Vaca cu 6 viteze

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Dum Noi 19, 2017 9:20 pm

Am zis ca e pacat sa se piarda partea filmapa cu GoPro-ul la 2.7k. Asa ca...:

https://www.youtube.com/watch?v=gTzJfaKaVBU" onclick="window.open(this.href);return false;

Data viitoare - cind va fi, voi monta GoPro-ul intr-o pozitie combinata, si anume voi combina pozitia pe orizontala din primele clipuri cu pozitia verticala din ultimul clip - daca nu-mi loveste umarul sau urechea.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Dum Noi 19, 2017 9:55 pm

A, si asta face parte tot dintr-un jurnal de bord. In sfirsit am reusit sa trec cu antebratul de virful piciorului, si anume sa lovesc cu cotul in degetul mare. A fost un target personal pe care l-ama tins si pe care va trebui sa-l mai extind pina la limita constructiva a scheletului uman, care e inca vreo 2cm mai incolo.

https://www.youtube.com/watch?v=1c_VsYGAYfk" onclick="window.open(this.href);return false;
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de commandorsteel » Lun Noi 20, 2017 8:43 am

...ce pufos ai devenit de cand nu ne-am vazut.... :mrgreen:
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Lun Noi 20, 2017 1:48 pm

Is hainele alea largi, ca de fapt am slabit vreo 10 kile in ultimele citeva luni :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje: 1108
Membru din: Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare: SJ-45-ADY
Localitate: Zalau
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Cosma Adrian » Joi Noi 23, 2017 9:08 pm

Eu pot face si podul :mrgreen:
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Noi 24, 2017 3:24 pm

Deocamdata sint intr-o competitie cu fiica'mea sa vedem care face primul spagat in V. Adica, nu vreau sa te supar dar podul e ceva banal :)

In clasa a 11-ea am trecut pentru prima data spre V, un picior era pe pamint si celalalt ridicat pe dictionare la 25cm de sol.
Sa vedem daca pot reveni, cred ca-mi trebuie cam un an sa ajung de unde sint inapoi la acel stadiu, si probabil inca vreo citeva luni de atentie si fara accidente pentru a depasi performanta de atunci. Insa cotul la virful piciorului a fost o premiera si o realizare personala interesanta avind in vedere virsta si teoretica pierdere a elasticitatii odata cu inaintarea in virsta.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Joi Noi 30, 2017 8:50 pm

213k cu vaca.
De aproximativ 400km avem ulei de iarna, Mobil 1 FS 0w40 (nu am mai gasit new life pe care FS-ul il inlocuieste mai nou, desi new life era superior lui FS).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mie Ian 31, 2018 11:30 pm

Acum citeva zile am zis sa vedem cum stam pe partea de efort a turbinei in ceea ce fac. Pe scurt totul pare ok, sintem la stinga insulei de eficienta maxima in majoritatea timpului, singurele posibile dude ar mai fi pe capatul plajei de turatie/acceleratie unde ne indreptam putin spre "choke line".

Linia rosie reprezinta modul cum a lucrat turbina in acel run de 60-100mph in 3.92s mai devreme in toamna. Am suprapus graficul facut in LibreOffice Calc cu harta de la Garret pentru GTX3071R gen1, de care am eu.

Imagine

Asadar am hotarit: am hotarit: pe zona de mijloc vom da drumu la 30PSI mai devreme (5000-ish RPM), si limita de boost va ajunge la 31PSI pentru 6000+RPM.

Ca si valori de boost (deci nu MAP) cu aceasta ocazie ne vom apropia de dublul boost-ului de fabrica de 15-15.7PSI pe zona de mijloc, par pe zona de capat a plajei de turatie (care in forma stock insemna cam orice peste 5000RPM unde motorul era setat destul de conservativ din diverse motive, unele intemeiate) dublul de depasit de mult timp (12.5-14PSI).

Si pentru ca in perioada asta ne plictisim groaznic am zis sa ne plictisim intr-un mod placut.



E vorba de inca o comparatie dintr-aia timpita cum sint "tuned shitbox versus stock sport/supercar".

Stim ca vaca face 80-120 in 1.96s si 600-100mph adica 96-160kmph in 3.92. Hai sa vedem ce stiu masinile din NFS MW 2005, fie ele modificate moderat, major sau maxim. Testele le-am facut in cea mai mica treapta practic posibila care permite rularea fara a schimba in intervalele de viteza mentionate mai sus.


