Cel mai rulat C4
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Inseamna ca ai o problema ... si eu la 1.6 hdi 110 aveam autonomii de genul
viewtopic.php?f=16&t=64&st=0&sk=t&sd=a& ... &start=270" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=16&t=64&st=0&sk=t&sd=a& ... &start=270" onclick="window.open(this.href);return false;
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
pare-mi-se, aia 1040 km ii arata dupa ce mai mersese 556 kmbogdan_bece scrie:Superba autonomia, chiar auzeam voci care spuneau ca numarul de km influenteaza direct proportional consumul de la o oarecare varsta
Succes in continuare !
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Cel mai rulat C4
Autonomia maxima afisata de masina mea e de un pic peste 1.600 km. Da, 1.600 km.
Ca in realitate nu vei face niciodata acea distanta cu un plin e partea a 2-a.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk
Ca in realitate nu vei face niciodata acea distanta cu un plin e partea a 2-a.
Sent from my LG-P690 using Tapatalk
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
taci mah, tu ai facut turda-grecia si retur cu un plin
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Corect. Autonomia afisata e diferita de cati km poti parcurge efectiv, dar daca imi doresc neaparat, scot si 1600. Dar pentru ca nu imi da nimeni vreun premiu pentru asta, nu am de ce sa o demonstrez. Consumul minim pe care l-am scos la un test de vreo 200 km a fost de 2.7% pe tronsonul Bucuresti - Focsani cu viteza setata pe cruise control la 72 km/h.
Autonomia se schimba, dupa cum stiti, si in functie de cum ati mers in ultima vreme.
La numarul de km pe care ii am, actual trecut de 303000, pot sa afirm ca NU am observat o schimbare a consumului. Consumul tine foarte mult si de sofer. Eu in general cand merg in afara tarii, pe autostrazi adica, scot in medie sub 5%, in conditiile in care in mare parte merg cu viteza de 125 km/h, pentru ca aici am constatat ca e optimul raport viteza/consum la aceasta masina si motorul pe care il am.
La benzinarie ajung cam la 2 saptamani, cand fac plinul, asta cand merg cu masina doar prin oras. Adica cam 1000 km... prin oras, consum de 6% in general. Mai creste iarna sau vara cand tin ACul la maxim. Incepand de la 20 000 km, am pus motorina Efix Diesel numai de la Rompetrol. Rareori am tras in alta benzinarie pentru ca nu aveam de ales. Am folosit de mai multe ori aditivul de motorina Unik+ de la PSA Citroen-Peugeot... cam o data la 10-15 mii km.
Nu numai eu, dar multi din anturajul meu sunt suprinsi de cat de bine se tine masina mea, fapt ce i-a determinat sa considere sa isi achizitioneze Citroen C4. Ba chiar am un prieten care ma bate la cap sa ii vand masina. Motorul merge excelent. Am facut acum cateva zile ITP-ul, PE BUNE, evident dupa ce am curatat putin EGR-ul. Din cate imi aduc aminte, testul de noxe a fost facut de 2 ori, obtinand rezultatul de 1.2. Maxim admis e de 1.5 si cine obtine 0.9 nu e nevoie de al doilea test.
Pentru ca acum o saptamana masina a implinat si 6 ani de cand am intrat in posesia ei, per total e o masina care si-a meritat banii. Recunosc, nu as fi atins acesti multi km fara aportul mecanicului (prietenii stiu de cine vorbesc si le multumesc pe aceasta cale ca m-au indrumat catre el).
Marea problema a masinii a fost, asa cum va amintiti, turbina. Si asta poate s-a datorat, cred eu, in proportie de peste 50% a modului delasator prin care, cel putin un service din Bucuresti, adica ATS, obisnuia sa efectueze reviziile, in special schimbarea uleiului, care, presupun, nu am dovezi, era ceva de genul, ca se schimba doar 50% din ulei, ca restul de 2 litri sa il bage in geanta. Restul de 50% e de design al motorului. Din ce am observat, foarte multe masini au probleme cu turbina, dar putini aleg sa vorbeasca despre asta (varii motive). Rezolvarea turbinii a fost: eliminarea sitei metalice din olenderul (prin care trece uleiul inspre turbina) si probabil ca a ajutat foarte mult si resoftarea masinii (cu ultimul update scos de Citroen la vremea aceea). De atunci am facut mai bine de 150000 km si nici pana astazi masina nu da rateori. Ba chiar, de vreun an, am inceput sa fac reviziile la aproximativ 10000 km.
In rest, problemele au fost minore si rapid reparate. Xenoanele pe care le aveam au tinut si ele 150000 km sau mai bine, iar acum am luat becuri xenon de 4300k. Aveam 6000k. Va recomand cu caldura cele de 4300k! (Mai demult s-a dezbatut pe larg acest subiect). Recent, a cedat si motorasul de la stergatorul pe spate... deci daca vedeti un C4 cu luneta murdara, eu sunt! Cu ocazia asta am inceput sa las pe cei de la intersectii sa imi curete luneta Ca si la altii, a aparut de ceva timp, un an, ulei in zona injectoarelor, mici balti. Mecanicul mi-a tinut masina cateva zile, a scos injectoarele, pe care le-a si dus la un service care le-a curatat (desi nu era neaparat nevoie), a inlocuit oringurile, garnituri si multe altele pe acolo. Cert e ca acum mai picura foarte putin ulei, greu de identificat. Dar chiar si asa, inainte de aceste operatii, ulei pierdut nu era sesizabil. Aceasta masina nu a mancat niciodata ulei (in sensul ca la o verificare a nivelului de ulei sa observi ca a scazut nivelul de ulei). Alte probleme minore, de genul cu butoanele de comanda a geamurilor, problema rezolvata de mecanic fara a mai fi nevoie de achizitionarea unui nou panou de comanda. Ambreiajul, a fost schimbat anul trecut, impreuna cu volanta, care acum e una cu masa simpla (mult mai fiabila). Nu, nu a cedat ambreiajul. Dar nu cred ca mai avea viata lunga. A tinut 250 000 km. Acum am un ambreiaj invidiat chiar de catre benzinari. ... la fel si cu amortizoarele, au fost schimbat anul trecut cand unul dintre ele a inceput sa curga putin. Radiatorul a rezistat si el 5 ani, dar din cauza iernilor grele si a substantelor folosite la deszapezire, acesta s-a corodat in foarte multe puncte. S-a rezolvat rapid si ieftin cu un nou radiator. Ce-i drept, am gasit un radiator de benzina Valeo, care a fost modificat sa se potriveasca cu conexiunile pe care diesel-ul le are. Parca cel de benzina le are drepte si diselul sunt in forma de L, in rest radiatoarele sunt identice.
Asadar, concluzia e, o masina (adica C4) daca are un doctor (mecanic) bun, care sa previna, nu sa repare, te poate tine mult si bine si chiar foarte economic.
S-ar putea sa cedez presiunile unui prieten de a-i vinde lui masina, sa ma despart de acest C4, dar cu siguranta raman in famile si voi trece la noul C5.
Happy C4 Owner
Autonomia se schimba, dupa cum stiti, si in functie de cum ati mers in ultima vreme.
La numarul de km pe care ii am, actual trecut de 303000, pot sa afirm ca NU am observat o schimbare a consumului. Consumul tine foarte mult si de sofer. Eu in general cand merg in afara tarii, pe autostrazi adica, scot in medie sub 5%, in conditiile in care in mare parte merg cu viteza de 125 km/h, pentru ca aici am constatat ca e optimul raport viteza/consum la aceasta masina si motorul pe care il am.
La benzinarie ajung cam la 2 saptamani, cand fac plinul, asta cand merg cu masina doar prin oras. Adica cam 1000 km... prin oras, consum de 6% in general. Mai creste iarna sau vara cand tin ACul la maxim. Incepand de la 20 000 km, am pus motorina Efix Diesel numai de la Rompetrol. Rareori am tras in alta benzinarie pentru ca nu aveam de ales. Am folosit de mai multe ori aditivul de motorina Unik+ de la PSA Citroen-Peugeot... cam o data la 10-15 mii km.
Nu numai eu, dar multi din anturajul meu sunt suprinsi de cat de bine se tine masina mea, fapt ce i-a determinat sa considere sa isi achizitioneze Citroen C4. Ba chiar am un prieten care ma bate la cap sa ii vand masina. Motorul merge excelent. Am facut acum cateva zile ITP-ul, PE BUNE, evident dupa ce am curatat putin EGR-ul. Din cate imi aduc aminte, testul de noxe a fost facut de 2 ori, obtinand rezultatul de 1.2. Maxim admis e de 1.5 si cine obtine 0.9 nu e nevoie de al doilea test.
Pentru ca acum o saptamana masina a implinat si 6 ani de cand am intrat in posesia ei, per total e o masina care si-a meritat banii. Recunosc, nu as fi atins acesti multi km fara aportul mecanicului (prietenii stiu de cine vorbesc si le multumesc pe aceasta cale ca m-au indrumat catre el).
Marea problema a masinii a fost, asa cum va amintiti, turbina. Si asta poate s-a datorat, cred eu, in proportie de peste 50% a modului delasator prin care, cel putin un service din Bucuresti, adica ATS, obisnuia sa efectueze reviziile, in special schimbarea uleiului, care, presupun, nu am dovezi, era ceva de genul, ca se schimba doar 50% din ulei, ca restul de 2 litri sa il bage in geanta. Restul de 50% e de design al motorului. Din ce am observat, foarte multe masini au probleme cu turbina, dar putini aleg sa vorbeasca despre asta (varii motive). Rezolvarea turbinii a fost: eliminarea sitei metalice din olenderul (prin care trece uleiul inspre turbina) si probabil ca a ajutat foarte mult si resoftarea masinii (cu ultimul update scos de Citroen la vremea aceea). De atunci am facut mai bine de 150000 km si nici pana astazi masina nu da rateori. Ba chiar, de vreun an, am inceput sa fac reviziile la aproximativ 10000 km.
In rest, problemele au fost minore si rapid reparate. Xenoanele pe care le aveam au tinut si ele 150000 km sau mai bine, iar acum am luat becuri xenon de 4300k. Aveam 6000k. Va recomand cu caldura cele de 4300k! (Mai demult s-a dezbatut pe larg acest subiect). Recent, a cedat si motorasul de la stergatorul pe spate... deci daca vedeti un C4 cu luneta murdara, eu sunt! Cu ocazia asta am inceput sa las pe cei de la intersectii sa imi curete luneta Ca si la altii, a aparut de ceva timp, un an, ulei in zona injectoarelor, mici balti. Mecanicul mi-a tinut masina cateva zile, a scos injectoarele, pe care le-a si dus la un service care le-a curatat (desi nu era neaparat nevoie), a inlocuit oringurile, garnituri si multe altele pe acolo. Cert e ca acum mai picura foarte putin ulei, greu de identificat. Dar chiar si asa, inainte de aceste operatii, ulei pierdut nu era sesizabil. Aceasta masina nu a mancat niciodata ulei (in sensul ca la o verificare a nivelului de ulei sa observi ca a scazut nivelul de ulei). Alte probleme minore, de genul cu butoanele de comanda a geamurilor, problema rezolvata de mecanic fara a mai fi nevoie de achizitionarea unui nou panou de comanda. Ambreiajul, a fost schimbat anul trecut, impreuna cu volanta, care acum e una cu masa simpla (mult mai fiabila). Nu, nu a cedat ambreiajul. Dar nu cred ca mai avea viata lunga. A tinut 250 000 km. Acum am un ambreiaj invidiat chiar de catre benzinari. ... la fel si cu amortizoarele, au fost schimbat anul trecut cand unul dintre ele a inceput sa curga putin. Radiatorul a rezistat si el 5 ani, dar din cauza iernilor grele si a substantelor folosite la deszapezire, acesta s-a corodat in foarte multe puncte. S-a rezolvat rapid si ieftin cu un nou radiator. Ce-i drept, am gasit un radiator de benzina Valeo, care a fost modificat sa se potriveasca cu conexiunile pe care diesel-ul le are. Parca cel de benzina le are drepte si diselul sunt in forma de L, in rest radiatoarele sunt identice.
Asadar, concluzia e, o masina (adica C4) daca are un doctor (mecanic) bun, care sa previna, nu sa repare, te poate tine mult si bine si chiar foarte economic.
S-ar putea sa cedez presiunile unui prieten de a-i vinde lui masina, sa ma despart de acest C4, dar cu siguranta raman in famile si voi trece la noul C5.
Happy C4 Owner
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
- Exosphere
- Supermoderator
- Mesaje:1255
- Membru din:Sâm Aug 29, 2009 7:49 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 VTi
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Ce poveste frumoasa, cel putin masina pare ca scoasa din basme. La mai multi km fara probleme!
C4 coupe Rouge Aden - 122 cai frumosi
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
si e secret mecanicul? nu ne poti spune cine este si unde putem apela la el, daca zici ca se pricepe asa bine la citroenuri?spooky scrie:....Recunosc, nu as fi atins acesti multi km fara aportul mecanicului (prietenii stiu de cine vorbesc si le multumesc pe aceasta cale ca m-au indrumat catre el).
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Nu e secret. Il cheama Florin. I se zice Florica. Numarul vi-l dau prin MP celor care mi-l solicita.
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
@spooky
asteptam sa vad cifrele de la tine pe bord. cred ca poti sa spui multe referitor la comportament, consum si ce se schimba in C4.
referitor la mecanic: e acelasi Florin din Otopeni ? (are bune recomandari din multe multe locuri)
asteptam sa vad cifrele de la tine pe bord. cred ca poti sa spui multe referitor la comportament, consum si ce se schimba in C4.
referitor la mecanic: e acelasi Florin din Otopeni ? (are bune recomandari din multe multe locuri)
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
DA, E același Florin din Otopeni.Mr_kokaa scrie:@spooky
asteptam sa vad cifrele de la tine pe bord. cred ca poti sa spui multe referitor la comportament, consum si ce se schimba in C4.
referitor la mecanic: e acelasi Florin din Otopeni ? (are bune recomandari din multe multe locuri)
Ce cifre te interesează mai exact? Poate conectez obd-ul si fac niste inregistrari.
O sa elaborez mai târziu referitor la schimbări, dar să știi ca nu am despre ce vorbit, nu s-a schimbat sensibil comportamentul mașinii. Consumul a ramas cam același. Ex: 6.3 oras, 800km, in ultimele 2 săptămâni cu ac pe 18...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
-
- Mesaje:244
- Membru din:Lun Mar 12, 2007 12:46 pm
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Ziceai la un moment dat ceva de un update de soft. Imi poti recomanda unde as putea sa il fac si eu pt C5?
Multumesc.
Multumesc.
C5 Tourer - Exclusive
Jumpy - Atlante
YM: caponel21
Jumpy - Atlante
YM: caponel21
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: Cel mai rulat C4
Am ajuns si eu azi la umila cifra de 200.000 de km.
Pot sa subscriu si eu la amortizoare foarte rezistente, eu le-am schimbat pe la 175.000 dar nu era neaparat necesar.Sunt la al 2-lea ambreiaj dar primul a fost schimbat la 75000 impreuna cu volanta insa vad ca al doilea tine fara probleme inca.Discurile pe fata le-am schimbat la 185.000, pe spate inca sunt cele originale.
Urmeaza distributia la 240.000 ca in carte:P.Adica probabil la anu sau in "early 2014"
Nici mie nu-mi mai merge stergatorul spate dar nu stiu inca de ce.Siguranta e buna, releul se aude ca ar comuta doar el nu merge.
Observ ca 07/2006 a fost o luna buna.Eu am data de inceput de garantie 22.07.2006.
Pot sa subscriu si eu la amortizoare foarte rezistente, eu le-am schimbat pe la 175.000 dar nu era neaparat necesar.Sunt la al 2-lea ambreiaj dar primul a fost schimbat la 75000 impreuna cu volanta insa vad ca al doilea tine fara probleme inca.Discurile pe fata le-am schimbat la 185.000, pe spate inca sunt cele originale.
Urmeaza distributia la 240.000 ca in carte:P.Adica probabil la anu sau in "early 2014"
Nici mie nu-mi mai merge stergatorul spate dar nu stiu inca de ce.Siguranta e buna, releul se aude ca ar comuta doar el nu merge.
Observ ca 07/2006 a fost o luna buna.Eu am data de inceput de garantie 22.07.2006.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Eu zic sa te grabesti cu distributia si sa nu astepti inca 40 000. Eu am schimbat pe la 160 000 parca sau 180 000 si era cam uzata.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
- SLS
- Mesaje:31
- Membru din:Sâm Dec 15, 2012 8:53 am
- Numar Inmatriculare:BV-10-SLH
Re: Cel mai rulat C4
sper sa mai fie cineva pe aici...
Nu stiu ce sa mai cred, unii ingineri imi spun ca sa nu astept mai mult de 70000km cu distributia,
pe aici observ lume cu distributia neschimbata la 150000km...eu am 96000km si sincer nu stiu ce sa fac, sa schimb acum pana in 100000 sau mai stau ??
Nu stiu ce sa mai cred, unii ingineri imi spun ca sa nu astept mai mult de 70000km cu distributia,
pe aici observ lume cu distributia neschimbata la 150000km...eu am 96000km si sincer nu stiu ce sa fac, sa schimb acum pana in 100000 sau mai stau ??
Aderenta maxima !!
- SLS
- Mesaje:31
- Membru din:Sâm Dec 15, 2012 8:53 am
- Numar Inmatriculare:BV-10-SLH