Schimb de ulei

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc

La cati km schimbati/ati schimbat uleiul

10 000 km
31
29%
15 000 km
61
57%
20 000km
15
14%
30 000 km
0
Niciun vot
 
Voturi totale: 107

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Schimb de ulei

Mesaj de vlad » Dum Sep 04, 2011 1:05 pm

Aia cu aprobarea PSA e relativa. Ar fi interesant sa vedem daca are aprobarea Ford care utilizeaza aceleasi motoare. Sau acelasi motor de la Mazda sigur recomanda alt ulei decit Total, Fordul la fel, Volvo si Mini la fel. Deci producatorul uleiului e ... o recomandare. Importante sint proprietatile uleiului.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Schimb de ulei

Mesaj de ingfrancisc » Dum Sep 04, 2011 4:08 pm

vlad scrie:Francisc, tu ai citit ce zice "Citronel" legat de conditiile grele de utilizare, care sint acestea si km la care se fac reviziile in astfel de cazuri ?
In caz ca nu uite aici: viewtopic.php?f=22&t=6381" onclick="window.open(this.href);return false;
evident ca am citit ::P desi nu era nevoie ca mi-au facut "instructajul" vreo 2 ore cand am cumparat C4. Tu ai citit? ::P cred ca la motorizarea ta Citroen recomanda schimbul de ulei la 30000 si la 20000 in conditii severe. Conditii severe inseamna taxi, curier, etc, slujbe care implica durumuri foarte scurte, cu multe oriri/porniri zilnice. Eu nu ma incadrez sub nici o forma la asa ceva. Mersul la lucru dimineata/seara si o eventuala inghetata/cafea/Mol intre nu este regim sever.
Iar chestia cu calitatea combustibililor este o prostie ... eu mi-am schimbat filtrul de motorina la 40000 (ca n-a vrut Citroen Timisoara sub nici o forma sa mi-l schimbe, ca cica arunc banii degeaba) si la 40k cand l-am schimbat era curat ca lacrima! E adevarat, nu alimentez niciodata de la "pompe de cartier", chiar daca e mai ieftin.
Eu la conditii "ultrasevere" as include schimbul cu ulei luat din piata, de pe net sau alte magazine "specializate". Piata romaneasca e plina de facaturi si daca luati uleiul de pe piata sau la "cu schimb gratis" ar trebui schimbat mai des.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Schimb de ulei

Mesaj de vlad » Dum Sep 04, 2011 4:18 pm

Hai ca continui tot aici un pic de offtopic. Eu cind mi-am spart filtrul, sa vad cum arata, am gasit span in el si am alimentat doar din peco si l-am folosit 30.000 km. E drept ca am bagat si de la Petrom. O sa vad cum arata peste 30.000 km din care 99.99% a trecut prin el doar motorina Rompetrol.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Schimb de ulei

Mesaj de mituc » Dum Sep 04, 2011 4:30 pm

Pai... spanul venea din combustibil? Eu as zice ca venea din alte parti, cindva era parte din motor.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: Schimb de ulei

Mesaj de ingfrancisc » Dum Sep 04, 2011 6:27 pm

vlad spune de filtru de motorina. Eu numai de la Petrom sau Lukoil alimentez, ocazional Omv si Mol. La Rompetrol am avut card pe masina de la lucru un an (prin 2009) si era dezastru! Era o dacie papuc carosata, dupa ce a trecut pe Petrom masina a reinviat, la propriu!
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Schimb de ulei

Mesaj de vlad » Dum Sep 04, 2011 6:34 pm

Ma refeream la filtrul de motorina, pe ala il spargi sa il vezi. ::P Daca producea acel span pompa de injectie, conductele de inalta presiune sau injectoarele sigur nu mai mergea vreuna din ele de atitia km. Nu m-am pus sa modific conductele de retur sa pun un filtru pe ele sa vad daca aduna span. Din moment ce motorul merge ca inainte eu zic ca acel span a intrat in rezervor odata cu combustibilul.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Raducv
Mesaje: 443
Membru din: Vin Aug 26, 2011 7:06 pm
Marca si model masina: Passat CBAB
Numar Inmatriculare: DJ 01 RMB
Localitate: Craiova

Re: Schimb de ulei

Mesaj de Raducv » Joi Oct 06, 2011 5:11 pm

la 10.000
Imagine
C4 1.6 HDi 90cp

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”