Cel mai rulat C4
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Pai faci ce vrei ... te iei dupa "ingineri" sau dupa ce au scris in carte cei care au facut masina . Daca observi , majoritatea ne-am luat dupa carte si nu cunosc vre-un caz pe forum in care sa fii patit nenorociri ca a facut altceva decat scrie in manualul de intretinere ...
Ca sa nu scrii mai multe mesaje consecutive , poti da Edit la ce ai postat mai devreme .
PS : Sarbatori fericite si tie ... hai ca mai ai un pic si o sa poti posta si la bursa , poate chiar si acces la tutoriale
Ca sa nu scrii mai multe mesaje consecutive , poti da Edit la ce ai postat mai devreme .
PS : Sarbatori fericite si tie ... hai ca mai ai un pic si o sa poti posta si la bursa , poate chiar si acces la tutoriale
- Aiurica
- Supermoderator
- Mesaje:11244
- Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
- Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
- Numar Inmatriculare:B 32 WRC
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Poate acum intelegeti de se pun parole si reguli.... Nu mai demult de o luna am avut o asemenea discutie iar unii useri chiar nu intelegeau de ce trebuie o regula sau o parola....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold
- vladut_v
- Mesaje:711
- Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
- Contact:
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
322.000 (fara vreo 2-3) km
s-a rupt un arc
s-a rupt un arc
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
Tu ajungi cu ea la 1.000.000
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- siempre
- Mesaje:113
- Membru din:Dum Sep 18, 2011 1:02 am
- Localitate:IASI
Re: Cel mai rulat C4
Citroen C4 Coupe 1.6 16V SX VTR
- Raducv
- Mesaje:443
- Membru din:Vin Aug 26, 2011 7:06 pm
- Marca si model masina:Passat CBAB
- Numar Inmatriculare:DJ 01 RMB
- Localitate:Craiova
Re: Cel mai rulat C4
C4 1.6 HDi 90cp
-
- Mesaje:405
- Membru din:Joi Noi 01, 2007 10:31 am
- Numar Inmatriculare:B-112-UFO
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
375000 km.
A mai făcut figuri nu știu ce senzor care îmi tăia motorina și sr oprea motorul. Curățat mufa care vine de la senzor și totul e ok...
Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
A mai făcut figuri nu știu ce senzor care îmi tăia motorina și sr oprea motorul. Curățat mufa care vine de la senzor și totul e ok...
Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk
C4 1.6 HDi 110CP SX, gris fer, 299.000 km din 07/2006
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
Mitsubishi Pajero Sport GLS 2.5TD din 2003 - expeditii offroad
Radioamator YO3INP - Yeasu FT-8900 + antena fixa
Statie CB President Harry III ASC + antena fixa
INFOCON, RUFOn, UFOpedia, Statie Meteo
-
- Mesaje:52
- Membru din:Sâm Ian 26, 2008 11:48 pm
- Localitate:gibraltar
Re: Cel mai rulat C4
Salutare,
am 290000,masina noua din 2006 martie.Am schimbat placute de frana,ulei si cam atat de consum.
LA 200000 am schimbat amortizoarele ca asa am vrut eu,distributia si 2 injectoare care mi-au ramas blocate in chiulasa(o garnitura de la un injector scapa gaze si mi le baga in masina cand opream la stop)cand am vrut sa le scot....
Am reparat fluturasii de la amestecul aerului conditionat(al dreacu de greu se lucreaza in bord)si am mai schimbat si becuri.
In rest mare branza n-am facut la ea.
Poate pe la 300k schimb ambreiajul desi nu imi face probleme.
Masina a fost folosita din plin pana acum dar intretinuta.
Am tot condus zeci si sute de masini dar tot in asta ma simt bine asa ca....o mai tin 300 k km
am 290000,masina noua din 2006 martie.Am schimbat placute de frana,ulei si cam atat de consum.
LA 200000 am schimbat amortizoarele ca asa am vrut eu,distributia si 2 injectoare care mi-au ramas blocate in chiulasa(o garnitura de la un injector scapa gaze si mi le baga in masina cand opream la stop)cand am vrut sa le scot....
Am reparat fluturasii de la amestecul aerului conditionat(al dreacu de greu se lucreaza in bord)si am mai schimbat si becuri.
In rest mare branza n-am facut la ea.
Poate pe la 300k schimb ambreiajul desi nu imi face probleme.
Masina a fost folosita din plin pana acum dar intretinuta.
Am tot condus zeci si sute de masini dar tot in asta ma simt bine asa ca....o mai tin 300 k km
C4 1.6 HDI SX fab dec 2005
-
- Mesaje:35
- Membru din:Mar Iun 16, 2015 6:58 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 2.0 HDI
Re: Cel mai rulat C4
C4 al meu (de fapt pe care il folosesc) este un 2.0 Diesel, din 2005, are 207.000 km. Inclin sa cred ca incepe sa oboseasca. Eu credeam ca este matura masina, dar vad pe aici adevarate bunicute
Am schimbat in 2014 discurile pe spate (aparusera santuri zdravene) rulmentul/ambreiaj de la alternator, bendixul (in pofida recomandarilor unor experti de a schimba electromotorul cu totul, ca nu gasesc piese pt el).
Marea mea provocare cu aceasta masina a fost cand sora mea mi-a dat-o prima data: farurile bateau la cativa metri si am mers pe A1 cu max. 90 km/h. Dupa cautari pe net am dat pe acest forum de o explicatie, care la momentul respectiv mi s-a parut hazlie, ce a dus la rezolvarea personala si in stil propriu a problemei - schimbarea becului de la scrumiera pt functionarea motorasului de reglat faruri.
