Probleme cu turbina la Radacini AutoStyle Bucuresti
- cpv_13
- Mesaje:308
- Membru din:Joi Ian 29, 2009 3:09 pm
- Numar Inmatriculare:VL 21 CPG
Din cate stiu, daca trimit un produs la garantie si dupa 30 de zile lucratoare nu primesc raspuns, primesc un produs nou in schimbul lui.
Nu este valabil si in auto?
Nu este valabil si in auto?
C4 Berlina - Rosu Lucifer
1.6 HDI 92 CP
1.6 HDI 92 CP
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
@CPV_13: nu are nicio baza legala afirmatia ta.
Despre constatari, din pacate (si aici e valabil in orice domeniu), numai un producator sau o persoana autorizata sa faca constatarea isi poate spune o parere avizata.
Despre montaj aici iar este subtire treaba. Hai sa luam cazul X (real de altfel):
- exprimarea este una generala si nu targeteaza vreo persoana anume -
Te prezinti in service si ceri sa ti se schimbe amortizoarele ca ai tu un zgomot care te deranjeaza. Ti se ofera preturile atat original cat si aftermarket, ti se schimba (asa cum ai cerut), si observi ca zgomotul nu dispare - in conditiile in care tu NU ai platit in prealabil o constatare, o verificare amanuntita a problemei, etc..
Acum sunt 2 posibilitati:
1. amortizoarele noi sunt defecte
2. problema e in alta parte si tu esti nemultumit (evident) ca nu ti s-a rezolvat problema desi te-ai prezentat la service...
Ori... acum cine e vinovatul? Service-ul sau tu ca ai venit pe directie - schimbati-mi "alea" si te asteptai sa se intample minunea...
Eh... Eu zic ca pana sa ne dam cu parerea care, ce si cum .. Haideti sa stim toate datele problemei si pe urma se despicam firul in patru.
PS: postarea mea a se lua strict ca o parere personala, impartiala.
Despre constatari, din pacate (si aici e valabil in orice domeniu), numai un producator sau o persoana autorizata sa faca constatarea isi poate spune o parere avizata.
Despre montaj aici iar este subtire treaba. Hai sa luam cazul X (real de altfel):
- exprimarea este una generala si nu targeteaza vreo persoana anume -
Te prezinti in service si ceri sa ti se schimbe amortizoarele ca ai tu un zgomot care te deranjeaza. Ti se ofera preturile atat original cat si aftermarket, ti se schimba (asa cum ai cerut), si observi ca zgomotul nu dispare - in conditiile in care tu NU ai platit in prealabil o constatare, o verificare amanuntita a problemei, etc..
Acum sunt 2 posibilitati:
1. amortizoarele noi sunt defecte
2. problema e in alta parte si tu esti nemultumit (evident) ca nu ti s-a rezolvat problema desi te-ai prezentat la service...
Ori... acum cine e vinovatul? Service-ul sau tu ca ai venit pe directie - schimbati-mi "alea" si te asteptai sa se intample minunea...
Eh... Eu zic ca pana sa ne dam cu parerea care, ce si cum .. Haideti sa stim toate datele problemei si pe urma se despicam firul in patru.
PS: postarea mea a se lua strict ca o parere personala, impartiala.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Am primit in final raspuns la la Radacini cu privire la turbina, dupa cum urmeaza:
"In urma verificarii si demontarii turbosuflantei de catre producator s-a constatat ca arborele turbosuflantei este rupt si prezinta culoare termica si uzuri in zona lagarelor de la contactul metal pe metal, ca urmare a ungerii insuficente. Piulita de fixare (cu filet pe stanga) este desfacuta si paletii turbinei de aspiratie sunt puternic deteriorati.
Piulita fiind cu filet pe partea stanga in timpul functionarii se strange, singurul caz in care se poate desface este din cauza inertiei, in urma unui blocaj.
Piulita desfacuta din cauza blocajului provocat de ungerea insuficienta a arborelui, a deteriorat paletii turbinei de aspiratie.
