Jurnal de bord 2.0 HDI
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Sa incepem cu inceputul
Am luat masina pe 19.01.2007 la 14.000 km si o reducere substantiala,masina fusese folosita de cineva de la ATS inainte
Prima revizie 15.000km,facuta la 17.000 ca tocmai mutau service-ul de la Pipera la Baneasa ,a fost gratis,ulei si filtru
Au urmat niste problemutze cu un captor de ABS si cu un airbag(din scaunul sofer se pare) rezolvate destul de repede.
O buseala destul de zdravana pe la 25.000,l-am pocnit pe unu in spate,nu am simtit nici un fel de soc dar au fost ceva pagube.Cei de la ATS s-au miscat foarte repede,am avut masina facuta in 2 saptamani jumate
La a 2-a revizie am schimbat si placutele fata,la 30.000 km pret 700 lei aprocimativ
Am fost plecat in UE,am facut vreo 8000 de km fara probleme,consumul mediu cu mers in general 130 la ora,cu cateva reprize de 160 in Germania a fost de 5.7,cu 4 persoane + bagaje
Revizia nr 3 schimbat filtre+ulei,pret 700 lei la 45.000km
Ce am mai cumparat,un set de anvelope de iarna Lassa cu care am mers cam 15.000 de km,le-am pus pe la 50.000km si le-am dat jos acum 2 saptamani
Revizia de 60.000 am facut-o la 62.000 ca am mai dat o tura pana in Italia si le-am cerut voie sa sar peste cei 15.000 de km normali intre 2 revizii.A costat 1500 lei am schimbat toate placutele,un cap de bara ulei filtre,si s-a facut un test de frane si o geometrie.
Azi am luat 4 anvelope noi,am vrut Toyo ,am sunat nu mi-au raspuns si pana la urma mi-am luat tot Lassa,motivul principal a fost ca ieri am facut o pana,am taiat un cauciuc si aveam deja 2 dintre ele vulcanizate si aveau cam 50.000 de km si m-am gandit ca ar fi timpul sa le schimb
Masina are acum cam 66.000 km merge perfect,nu am greieri,doar stergatorul de pe spate nu prea mai sterge in rest nu am probleme
Mi-am montat acum 2-3 saptamani un kit xenon si in rest masina este nemodificata.
Cred ca o mai tin cam 2 ani daca se comporta la fel de bine.
Am luat masina pe 19.01.2007 la 14.000 km si o reducere substantiala,masina fusese folosita de cineva de la ATS inainte
Prima revizie 15.000km,facuta la 17.000 ca tocmai mutau service-ul de la Pipera la Baneasa ,a fost gratis,ulei si filtru
Au urmat niste problemutze cu un captor de ABS si cu un airbag(din scaunul sofer se pare) rezolvate destul de repede.
O buseala destul de zdravana pe la 25.000,l-am pocnit pe unu in spate,nu am simtit nici un fel de soc dar au fost ceva pagube.Cei de la ATS s-au miscat foarte repede,am avut masina facuta in 2 saptamani jumate
La a 2-a revizie am schimbat si placutele fata,la 30.000 km pret 700 lei aprocimativ
Am fost plecat in UE,am facut vreo 8000 de km fara probleme,consumul mediu cu mers in general 130 la ora,cu cateva reprize de 160 in Germania a fost de 5.7,cu 4 persoane + bagaje
Revizia nr 3 schimbat filtre+ulei,pret 700 lei la 45.000km
Ce am mai cumparat,un set de anvelope de iarna Lassa cu care am mers cam 15.000 de km,le-am pus pe la 50.000km si le-am dat jos acum 2 saptamani
Revizia de 60.000 am facut-o la 62.000 ca am mai dat o tura pana in Italia si le-am cerut voie sa sar peste cei 15.000 de km normali intre 2 revizii.A costat 1500 lei am schimbat toate placutele,un cap de bara ulei filtre,si s-a facut un test de frane si o geometrie.
Azi am luat 4 anvelope noi,am vrut Toyo ,am sunat nu mi-au raspuns si pana la urma mi-am luat tot Lassa,motivul principal a fost ca ieri am facut o pana,am taiat un cauciuc si aveam deja 2 dintre ele vulcanizate si aveau cam 50.000 de km si m-am gandit ca ar fi timpul sa le schimb
Masina are acum cam 66.000 km merge perfect,nu am greieri,doar stergatorul de pe spate nu prea mai sterge in rest nu am probleme
Mi-am montat acum 2-3 saptamani un kit xenon si in rest masina este nemodificata.
