Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
-
- Mesaje:97
- Membru din:Mie Mar 13, 2013 8:08 am
- Marca si model masina:C4 Coupe 1.6Hdi
- Numar Inmatriculare:VL xx GAC
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Nu fac nici o confuzie . In fine te vad deranjat de aceasta prb si nu vreau sa mai comentez pe raspunsul tau ptr ca mi se pare ca ma iei putin peste picior . Ti'am spus nu toti suntem mecanici sau lucram la un service asa ca eu ma retrag din aceasta discutie . Iti inteleg pozitia ...
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Man, nu te iau peste picior! Departe de mine gandul asta si imi cer scuze daca asa a sunat.
Oricum, atunci cand nu te stii "mecanic", corect este sa nu emiti opinii despre o problema pe care nu esti "stapan", pentru ca se ajunge la niste discutii care pot forma gresit o idee pentri ceilalti care doar citesc.
Remarca mea am incercat sa o fac intr-un mod cat mai relaxat.
Referitor la "pozitia mea", vreau sa resubliniez faptul ca postarile mele de pe userul "Norishor" reprezinta opiniile mele personale, necenzurate si cat pot fi ele de impartiale, si va asigur ca nu sunt facute in urma unor presiuni "exterioare" si ar fi fost aceleasi pentru cazul de fata, chiar daca nu aveam legatura cu Radacini.
Asterix, cand ajung la Valcea, dai o bere! - ®Commandorsteel
Oricum, atunci cand nu te stii "mecanic", corect este sa nu emiti opinii despre o problema pe care nu esti "stapan", pentru ca se ajunge la niste discutii care pot forma gresit o idee pentri ceilalti care doar citesc.
Remarca mea am incercat sa o fac intr-un mod cat mai relaxat.
Referitor la "pozitia mea", vreau sa resubliniez faptul ca postarile mele de pe userul "Norishor" reprezinta opiniile mele personale, necenzurate si cat pot fi ele de impartiale, si va asigur ca nu sunt facute in urma unor presiuni "exterioare" si ar fi fost aceleasi pentru cazul de fata, chiar daca nu aveam legatura cu Radacini.
Asterix, cand ajung la Valcea, dai o bere! - ®Commandorsteel
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
eu, din ce am citit pana acum, WhiZaH este cam acoperit oarecum, mai ales daca are si hartia de la SD prestige cu verificarea turbinei.
el poate da in judecata radacini si totodata va face cerere de chemare in garantie cu prestige, deoarece in baza verificarii facute de ei, el a cerut service-ului radacini sa-i schimbe turbina.
acum am inteles de ce WhiZaH nu a mai cerut verificarea turbinei, tinand cont de faptul ca o facuse deja la prestige.
asa ca....sper sa se rezolve favorabil lui WhiZaH
ps. @Radacini Marasesti:
el poate da in judecata radacini si totodata va face cerere de chemare in garantie cu prestige, deoarece in baza verificarii facute de ei, el a cerut service-ului radacini sa-i schimbe turbina.
acum am inteles de ce WhiZaH nu a mai cerut verificarea turbinei, tinand cont de faptul ca o facuse deja la prestige.
asa ca....sper sa se rezolve favorabil lui WhiZaH
ps. @Radacini Marasesti:
ca gest comercial ... ati fi putut sa-i dati o masina la schimb, parerea meaRadacini Marasesti scrie:Legat de parerea multora cum ca la un service de reprezentanta, astfel de cazuri se solutioneaza de principiu cu masina la schimb, va spunem ca aceasta este intr-adevar acoperita de anumite contracte de service si in general pre-platita prin achizitia acestor contracte, astfel ca in cazul de fata nu s-a putut oferi decat masina la schimb contra-cost, nu cu titlu gratuit.
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
In cursul zilei de ieri am decis sa trimit masina pe platforma la Pro Motor Rm. Valcea pentru investigatii amanuntite si inlocuire a turbinei.
Din principiu nu am vrut sa las masina in continuare pentru reparatii la Radacini. Cred ca cel mai bine este ca interventia sa fie facuta de o terta parte, obiectiva si fara implicare in acest caz.
Am anuntat cu o zi inainte ca vin sa ridic masina si sa o pregateasca, dar am luat-o cu un brat de piese desfacute, pe langa turbina defecta.Recunosc ca au dat repede cu un jet de apa si am luat-o curata
Chiar daca ma va costa mai mult vreau sa fiu linistit ca lucrarea a fost bine facuta.
