Vaca cu 6 viteze

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Sâm Oct 08, 2016 8:21 am

catalin4u24 scrie:Sa nu găsești vreo periuță de dinți uitată intr-un colt pe etajera. :)
Dintr-un motiv inca neelucidat, pistoanele au ajuns sa loveasca in stropitoarele de ulei. Stropitoarele pentru cilindrii 2 si 3 au zburat, unul dintre ei a ajuns intre vibrochen si arborele de echilibrare si le-au retezat niste dinti de pe pinioanele implicate. Asta a fost motivul sunetului de diesel.
Motivul compresiei 0 pe cilindrul 2 s-a diagnosticat a fi fost lipsa de etanseitate intre manometru si gaura de la bujie.

Pe linga ce am luat deja am mai luat un arbore de echilibrare SH de pe ebay (nou costa cit vibrochenul), vibrochen nou, pompa de ulei, patine lant distributie, stropitoare ulei, cuzineti de biela si palier, si altele mici si marunte.

Inca ma mai gindesc daca sa iau doar set de segmenti pentru pistoanele existente sau daca sa iau alte pistoane dintr-un aliaj mai prietenos cu daily drivingul. Sa vedem ce raspuns primesc si de la furnizor.

Turbina e buna, volanta era absolut omorita (Mazda OEM FTW! Si-a luat aia eroic in mod regulat 600+Nm in freza desi era proiectata pentru <400), discul de ambreiaj si placa de presiune sint neatinse, chiulasa e ok dar ii vom face un refresh oricum (arcuri mai tari pentru valve + saibe noi), pistoanele par si ele ok dar le vom pune segmenti noi sau le vom schimba cu totul, asadar mai vedem.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de commandorsteel » Mar Oct 11, 2016 8:10 am

Eu ti-am tooot zis ca mazda nu-i o masina fiabila... ::P ::P ::P
dar tu... batman-batman... :mrgreen:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mar Oct 11, 2016 10:41 pm

Tot ce s-a stricat la ea a fost doar din cauza mea :)
Si stii ce? O fac la loc :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Sâm Oct 15, 2016 12:13 pm

Bun. Trebuiesc alezati toti cilindrii inca 0.5mm din cauza pulberii rezultate de la stropitoare care a ajuns intre piston si cilindru. Asadar o optiune ar fi sa bucsam toti cilindrii si sa ma intorc la pistoane de 87.5mm in loc de 88mm. Am si segmenti noi pentru pistoanele de 88, si aseara am comandat si pistoane noi de 87.5mm. Am de-a pistoane... cred ca am sa-mi fac bibelouri prin casa, cupa piston din filmul "Cars/Cars2".

Daca nu merge treaba cu bucsarea... nasol moment, trebuie bloc motor nou. Dar daca trebuie... ghinon de 2 lei...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
fanut
Mesaje: 1812
Membru din: Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
Numar Inmatriculare: LGR
Localitate: IASI
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de fanut » Dum Noi 27, 2016 11:43 pm

Ce mai face vaca???

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk

Noobz
Mesaje: 76
Membru din: Mie Noi 02, 2016 12:40 pm
Marca si model masina: Citroen c4 2.0HDI VTS

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Noobz » Lun Noi 28, 2016 11:21 am

Atix Racing Solutions da un search pe Facebook. Oameni au reviewuri ff ok. Intaresc , modifica si fac tot felul de conversii ambreaje.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Dec 02, 2016 12:51 am

fanut scrie:Ce mai face vaca???
Cu ceva noroc luni o trezim si maximmarti o aducem acasa ca sa-i dam o ceara.
Are bloc motor nou, vibrochen nou, cuzineti noi, pompa de ulei noua, pistoane noi de 87.5mm din aliaj 4032, arcuri mai tari pentru valve, ambreiaj cu volanta simpla Stage 3 Enduro de la SouthBend. Sa vedem ce iese.

Blocul vechi va fi refacut cu camasi de motocicleta de curse si pistoanele vechi din aliaj 2618 de 88mm. Inca mai dezbat daca-l refac complet "ready to drop in" si "streetable" (adica sa caut si o chiulasa, alt vibrochen ca sa pot pune si un arbore de echilibrare, etc) sau daca sa-l refac partial cu piesele de acum (cu vibrochenul existent si fara arbore de echilibrare, fara chiulasa, etc). Alta chestie pe care o dezbat dar separat fara de aspectul de mai sus este daca sa-i cumpar si o turbina mai mare (GTX3076) in locul celei de acum (GTX3071).
Noobz scrie:Atix Racing Solutions da un search pe Facebook. Oameni au reviewuri ff ok. Intaresc , modifica si fac tot felul de conversii ambreaje.
La fel si Hexer la care am refacut eu. Probabil nu era nimeni pregatit pentru 650Nm pe un ambreiaj care a fost gindit sa reziste la un cuplu motor de 380Nm + socurile inerente de pina la - probabil - 450-500Nm. Discul si placa de presiune arata bine, mai am acasa o volanta cu masa simpla care a facut doar 25k km. Avem o droaie de piese de schimb :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mie Dec 07, 2016 2:17 pm

200k km cu vaca!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

DragosD
Mesaje: 59
Membru din: Joi Ian 28, 2016 12:02 am
Marca si model masina: Citroen C4 Cactus 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: B440CCC

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de DragosD » Joi Dec 08, 2016 5:22 pm

Felicitari ei si posesorului ca au ajuns in sfarsit acasa!
Ex:
- Skoda Fabia Combi 1.9 TDI 2003 (condusa din 2011 pana in 2015)
- Dacia Logan Prestige 1.6 16V 2007 (condusa din 2007 pana in 2011)
- Dacia Solenza Scala 1.4 MPI 2004 (condusa din 2004 pana in 2007)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Sâm Dec 24, 2016 6:34 pm

Noul telefon e putin enervant si nu vrea sa se conecteze la PC ca un stick de memorie, asa ca abia acum l-am vandalizat putin sa-i extrag cardul SIM sa copii niste poze.

Asadar iata niste poze din timpul (re)build-ului:

Radiator AC nou, practic pentru asta m-am dus la service cind au luat-o lucrurile razna.
ImagineImagine

Cind motorul nu-i acasa, lumea face poze pe sub vaca. O buna parte din poze sint cu noul Catchcan de la damond Motorsport.
ImagineImagineImagineImagine
ImagineImagineImagineImagine
ImagineImagineImagineImagineImagine
ImagineImagine

Chestia care face lucrurile sa se miste:
ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine

Avem motor!!!
Imagine

...si scut termic nou:
Imagine

...si niste rugina lipsa:
ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine

Spuma asta alba a curs din catchcan dupa 500km de mers in regim de rodaj, cu ulei de rodaj. Deci isi face treaba.
Imagine

In drum spre casa am ramas cu cablul cautator "in mina", asa ca in asteptarea unui nou schimbator de viteze schimbam treptele cu mina direct din cablu. WIN?

ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine
ImagineImagine

Si ca sa nu ma ranesc la degete cind schimb treptele cu cablul am facut niste improvizatii. Operatiunea Poxilina nu a functionat, absolut nici o sansa sa lipesc bila inapoi pe levier, asa ca am infasurat cit de bine am putut capatul cablului cautator (selectorul este atasat bine merci) si cam asta e. Cu ceva noroc in saptamina dintre Craciun si Anul nou, sau cea de dupa anul nou primesc si schimbatorul nou. Pina atunci conducem din cabluri, "like a boss".

ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine

Noul ambreiaj este destul de tare dar are o cuplare foarte progresiva si lina. E perfect. Noul suport motor de la Cobb e o idee cam rigid, deocamdata il folosim pe ala sa vedem cum se mai lasa.
Per total, WIN! ...also considering the FAIL!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Dum Dec 25, 2016 12:42 am

Cum se schimba treptele din cablu. un 1-2-3 scurt:
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Dum Dec 25, 2016 8:46 pm

Eu aud rammstein, nu stiu ce se aude de fapt...:


P.S.: telefonul a focalizat aiurea, probabil pentru ca s-a atins touchscreen-ul de laveta pe care l-am pus...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mar Dec 27, 2016 4:17 pm

Dupa 20 de zile si aproximativ 900km de la rebuild... prima data cu acceleratia la fund (am ajuns la 2/3 sau 3/4 din acceleratie de vreo 4-5 ori pina la incercarile de ieri, chiar daca la 5000-5500rpm am mai ajuns dar cu acceleratia al 1/2):

Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mar Dec 27, 2016 10:34 pm

Pentru ca nuca de schimbator veche iluminata ma enerva pentru ca statea strimb, si pentru ca stiam ca mansonul nu mai arata perfect, am luat altele noi, OEM.

Pentru ca nuca iluminata este de MX5 NC si nu e chiar bolt-on pe 3MPS operatiunea de adaptare presupune gaurirea cu burghiul a capacului de plastic lipit in capatul mansonului, ceea ce nu e chiar comod pe o piesa nou-nouta, scoasa ieri din cutie (ca s-o dau cu crema), niciodata folosita. De asemenea capatul mansonului care contine acel suport de plastic trebuie inaltat putin din cauza formei diferite a nucii de MX5 respectiv a inaltimii diferite de la baza dupa infiletarea completa.

Bancul de lucru: in pat, desigur.
Imagine

Rezultatul final:
ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine
ImagineImagineImagine
Imagine


Mansonul vechi:

ImagineImagineImagineImagine


Nuca veche este ok, se pare ca acel capac negru care contine desenele cu treptele de viteza s-a rotit fiind lipit cu un adeziv moale. L-am dezlipit (ma rog, mai mult a cazut singur), am profitat de ocazie sa string mai bine suruburile care fixeaza capacul argintiu de nuca, l-am pus inapoi in pozitia corecta si asta a fost.
Imagine
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mie Dec 28, 2016 11:20 pm

A venti schimbatorul de viteze asa ca avem si schimbator:

ImagineImagineImagine

Acum e pus pe masina si perfect functional. Am pierdut vreo 4 ore cu ajustarea pe inaltime si respectiv a cursei, si apoi cu montarea nucii iluminate de MX5. De data asta a iesit perfect.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”