Rablamentul atomic

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mr_kokaa
Maniac
Mesaje: 3492
Membru din: Lun Ian 14, 2008 9:45 am
Numar Inmatriculare: TSE
Localitate: Bucuresti - Ctza
Contact:

Mesaj de Mr_kokaa » Lun Apr 14, 2008 4:23 pm

mituc scrie:MITUC.
io zic tata sa le duci pe amindoua la popa. asa sa le zica de "bube rele". Prea ai avut parte de belele .
a ... vezi sa nu le duci la ala de la Poli Iasi ! :lol:
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Apr 23, 2008 1:53 pm

Rablamentul atomic, un bouras foarte vivace, dragalas, suportiv si simtitor de felul lui, la venerabila lui virsta de 2 ani, 0 luni si 20 de zile, 54454km, va incepe sa stea mai mult in parcare de azi pentru ca... pentru caaaa.... SCOT VACA CU 6 VITEZE pe straaazziii!!!
:headbang: :blob6:
Strazi, asfaltati-va! Manelisti, baga-ti-va VAG-urile TDI+NOS unele in altele sau in stilpi si garduri, acum trec eu! :naka: :iroc:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Apr 23, 2008 2:10 pm

Ti-ai luat MPSul??? :shock: :twisted:
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Apr 23, 2008 2:15 pm

Da, nu m-am putut abtine. Nevasta'mea aparent e incintata, parintii au murmurat in barba un "hmm...!!", cunoscutii - unii nu intelegeau daca 191kw is 150 sau 260cp iar altii n-au priceput care-i treaba cu atitia cai si tractiune fata. Dar toate se vor lamuri in curind cind va incepe vaca sa scoata asfaltul de pe strazi si sa-l mute mult in spate :twisted:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje: 2810
Membru din: Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina: C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate: Bucuresti / Militari
Contact:

Mesaj de Bogdan98 » Mie Apr 23, 2008 2:16 pm

Sa vezi incantare pe gaborii din Iasi, aia de pandesc cu radaru' :)
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
Shadow
AfterDark Racing Club
Mesaje: 3159
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Shadow » Mie Apr 23, 2008 2:27 pm

Pai nu ai ridicat-o inca???
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White

Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)

C4 coupe - Inferno Red (ex)

candymann

Mesaj de candymann » Mie Apr 23, 2008 2:27 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje: 11065
Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Mihay » Mie Apr 23, 2008 3:30 pm

191 kw ...hmm impresionant ce sa zic. dupa ce o innoiesti cum trebe sa`i faci o sedinta foto si o prezentare pe aici .S-o stapanesti sanatossi fara probleme

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje: 2810
Membru din: Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina: C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate: Bucuresti / Militari
Contact:

Mesaj de Bogdan98 » Mie Apr 23, 2008 3:52 pm

@mituc, vezi ca in saptamana de dupa 1 mai sunt prezent in dulcele targ. Poate te prind ca nu ma dai o tura :):D
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Apr 23, 2008 5:51 pm

Mai baieti, sint impresionat dupa primul contact, si sint impresionat de cit de bine e gindit interiorul la C4. Si nu fac deloc pe nebunul, MPS are un interior frumusel, insa la C4 e altceva, simplitatea si ergonomia lui sint ceva rar intilnit.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje: 11065
Membru din: Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Mihay » Mie Apr 23, 2008 6:55 pm

poze poze ..filmulete impresii detaliate :lol:

Avatar utilizator
Mr_kokaa
Maniac
Mesaje: 3492
Membru din: Lun Ian 14, 2008 9:45 am
Numar Inmatriculare: TSE
Localitate: Bucuresti - Ctza
Contact:

Mesaj de Mr_kokaa » Mie Apr 23, 2008 9:50 pm

da da ... vrem
poze cu vaca la pascut !

asa deci ... interior c4 ergonomic . o sa te intorci tu la el !!
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
Tomita
cre8or
Mesaje: 4722
Membru din: Dum Feb 11, 2007 8:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4 coupe noir obsidien vtr pack +
Numar Inmatriculare: . . AG ... OPUS
Localitate: pitesti
Contact:

Mesaj de Tomita » Joi Apr 24, 2008 7:14 pm

felicitari. sa ne faci si nou un jurnal de bord aici chiar daca nu e c4...merci
chiar suntem curiosi..eu sunt curios cum e consumul la ore de varf in oras :twisted:
Led there b:LIGHT
http://www.facebook.com/OPUSWorkshop

Discutii despre personalizari LED
viewtopic.php?f=49&t=6024

Oferte personalizare cu LED interior-exterior
viewtopic.php?f=95&t=6022&st=0&sk=t&sd=a&hilit=led