Dupa cum puteti vedea in devizul de lucrari facturate din 08.01.2013, avem demontare/montare baie de ulei si/sau garnitura de etansare plus alte piese, precum si 4l de ulei. Avand in vedere ca la vizita din 23 Martie masina era plina de ulei in zona motorului si a scutului, necesitand mai bine de 1l completare si cu eroare pe bord "Check oil level", dati-mi voie sa ma indoiesc de calitate interventiilor.
Normal ca turbina nu s-a uns cum trebuie daca uleiul curgea pe motor in loc sa unga turbina!
Personal nu mai am incredere in mecanicii Radacini, de aceea am preferat sa repar masina in alt service.
Cat despre discontul mentionat, acesta a venit ca urmare a amabilitatii colegului Dan de pe forum, care mi-a dat cuponul lui de reducere. Nu a fost initiativa Radacini, dar corect, au acceptat acel voucher.
Din principiu nu am vrut sa las masina in continuare pentru reparatii la Radacini. Cred ca cel mai bine este ca interventia sa fie facuta de o terta parte, obiectiva si fara implicare in acest caz.
Am anuntat cu o zi inainte ca vin sa ridic masina si sa o pregateasca, dar am luat-o cu un brat de piese desfacute, pe langa turbina defecta.Recunosc ca au dat repede cu un jet de apa si am luat-o curata
Chiar daca ma va costa mai mult vreau sa fiu linistit ca lucrarea a fost bine facuta.
Dupa cum puteti vedea in devizul de lucrari facturate din 08.01.2013, avem demontare/montare baie de ulei si/sau garnitura de etansare plus alte piese, precum si 4l de ulei. Avand in vedere ca la vizita din 23 Martie masina era plina de ulei in zona motorului si a scutului, necesitand mai bine de 1l completare si cu eroare pe bord "Check oil level", dati-mi voie sa ma indoiesc de calitate interventiilor.
Normal ca turbina nu s-a uns cum trebuie daca uleiul curgea pe motor in loc sa unga turbina!
Personal nu mai am incredere in mecanicii Radacini, de aceea am preferat sa repar masina in alt service.
Cat despre discontul mentionat, acesta a venit ca urmare a amabilitatii colegului Dan de pe forum, care mi-a dat cuponul lui de reducere. Nu a fost initiativa Radacini, dar corect, au acceptat acel voucher.
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
-
- Mesaje:130
- Membru din:Mie Noi 19, 2008 6:33 pm
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Cum a zis si Bogdan, este interesant ce s-a intamplat la a doua vizita in service cand uleiul curgea sau ce a fost atunci..nu o fi fost ala un semn ca e o problema care duce la defectarea turbinei? Doar intreb nu presupun nimic, si eu consider ca acolo poate fi clarificarea situatiei
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
pai.. pe factura scrie ca ti-au rezolvat problemele si ca masina este in stare buna de functionare fara a mai prezenta defectiunile semnalate.
WhiZaH, ai hartia de la prestige unde ai cerut verificarea turbinei?
WhiZaH, ai hartia de la prestige unde ai cerut verificarea turbinei?
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Victor.VR
- Teh STIG
- Mesaje:1823
- Membru din:Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
- Marca si model masina:Leon FR 2015 (+Audi)
- Localitate:București
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
WhiZaH scrie:Tin minte exact ca i-am spus lui Bogdan Papandreia urmatoarele lucruri...cred ca a picat turbina, dar verifica te rog daca am nororc si nu e vreun furtun iesit sau se pierde pe undeva presiunea. A doua zi dimineata, pe 8 Ianuarie, m-a sunat Bogdan si mi-a zis...imi pare rau, dar este turbina.
O data cu tubina mi s-a zis ca trebuie schimbat si uleiul si filtrul, astfel incat am decis sa fac si revizia, cu toate ca in mod normal trebuia sa o fac in Iunie.
Nicio clipa, cei de la Radacini nu mi-au zis ca trebuiesc facute alte verificari sau ca exista pericolul ca turbina sa pice. Pe devizul de lucrari facturate scrie clar "Verificat CTC. Autoturismul este in buna stare de functionare fara a mai prezenta defectiunile semnalate".
