu trebuie sa-mi raspunzi...
Te legi de faptul ca s-a vorbit despre "comunicare defectuasa". In acest moment, eu sunt singurul care a spus asa ceva si daca citeai CU ATENTIE era parerea mea PERSONALA si nu opinia oficiala a service-ului la care din intaplare lucrez si care e implicat in aceasta problema.
Deci eu, Norishor, am spus ca este o problema de comunicare, problema pe care o sustin in continuare ca exista, a existat si probabil va mai exista in continuare cu toate service-urile existente. E foarte usor sa ridici bolovanul. Si eu as fi facut-o fara sa clipesc pana acum 3 luni, cand, sansa a facut sa trec pentru o perioada determinata (momentan) in "spatele baricadelor", loc de unde am inteles unele chestii, am inteles presiunile pe care le fac unii clienti chiar si gratuit, si am inteles ca langa un elevator lucreaza un om si nu un robot, pt. ca daca ar lucra numai roboti, noi oamenii am muri de foame.
Acei oameni, supusi unor presiuni de multe ori gratuite (asa cum am specificat) sunt supusi greselilor.
Ia zi-mi tu.. cand te duci in service, astepti cumintel pe scaun sa ti se introduca masina si urmezi "legea" care spune ca nu ai voie sa te apropii de elevator? NU! Ceri sa asisti la masina si daca esti vreun client ca "stiu eu cine" stai pe capul omului ala si il bubui cu intrebari pana crapa sau uita ceva. Omul ala nu e pus acolo sa te invete pe tine ce face una sau alta. Sunt mecanici foarte buni care sunt in stare sa interactioneze cu clientul (capacitate super laudabila) si sunt mecanici foarte buni care nu au aceasta capacitate, dar isi fac treaba super bine pana cand factori externi intervin. Si mai sunt mecanici ... prosti. Dar nu despre astia vorbim, pentru ca aia sunt prosti mereu nu cateodata. Aceasta intamplare super regretabila cu Catalin face parte din acele "intamplari negre" care exista in orice service de orice marca. Ca nu a recunoscut service-ul.. nu mai este discutabil. Aici problema e de "sus" unde oricat ne-am dori noi, cei care suntem legatura intre client si service, nu avem nimic de spus.
Cazul lui Dan Manea nu este unul atipic (nu zic ca este normal!). Nu e prima masina care se atinge intr-un service indiferent de marca si nici ultimul, cu siguranta (am si eu in familie un astfel de caz, la o masina de alta marca). Laudabil totusi (pt. Dan) ca a acceptat compromisul cu casco. A facut-o NU ca sa nu plateasca service-ul ci a facut-o ca om, pt. ca toata lucrarea i-ar fi fost imputabila celui vinovat care e un angajat al carui salariu pe vreo 4 luni ar fi acoperit paguba. "Service-ul" stati linistiti, nu ar fi platit nimic. Cum ziceam, accidente se intampla. Nu e o regula. 2 intamplari "rele" nu ar trebui sa spele alte zeci de feedback-uri pozitive. Cat despre violenta cu care unii colegi se exprima aici, din pacate asta ne defineste ca si popor si asta se vede din spatele "baricadelor" indiferent in ce institutie activezi, atata timp cat are de a face cu clienti romani.
Eu mi-am exprimat parerea personala in functie de informatiile pe care le primeam si ar fi trebuit luata CA ATARE, de cei care au continuat sa scrie si sa ma citeze sau parafrazeze, confundand userul Norishor cu userul Radacini Marasesti. Un pic de atentie va rog, pt. ca nu am de gand ca imaginea construita aici in vreo 4 ani sa-mi fie atinsa de x si y care isi scriu opiniile bazate pe postari anterioare, postari pe care le-au citit pe diagonala.
In rest... Feedback fratilor, pentru ca asa trebuie! Dar feedback obiectiv bazat pe informatii concrete nu pe "auzite" sau pe baza a "hai sa zic si eu ceva sa par interesant, ca am citit eu pe wikipedia si stiu". Doar asa, noi, utilizatorii poate vom reusi sa schimbam ceva! Nici mie, ca angajat acolo nu-mi convin unele chestii care se intampla si cu care nu sunt de acord. Dar acum, unde nu se intampla astfel de chestii pe care un angajat trebuie sa le inghita?
Hai pace!
PS: Whizz cum e cu sita? Mai baga si tu o vorba pe aici!