Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
am uitat sa reactualizez jurnalul pentru ultimul an la consumuri:
2008-2009
km parcusi : contor de la 30200 la 44630 = 14430km
calcul consum benzina pe cca 12500km : medie 7.48 l/100km
2009-2010
km parcusi : contor de la 44630 la 57538 = 12908km
calcul consum benzina pe cca 13000km : medie 7.36 l/100km
Timp de 2 ani, daca evidenta jurnalului e exacta,
pot spune ca am consumat o medie de 7.42l/100km.
Asa ca de fiecare data cand plec in excursii pot face linistit calculul la alimentare pompa cu 7.5.
Pentru cei care au intrebat de starea robotelului si cei care imi urmaresc jurnalul, probleme majore nu au fost. Robotelul e in perfecta stare de functionare si intr-o forma maxima (viewtopic.php?f=19&t=4990&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;). Am de gand sa-l alerg si cind trec peste 60000km sa-i cumpar un set nou de buji.
2008-2009
km parcusi : contor de la 30200 la 44630 = 14430km
calcul consum benzina pe cca 12500km : medie 7.48 l/100km
2009-2010
km parcusi : contor de la 44630 la 57538 = 12908km
calcul consum benzina pe cca 13000km : medie 7.36 l/100km
Timp de 2 ani, daca evidenta jurnalului e exacta,
pot spune ca am consumat o medie de 7.42l/100km.
Asa ca de fiecare data cand plec in excursii pot face linistit calculul la alimentare pompa cu 7.5.
Pentru cei care au intrebat de starea robotelului si cei care imi urmaresc jurnalul, probleme majore nu au fost. Robotelul e in perfecta stare de functionare si intr-o forma maxima (viewtopic.php?f=19&t=4990&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;). Am de gand sa-l alerg si cind trec peste 60000km sa-i cumpar un set nou de buji.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
inca putin si ajung la 60000km.
Adaugat in UC inca doua drumuri la Fetesti-Cernavoda si un circuit Bucuresti-Buzau-Ploiesti-Bucuresti-Fetesti-Bucuresti weekendul trecut.
Resetat azi la 2246 km cu o medie de 48km/h si un consum 7.0/100km. Pregatit actele cu Baw pentru excursie. Multumesc BAWule !
Adaugat in UC inca doua drumuri la Fetesti-Cernavoda si un circuit Bucuresti-Buzau-Ploiesti-Bucuresti-Fetesti-Bucuresti weekendul trecut.
Resetat azi la 2246 km cu o medie de 48km/h si un consum 7.0/100km. Pregatit actele cu Baw pentru excursie. Multumesc BAWule !
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Acropole
f f scurt
drum de 1230km intr-o zi Bucuresti-Atena
plecat din Bucuresti la 5.30 ajuns in Atena 00.30
luat doar 2 pauze de cca 20 min.
o calatorie de 19 ore. Sa mai zica cineva ca Citronelu nu e o masina fiabila.
1230km consum 6.2 medie 67
revin cu poze si cu impresii despre drumurile de la greci.
drum de 1230km intr-o zi Bucuresti-Atena
plecat din Bucuresti la 5.30 ajuns in Atena 00.30
luat doar 2 pauze de cca 20 min.
o calatorie de 19 ore. Sa mai zica cineva ca Citronelu nu e o masina fiabila.
1230km consum 6.2 medie 67
revin cu poze si cu impresii despre drumurile de la greci.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Pushing to the limits
Ne am intors cu bine din concediu acasa.
Sintem in continuare multumiti de masinutza noastra.
Si ieri a fost la inaltime la intoarcerea spre casa. Inca 1200 km intr-o singura zi (si) fara incidente.
Citroen , masina frantuzeasca
Atena - Bucuresti 1194km cca 17h30m.
per total cu citeva plimbari in Atena si pe la plajele din sud am adunat
2568 km o medie la consum de 6.4 (dupa ce am plecat cu 6.5 din Atena)
o viteza medie de 65 km/h.
Contor de bord 62389 km din 2005.
