Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Sisteme audio,DVD, Navigatie, etc..
Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:
Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de ingfrancisc » Vin Apr 09, 2010 8:14 pm

ce detector ai? si ce radare erau?
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de vlad » Vin Apr 09, 2010 11:30 pm

Daca il intrebai pe 58ubi scrie clar ca are statie. ::P
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de ingfrancisc » Sâm Apr 10, 2010 10:37 am

:hi atunci ce statie? ca de la o vreme ma bate si pe mine gandul sa-mi iau una. M-ar interesa sa stiu ce dimensiuni (LxH) are fata detasabila de la AE 6890 ... poate stie cineva.

offtopic: Vlad, cand mai organizezi o intalnire la TM?
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de vlad » Sâm Apr 10, 2010 10:39 am

Offtopic: Francisc, din pacate abia in iulie ajung prin Timi. Atunci voi organiza, dar nu va tine nimeni sa luati voi initiativa. ::P
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
58 ubi
Mesaje:222
Membru din:Joi Aug 20, 2009 7:41 pm
Numar Inmatriculare:B 58 UBI

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de 58 ubi » Lun Apr 12, 2010 5:56 pm

58 ubi scrie:Eu mi-am luat deja:
http://www.magazin-online.ro/statii-rad ... la-cod.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Are adaptor pt bricheta si mufa pentru antena cu magnet. Am dat cu tot cu antena 870ron.
C4, 1.6HDI 90CP hatchback - cu el pe strazi din 2005

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje:917
Membru din:Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina:C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:TM04DVF
Localitate:Timisoara
Contact:

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de ingfrancisc » Lun Apr 12, 2010 9:27 pm

multumesc 58 ubi. Este interesanta si statia asta portabila dar nu are squelchul automat si probabil trebuie invartit tot timpul butonul ala sa n-ai zgomot de fond. Eu sunt mai lenes/comod din fire si cred ca ma orientez catre una cu ASC.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP
C3 Picasso, 1.6 HDI 92 CP

Avatar utilizator
58 ubi
Mesaje:222
Membru din:Joi Aug 20, 2009 7:41 pm
Numar Inmatriculare:B 58 UBI

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de 58 ubi » Mar Apr 13, 2010 2:50 pm

Da, intradevar trebuie sa reglezi mereu fidelitatea sunetului, dar nu ma deranjeaza. Am cautat o statie cat mai mica si momentan asta este singura de pe piata sau cel putin pe asta am gasit-o eu.
C4, 1.6HDI 90CP hatchback - cu el pe strazi din 2005

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de commandorsteel » Mar Apr 20, 2010 3:07 pm

am primit pe mail chestia de mai jos... :hi

Imagine

Scurt sumar
1. Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA IN CONTINUARE
a. atata timp cat aparatul radar functioneaza, acesta este detectat de TOATE
detectoarele existente pe piata – Cobra, Whistler, Beltronics
b. frecventa
de functionare a aparatelor radar A RAMAS ACEEASI – banda K

2. Acum sunt 770 de aparate radar in Romania,
a. De 3 ori mai multe radare – 770 masini cu radar:
i. 250 modelul vechi Python II si
ii. 520 modelul nou Autovision BEE III


3. Noile radare, Autovision BEE III, pot fi activate si pot detecta instantaneu.
a. Acest tip de functionare era realizat pe vechile radare prin asezarea clipbordului (pe care se scriau procesele verbale) in fata antenei radarului.
b. Vehiculul aflat in zona supravegheata va avea sanse reduse de a micsora viteza de rulare in timp util.
c. Celelalte autovehicule vor fi avertizate de catre detectoarele de radar si vor avea suficient timp pentru reducerea vitezei in scopul evitarii oricarei amenzi.


4. Concluzie!:
a. Cumparati‐va un detector de radar
b. Nu mergeti in capul coloanei de masini!

Detaliile studiului Tehnic

Ce echipamente radar are Politia in dotare?

