Rablamentul atomic

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Rablamentul atomic

Mesaj de mituc » Joi Noi 29, 2007 10:21 am

Pe scurt, e o berlina neagra, 1.6i nascuta undeva prin Franta prin februarie 2006 si infiata de mine vreo 2 luni mai tirziu, pe 4 aprilie 2006 (contra-cost, desigur). Cind am luat-o eu (contractul l-am incheiat pe 10 sau 12 martie) promotia inca se chema 4Motion. Din aprilie s-a transformat in urban jungle, apoi ice pack, techno evolution. Dealerul mi-a dat masina direct de pe platforma dupa ce am stat vreo 2 ore cu el asteptind sa ajunga (pe vremea aia drumul vaslui-iasi pe unde a venit era dinamitat total).

Rodajul si l-a facut prin dulcele tirg al iesilor (vreo 300km), pe serpentinele din Oituz, pe 8 aprilie, cind am dus-o la dealerul Citroen din Brasov pentru a-mi monta alarma (care se comporta minunat, nu mi-a facut niciodata probleme), si apoi pe minunatul si foarte eficient dinamitatul drum cimpulung-vatra dornei-bistrita.

Tot atunci la brasov, in procesul de testare al alarmei, a luat un pumn in ornamentul de parbriz de pe partea soferului care sta pocnit din clipsurile din partea de sus inca de atunci. Simbata asta (dupa un an si aproape 8 luni, si 44,4446km) O sa-l schimb in sfirsit.

La 2450km :twisted: am fost cu ea la focsani la inspectia gratuita unde mi-au spus ca s-o rodez altfel decit pina acum (desi motorul era in parametri, nu minca ulei mai mult decit ar trebui, etc). Am rodat-o tot cum am stiut eu si a fost foarte bine (pina azi dimineata mi-a mincat in total o joja de ulei, asta in 44,442km).

La 3172Km am evitat un gica frinaru', cel mai mare pilot de raliu al tuturor timpurilor (il stiti, gica daciotul) si am taiat amvelopa dreapta fata intr-o bordura sparta:
Imagine
Astfel a trebuit sa schimb pneul ala ca era irecuperabil (avea o taietura de vreo 2cm) si am luat unul dar care nu am ovservat ca are indice de viteza H in loc de V, dar nu ar avea mare importanta, doar ca desi e mai tinar cu 3k km decit celelalte e mai uzat.

Apoi rablamentul a facut greieri (ii place sa-i ia de pe strada si sa mi-i creasca mie prin diverse locuri prin habitaclu). De obicei vara dispar (cred ca-i duce la pascut prin alte parti) si cum da frigul mi-i aduce din nou in masina sa stea la caldurica.

Pe la 29k km am schimbat discul de ambreaj si placa de presiune pentru ca rabla tremura ca draq' la plecarea de pe loc (problema a inceput sa se manifeste de pe la 24k km). Acum vrea sa cam faca din nou.

Zgirieturi are o droaie. Vreo 3 facute de mine, vreo 5 facute de ciini carora le place la nebunie sa ma muste de spoilerul fata si de ornamentul spoilerului spate (is din plastic, si simt si ei ca vineaza ceva apetisant), si inca vreo 5 tone de zgirieturi facute de diverse animale cu chip de om prin parcari la super marcheturi, prin parcari pe la locurile de munca, etc.