Avatar utilizator
Bogdan98
Citroen Fan
Mesaje: 2810
Membru din: Vin Mar 21, 2008 11:47 am
Marca si model masina: C4 1.6 e-HDI (nebotezat inca)
Localitate: Bucuresti / Militari
Contact:

Mesaj de Bogdan98 » Joi Apr 24, 2008 8:10 pm

T.rac3Er scrie:eu sunt curios cum e consumul la ore de varf in oras :twisted:
Da, da... adica: cate bratze de fan haleste vaca :D
C4 1.6 e-HDI 110CP 5P Gris Fer = B 16 VBF

Avatar utilizator
mugurel
Mesaje: 780
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 8:18 pm
Marca si model masina: DS3, DS4 Crossback, DS5 160HDi BVA.

Mesaj de mugurel » Joi Apr 24, 2008 9:11 pm

Eu am condus MPS-ul...
Mazda asta e una din cele mai ieftine dintre Maxi GTi si fara discutie cea mai puternica. Cu 260Cp doar pe rotile din fata, e sigur sport pe acolo!
Si-ar fi meritat o pozitionare mai buna in piata aceasta, daca Leon Cupra (apropos.. Cupra inseamna CUP Racing) nu ar fi fost cu 200euro simbolici mai ieftina... Sau imaginea denaturata a fiecareia dintre ele? Daca Seatul ofera aceeasi cantitate de portiere :wink: (5, dar acolo chiar nu regasesti cuvantul Sport) la Mazda am regasit 20 Cp in plus si pe deasupra un autoblocant care numai el singur mi-a ridicat orice sentiment reticent pana la fierbere. Si totusi... In fata ochilor iti ramane imaginea unei siluete de break :cry:
la volan? o pozitie de condus similara unei utilitare... sau hai sa fim indulgenti: parca ar fi un Renault Megane :lol:
Te lasi usor in pedala de acceleratie, din fericire, se cabreaza sub capota un sunet parca deja din alta lume (undeva cunoscutea din reteta sportiva Japoneza? Mitsu?)cu o raraiala un pic rustica dar nelipsita de sarm :wink:
Gratie injectiei directe, cilindreea combina un raport volumetric respectabil si un suflu copios degajat de "suflanta". Cuplul motor opulent iti permite sa detaliezi fiecare apasare pe acceleratie si... asta conteaza un pic, nu? Ramane totusi o masina controlabila fara reactii nedorite, trezindu-te un pic din somnolenta greutatea (1426kg) printr-o reactie subviratoare, nedorita de altfel de niciun adevarat pilot, facandu-te atent astfel sa te tii bine cu mainile de volan pentru a MENTINE TRAIECTORIA! :evil: Aici imi aduc aminte de faptul ca am mers cu Megane F1 in Corsica si chiar era peste aceasta 3 MPS la obtinerea traiectoriei dorite (pacat de ESP-ul ala castrant si de pozitia de camoin de la volan). Trenului fata de la MPS ii ia ceva timp pentru a se inscrie pe viraj, cu un ruliu excesiv, dar, din fericire :wink: , dupa ce accepta fata virajul, spatele este cuminte si te ajuta la insurubarea virajului.cadoul vine, insa, fara discutie de la autoblocant care cu adevarat iti ridica apetitul pentru pilotaj. Concurenta acum stapaneste mai bine aceasta reactie (au ramas in urma doar Audi A3, Golfurile si cate un Opel ratacit prin cataloage), permitandu-ti acum pilotajul chiar si in cotidianul de zi cu zi. Dar unde frate sa il mai faci? e un trafic de iti vine sa-ti tai venele :evil: :twisted: :twisted:
concluzii:
pozitive:
1.scump frate, scump! dar ieftin in comparatie cu ce masina ti-ai lua la minim 260Cp.
2.Comportament simpatic
3.AUTOBLOCANT!!!!!!
4.performante demne de o masina sportiva(totusi: 6,9sec de la 0-100km/h sunt mai apropiati de 7,4 ai peugeotului 207 1,6tgo decat de 5,9 secunde ai Lui Subaru Forester Turbo, care ramane un SUV... ce sa mai vorbim de STi cu 5,4 secunde. Cred ca distanta e in ani lumina)
5.impinge bine motorul
negative:
6. punctul 5 bis: dar pacat ca nu are comportament sportiv
7.greutate apasatoare
8. interior simplu ca la o masina modesta (doar niste pedale amarate de aluminiu)
9. NU MI-AS DA NICIODATA STi-ul PENTRU ASA CEVA! Este din alt film. Oricat ar incerca Mazda sa faca o supersportiva, raman lucruri pe care nu le stapanesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”