Cred ca o mai tin cam 2 ani daca se comporta la fel de bine.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
-
- Mesaje:106
- Membru din:Vin Mar 30, 2007 10:08 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Vezi ca la 2.0hdi s-ar putea sa fie cam alte placute, pentru ca are alte discuri.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
-
- Mesaje:106
- Membru din:Vin Mar 30, 2007 10:08 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Toata revizia a costat cam 700 ron,inclusiv placutele si testul de frana care se face obligatoriu cand schimbi placute si mai e si ala cam 100 ron.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
-
- Mesaje:106
- Membru din:Vin Mar 30, 2007 10:08 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: Jurnal de bord 2.0 HDI
2 ani 98500 km
Am schimbat in plus inca o data placutele si ambreiajul,pe cheltuiala mea si volanta pe garantia extinsa
Masina merge foarte bine,am avut o buba n-a mai vrut sa plece,dadea niste erori pe bord cum ar fi "water in diesel fuel filter","airbag or pretensioner system faulty",verdictul a fost ca trebuie schimbata bateria si s-a rezolvat.
Nu mai am deloc cauciuc la stergatorul de pe spate
Desi a trecut mult timp raspund la intrebare,optionale peste echiparea VTR-Pack ar fi alarma cu inchidere supercentralizata (utila daca vrei sa inchizi pe cineva in masina) geamuri laminate si cam atat.(a doua cheie tip briceag nu cred ca e optionala,cred ca era in standard la echiparea asta,precum si suportul de ochelari din dreptul soferului)
Am schimbat in plus inca o data placutele si ambreiajul,pe cheltuiala mea si volanta pe garantia extinsa
Masina merge foarte bine,am avut o buba n-a mai vrut sa plece,dadea niste erori pe bord cum ar fi "water in diesel fuel filter","airbag or pretensioner system faulty",verdictul a fost ca trebuie schimbata bateria si s-a rezolvat.
Nu mai am deloc cauciuc la stergatorul de pe spate
Desi a trecut mult timp raspund la intrebare,optionale peste echiparea VTR-Pack ar fi alarma cu inchidere supercentralizata (utila daca vrei sa inchizi pe cineva in masina) geamuri laminate si cam atat.(a doua cheie tip briceag nu cred ca e optionala,cred ca era in standard la echiparea asta,precum si suportul de ochelari din dreptul soferului)
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: Jurnal de bord 2.0 HDI
A mai trecut un an.
Intre timp masina a ajuns la 140.000 de km
Am mai schimbat la 110.000 la revizie si bieletele de directie pe langa revizia uzuala.
Mi s-au mai schimbat pe garantie un captor de ABS si supapa EGR si acuma o sa schimb bieletele de directie pe garantie (la 111.000 le-am platit si au garantie 40.000 km insa acum le-au gasit joc)
Ceea ce am observat este ca masina incepe sa consume un picut mai mult, insa cresterea de consum a fost graduala si acum consuma cam cu 1l/100 in plus per ansamblu fata de cum consuma cand avea mult mai putini km)
Supapa EGR era plina de funingine cred, in mod normal daca nu as fi avut garantie probabil as fi curatat-o nu as fi schimbat-o si ar fi fost ok si asa.
Alta chestie legata tot de uzura ar fi ca mi s-a intamplat sa se blocheze frana de mana(de la zapada si frig), ceea ce nu am mai patit pana acum, insa probabil a intrat apa prin camasa care ar fi trebuit sa izoleze cablurile.
Motorul a inceput sa tremure putin la relanti, insa avand turometru digital n-am cum sa-mi dau seama cat de inconstanta e turatia, oricum nu face foarte urat.
Cum in curand nu o sa mai am garantie am de gand sa nu mai fac reviziile la ei (costa 3 milioane manopera si mi se pare cam mult).Am de gand sa fac reviziile la 20.000 nu la 15.000 cum ma chemau ei ( in carte scrie 30.000 normal si 20.000 in conditii severe).Probabil o sa folosesc la revizii tot piese originale oricum uleiul sigur va fi tot Total.