Acum 1 luna am schimbat la Radacini Constanta kitul de distributie + pompa de apa, consumabile, 2 semeringuri de pe la motor si un suport de motor. Mai trebuia sa schimb si bucsile de pe puntea spate ca scartaie cand ma urc in masina, dar nu s-au potrivit (de atunci stau si astept ancheta importatorului de ce nu s-au potrivit) cu toate ca sunt platite. Si am plecat si cu ventilatia interna nefunctionala (inca caut informatii despre cauze si posibilitati de depanare)
Si tot de 3 ani probleme cu aerul conditionat, pierderi mai mari sau mai mici de freon.
Am mai avut probleme la haion cu cablajul ca nu mai puteam inchide, stateam de paza
Consumul este destul de rezonabil pt mine, pe ultimii 4000 km, am o medie de 6.0, la un stil de condus de 110-140 max pe autostrada si putin peste legal in localitati.
In rest mai zdrangane pe ici pe colo, dar nu stiu cate sa ii mai cer si ei.
Am schimbat in 2014 discurile pe spate (aparusera santuri zdravene) rulmentul/ambreiaj de la alternator, bendixul (in pofida recomandarilor unor experti de a schimba electromotorul cu totul, ca nu gasesc piese pt el).
Marea mea provocare cu aceasta masina a fost cand sora mea mi-a dat-o prima data: farurile bateau la cativa metri si am mers pe A1 cu max. 90 km/h. Dupa cautari pe net am dat pe acest forum de o explicatie, care la momentul respectiv mi s-a parut hazlie, ce a dus la rezolvarea personala si in stil propriu a problemei - schimbarea becului de la scrumiera pt functionarea motorasului de reglat faruri.
Acum 1 luna am schimbat la Radacini Constanta kitul de distributie + pompa de apa, consumabile, 2 semeringuri de pe la motor si un suport de motor. Mai trebuia sa schimb si bucsile de pe puntea spate ca scartaie cand ma urc in masina, dar nu s-au potrivit (de atunci stau si astept ancheta importatorului de ce nu s-au potrivit) cu toate ca sunt platite. Si am plecat si cu ventilatia interna nefunctionala (inca caut informatii despre cauze si posibilitati de depanare)
Si tot de 3 ani probleme cu aerul conditionat, pierderi mai mari sau mai mici de freon.
Am mai avut probleme la haion cu cablajul ca nu mai puteam inchide, stateam de paza
Consumul este destul de rezonabil pt mine, pe ultimii 4000 km, am o medie de 6.0, la un stil de condus de 110-140 max pe autostrada si putin peste legal in localitati.
In rest mai zdrangane pe ici pe colo, dar nu stiu cate sa ii mai cer si ei.
-
- Mesaje:62
- Membru din:Mar Mar 02, 2010 6:56 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.4 16V 90 cp 2007
- Numar Inmatriculare:SB 06 DFR
Re: Cel mai rulat C4
225 000 km din 2007 luata de noua.
Am schimbat 2x distributie, bobina de inductie, telescoape 1 set, flanse de la telescoape vreo 4. Urmeaza saptamana asta sa schimb sonda lamda din amonte dupa cum zicea cel de la service din cauza ca umblu cu eroarea in bord Depollution system faulty (cred ca asa e) de vreo 4 luni. Si urmeaza cat de curand un set de discuri de frana ( primul pe care o sa il schimb). Inlocuit radiator clima, comenzile de la volan ( semnalizare si lumini in primele luni de la cumparare pe garantie ) , termostat inlocuit de 2 ori, cheie briceag, incuietoare usa sofer.
Am schimbat 2x distributie, bobina de inductie, telescoape 1 set, flanse de la telescoape vreo 4. Urmeaza saptamana asta sa schimb sonda lamda din amonte dupa cum zicea cel de la service din cauza ca umblu cu eroarea in bord Depollution system faulty (cred ca asa e) de vreo 4 luni. Si urmeaza cat de curand un set de discuri de frana ( primul pe care o sa il schimb). Inlocuit radiator clima, comenzile de la volan ( semnalizare si lumini in primele luni de la cumparare pe garantie ) , termostat inlocuit de 2 ori, cheie briceag, incuietoare usa sofer.
-
- Mesaje:39
- Membru din:Vin Noi 27, 2015 11:46 pm
- Marca si model masina:1.6 coupe hdi 92
- Numar Inmatriculare:bc16hot
- Raducv
- Mesaje:443
- Membru din:Vin Aug 26, 2011 7:06 pm
- Marca si model masina:Passat CBAB
- Numar Inmatriculare:DJ 01 RMB
- Localitate:Craiova
-
- Mesaje:52
- Membru din:Sâm Ian 26, 2008 11:48 pm
- Localitate:gibraltar
Re: Cel mai rulat C4
Am 320000 cu ea si tot nu am schimbat ambreiajul.singura problema este ventilatorul de habitaclu...dracu stie de CE nu merge
C4 1.6 HDI SX fab dec 2005
- robotelul alb
- Mesaje:31
- Membru din:Sâm Ian 01, 2011 2:27 pm
- Marca si model masina:c4 1.6 hdi
- Numar Inmatriculare:b-113-edi
- Localitate:bucuresti
- Contact:
Re: Cel mai rulat C4
200.000KM