Radare model vechi – model Python II
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 18x
‐ Mediu de inregistrare: caseta VHS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri, selectabile manual
‐ Moduri de functionare:
- sunt folosite in modul automat
␣ emisie continua
␣ complet detectabile
␣ riscuri minime de amenzi

- sunt folosite in modul automat + obturarea antenei radar cu un material metalic pentru a simula modul standby al detectoarelor BEE III

Radare model nou – model AutoVision BEE III
‐ Functioneaza in banda K
‐ Zoom optic al camerei video 26x
‐ Mediu de inregistrare: digital, HDD
‐ Pozitionare GPS
‐ Sensuri de functionare : ambele sensuri de circulatie
‐ Mod de functionare:
- Moduri de lucru
␣ Radar in mod automat – emisie continua ‐ complet detectabil – riscuri minime de amenzi:
• Aparatul radar permanent pornit – antena radarului emite continuu semnal in banda K – PERMITE DETECTIA LUI CU ORICE DETECTOR DE RADAR (Cobra, Whistler, Beltronics)
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• la identificarea unui vehicul care ruleaza viteza peste limita maxima stabilitata, aparatul radar va inregistra automat informatia video pe HDD
• acest mod de functionare este identic cu cel al radarelor vechi, detectabil de orice radar existent in piata (Cobra, Whistler, Beltronics).

- Radar in mod manual/stand by – detectabil, riscuri minime de amenzi, daca autovehiculul NU este cap de coloana:
• camera video focalizeaza o zona (de ex. 250m fata de pozitia radarului). Viteza de deplasare va fi masurata doar pentru masinile din zona supravegheata, pentru restul nu se vor face masuratori
• declansarea aparatului radar se face de catre operator pentru a inregistra vehiculul care PARE a circula cu viteza ridicata.
- Aparatul radar va inregistra automat imaginile
- Prima masina din coloana va avea cel mai mare risc de a nu putea reduce viteza in timp util pentru
evitarea unei amenzi.
- Masinile care nu se afla in capul coloanei vor fi avertizate si vor avea timp pentru incetinire.
• Acest mod de functionare seamana cu practica obturarii antenei radarului vechi, Python II.

Nebuloase si auzite pe internet si ziare

Intrebari/afirmatii frecvente
1. Detectoarele de radar nu mai functioneaza
a. FALS! Detectoarele de radar FUNCTIONEAZA, iar radarele din Romania sunt
detectate in banda K

2. Ce sa fac ca sa nu iau radare?
a. Sa ai un detector de radar
b. Sa NU fi singur pe sosea

3. Radarele noi au modul POP?
a. Radarele din Romania NU au modul POP!
b. Vezi la glosar ce inseamna modul POP

4. Daca detectorul meu are modul POP, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul POP nu este folosit!
b. Modul POP este inutil detectorului tau!
c. Modul POP scade sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
d. Modul POP trebuie dezactivat din detectorul tau!

5. Radarele noi au modul PULSE?
a. Noile radare NU au modul PULSE!
b. Vezi la glosar ce inseamna si ce face modul PULSE

6. Daca detectorul meu are modul PULSE, ce sa fac? Sa‐l activez sau sa‐l dezactivez?
a. Modul PULSE nu este folosit!
b. Modul PULSE creste sensibilitatea si viteza de reactie a detectorului tau!
c. Modul PULSE trebuie activat in detectorul tau!

Care este tehnologia de functionare a unui radar al Politie?

Radarele emit microunde electromagnetice şi folosesc reflexia acestora pentru a determina viteza vehiculelor față de antena. – mai multe detalii pe ‐ http://ro.wikipedia.org/wiki/RADAR" onclick="window.open(this.href);return false;
Radarele sunt puse, in mod normal, in zonele periculoase pentru traficul rutier.

Cum functioneaza un detector de radar?

Detectoarele de radar receptioneaza undele electromagnetice emise de catre radare si avertizeaza soferul de existenta acestora. Soferul primeste avertizarea inaintea ajungerii in punctul in care radarul politiei este focalizat si poate regla viteza conform reglementarilor rutiere.