Intre timp masina a ajuns la 140.000 de km
Am mai schimbat la 110.000 la revizie si bieletele de directie pe langa revizia uzuala.
Mi s-au mai schimbat pe garantie un captor de ABS si supapa EGR si acuma o sa schimb bieletele de directie pe garantie (la 111.000 le-am platit si au garantie 40.000 km insa acum le-au gasit joc)
Ceea ce am observat este ca masina incepe sa consume un picut mai mult, insa cresterea de consum a fost graduala si acum consuma cam cu 1l/100 in plus per ansamblu fata de cum consuma cand avea mult mai putini km)
Supapa EGR era plina de funingine cred, in mod normal daca nu as fi avut garantie probabil as fi curatat-o nu as fi schimbat-o si ar fi fost ok si asa.
Alta chestie legata tot de uzura ar fi ca mi s-a intamplat sa se blocheze frana de mana(de la zapada si frig), ceea ce nu am mai patit pana acum, insa probabil a intrat apa prin camasa care ar fi trebuit sa izoleze cablurile.
Motorul a inceput sa tremure putin la relanti, insa avand turometru digital n-am cum sa-mi dau seama cat de inconstanta e turatia, oricum nu face foarte urat.
Cum in curand nu o sa mai am garantie am de gand sa nu mai fac reviziile la ei (costa 3 milioane manopera si mi se pare cam mult).Am de gand sa fac reviziile la 20.000 nu la 15.000 cum ma chemau ei ( in carte scrie 30.000 normal si 20.000 in conditii severe).Probabil o sa folosesc la revizii tot piese originale oricum uleiul sigur va fi tot Total.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Jurnal de bord 2.0 HDI
Ai zis ca ai schimbat ceva la ABS...de unde ai stiut ca ai probleme? Erau ceva simptome pe care le simteai in comportamentul masinii? Era o eroare in Lexia?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: Jurnal de bord 2.0 HDI
Le-a aparut o eroare in Lexia, eu le-am zis ca mi-a ramas frana de mana blocata si m-am chinuit o ora sa o fac sa se deblocheze si au facut un test de frana si le-a aparut eroare.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
- b-10-ake
- Mesaje:294
- Membru din:Mie Oct 24, 2007 7:51 am
Re: Jurnal de bord 2.0 HDI
155.000 km
Am completat de curand cu lichid Eolys ca s-a terminat, m-a costat cam 800 Ron (3litri lichid + manopera + resetat computer pentru a sti noul volum de lichid din rezervor + activare functie AUX).
S-a defectat servodirectia (cred ca pompa desi sper ca nu).O sa aflu sambata de ce nu mai am servo (uneori) , ca sunt programat la o revizie.
In rest masina merge foarte bine, sper sa mai mearga 2 ani bine, pe urma o sa o schimb.Chiar s-ar putea sa imi iau alt C4 2.0 HDI, doar ca as vrea cu toate usile de data asta, in rest pana acum sunt foarte multumit de masina.
Am completat de curand cu lichid Eolys ca s-a terminat, m-a costat cam 800 Ron (3litri lichid + manopera + resetat computer pentru a sti noul volum de lichid din rezervor + activare functie AUX).
S-a defectat servodirectia (cred ca pompa desi sper ca nu).O sa aflu sambata de ce nu mai am servo (uneori) , ca sunt programat la o revizie.
In rest masina merge foarte bine, sper sa mai mearga 2 ani bine, pe urma o sa o schimb.Chiar s-ar putea sa imi iau alt C4 2.0 HDI, doar ca as vrea cu toate usile de data asta, in rest pana acum sunt foarte multumit de masina.
Ex C4 coupe 2.0 HDI Vtr Pack 273.273 km
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
Opel Astra J Notchback 1.6 115
http://www.youtube.com/watch?v=C3CGmguw_MU - top speed la mine
- vladut_v
- Mesaje:711
- Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
- Contact:
Re: Jurnal de bord 2.0 HDI
Cam care e media de km pe luna ? In jur de 3000 ? La modul general, in tara, ce consum mediu ai, raportat la numarul de km ?
Multi KM fara probleme !
Multi KM fara probleme !
C4 1.6i 16V Berlina