Pe 19 Martie [...] am semnalat la Radacini scurgeri de ulei, scurgeri aparute dupa inlocuirea turbinei si efectuarea schimbului de ulei. 23 Martie la Radacini, unde am pus masina pe rampa. Scutul era plin de ulei, cureaua plina de ulei, etc. Au identificat intr-un final pe unde se producea scurgerea, au inlocuit nu stiu ce garnitura si au completat uleiul.
Pe 11 Aprilie constat cu stupoare ca masina pierde din nou putere si se aude suieratul specific.
A doua zi, pe 12 Aprilie am mers si am lasat masina pentru reparatie, solicitand evident garantia.
Abia pe 21 Mai am primit un raspuns pe mail, ca turbina nu poate fi reparata pe garantie.
Motivul a fost ungerea defectuoasa a turbinei.
Radacini Marasesti scrie: a venit la service cu solicitarea punctuala de inlocuire a turbosuflantei, insotita de revizie.
aici nu lipseste partea in care a venit sa remedieze o scurgere de ulei, inainte sa pice turbina?
a venit cu masina pentru a i se verifica un zgomot (suierat) la motor, si am constatat ca zgomotul provenea de la turbosuflanta, motiv pentru care am demontat-o de pe masina, si conform procedurilor obisnuite, am trimis-o catre furnizor pt. a fi expertizata tehnic, cu solicitarea expresa din partea noastra de inlocuire in baza garantiei.
Dupa sosirea concluziei de la furnizorul de piese, [...] am stabilit de comun acord sa facem verificarile necesare pentru identificarea surselor ce conduc la ungerea insuficienta a turbosuflantei [...].
“In urma verificarii si demontarii turbosuflantei in atelier specializat, autorizat RAR cat si de producatori, s-a constatat ca arborele turbosuflantei este rupt si prezinta culorare termica si uzuri in zona lagarelor de la contactul metal pe metal, ca urmare a ungerii insuficiente. Piulita de fixare (cu filet pe stanga) este desfacuta si paletii turbinei de aspiratie sunt puternic deteriorati. Piulita fiind cu filet pe stanga, in timpul functionarii se strange, singurul caz in care se poate desface este in urma unui blocaj, din cauza inertiei. Piulita desfacuta din cauza blocajului provocat de ungerea insuficienta a arborelui, a deteriorat paletii turbinei de aspiratie.
In cazul unei ungeri adecvate arborele pluteste pe un film de ulei si nu are loc contact metal pe metal dintre arbore si lagare.”
Dupa cum expertiza tehnica o mentioneaza, piesa in discutie nu prezinta obiectul unui caz de garantie.
Pareri personale:
A venit cu cerere expresa sa i se schimbe turbina. Dar din ce spune dansul, v-a cerut o constatare. Exista un document in care ii prezentati cu titlu oficial defectiunile constatate si operatiunile necesare spre remediere? Iar daca nu exista, sa zicem ca vine un client si vrea pur si simplu sa-si schimbe turbina ca vrea el. Nu-i defecta, asa-si doreste. Vrea si o revizie, ca ii place uleiul proaspat din motor. O schimbati, totul e ok. Predati masina cu CTC, in stare buna de functionare, in parametri. Se poate, nu? Si daca ar aparea eventuale alte probleme, i-ati semnala toate astea.
Apoi, s-a intors cu masina plina de ulei. Nu s-a constatat atunci ca s-ar fi stricat turbina, nu? Si problema respectiva ati rezolvat-o. Ati adus masina in parametri, nu mai existau scurgeri de ulei, turbina nu mai avea de ce sa pice.
Dar a picat. De la o scurgere de ulei pe care trebuia sa o rezolvati chiar voi. Aici cred ca e mai mult garantia la manopera din partea voastra, ca ati rezolvat o problema, dar de fapt nu a fost rezolvata. Ca "furnizorul" si "colegii" vostri cu turbina nu recunosc a fi caz de garantie, problema tot la voi e. Daca nu puteti rezolva problema, de ce i-ati dat masina, de ce ati scris ca e in parametri?
Parerea mea sincera e ca voi sunteti cei vinovati. Turbina a fost buna (sa zicem) si intr-adevar cauza a fost ungerea insuficienta, dar problema v-a fost semnalata inainte si ati rezolvat-o voi inainte, dar tot s-a defectat. Daca voua vi se spune sa schimbati rotile unui client, si pe drum clientul vostru isi pierde o roata de la strangere "insuficienta", cine e vinovat? Mi se pare ca a fost cineva tot de pe club care a plecat de la reprezentanta de la o revizie cu busonul slabit si a facut balta de ulei. Daca atunci cand pornea motorul in reprezentanta nu mai avea ulei deloc de la busonul respectiv, si cala motorul, cine ar fi fost vinovat? (comandorule, nu tu erai?)