Cum sa­mi aleg un detector de radar bun?
Discutati cu un reprezentant de vanzari pentru a va explica si exemplifica fiecare beneficiu al produsului.
Calitatea produsului este de cele mai multe ori oglindita in pretul produsului.

Functii importante pentru un detector

1. Sensibilitate: Distanta de la care vede un radar al Politiei
2. Selectivitate: Analizarea si eliminarea alarmelor false
3. Dezactivarea benzilor: Capacitatea de a inhiba detectia unor benzi nefolosite de catre
Politie in aparatele radar si filtrarea alarmelor false.
ex: inhibarea benzilor KA, X, Ku, Laser
4. Timpul de raspuns: intervalul de timp scurs de la detectarea semnalului radar pana la
avertizarea soferului

Recomandari in folosirea unui detector

1. Citirea manualului de utilizare
2. Folosirea detectorului atat in oras cat si in afara acestuia timp de cateva zile pentru
acomodarea cu semnalele detectorului de radar
3. Evitarea, pe cat de mult posibil, de a circula in fruntea unei coloane. In cazul intalnirii unui
radar cu functia „Instant ON”, masina din capul coloanei este cea mai expusa.

GLOSAR
1. Modul POP
a. Un mod imprecis de stabilire a vitezei unui vehicul in trafic care foloseste pulsuri de scurta durata. Folosind puteri scazute ale antenei radarului se determina o viteza aproximativa a vehiculului. Daca viteza masurata in acest mod este mai mare decat limita legala, operatorul poate declansa manual aparatul radar, la putere maxima, pentru o masurare exacta a vitezei autovehiculului.
b. Radarele din Romania NU au modul POP!

2. Modul PULSE
a. Un mod caracterizat de emisia in pulsuri de foarte scurta durata si de intensitate mare, folosit de radarele din generatiile mai noi. Poate masura cu precizie viteza.
b. Radarele din Romania NU au modul PULSE!

3. Modul „Instant ON”
a. Capacitatea aparatului radar de a porni antena si a detecta instantaneu viteza unui vehicul in trafic.
b. Necesita activarea manuala de catre un operator de radar si aproximarea vizuala a vitezei unui autovehicul vizat

4. Focalizare
a. Stabilirea unei zone, la o anumita distanta fata de aparatul radar, in care se va
masura viteza autovehiculelor.


Imagine
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Mr_kokaa
Maniac
Mesaje:3491
Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
Numar Inmatriculare:TSE
Localitate:Bucuresti - Ctza
Contact:

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de Mr_kokaa » Mar Apr 20, 2010 7:19 pm

axact asta mi a intrat si mie pe email acum 5 minute
vroiam sa postez dar commandoru a postat primu`
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje:5749
Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina:Lancer Sportback
Contact:

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de catalin4u24 » Mar Apr 20, 2010 9:57 pm

E ok atunci.
Am un detector Spyder, de acum 3 ani, am dat 300 de lei pe el...
Cred ca si-a scos banii de 30 de ori pana acum... salvandu-ma de amenzi :ya
Si da, mi-a detectat si radarul asta nou si am avut timp sa franez si sa scap.

spooky
Mesaje:405
Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
Numar Inmatriculare:B-112-UFO
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Detectorul radar devine o investitie neprofitabila ?!?!

Mesaj de spooky » Mie Apr 21, 2010 3:17 pm

Cam ceea ce spuneam si eu despre aceste noi radare "invizibile".

Eu am avut fericirea sa scap de acest radar.

Aveam 80 km/h si la vreo 200-300 metri baietii l-au activat. Am reusit sa franez si nu au iesit din masina, desi ma asteptam sa iasa si sa ma amendeze. Era 2 noaptea, in Valea Ursului, mergeam spre Pitesti, singur pe sosea.

In rest, frecventa lor de operare e de 24.170 GHz (+/- 0,01 GHz), spre deosebire de celelalte care sunt in zona de frecvente 24.150 GHz. Mai sunt si altele, dar cu precadere acestea sunt frecventele in mare.
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo

Scrie răspuns

Înapoi la “Audio&Navi”