Trebuie sa-i caut caietul de service sa vedem cat are de la ultimul schimb si cand si daca schimbam bujiile
Pushing to the limits : M-am incapatinat sa nu bag benzina pe drumul de la Plevna spre Ruse. Cam 230 km ( cu devierile de la Bjiala). am mers pe cele doua liniutze pe care le astup mereu cu benzina. Pot spune ca o bagasem pe mineca. Era seara, dupa orele 20, zona deluroasa si impadurita. Am decuplat AC, am redus viteza in 95, si am folosit "cruze controlul" sa mi economiseasca carburantul. Am vazut de nenumarate ori cum scadea autonomia de la 200, 100 si mai apoi sub 90. Am folosit pantele la maxim. In cele din urma am primit si mesajul care nu l-am vazut pin` acu : "FUEL LEVEL TOO LOW". Atunci chiar a intrat si iepurasul. Totusi in sinea mea stiam ca masina mai putea. Autonomia era la 80. Martorul cu Pompa de benzina era aprins de o buna bucata de drum si eram cam la 35km de Ruse. Cind a aparut si devierea de la Bjiala ma gindeam ca nu aveam sa vad punctul de frontiera daca se intampla sa ma fi inselat in asteptarile mele. Pe drum am tot gasit cateva tiruri la care in depasirea am mai pierdut ceva gaz. Ne-am descurcat cu pantele si in cele din urma ................. am cedat (la presiunile sotiei si la gandul ca soacra-mea e in spate cu a mica) am alimentat cu 10 litri la primul LukOil din Ruse. Reuseam sigur sa ajung la Mol in Giurgiu insa las pentru alta data incercarea asta. Bine ca am alimentat ca in tara in vama m-a asteptat o mare gramada de tiruri care intarziau iesirea spre oras a turismelor in Giurgiu. Am aplicat saritura LOGAN peste borduri si in 45 min eram cu totii ACASA!
Sintem in continuare multumiti de masinutza noastra.
Si ieri a fost la inaltime la intoarcerea spre casa. Inca 1200 km intr-o singura zi (si) fara incidente.
Citroen , masina frantuzeasca
Atena - Bucuresti 1194km cca 17h30m.
per total cu citeva plimbari in Atena si pe la plajele din sud am adunat
2568 km o medie la consum de 6.4 (dupa ce am plecat cu 6.5 din Atena)
o viteza medie de 65 km/h.
Contor de bord 62389 km din 2005.
Trebuie sa-i caut caietul de service sa vedem cat are de la ultimul schimb si cand si daca schimbam bujiile
Pushing to the limits : M-am incapatinat sa nu bag benzina pe drumul de la Plevna spre Ruse. Cam 230 km ( cu devierile de la Bjiala). am mers pe cele doua liniutze pe care le astup mereu cu benzina. Pot spune ca o bagasem pe mineca. Era seara, dupa orele 20, zona deluroasa si impadurita. Am decuplat AC, am redus viteza in 95, si am folosit "cruze controlul" sa mi economiseasca carburantul. Am vazut de nenumarate ori cum scadea autonomia de la 200, 100 si mai apoi sub 90. Am folosit pantele la maxim. In cele din urma am primit si mesajul care nu l-am vazut pin` acu : "FUEL LEVEL TOO LOW". Atunci chiar a intrat si iepurasul. Totusi in sinea mea stiam ca masina mai putea. Autonomia era la 80. Martorul cu Pompa de benzina era aprins de o buna bucata de drum si eram cam la 35km de Ruse. Cind a aparut si devierea de la Bjiala ma gindeam ca nu aveam sa vad punctul de frontiera daca se intampla sa ma fi inselat in asteptarile mele. Pe drum am tot gasit cateva tiruri la care in depasirea am mai pierdut ceva gaz. Ne-am descurcat cu pantele si in cele din urma ................. am cedat (la presiunile sotiei si la gandul ca soacra-mea e in spate cu a mica) am alimentat cu 10 litri la primul LukOil din Ruse. Reuseam sigur sa ajung la Mol in Giurgiu insa las pentru alta data incercarea asta. Bine ca am alimentat ca in tara in vama m-a asteptat o mare gramada de tiruri care intarziau iesirea spre oras a turismelor in Giurgiu. Am aplicat saritura LOGAN peste borduri si in 45 min eram cu totii ACASA!
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
In rezervor ai o pompa de benzina. Pompa aia de benzina, ai ghicit, se raceste cu benzina in care e scufundata. Pompa aia merge in acelasi regim indiferent ca esti la relanti sau pe rosu. Faptul ca tu mergi atit de mult cu rezervorul sub sfert face ca minunata pompa de benzina sa se raceasca cu aerul din rezervor, ca benzina... canci. Mergind si la consum prelungesti calvarul acelei pompe.
Desigur, nu mai sint pompele de benzina din anii 90 care se duceau in lumea lor daca mergeai asa cu ele, insa orice lucru supraincalzit da rateuri, cocleste garnituri sau alte componente din cauciuc/uretan, samd.
Ma rog, chinul extrem il realizeaza cei care cu rezervorul totdeauna gol baga benzina de cite 50 de RON sau ceva si se tirasc de ici-colo. Daca tot bagi de cite 50 de RON odata la 2 zile, de ce nu bagi banii pe 8 si faci un plin, ca din acelasi salar ii dai?! Si nu, nu consumi mai mult pentru ca masina cara greutate suplimentara mai multa dupa ea, greutatea aia iti va oferi inertie pe masura in frinele de motor (ma rog, mai intervine o mica constanta a frecarii in pneuri care actioneaza totdeauna in detrimentul consumului, dar sa zicem ca aia e neglijabila in calcule daca pneurile sint umflate corect).