Cazul e unul simpatic si trist in acelasi timp. Reducerile astea semnificative tot au un pret. Daca nu puteti rezolva problemele pe care vi le semnaleaza si pe care "omeneste"-cum ati precizat in post- va cer a le repara, nu vad de ce va mai angajati in astfel de activitati.
Si daca tot i-ati fi facut o asemenea reducere la a 2a turbina, nu vad unde ar fi fost problema sa dati o masina ca schimb in toata aceasta perioada, tinand cont si de "parteneriatul" cu clubul nostru.
------------------------------
Si ca sa spun si din intamplari personale, la focus-ul de la firma (2009, 110cp tdci, same stuff) mi-a picat turbina si am venit cu ea picata, dupa care am constatat ca am zdrelit si arborele cotit, tot ungere insuficienta. Am facut motor cap-coada, turbina noua, si la sfarsit, cand trebuia sa fie gata, s-a constatat ca dus era un furtunas de la turbina de vreo 200 de roni (a bubuit ulei abia dupa ce s-a facut totul). Din cauza aluia a picat turbina initial cred.
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005
Chevrolet Nubira CDX, 2005
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
da, mie mi s-a intamplat, dar nu la radacini, ci la prestigeVictor.VR scrie:.... Mi se pare ca a fost cineva tot de pe club care a plecat de la reprezentanta de la o revizie cu busonul slabit si a facut balta de ulei. Daca atunci cand pornea motorul in reprezentanta nu mai avea ulei deloc de la busonul respectiv, si cala motorul, cine ar fi fost vinovat? (comandorule, nu tu erai?)
din fericire ptr mine, am facut reclamatie la citroen romania (atunci erau si-si faceau cat de cat treaba, nu ca actualul importator care nici la mail nu raspunde ) si s-a rezolvat instant, fara alte cheltuieli.
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Eu nu pot intelege cum un service, in speta Radacini, incepe o lucrare in baza unei verificari facute de catre un alt service (SD Prestige)...daca asa s-a intamplat...
- Gabi Nedelcu
- Mesaje:251
- Membru din:Mie Sep 30, 2009 1:09 pm
- Numar Inmatriculare:TL 25 NGI
- Localitate:Pitesti / Tulcea
- Contact:
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
Eu consider ca Radacini nu a respectat toti pasi care trebuie facuti pentru inlocuirea unei turbine. Este obligatoriu sa se verifice si sistemul de ungere, pentru ca turbina este un efect, nu ea este cauza. Stau si ma gandesc, a fost inlaturata acea sita pe care si CITROEN precizeaza ca trebuie scoasa???? Tind sa cred ca nu, poate fi cauza principala.
Citroen C4 Coupe 2006 1.6 HDI White Edition
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
Gabi, imi poti spune te rog unde pot gasi informatia legata de aceasta sita?
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
- alexc4
- Mesaje:601
- Membru din:Mar Iun 23, 2009 4:46 pm
- Numar Inmatriculare:B 688 SKN
- Localitate:Bucuresti
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
Uite aici s-a mai discutat de aceasta sita. viewtopic.php?f=61&t=6368&st=0&sk=t&sd=a" onclick="window.open(this.href);return false;
C4 VTS 2.0HDI black
ex c4 1.6 16v black in transformare
ex c4 1.6 16v black in transformare
- Gabi Nedelcu
- Mesaje:251
- Membru din:Mie Sep 30, 2009 1:09 pm
- Numar Inmatriculare:TL 25 NGI
- Localitate:Pitesti / Tulcea
- Contact:
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
poate va ajuta pe viitor
http://www.psaclub.ro/forums/index.php?showtopic=2287" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: nu este reclama, doar pt ajutor
http://www.psaclub.ro/forums/index.php?showtopic=2287" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: nu este reclama, doar pt ajutor
Citroen C4 Coupe 2006 1.6 HDI White Edition
- alexc4
- Mesaje:601
- Membru din:Mar Iun 23, 2009 4:46 pm
- Numar Inmatriculare:B 688 SKN
- Localitate:Bucuresti
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
vezi ca numai membrii inregistrati au accesGabi Nedelcu scrie:poate va ajuta pe viitor
http://www.psaclub.ro/forums/index.php?showtopic=2287" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: nu este reclama, doar pt ajutor
oricum eu banuiesc ca aceea sita nu a fost inlaturata daca "wiz nu a cerut asa ceva"
C4 VTS 2.0HDI black
ex c4 1.6 16v black in transformare
ex c4 1.6 16v black in transformare
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
M-am interesat zilele astea despre subiectul turbine la HDI si este o problema arhicunoscuta. Printre cauzele principale se numara baia de ulei originala care este prea mica iar orificiul de evacuare este mai sus fata de partea de jos a baii. Din cauza cantitatii insuficiente, uleiul se arde si se produce calamina.Cum orificiul de evacuare este deasupra, calamina ramane in baie si murdareste uleiul.Asta duce la blocarea filtrelor si la distrugerea turbinei din cauza ungerii insuficiente.