La 16800Km a facut prima revizie, iar dupa 17487 km parca a primit cadou o noua harta de injectie, avans si AFU de la obtduning. 10CP in plus si vreo 19Nm, dementa curata!:D
Intre timp nu a mai fost nimic notabil (in afara de kitul de ambreaj schimbat la 29k) si regulatorul de aer schimbat la 31400 cind i-am facut si a doua revizie (mi-a intrerupt concediul treaba asta, rabla se oprea la relanti). Cu ocazia acestei revizii si a schimbarii regulatorului de aer cei din service au facut niste update-uri la ECU si a iesit o strutocamila intre ce au pus cei de la Dimsport (Doc, il stiti si pe el) si ce au facut cei din service. Rezultatul a fost imputurosirea rablei la turatii joase, la 3000-4000 se comporta la fel iar peste 4000-4500 rupe! Daca stau cu pedala la fund , sa zicem in treapta 5, cind ajunge pe la 125-130 pur si simplu simti cum incepe sa te lase in scaun. Foarte tare! Si da, Adriane, 2.0TDI-urile de 140Cp de la VAG... imi pare rau de ele, in dementa mea cronica mi-as incerca puterile cu un 2.0TFSI montat pe o jetta sau passat (evident pierd, dar pierd onorabil).

Am sa revin cu diverse poze in post-uri ulterioare.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Adrian
Membru 'tunat'
Mesaje: 1296
Membru din: Mar Feb 13, 2007 10:23 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Adrian » Joi Noi 29, 2007 4:35 pm

Mai, am fost si eu la munte si mi se oprea motorul la relanti! Dar cand am ajuns in Bucuresti nu mai facea! Eu am dat vina pe benzina si am cumparat un flacon de aditiv.. Rezultatul? Masina fugea de rupea, dar tot se oprea la relanti...

Ce zici ca ai schimbat? Mentionez ca in Bucuresti nu s-a mai oprit ... Mi se intampla doar cand sunt la munte.. Si la cota 1400 mi se oprea... :x

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Joi Noi 29, 2007 4:54 pm

La mine se intimpla dupa ce o chinuiam putin peste 4000rpm, si se manifesta doar dupa ce motorul se incalzea (niciodata daca mergeam mai putin de 50km). De exemplu daca urcam la munte ceva, cind ajungeam in partea cealalta incepea sa mi se opreasca la relanti. Si e destul de aiurea pentru ca ajungi la relanti prin orase cind te opresti, sau cind schimbi treptele si astepti mai mult cu piciorul pe ambreaj ca sa vezi ce-i dai, etc. La un moment dat ma opream cu frina de mina ca sa pot tine piciorul pe acceleratie :roll:

Diagnosticul initial a fost ca e de la clapeta de acceleratie (identica cu cea de la peugeot 1.6E, clapeta care are ceva defecte de fabricatie, se inchide prea tare dupa ce e rulata). Dupa aia s-au mai gindit ei si au schimbat regulatorul de aer (cel putin asa mi-au scris in fisa), clapeta de acceleratie raminind aceeasi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Joi Noi 29, 2007 5:28 pm

Si pozele promise, cu cea mai murdara rabla a tuturor timpurilor
ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagineImagine

Dupa spalare :)

Imagine
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Joi Noi 29, 2007 5:48 pm

Mai nu stiu care e faza cu cainii astia si cu c4 din iasi.Eu am unul pe la bloc care e indragostit de masina mea.Nu-s ce are e obsedat.Cand vin, de fiecare data merge pe langa masina, pana unde o parchez cu capu cu urechile si capul sus si se uita nu la mine ci la botul masinii.Dup aceea cand cobor se uita mirat cine e ala adica eu.Dupa ce plec sta pe langa ea da cateva ture uitandu-se si dupa care se aseaza sta si o priveste.E prea tare.Aveam si un caine sinucigas, mai demult, care ma pandea pe strada in acelasi loc si cand ma vedea se arunca in fata masinii ( nu latra ) avea fata de-aia ca in benzile desenate parca se stramba.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Joi Noi 29, 2007 6:01 pm

Diverse momente din viata rablamentului atomic:

Anvelopa taiata si farul pocnit:
ImagineImagineImagineImagineImagine

ImagineImagine

Montare xenon si pozitii blue vision:
ImagineImagineImagine

ImagineImagine

Rablamentul fara gaz, dar voios nevoie mare si cu chef de inca 95 km:
Imagine

Schimbare becuri din tripla spate:
ImagineImagineImagineImagine
ImagineImagineImagineImagine
ImagineImagineImagineImagineImagine