In urma experizei a rezultat ca piesa nu face obiectul garantiei."
Va las pe voi sa trageti concluziile...
Voi merge maine sa discut cu dansii si revin cu feedback.
"In urma verificarii si demontarii turbosuflantei de catre producator s-a constatat ca arborele turbosuflantei este rupt si prezinta culoare termica si uzuri in zona lagarelor de la contactul metal pe metal, ca urmare a ungerii insuficente. Piulita de fixare (cu filet pe stanga) este desfacuta si paletii turbinei de aspiratie sunt puternic deteriorati.
Piulita fiind cu filet pe partea stanga in timpul functionarii se strange, singurul caz in care se poate desface este din cauza inertiei, in urma unui blocaj.
Piulita desfacuta din cauza blocajului provocat de ungerea insuficienta a arborelui, a deteriorat paletii turbinei de aspiratie.
In urma experizei a rezultat ca piesa nu face obiectul garantiei."
Va las pe voi sa trageti concluziile...
Voi merge maine sa discut cu dansii si revin cu feedback.
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Whizah, ca sa putem trage vreo concluzie, cel mai bine descrii concret tot firul actiunii, de cand ai ajuns in service, de ce ai ajuns in service, ce operatiuni s-au facut etc etc..evident daca vrei si ai chef.
Deci eu inteleg din ce zici tu, ca turbina a fost stricata de altceva, si asta e motivul pentru care nu face obiectul garantiei?
Deci eu inteleg din ce zici tu, ca turbina a fost stricata de altceva, si asta e motivul pentru care nu face obiectul garantiei?
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Bogdan, descriu cu lux de amanunte toate situatia cand ajung acasa.La birou nu imi permite timpul sa scriu tot.
Eu sunt nelamurit de ce se refuza garantia pentru o piese noua, montata de mecanicii Radacini la ei in service, urmata de revizia obligatorie. Am garantie si pe manopera, nu numai pe piesa.
Daca turbina nu s-a uns cum trebuie, ce vina am eu? Ei au schimbat ulei si filtre si au facut legaturile. In fine, discut maine la service si vad ce rezolv.
Oricum e jenant, turbina pica intr-o mie de km si e vina utilizatorului...
Eu sunt nelamurit de ce se refuza garantia pentru o piese noua, montata de mecanicii Radacini la ei in service, urmata de revizia obligatorie. Am garantie si pe manopera, nu numai pe piesa.
Daca turbina nu s-a uns cum trebuie, ce vina am eu? Ei au schimbat ulei si filtre si au facut legaturile. In fine, discut maine la service si vad ce rezolv.
Oricum e jenant, turbina pica intr-o mie de km si e vina utilizatorului...
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
MAi era un user ( spooky , sau ceva de genul ) care a schimbat o gramada de turbine ( parca tot din cauza ca nu se ungeau si se defectau )
- horas
- Mesaje:247
- Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Din ce inteleg eu producatorul spune ca tu ai forjat masina adica ai cam alergat masina. Pentru ca tu ai mers turat si nu s-a uns suficient. Fac referire si la piulita cu filet invers.
Eu nu vad cum o turbina noua in 1000 km o poti strica. Doar daca a fost defect fabricatie.
Oricum parca am un deja vu cu ambreiajele la ATS.
De aia e bine sa reconditionezi turbinele vechi.
Sent from my HTC Desire X using Tapatalk 2
Eu nu vad cum o turbina noua in 1000 km o poti strica. Doar daca a fost defect fabricatie.
Oricum parca am un deja vu cu ambreiajele la ATS.
De aia e bine sa reconditionezi turbinele vechi.
Sent from my HTC Desire X using Tapatalk 2
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Producatorul spune ca turbina s a defectat din cauze externe, adica ungerea..eu asta inteleg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Da, din pacate turbina s-a defectat din cauze externe (cum a zis Bogdan) si anume ungerea. Din pacate Wizzah, cand s-a dus in service (eu nu eram acolo atunci), pe foaia de intrare semnata de catre client (cea pe care se enumera operatiile pe care doreste clientul sa le efectueze), sunt trecute numai 1. Inlocuire turbina 2. Revizie xx Km 3. verificare instalatie electrica
Din cele enumerate mai sus s-au realizat exact operatiile cerute de catre Wizzah (asa cum e normal, ca nu se apuca vreun service sa faca motorul bucati apoi cand ii da factura clientului, sa moara ala de inima) .
Cf. fisei de revizie Citroen, in cadrul unei revizii nu se verifica tubulaturi de ungere, alimentare, admisie, etc. Aceste verificari fac obiectul unor operatii suplimentare taxate in functie de nomenclator, operatii pe care (din pacate) colegul nostru nu le-a mentionat/dorit.
Din cauza aceasta, turbina nu face obiectul garantiei. Daca aceste operatii suplimentare s-ar fi efectuat, si daca dupa efectuarea acestora, turbina s-ar fi defectat din motivul pe care l-a expus Catalin (Wizzah), atunci service-ul merita suturi in dos, si trebuia sa dea garantie, dar cum am spus mai sus, el nu le-a cerut ci dorinta lui a fost numai sa se monteze o turbina, sa se faca revizia si ceva verificari pe partea electrica.
Din cele enumerate mai sus s-au realizat exact operatiile cerute de catre Wizzah (asa cum e normal, ca nu se apuca vreun service sa faca motorul bucati apoi cand ii da factura clientului, sa moara ala de inima) .
Cf. fisei de revizie Citroen, in cadrul unei revizii nu se verifica tubulaturi de ungere, alimentare, admisie, etc. Aceste verificari fac obiectul unor operatii suplimentare taxate in functie de nomenclator, operatii pe care (din pacate) colegul nostru nu le-a mentionat/dorit.
Din cauza aceasta, turbina nu face obiectul garantiei. Daca aceste operatii suplimentare s-ar fi efectuat, si daca dupa efectuarea acestora, turbina s-ar fi defectat din motivul pe care l-a expus Catalin (Wizzah), atunci service-ul merita suturi in dos, si trebuia sa dea garantie, dar cum am spus mai sus, el nu le-a cerut ci dorinta lui a fost numai sa se monteze o turbina, sa se faca revizia si ceva verificari pe partea electrica.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
normal era sa vedem aici o reactie a userului Radacini Marasesti, care de cand cu problema lui WhiZaH ... s-a cam dat la fund. cand toata lumea lauda serviceul.. erau aproape nonstop pe forum
scuze, dar asta-i parerea mea...
pacat, ca se incepuse bine aici pe forum si ma asteptam la mai multe din partea lor, chiar si un gest mic prin care sa i se fi dat o masina de schimb cat a fost turbina la verificari.
dadea bine la imaginea serviceului
scuze, dar asta-i parerea mea...
pacat, ca se incepuse bine aici pe forum si ma asteptam la mai multe din partea lor, chiar si un gest mic prin care sa i se fi dat o masina de schimb cat a fost turbina la verificari.
dadea bine la imaginea serviceului
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
-
- Mesaje:208
- Membru din:Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
- Marca si model masina:Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
- Numar Inmatriculare:B 57 WHZ
B 55 WHZ
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
@Norishor
Scuze, dar nu prea inteleg postul tau. Eu nu am pregatire mecanica, tocmai de asta merg cu masina la serviceuri agreate Citroen. Teoretic mecanicii ar trebui sa fie suficient de bine instruiti incat sa stie ca o data cu inlocuirea piesei X se impun nu stiu ce verificari. Tu spui ca trebuia sa solicit verificari tubulatura, ungeri etc. Revin, nu sunt mecanic. Asta este de datoria serviceului.
De revizie mi-au spus ca este obligatorie de exemplu. Si am facut-o, chiar daca in mod normal trebuia sa o fac in Iunie si nu in Ianuarie.
Pe langa turbina in sine s-au facturat si o serie de garnituri (garnituri turbosuflanta, garnitura galerie evacuare, garnitura buson golire, etc). Toate astea nu s-au schimbat in urma unor verificari sau doar asa sa umfle factura?