Apoi, avind plinul facut scapi de un stres, mergi linistit si fara griji.
Cind alimentati din tari cu hoti, daca va e frica sa nu va fure la cursul de schimb platiti cu incredere cu cardul, cursul de schimb va fi apropiat de cel oficial (cursul de schimb interbancar).
Desigur, nu mai sint pompele de benzina din anii 90 care se duceau in lumea lor daca mergeai asa cu ele, insa orice lucru supraincalzit da rateuri, cocleste garnituri sau alte componente din cauciuc/uretan, samd.
Ma rog, chinul extrem il realizeaza cei care cu rezervorul totdeauna gol baga benzina de cite 50 de RON sau ceva si se tirasc de ici-colo. Daca tot bagi de cite 50 de RON odata la 2 zile, de ce nu bagi banii pe 8 si faci un plin, ca din acelasi salar ii dai?! Si nu, nu consumi mai mult pentru ca masina cara greutate suplimentara mai multa dupa ea, greutatea aia iti va oferi inertie pe masura in frinele de motor (ma rog, mai intervine o mica constanta a frecarii in pneuri care actioneaza totdeauna in detrimentul consumului, dar sa zicem ca aia e neglijabila in calcule daca pneurile sint umflate corect).
Apoi, avind plinul facut scapi de un stres, mergi linistit si fara griji.
Cind alimentati din tari cu hoti, daca va e frica sa nu va fure la cursul de schimb platiti cu incredere cu cardul, cursul de schimb va fi apropiat de cel oficial (cursul de schimb interbancar).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
sa nu zica lumea ca nu se poate si la 1.4 benzina!
consum de oras:
trei iesiri una dupa alta =45 km=consum 10.3
Adaugat pina la 335 km o excursie la bunici la Fetesti si revenit in Bucuresti cu 7.0l/100km si iar alergat prin oras.
Am pregatit si terenul pentru ce-mi doream de mult ptr Citronelu`: un set de gume de iarna.
Am achizitionat 4 gume Michelin Alpin 195/65/15 pe care le incalt pe setul de jenti de rezerva.
Simbata viitoare plec la Fetesti si ma intorc cu gumele de iarna.
consum de oras:
trei iesiri una dupa alta =45 km=consum 10.3
Adaugat pina la 335 km o excursie la bunici la Fetesti si revenit in Bucuresti cu 7.0l/100km si iar alergat prin oras.
Am pregatit si terenul pentru ce-mi doream de mult ptr Citronelu`: un set de gume de iarna.
Am achizitionat 4 gume Michelin Alpin 195/65/15 pe care le incalt pe setul de jenti de rezerva.
Simbata viitoare plec la Fetesti si ma intorc cu gumele de iarna.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Deese
- Omul cu plasticele
- Mesaje:6710
- Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
- Numar Inmatriculare:B22DSM
- Localitate:Bucuresti
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Ce pret cauciucurile de iarna?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv
-
- Mesaje:92
- Membru din:Mie Apr 07, 2010 7:54 pm
- Marca si model masina:C4
- Localitate:Bucuresti
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Stiu ca e putin off, dar totusi intreb: cum e "pulsul" schimbarii gumelor? A inceput lumea sa se inghesuie la service roti sau e ok?
Greu la deal cu boii mici!
C4 1.4 i 90 BP (boii mici de mai sus)
C4 1.4 i 90 BP (boii mici de mai sus)
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
pe la 63000km schimbam cu rotile de iarna. Eram fericit ca pot sa am pentru masina si un set de roti de iarna. Acum ma apropii de mia de km cu cauciucurile astea si inca nu mi-am dat seama care e diferenta. Se simte ceva in zgomotul la rulare la viteza mica. La viteza mai mare (130) chiar nu sesizez nimic. Aderenta pe drum la temperaturi mai joase (-3 .. +3 gr C acum 2 saptamini) mi se pare aceeasi. Am incercat sa vad daca pierd ceva pe viraje, insa deocamdata nimic sezizabil. Asteptam prima zapada si primul strat, prima lopata si prima excursie la partie.
Inca doua plimbari la Fetesti si o iesire la Slanic Prahova la salina in weekendul trecut au adus datele
de consum undeva pe la 63800km la bord : 1345km cu un consum redus 7.0 , viteza medie 47.
Inca doua plimbari la Fetesti si o iesire la Slanic Prahova la salina in weekendul trecut au adus datele
de consum undeva pe la 63800km la bord : 1345km cu un consum redus 7.0 , viteza medie 47.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- kidd46
- c4 lover
- Mesaje:272
- Membru din:Lun Apr 26, 2010 9:12 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 16i, COUPE
- Numar Inmatriculare:B-62-THF
- Localitate:Bucuresti, Turnu Magurele(TR)
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
o sa simti diferenta la temperaturi mici cumulat cu un carosabil umed(mazga, zapada, etc.) Chestia e ca anvelopele de vara, pe timp rece, devin rigide si isi pierd aderenta in timp ce anvelopele de iarna au alta compozitie, raman soft si la temperaturi scazute!
slalom printre cretini...
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Sa reactualizez ceva date pe aici . Dupa cele de mai sus a urmat plimbarea la Campina la nunta Norishorilor , apoi o excursie la bunici la Fetesti si in rest o gramada de chei pe aici prin capitala. Azi ne am intors de la Busteni cu urmatoarele date:
ultima excursie 330km
ultimii km efectuati 2352
consum 6.9l/100km (am redus de la 7.1 inainte de excursie)
km la bord 64742
Am egalat recordul lu` nashu : am venit cu o liniutza de la Sinaia.
E atat de placut sa cobori pina in Ploiesti cu un consum instant sub 4. Cred ca in excursia asta am scos un 5.4. Nu stiu ce sa mi mai doresc. Poate benzina mai ieftina sa ies mai des.
Trebuie sa mi felicit sotia , a condus si ea cu acte in regula vreo 300km. Dar asta e alt subiect si-l tratez in celalalt topic 10427
ultima excursie 330km
ultimii km efectuati 2352
consum 6.9l/100km (am redus de la 7.1 inainte de excursie)
km la bord 64742
Am egalat recordul lu` nashu : am venit cu o liniutza de la Sinaia.
E atat de placut sa cobori pina in Ploiesti cu un consum instant sub 4. Cred ca in excursia asta am scos un 5.4. Nu stiu ce sa mi mai doresc. Poate benzina mai ieftina sa ies mai des.
Trebuie sa mi felicit sotia , a condus si ea cu acte in regula vreo 300km. Dar asta e alt subiect si-l tratez in celalalt topic 10427
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Ultimele date stau cam asa:
63500km la inceput de noiembrie schimbat si trecut pe cauciucuri de iarna.
Acum la inceput de aprilie la 65750km am schimbat iar la cauciucuri de vara.
Cam 2200 km in cinci luni de sezon rece, destul de putin ca sa se merite o investitie majora in gume.
Aste-s jocurile si asa facem.
Contor de bord 65200 , schimbat capete de bara STG si DR si bielete directie STG si DR.
Am mers pe capete de bara de la FEBI si bielete MOOG. Trecut si de ITP2011.
Resetat azi la 1030km, consum 6.8, dupa o excursie la Fetesti (300km), una langa Ploiesti (150km), si una la Cartec Pitesti (200km), ce ramane numai in Bucuresti. Platit asigurari si alte dandanale si pregatit masinutza pentru o saptamina de concediu.
63500km la inceput de noiembrie schimbat si trecut pe cauciucuri de iarna.
Acum la inceput de aprilie la 65750km am schimbat iar la cauciucuri de vara.
Cam 2200 km in cinci luni de sezon rece, destul de putin ca sa se merite o investitie majora in gume.
Aste-s jocurile si asa facem.
Contor de bord 65200 , schimbat capete de bara STG si DR si bielete directie STG si DR.
Am mers pe capete de bara de la FEBI si bielete MOOG. Trecut si de ITP2011.
Resetat azi la 1030km, consum 6.8, dupa o excursie la Fetesti (300km), una langa Ploiesti (150km), si una la Cartec Pitesti (200km), ce ramane numai in Bucuresti. Platit asigurari si alte dandanale si pregatit masinutza pentru o saptamina de concediu.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
am comis-o din nou.
1167 km glontz pana la Atena. consum 6.1 medie de 77km/h aproape 67000km la bord.
Inca odata incantat de CITROEN C4. Ajuns aici pentru cateva zile de concediu. Mare deceptie in zona bulgareasca dar si o mare bucurie. Pe 550km Bucuresti-Kulata 550 km am scos un super consum: 30l benzina. Un nou record de autonomie batut la afisaj pentru un motor de benzina 1320 km . Pun pozele maine cu toate datele.
CITROEN C4 - Creative Technologie !
1167 km glontz pana la Atena. consum 6.1 medie de 77km/h aproape 67000km la bord.
Inca odata incantat de CITROEN C4. Ajuns aici pentru cateva zile de concediu. Mare deceptie in zona bulgareasca dar si o mare bucurie. Pe 550km Bucuresti-Kulata 550 km am scos un super consum: 30l benzina. Un nou record de autonomie batut la afisaj pentru un motor de benzina 1320 km . Pun pozele maine cu toate datele.
CITROEN C4 - Creative Technologie !
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;