ImagineImagine

Da ba, am parcat cu fata, asta e. Macar am parcat rezonabil, nu pe 3 locuri:
Imagine

Scut plastic agatat intr-o groapa umpluta cu gheata de prostii de la electrica, gheata care s-a dezghetat intr-o dimineata cu soare:
ImagineImagineImagineImagine

In ghearele balaurului,murdarice si cu geamurile impecabile::
ImagineImagineImagine

De ieri, de azi...:
ImagineImagine
Ultima oară modificat Joi Noi 29, 2007 7:07 pm de către mituc, modificat 1 dată în total.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Joi Noi 29, 2007 6:42 pm

stevey scrie:Mai nu stiu care e faza cu cainii astia si cu c4 din iasi.Eu am unul pe la bloc care e indragostit de masina mea.Nu-s ce are e obsedat.Cand vin, de fiecare data merge pe langa masina, pana unde o parchez cu capu cu urechile si capul sus si se uita nu la mine ci la botul masinii.
Asa-s si astia pe la mine. Odata m-am enervat cind am vazut ca stau sa sara, am frinat brusc si m-am dat jos din masina sa-i cert. Se uitau oamenii de pe strada la mine ca la circ cum strigam in gura mare "Cut prost!!!" si cum plecau ciinii cu cozile intre picioare si urechile pliate :D

Is muscat tot de spoilerul fata, de numarul din fata (da, m-a muscat si de acolo de mi-a scos siguranta aia din partea de jos :shock:, ca am frinat sa nu-l dau cu capul de asfalt), si mai nou de ornamentul de la spoilerul spate.

Si aceeasi ciini trec mai incolo pe trecerea de pietoni si nu fac nici un fel de figuri la masini, se asigura, etc. Dar 50m mai incoace, unde e un teren cu iarba (teritoriul lor!) sar la orice trece cu mai putin de 50Kmph: masini, camioane, autobuze, biciclete, carute, etc (la oameni nu sar, atita le-ar mai trebui).

Intr-o zi a venit un cut dintr-asta comunitar dupa mine, voios cu coada sus, si da sa-mi pise janta dreapta-fata. L-am certat (si fugarit vreo 2m) si de atunci nu mi-am mai gasit masina pisata, insa a celorlalti o pisa. Nu-i inteleg... insa cert este ca au o capacitate surprinzatoare de invatare.

P.S.: ce zici de aia din state care au scapat zilele trecute leul pe autostrada si fugarea ala masinile cum le fugaresc ciinii nostri comunitari? :lol: Cind vezi ca fuge ditamai vitelul de 250Kg dupa tine cu vreo 60-70Kmph, si e si hotarit sa-ti dihoace cabina... ce mai faci?! :laughing5:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Dec 01, 2007 6:10 pm

Azi i-am facut a treia revizie la rablament (la 44658km). Cu tot cu inlocuirea ornamentului de parbriz de pe partea soferului (100RON+manopera, busit undeva in primii 800-850km la montarea/testarea alarmei) si cu spalarea (10RON) m-a costat vreo 650RON.
Vad ca de data asta baietanii din service mi-au pus ulei 5w40 in loc de 5w35.
Stirea bomba (chiar si pentru mine) a fost ca placutele mele de frina au gradul de uzura de 25%. Deci pina sa necesite schimbare ar trebui sa mai merg cu ele inca de 2 ori pe atit (2x45k km) :D

Dupa revizie nu mai trage chiar la fel, azi am mers roata la roata de la 60 la 120 cu un A4 2.0TDI (poate l-am ajuns vreun metru, insa asta poate fi de la faptul ca schimbam treptele mai repede ca el). Insa isi da drumu acusica, dupa revizie deja am facut vreo 250km.