( Le carter d'huile d'origine est trop petit et que l'orifice de vidange est plus haut que le fond du carter. La quantité d'huile étant insuffisante, l'huile chauffe et calamine. Lors de la vidange, l'orifice étant plus haut que le fond du carter la calamine reste dans le fond et pollue immédiatement l'huile neuve. cela finit par boucher la crépine et à détruire le turbo par manque de lubrification.
Exista o procedura CITROEN (inforapid nr.70) legata de acest aspect si de inlocuirea turbinelor la HDI, pe care cei de la Radacini nu au respectat-o.Exista o serie de piese si operatiuni care trebuiesc schimbate/facute obligatoriu.
IMPERATIF : Afin de supprimer les risques de récidive de dysfonctionnement du turbocompresseur et d'éviter la détérioration du turbocompresseur neuf lors du redémarrage moteur : effectuer les opérations suivantes lors du remplacement du turbocompresseur ; Veiller à la propreté du circuit d'admission d'air.
Domnilor, CITROEN spune ca inainte sa schimbati turbina trebuie sa va asigurati ca nu exista riscul ca aceasta sa se defecteze din nou.Aveti procedura pentru asa ceva!Scrie negru pe alb ce si unde trebuie sa verificati. Iar voi aveti tupeul sa imi spuneti, dupa ce imi refuzati garantia, ca ar trebui sa facem verificari amanuntite inainte sa punem o alta turbina. Dintr-odata ati gasit procedura de interventie?
Cu toate ca am reclamat scurgeri de ulei si a fost intervenit prin schimbarea unei garnituri in zona carterului, nu s-au luat masurile cerute de CITROEN in acest caz.A fost o peticeala.
Drept urmare turbina s-a distrus din cauza ungerii insuficiente!
( Le carter d'huile d'origine est trop petit et que l'orifice de vidange est plus haut que le fond du carter. La quantité d'huile étant insuffisante, l'huile chauffe et calamine. Lors de la vidange, l'orifice étant plus haut que le fond du carter la calamine reste dans le fond et pollue immédiatement l'huile neuve. cela finit par boucher la crépine et à détruire le turbo par manque de lubrification.
Exista o procedura CITROEN (inforapid nr.70) legata de acest aspect si de inlocuirea turbinelor la HDI, pe care cei de la Radacini nu au respectat-o.Exista o serie de piese si operatiuni care trebuiesc schimbate/facute obligatoriu.
IMPERATIF : Afin de supprimer les risques de récidive de dysfonctionnement du turbocompresseur et d'éviter la détérioration du turbocompresseur neuf lors du redémarrage moteur : effectuer les opérations suivantes lors du remplacement du turbocompresseur ; Veiller à la propreté du circuit d'admission d'air.
Domnilor, CITROEN spune ca inainte sa schimbati turbina trebuie sa va asigurati ca nu exista riscul ca aceasta sa se defecteze din nou.Aveti procedura pentru asa ceva!Scrie negru pe alb ce si unde trebuie sa verificati. Iar voi aveti tupeul sa imi spuneti, dupa ce imi refuzati garantia, ca ar trebui sa facem verificari amanuntite inainte sa punem o alta turbina. Dintr-odata ati gasit procedura de interventie?
Cu toate ca am reclamat scurgeri de ulei si a fost intervenit prin schimbarea unei garnituri in zona carterului, nu s-au luat masurile cerute de CITROEN in acest caz.A fost o peticeala.
Drept urmare turbina s-a distrus din cauza ungerii insuficiente!
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack