Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
adaugat 160km in trafic de Bucuresti si crescut consumul la 7.8
alimentat MOL EVO si nu am mai vazut acel zvac la functionarea motorului.
s-a ars si primul bec in 4 ani , stop frana stanga.
alimentat MOL EVO si nu am mai vazut acel zvac la functionarea motorului.
s-a ars si primul bec in 4 ani , stop frana stanga.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
120km la tara la gratar
ceva km prin Bucuresti
plus tur - retur azi pe Bucuresti - Constanta 480km
ajuns in computador la 2548 km cu un consum mediu de 7.6 , medie de viteza de 37km/h
contor de bord 44150km si 4 ani impliniti de la ultima iesire din Fabrica.
ceva km prin Bucuresti
plus tur - retur azi pe Bucuresti - Constanta 480km
ajuns in computador la 2548 km cu un consum mediu de 7.6 , medie de viteza de 37km/h
contor de bord 44150km si 4 ani impliniti de la ultima iesire din Fabrica.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
alergat azi in cca 500km in "triunghiul bermudelor", (Bucuresti-Fetesti-Buzau) intors teafar si nevatamat in ciuda magnetismului ialomitean. E prima oara cind nu resetez contorul de bord si il las la 3080km cu o medie de consum 7.6. Multumitor raportat la stilul meu de pilotaj in trepte.
Mi-am pastrat (datorita fetelor) cauciucurile moi si asta se vede la rulare. Se repara simbata. Se face si reset la UC.
peste 2 zile fac un an decand tin acest jurnal si abia astept sa trag o concluzie referitor la robotel.
Mi-am pastrat (datorita fetelor) cauciucurile moi si asta se vede la rulare. Se repara simbata. Se face si reset la UC.
peste 2 zile fac un an decand tin acest jurnal si abia astept sa trag o concluzie referitor la robotel.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Azi am profitat de vremea frumoasa si de faptul ca am ajuns acasa mai devreme, ocupindu-ma un pic si de masinutza. Ma rodea chestia cu becul ars pe frana stanga si ca atare am actionat. Am cumparat un bec nou si am dat jos blocul semnal stanga. Acu am luminile ok. Mai am de schimbat claxonul cu unul nou. Am localizat "buba" , am modificat prinderea claxonului pe un montant mai sus (cam la nivelul capotei) ; voi prelungi cablul de alimentare si-l voi atasa in noua pozitie.
Una peste alta fac un scurt bilant la un an decand tin acest jurnal :
km parcusi : contor de la 30200 la 44630 = 14430km
calcul consum benzina pe cca 12500km : medie 7.48 l/100km
cam 18-19 plinuri de benzina cca 1100l de combustibil
distata parcursa extraurban 75 % / urban 25%
Eu unul ma declar multumit de cum consuma, cum functioneaza motorul (sa nu uitam ca eu un 1.4i) si
cum se prezinta masina asta la 4 anisori.
Toate cele bune!
Una peste alta fac un scurt bilant la un an decand tin acest jurnal :
km parcusi : contor de la 30200 la 44630 = 14430km
calcul consum benzina pe cca 12500km : medie 7.48 l/100km
cam 18-19 plinuri de benzina cca 1100l de combustibil
distata parcursa extraurban 75 % / urban 25%
Eu unul ma declar multumit de cum consuma, cum functioneaza motorul (sa nu uitam ca eu un 1.4i) si
cum se prezinta masina asta la 4 anisori.
Toate cele bune!
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
resetare
80km urban ,
inca 300 km extraurban Bucuresti-Fetesti si retur (speedbynight)
alti km urbani
contor 470 km consum 9.6
alti 300 km extraurban Bucuresti-BZ
contor 770km consum 8.1
80km urban ,
inca 300 km extraurban Bucuresti-Fetesti si retur (speedbynight)
alti km urbani
contor 470 km consum 9.6
alti 300 km extraurban Bucuresti-BZ
contor 770km consum 8.1
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
update:
300km Bucuresti-Fetesti retur ,duminica 28 iunie
+
851 km circuit (10-14iulie)
Bucuresti - Constanta - Bucuresti - Targoviste - Bran - Predeal - Bucuresti
contor de bord 46617
km de la resetare 1955 ,
medie consum 7,4 l/100km
viteza medie de deplasare 49km/h
putin offroad la Bran si in rest plimbare de voie.