CLK 500, modificat major:
  • 80-120, treapta 3, fara NoS: 1.84s, cu NoS: 0.86s;
  • 60-100mph, treapta 4, fara NoS: 3.38s, cu NoS: 1.74s;
Corvette C6, modificat major (asa cum l-am luat de la Webster):
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.18s, cu NoS: 0.38s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.92s, cu NoS: 1.62s;
Lexus IS300, modificat moderat spre major:
  • 80-120, treapta 3, fara NoS: 1.86, cu NoS: 1.04s;
  • 60-100mph, tot treapta 3, fara NoS: 3.82s, cu NoS: 1.44s;
Mitsubishi Lancer Evo 8, modificat moderat:
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 2.58s, cu NoS: 1.04s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 4.14s, cu NoS: 2.78s;
Fiat Punto Abarth (evident cu caroserie de 3MPS BK, ce puii mei?!), modificat maxim (in general FWD-urile modificate maxim sint super rapide, mai rapide decit RWD-urile si AWD-urile modificate maxim):
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.00s, cu NoS: 0.36s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.02s, cu NoS: 1.08s;
Chevrolet Cobalt SS, modificat maxim, probabil cea mai rapida masina din joc (FWD FTW!!):
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 0.94s, cu NoS: 0.34s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.02s, cu NoS: 0.98s;
BMW M3 GTR, care ar trebui sa fie tata lor conform firului epic al jocului (si nu, nu e, FWD FTW!):
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.14s, cu NoS: 0.78s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.84s, cu NoS: 1.62s
Mazda RX8, modificata maxim:
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 2.24s, cu NoS: 0.8s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.86s, cu NoS: 1.22s;
WRS STI, modificat maxim:
  • 80-120, treapta 2, fara NoS: 1.18s, cu NoS: 0.78s;
  • 60-100mph, treapta 3, fara NoS: 2.2s, cu NoS: 1.12s;
Toyota Supra, modificata moderat (asa cum am primit-o):
  • 80-120, treapta 3, fara NoS: 2.28s, cu NoS: 1.6s;
  • 60-100mph, treapta 4, fara NoS: 5.24s, cu NoS: 2.86s;
In clipul folosit aici am folosit captura uitindu-ma frame cu frame pentru a compara cit mai exact timpii. Bandicam a varsat un clip de 30fps ceea ce inseamna o rezolutie de 0.02s, de vreo 8 ori mai buna decit loggingul pe OBD pe care-l am eu, insa totul e perfect interpolabil liniar la urma urmei cu o precizie decenta (gen, daca faci 80-120 in fix 2s fara nici un alt punct intre, poti aproxima 80-100 in 1s).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Bogdan » Joi Feb 15, 2018 11:43 pm

De ce nu te bagi la Rotac? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Vin Feb 16, 2018 10:56 am

Din doua motive:
1. masina e preparata pentru strada. Nu am frine pentru circuit, le-as strica in citva minute. Suspensiile sint relativ moi, iar latimea pneurilor cu care pot merge e relativ limitata din cauza modului cum e facuta masina (aripi, suspensie, etc).
2. abilitatile mele de pilot in acest moment sint medii in cel mai bun caz, iar cultivarea lor ar necesita sesiuni de antrenament care ar presupune consumarea unei cantitati mari de consumabile (ulei, frine, pneuri, posibil interne motor).

Cind am ocazia prefer sa merg la karting pentru ca merg cu un agregat de care nu-mi pasa, la care nu tin, si in care nu am investit nimic financiar sau emotional (pentru ca, da, asta e o mare problema desi am frine de rezerva sus pe dulap, am piese pentru inca un motor, si la nevoie pot smulge inca un motor dintr-un CX7 achizitionat de curind, etc, si pot sa repar la ea aproape orice se strica mai putin sasiul daca-l plesnesc prea tare).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Bogdan » Mie Mar 21, 2018 9:04 pm

Pentru Rotac eu zic ca ce ai tu e suficient sa vezi ce poti atat tu cat si masina intr-un cadru organizat :).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2198
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Norishor » Mie Mar 28, 2018 11:25 am

Hai Mituc! Mai ai vreo 3 saptamani sa faci una alta si sa vii. Riscul sa o plesnesti (dpdvd caroserie) e destul de mic. Arunca niste frane potente pe ea, ulei si filtru noi de calitate si hopa sus.
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Mie Mar 28, 2018 4:29 pm

Ulei de calitate are, frine potente are dar pentru strada, nu stiu cit vor tine pe circuit. Dar vedem, pentru ca sincer ce spuneti voi acolo ma maninca grav.

Deocamdata am trimis o galerie de admisie la portat, am comandat un injector de WMI mai mare (CM12 versus CM10 pe care-l am acum), si un intercooler care trebuia sa se duca in porc dar se va duce in vaca pentru ca e o idee mai mare, iar in porc voi pune intercoolerul care e acum pe vaca.

Dupa aia am sa vad daca nu as putea sa fac un intercooler pentru gindac din intercoolerul pe care-l scot de pe porc.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2198
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de Norishor » Mie Mar 28, 2018 8:10 pm

Ai o ferma intreaga acolo. Important este sa incepi. Iti dai seama pe parcurs ce si cum trebuie modificat. Eu iti dau ponturi ce si cum, ca sa te obisnuiesti repede cu secretele circuitului (nu ca as fi mare kkt, dar stiu circuitul cat de cat). :drive :drive
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Vaca cu 6 viteze

Mesaj de mituc » Lun Apr 02, 2018 12:49 pm

mituc scrie:Deocamdata am trimis o galerie de admisie la portat, am comandat un injector de WMI mai mare (CM12 versus CM10 pe care-l am acum), si un intercooler care trebuia sa se duca in porc dar se va duce in vaca pentru ca e o idee mai mare, iar in porc voi pune intercoolerul care e acum pe vaca.
S-a portat galeria, s-a dezactivat VTCS, urmeaza sa vedem ce iese si cind iese.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”