Am discutat si despre montarea antenei radio de pe C8. Au spus ca se poate rezolva in principiu.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Sâm Dec 01, 2007 9:10 pm

Ha ce chestie cand trage a mea nu trage a ta:))) Azi am ajuns in bucuresti si mashinutza mea si-a dat drumu.Nu la cacuta.:) Pot sa zic ca am facut frumos fata unu range rover v8 modelu nou care s-a fustrat ca nu putea sa ma depaseasca (!!!!!) si cand cu chiu cu vai era langa mine tura motoru ala saracu de am zis ca surzesc.Ba mai mult pe la 160 masina ma baga in scaun de parca aveam nitro si am ajuns fara sa imi dau seama pe la 190 de era sa intru si sub range roveru lui ala care se crucea la volan.Am mai fustrat si un touareg care saracul in aceleasi conditii dar nu a reusit sa ma depasesca (ajunsesem pe la 180).Au mai fost si alte masini disperate dar astea au fost cele mai fun.Ma gandesc...cu un vts cum ar fi :twisted:

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Sâm Dec 01, 2007 9:14 pm

Da, la drum intins, ture mai multe, frine de motor mai frecvente si ungeri mai eficace... masinile incep sa-si dea drumu serios :)
Eu azi am lasat-o putin in pace, pentru ca uleiul proaspat nu unge inca foarte bine. Am turat-o dar am accelerat brusc si/sau maxim destul de rar :)

Sa inteleg ca la tine s-a rezolvat problema aia? Nu ma intereseaza cum (poate fi complicat sa dai explicatii uneori), dar sint curios ce era.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Dec 03, 2007 3:43 pm

Iaca azi a implinit rablmentul 45k km:
Imagine

Si nu, nu am probleme cu discurile :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje: 843
Membru din: Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Lun Dec 03, 2007 4:06 pm

La multi ani... erm... i mean kilometri :)
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
stevey
Mesaje: 781
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 9:44 pm
Marca si model masina: C4 1.6i BLACK
Localitate: Iasi/Bucuresti
Contact:

Mesaj de stevey » Lun Dec 03, 2007 11:21 pm

Problema nu pare sa se fi rezolvat pe deplin.Are momente cand tacaneala se aude si in general e ca la inceput cand am cumparat masina (se aude vag). Mi-au schimbat set motor, de aceea si trage bine, e ca si cum am dat timpul inapoi (pacat totusi de soft era de 10 ori mai bun cel dinainte, cica consuma mai putin cu asta...pe dracu).Problema e mai mult ca sigur din alta parte, arbore cotit sau cine stie ce naiba.Voi vedea cand il mai rodez deocamdata am facut doar 3000km cu setul nou.O alta ciudatenie e ca mi-a consumat, de cand cu setul nou, aproape jumatate de joja de ulei, acum e la jumate unde e normal sa fie, daca scade sub este o problema.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mar Dec 04, 2007 12:32 am

La mine se aude un trancanit vag de fiecare data dupa ce-i fac revizia, si doar cind masina e rece.
Daca ti-a mincat juma' de joja la 3k km... maninca cam mult. Mie mi-a mincat cred ca in total o joja (poate 1 sau 2 linii peste) in 44k km... Ia pe cineva si pune-l sa mearga in spatele tau, iar tu mergi cu a 2-a cu 50-60, sau cu a 3-a cu 80-90, si vezi daca scoate fum. Poate-l arde, poate-l scapa... macar sa vezi daca te poti prinde ce face cu uleiul ala.. :roll:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Lun Ian 14, 2008 5:43 pm

Rablamentul atomic a implinit sapaminile trecute virsta de 47k km. Azi i-am pus-o si de o surioara, am dat comanda de mazda 3 mps pe care-l voi avea la inceputul lunii mai. Gata cu joaca :), de acuma avem familie mare (de benzinare) :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”