300km Bucuresti-Fetesti retur ,duminica 28 iunie
+
851 km circuit (10-14iulie)
Bucuresti - Constanta - Bucuresti - Targoviste - Bran - Predeal - Bucuresti
contor de bord 46617
km de la resetare 1955 ,
medie consum 7,4 l/100km
viteza medie de deplasare 49km/h
putin offroad la Bran si in rest plimbare de voie.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
am cosmetizat si eu fata "bonus"
facut 130 km in Bucuresti si ajuns iar la 7.6
abia astept sa plecam la munte
facut 130 km in Bucuresti si ajuns iar la 7.6
abia astept sa plecam la munte
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Salut,
imi place ca esti foarte activ si ne tii mereu la curent cu activitatea robotelului.
Bafta in continuare !
Spune-ne doar daca ai avut ceva probleme tehnice.
imi place ca esti foarte activ si ne tii mereu la curent cu activitatea robotelului.
Bafta in continuare !
Spune-ne doar daca ai avut ceva probleme tehnice.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
adaugat inca ceva km prin capitala : AC si consum la 2170km de 7.7
implinit la bord si 47000km (adica 21k facuti cu mine)
alergat pe traseul Bucuresti-Fetesti-BZ si acasa cca 500km
contor total 2650 km consum stabilizat la 7.5
mai avem cativa km si apoi resetarea si plimbarica in Austria.
implinit la bord si 47000km (adica 21k facuti cu mine)
alergat pe traseul Bucuresti-Fetesti-BZ si acasa cca 500km
contor total 2650 km consum stabilizat la 7.5
mai avem cativa km si apoi resetarea si plimbarica in Austria.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
actualizare jurnal
9 august excursie la munte Bucuresti - Bz - Valeni
16-17 aug Bucuresti-Fetesti si retur
resetat uc la 3327 km , acelasi consum 7.5l/100km, medie orara de 47km/h.
17-21 august Bucuresti - Wien 2230 km consum 6.6l/100km
Implinit cu robotelul si 50000km Revin cu ceva impresii despre excursie.
9 august excursie la munte Bucuresti - Bz - Valeni
16-17 aug Bucuresti-Fetesti si retur
resetat uc la 3327 km , acelasi consum 7.5l/100km, medie orara de 47km/h.
17-21 august Bucuresti - Wien 2230 km consum 6.6l/100km
Implinit cu robotelul si 50000km Revin cu ceva impresii despre excursie.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
REW: (excursia in Austria)
In primul rand trebuie sa scriu de faptul ca am fost uimit de cat de greu se circula in tara si cat
de bine se poate circula afara pe sistemul lor de autostrazi. E prima noastra iesire cu "robotelul" si sincer nu ma asteptam sa confirm asta. Pentru iesirea din tara am folosit o ruta ocolitoare Bucuresti - Craiova - Orsova - Bozovici - Anina - Resita - Timisoara.
cca 610km pe care am scos un consum multumitor de 6.4. Traseul a durat cca 12 ore cu cateva opriri mai mari ptr papa si scutece. Zona de Caransebes - Semenic e superba.
Odata parasita tara pe la granita la Cenad pina la SZEGED cei 60km au zburat fara stress. Uimitor a fost apoi sistemul de autostrazi din Ungaria. Ce sa zic diferenta imensa fata de sarmanele A-uri de la noi sau fata de gropiile si denivelarile de Bucuresti. Sa mergi zeci de km si sa nu auzi o troncanitura? E adevarat nici acolo nu e asfaltul nou dar nu au atatea probleme cu gropile si cu petecele de asfalt.
Circulatia m-a impresionat in zona centurii Budapestei , la Gyor si mai apoi exact la intrare in Viena. Incredibil sa mergi pe 5 benzi frumos incolonati si la limita de viteza. Presemnalizarile si semnalizarile atat electronice (panouri si afisaje) cat si rutiere erau facute din timp si de la distanta. Era imposibil sa nu te poti incadra corect pe banda de iesire. De admirat si sistemul de semaforizare in Budapesta. Am traversat orasul prin centru in 20 min. Vedeam in fata cate 3 4 semafoare pe verde. M-am oprit doar la o iesire de pe un pod la un semafor rosusi atat. Suuuperb. Bravo lor!
Insa cel mai mult m-a impresionat zidul de protectie fonica la intrarea in Viena si circulatia rutiera la ei. Timp de 3 zile nu am auzit un claxon sau un clopot de tramvai. Asa ceva chiar nu mi-am imaginat. Va inchipuiti ca am revenit in Bucuresti cu o scarba pe tema asta de nedescris.
Sar peste intoarcerea in tara (Viena - Arad 6h30 Arad-Bucuresti 9h ) ramanand cu o amintire frumoasa si cu speranta de a revenii pe acele drumuri si in acele orase. (robotelul meu a reusit)
17-21 august Bucuresti - Wien 2230 km consum 6.6l/100km
reactualizare robotel 6 septembrie .
2 x tur-retur Bucuresti - Fetesti
si un circuit Bucuresti - Buzau - Slobozia - Fetesti - Harsova - Tulcea - Fetesti - Bucuresti
km efectuati 3668
consum 7.0l/100km
medie de deplasare 67km/hindex robotel peste 51600
Observatii:
Mentionez ca am fost surprins sa vad ca s-a reparat drumul
DN2C Buzau - Costesti - Slobozia (o alternativa la European) si se poate circula decent. Partea ce tine de Buzau parca un pic mai bine ingrijita si reasfaltata. Zona Grivita-Amara o idee mai defectuoasa si inca veche.
DN22A Harsova - Tulcea un drum de nota 9. Asfaltul bun, mici denivelari de la turnare sesizabile la peste *40km/h.
In primul rand trebuie sa scriu de faptul ca am fost uimit de cat de greu se circula in tara si cat
de bine se poate circula afara pe sistemul lor de autostrazi. E prima noastra iesire cu "robotelul" si sincer nu ma asteptam sa confirm asta. Pentru iesirea din tara am folosit o ruta ocolitoare Bucuresti - Craiova - Orsova - Bozovici - Anina - Resita - Timisoara.
cca 610km pe care am scos un consum multumitor de 6.4. Traseul a durat cca 12 ore cu cateva opriri mai mari ptr papa si scutece. Zona de Caransebes - Semenic e superba.
Odata parasita tara pe la granita la Cenad pina la SZEGED cei 60km au zburat fara stress. Uimitor a fost apoi sistemul de autostrazi din Ungaria. Ce sa zic diferenta imensa fata de sarmanele A-uri de la noi sau fata de gropiile si denivelarile de Bucuresti. Sa mergi zeci de km si sa nu auzi o troncanitura? E adevarat nici acolo nu e asfaltul nou dar nu au atatea probleme cu gropile si cu petecele de asfalt.
Circulatia m-a impresionat in zona centurii Budapestei , la Gyor si mai apoi exact la intrare in Viena. Incredibil sa mergi pe 5 benzi frumos incolonati si la limita de viteza. Presemnalizarile si semnalizarile atat electronice (panouri si afisaje) cat si rutiere erau facute din timp si de la distanta. Era imposibil sa nu te poti incadra corect pe banda de iesire. De admirat si sistemul de semaforizare in Budapesta. Am traversat orasul prin centru in 20 min. Vedeam in fata cate 3 4 semafoare pe verde. M-am oprit doar la o iesire de pe un pod la un semafor rosusi atat. Suuuperb. Bravo lor!
Insa cel mai mult m-a impresionat zidul de protectie fonica la intrarea in Viena si circulatia rutiera la ei. Timp de 3 zile nu am auzit un claxon sau un clopot de tramvai. Asa ceva chiar nu mi-am imaginat. Va inchipuiti ca am revenit in Bucuresti cu o scarba pe tema asta de nedescris.
Sar peste intoarcerea in tara (Viena - Arad 6h30 Arad-Bucuresti 9h ) ramanand cu o amintire frumoasa si cu speranta de a revenii pe acele drumuri si in acele orase. (robotelul meu a reusit)
17-21 august Bucuresti - Wien 2230 km consum 6.6l/100km
reactualizare robotel 6 septembrie .
2 x tur-retur Bucuresti - Fetesti
si un circuit Bucuresti - Buzau - Slobozia - Fetesti - Harsova - Tulcea - Fetesti - Bucuresti
km efectuati 3668
consum 7.0l/100km
medie de deplasare 67km/hindex robotel peste 51600
Observatii:
Mentionez ca am fost surprins sa vad ca s-a reparat drumul
DN2C Buzau - Costesti - Slobozia (o alternativa la European) si se poate circula decent. Partea ce tine de Buzau parca un pic mai bine ingrijita si reasfaltata. Zona Grivita-Amara o idee mai defectuoasa si inca veche.
DN22A Harsova - Tulcea un drum de nota 9. Asfaltul bun, mici denivelari de la turnare sesizabile la peste *40km/h.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
actualizare jurnal
o excursie la tara la bunici si un tur retur Bucuresti Fetesti Slobozia
azi o plimbare Bucuresti la Buzau
si am ajuns la cca 730km cu un consum best 6.2 viteza medie 64km/h
o excursie la tara la bunici si un tur retur Bucuresti Fetesti Slobozia
azi o plimbare Bucuresti la Buzau
si am ajuns la cca 730km cu un consum best 6.2 viteza medie 64km/h
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Adaugat plimbarile tur-retur
la Constanta
de doua ori la Fetesti
si un tur retur Busteni
restul prin oras
miine resetez calculatorul la 2150 km rulati la un consum de 7.0l/100km.
Am ajuns cu robotelul la contor de bord 53800 si cifra asta ma sperie. Se poate reseta ?
la Constanta
de doua ori la Fetesti
si un tur retur Busteni
restul prin oras
miine resetez calculatorul la 2150 km rulati la un consum de 7.0l/100km.
Am ajuns cu robotelul la contor de bord 53800 si cifra asta ma sperie. Se poate reseta ?
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Asa cum am zis am resetat contorul .
Ieri Bucuresti-Buzau-Magura si azi Bucuresti-Fetesti in vizita la strabunici am ajuns la 609 km , medie de deplasare 65km/h, si un consum 6.3l/100km.
Atentie pe A2 a venit seara anotimpul cetelor . Am venit de la Fetesti pina la Lehliu pe o ceata de te holbai sa vezi in fata la 20m.
Ieri Bucuresti-Buzau-Magura si azi Bucuresti-Fetesti in vizita la strabunici am ajuns la 609 km , medie de deplasare 65km/h, si un consum 6.3l/100km.
Atentie pe A2 a venit seara anotimpul cetelor . Am venit de la Fetesti pina la Lehliu pe o ceata de te holbai sa vezi in fata la 20m.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mr_kokaa
- Maniac
- Mesaje:3491
- Membru din:Lun Ian 14, 2008 9:45 am
- Numar Inmatriculare:TSE
- Localitate:Bucuresti - Ctza
- Contact:
Re: Jurnal de Bord B-16-TSE by Kokaa
Actualizare
undeva pe la 54500 km m-am suparat pe gumele vechi ,
schimbindu-le cu alte rezerve de prin alte portbagaje.
Zis si facut am 4 cauciucuri ENERGY noi asa cum mi-am dorit.
Adaugat ceva km prin capitala la o intrevedere cu Deese, apoi cu nashu si mai apoi cu Bogdan98; o plimbare pe splai la "cosmetica" ; un tur -retur pe patinoarul A2 Bucuresti-Fetesti ajuns la cca 1000km consum 7.1. E inca bine tinind cont ca pornim mai des si mai de devreme motorul si climatizarea interioara.
Momentan zac cu "schimbul de ulei si cu antigelul" pregatite intr-o punga pe hol asteptind o vreme mai permisiva cu excursile ca sa pot trece pe la service pentru schimb.
undeva pe la 54500 km m-am suparat pe gumele vechi ,
schimbindu-le cu alte rezerve de prin alte portbagaje.
Zis si facut am 4 cauciucuri ENERGY noi asa cum mi-am dorit.
Adaugat ceva km prin capitala la o intrevedere cu Deese, apoi cu nashu si mai apoi cu Bogdan98; o plimbare pe splai la "cosmetica" ; un tur -retur pe patinoarul A2 Bucuresti-Fetesti ajuns la cca 1000km consum 7.1. E inca bine tinind cont ca pornim mai des si mai de devreme motorul si climatizarea interioara.
Momentan zac cu "schimbul de ulei si cu antigelul" pregatite intr-o punga pe hol asteptind o vreme mai permisiva cu excursile ca sa pot trece pe la service pentru schimb.
viewtopic.php?f=80&t=2102&start=0&st=0& ... foto+video" onclick="window.open(this.href);return false;