Schimb de ulei

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc

La cati km schimbati/ati schimbat uleiul

10 000 km
31
28%
15 000 km
63
58%
20 000km
15
14%
30 000 km
0
Niciun vot
 
Voturi totale: 109

Avatar utilizator
bezz
Mesaje:281
Membru din:Sâm Mar 17, 2007 5:26 pm

Mesaj de bezz » Lun Mai 28, 2007 12:06 am

Mereu am schimbat uleiul la an :oops: nu am facut niciodata >20k km intr-un an.
Si dupa revizia de 20k am pus de doua ori Texaco Havoline 5W 40, n-am avut probleme cu el.
Culmea, desi am aflat recent la revizie ca a pleznit nustiuce colier si pierd ulei pe la un retur, nu am avut niciodata probleme cu nivelul uleiului (nu am adaugat niciodata) si nici pete de ulei sub masina n-am avut ... De ce? Pentru ca am avut inspiratia sa tapitez scutul motor cu burete (de pe santier) si buretele a supt si uleiul :thumbup: .
just cruisin'
xs mk2 2.0 hdi 90hp 2004

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Mie Noi 14, 2007 11:21 am

mie dupa revizia de 1500-2500 mi-a spus sa vin la 20000...dar i-am atras atentia ca pe afisajul central imi indica ca o sa vin la 15000. Sa uitat si el prin cartea de service si nu prea a inteles ce vrea sa zica acolo. Si atunci a dat-o la pace...zicand hai totusi la 15000 ca de la 15000 uleiul incepe sa-si piarda din propietati.
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mie Noi 14, 2007 11:30 am

pai afisajul ala e din 20 in 20 parca sau asa ceva, ori din 15 in 15.
Uleiul il schimbi si in functie de cum mergi. La cum merg eu la 10 mii
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Mie Noi 14, 2007 12:08 pm

in cartea tehnica iti spune ca se poate schimba afisajul si cum...se face asta, si ca serviceul ar trebui sa faca aceasta resetare dupa revizie.

Dar....cam ce inseamna stilul in care mergi tu?
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mie Noi 14, 2007 3:01 pm

alecu260579 scrie:in cartea tehnica iti spune ca se poate schimba afisajul si cum...se face asta, si ca serviceul ar trebui sa faca aceasta resetare dupa revizie.

Dar....cam ce inseamna stilul in care mergi tu?
afishajul nu se schimba :lol: :lol: :lol: dai reset. Vezi ca ai in manual jucaria exact ce si cum

Eu merg cu motorul turat, prin urmare am nevoie de o lubrifiere mai buna :lol: :lol: :lol: si termin mai repede cu uleiul
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Mie Noi 14, 2007 6:02 pm

deci daca il resetezi el se duce direct pe 15000? nu poti sa-i spui tu alte cifre?
Turat....adica la cat schimbi vitezele? scuze pentru acest ghid de idioti..dar sunt si incepator ca sofer si mai incepator pe c4.
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mie Noi 14, 2007 7:07 pm

eu nu prea scot motorul din plaja 3-4 mii. La cat schimb? habar nu am schimb din obisnuinta :) Dupa 3500 schimb daca merg in coloana doar si daca prin schimbare nu cobor sub 3 mii
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Mie Noi 14, 2007 8:06 pm

Eu la 15k, la revizii. Nu stiu cat se consuma in timp si nu ma intereseaza. De cand mi-am luat masina noua am zis ca nu mai ridic capota decat ca sa-i pun lichid pentru parbriz si pana acum asa am facut.
Oricum, din cate am inteles HDi-urile au si senzor de calitate a uleiului, stiu ca face o verificare cand pun contact si pana acum mi-a zis numai "Oil OK"
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mie Noi 14, 2007 8:18 pm

yeap, dar e bine cand mergi la drum lung sa cunosti cum stai cu toate alea. Cand se aprinde o avarie nu e tocmai placut sa nu ai la tine nimic din cele trebuincioase.
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Mie Noi 14, 2007 8:27 pm

Pai niste ulei gasesti la orice benzinarie. Acu exagerez si eu, cred ca m-am uitat de cateva ori la ulei, asa de curiozitate, dar nu sunt genul care sa-mi fac prea multe probleme legate de masina. Pana la urma masina e facuta sa fie folosita de oricine, nu numai de mecanici auto ca daciile.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
silvius
Mesaje:2430
Membru din:Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare:B08BBK
Localitate:Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Mie Noi 14, 2007 8:35 pm

exact. Nu e mare lucru sa verifici nivelul la diverse si sa poti adauga de unul singur la nevoie :)
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Joi Noi 15, 2007 9:39 am

de adaugat da...nu cred ca e problema..
ziceam doar de schimbat in totalitate din cauza schimbarii caracateristicilor.
deci...15000 cand se fac si reviziile e ok...
chestia e ca eu i-as mai da in bot..dar o conduce mult si nevasta-mea..si cum trece de 2300 de ture..deja ii pare ca suna pra chinuitor si schimba.
tre sa ma cert cu ea...ca macar pe timpul asta rece..sa schimbe la 25km/h-50km/h-75km/h. Macar pana se incalzeste motorul si pleaca la drum lung.
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

Avatar utilizator
nero
Robotizat
Mesaje:843
Membru din:Mie Aug 08, 2007 9:45 am
Localitate:Bucuresti
Contact:

Mesaj de nero » Joi Noi 15, 2007 10:31 am

La HDi e destul de normal sa schimbi la 2300rpm.
Citroen C4 - 1.6HDI - SX Pack

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Joi Noi 15, 2007 4:20 pm

alecu260579 scrie:tre sa ma cert cu ea...ca macar pe timpul asta rece..sa schimbe la 25km/h-50km/h-75km/h. Macar pana se incalzeste motorul si pleaca la drum lung.
Cit e motorul rece las-o sa schimbe mai jos. Eu la benzinar schimb sa cad in jurul a 2000-2100rpm (deci schimb la maxim 2700 - deci pe undeva echivalentul schimbatului la 2200-2300 la hdi), iar de la 0 la 50 fac vreo 15 secunde in primul kilometru (adica accelerez foarte usor).

Daca accelerezi mai tare motorul evident se incalzeste mai repede, insa nu la fel de uniform, lucru care s-ar putea sa se cunoasca in timp.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

alecu260579
Mesaje:210
Membru din:Mar Oct 23, 2007 12:35 pm
Localitate:Bucuresti

Mesaj de alecu260579 » Lun Noi 19, 2007 11:35 am

eu stiam ca recomandarea e ca atunci cand motorul e rece sa se mearga mai mult in vitezele inferioare....si chiar ceva mai turat, adica sa nu ajungi imediat intr-a patra. Intr-un fel asta e echivalent cu ce spui tu...sa accelerezi incet si lin....
1,6 Hdi coupe rouje lucifer 110CP, Champion

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”