Discutam concret maine la service si vedem ce avem de facut. Dar va rog, nu ma luati de fraier!
Scuze, dar nu prea inteleg postul tau. Eu nu am pregatire mecanica, tocmai de asta merg cu masina la serviceuri agreate Citroen. Teoretic mecanicii ar trebui sa fie suficient de bine instruiti incat sa stie ca o data cu inlocuirea piesei X se impun nu stiu ce verificari. Tu spui ca trebuia sa solicit verificari tubulatura, ungeri etc. Revin, nu sunt mecanic. Asta este de datoria serviceului.
De revizie mi-au spus ca este obligatorie de exemplu. Si am facut-o, chiar daca in mod normal trebuia sa o fac in Iunie si nu in Ianuarie.
Pe langa turbina in sine s-au facturat si o serie de garnituri (garnituri turbosuflanta, garnitura galerie evacuare, garnitura buson golire, etc). Toate astea nu s-au schimbat in urma unor verificari sau doar asa sa umfle factura?
Discutam concret maine la service si vedem ce avem de facut. Dar va rog, nu ma luati de fraier!
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Exact acest lucru il gandesc si eu, nu TOTI SUNTEM MECANICI(cunoscatori) sau cum vreti sa le mai spuneti. Un ex. fictiv, ma duc in service sa schimb "kitul de distributie" care nu include pompa de apa, si daca mecanicul din service nu imi zice de aceasta si se defecteaza dupa 200 de km, ce vina am eu ca nu mi-a spus ca la demontarea distributiei a fost nevoie si de inlocuirea pompei de apa? De ce mai au pregatire de mecanici? Sa constate in timpul operatiunilor tot ce trebuie schimbat/inlocuit/reparat pentru ca acea masina sa circule in conditii de siguranta si clientul sa fie multumit altfel de ce se mai da garantie?
Aici, daca producatorul spune ca turbina s-a defectat ca nu i s-a facut ungerea corespunzatoare, inseamna ca mecanicii au montat-o defectuos, sau nu au facut verificarile/operatiunile necesare schimbarii unei turbine. Nasoala situatie.
Aici, daca producatorul spune ca turbina s-a defectat ca nu i s-a facut ungerea corespunzatoare, inseamna ca mecanicii au montat-o defectuos, sau nu au facut verificarile/operatiunile necesare schimbarii unei turbine. Nasoala situatie.
- Florinhot
- Mesaje:308
- Membru din:Mie Feb 06, 2013 12:26 am
- Marca si model masina:C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP - Numar Inmatriculare:B 43 WKR
- Localitate:Bucuresti
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Ce pot sa inteleg eu din acest caz, este ca Radacini Marasesti actioneaza ca orice alt service independent fara sa conteze ca sunt service autorizat Citroen; si anume ca nu vrea sa isi asume nici un fel de raspundere asupra problemelor ce ar putea interveni post reparatie.
Se pare ca este o constanta slaba comunicare a celor din service-urile mioritice...
Se pare ca este o constanta slaba comunicare a celor din service-urile mioritice...
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Sunt de acord ca sunt cateodata si scapari, ca oriunde altundeva (spitale, hipermarketuri, magazine online, etc...) si vreau ca parerea mea sa fie luata strict ca una personala si care nu are legatura cu Radacini in vreun fel - scriu de pe userul personal din cate se vede. In 2 luni si un pic mi-a fost dat sa vad tot felul de oameni care sosesc in service si care vin si cer pur si simplu sa li se faca o lucrare. Daca le zici: "...dom`ne, va trebuie si aia sau ailalta, zic ei (clientii) ca incerci sa le bagi pe gat piese, daca nu le zici si au surpriza ulterioara ca totusi mai trebuia cate ceva la masina, dau vina pe tine de neprofesionalism sau mai rau, cum a fost o doamna curand: "dom`ne la la voi orice verificare e pe bani?". DA! Orice verificare este pe bani pt. ca un om acolo blocheaza un elevator, consuma timp, energie si da, bani.. ca sa faca o verificare, indiferent cat de banala pare la prima vedere. Pe de alta parte, daca in service-urile din RO (si nu vb. doar de Citro), s-ar face lucrarile "by the book", pai cel putin jumatate nu cred ca ne-am mai permite masina. Ceva de genul: "vrei distributie? perfect! schimbi absolut toate rolele, pompa de apa, curea originala, fiecare surub, saiba, etc... daca vrei sa-ti fac lucrarea. Daca nu, te duci la coltul strazii si il rogi pe "Gigel" sa ti-o faca si sa-ti dea el garantie. Dar puterea de cumparare isi spune cuvantul si zi de zi, oriunde mergem acceptam niste compromisuri cu riscurile pe care aceste compromisuri le aduc.
Despre "obligatiile service-ului sa verifice" iar nu sunt total de acord si aici dau exemplul doctorului. La doctor te duci si II SPUI ce te doare, unde te doare, care sunt simptomele, etc.. si de abia apoi doctorul incepe sa te caute de "defect" acolo unde ii indici TU. Nu cred ca te duci la doctor si ii spui: "dati-mi niste antinevralgic, pt. ca ma doare capu`", si sa te astepti sa-ti si treaca.
Cam asa e si la service din pacate. Doar ca aia din service sunt "doctori" de masini, masini care nu stiu sa vorbeasca.
Wiz, imi pare nespus de rau si stii ca am incercat sa-ti fiu alaturi atat cat pozitia imi permite. Imi pare rau ca s-a ajuns pana aici si imi pare si mai rau ca s-a ajuns la niste optiuni mai putin fericite. Sper din tot sufletul sa o rezolvi sa-ti ai alaturi din nou robotelul.
Despre "obligatiile service-ului sa verifice" iar nu sunt total de acord si aici dau exemplul doctorului. La doctor te duci si II SPUI ce te doare, unde te doare, care sunt simptomele, etc.. si de abia apoi doctorul incepe sa te caute de "defect" acolo unde ii indici TU. Nu cred ca te duci la doctor si ii spui: "dati-mi niste antinevralgic, pt. ca ma doare capu`", si sa te astepti sa-ti si treaca.
Cam asa e si la service din pacate. Doar ca aia din service sunt "doctori" de masini, masini care nu stiu sa vorbeasca.
Wiz, imi pare nespus de rau si stii ca am incercat sa-ti fiu alaturi atat cat pozitia imi permite. Imi pare rau ca s-a ajuns pana aici si imi pare si mai rau ca s-a ajuns la niste optiuni mai putin fericite. Sper din tot sufletul sa o rezolvi sa-ti ai alaturi din nou robotelul.
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- horas
- Mesaje:247
- Membru din:Joi Dec 22, 2011 10:44 am
Re: Radacini Auto Style - Bucuresti
Intrebarea este, pe foaia aia de service este specificat ca service-ul a cerut verificarea tubulaturii si a altor componente si clientul a refuzat?
Parerea mea ca pe fisa de service trebuia precizat:clientul nu doreste verificarea tubulaturii bla ...."
Si atunci service-ul era exonerat de orice problema aparuta ulterior.
Oricum sunt sigur ca este un caz izolat si se va rezolva problema, astfel ca WhiZah sa nu aiba de patimit fiind un client de buna credinta, iar Radacini Marasesti sa nu devina un bau-bau, asa cum au devenit majoritatea service-urilor de reprezentata din Bucuresti.
Bafta ...
Parerea mea ca pe fisa de service trebuia precizat:clientul nu doreste verificarea tubulaturii bla ...."
Si atunci service-ul era exonerat de orice problema aparuta ulterior.
Oricum sunt sigur ca este un caz izolat si se va rezolva problema, astfel ca WhiZah sa nu aiba de patimit fiind un client de buna credinta, iar Radacini Marasesti sa nu devina un bau-bau, asa cum au devenit majoritatea service-urilor de reprezentata din Bucuresti.
Bafta ...
CITROEN C4 1.6 16V SX VTR