1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de vlad » Vin Apr 30, 2010 11:51 am

Daca te loveste unul de iti indoaie sasiul in spate poti sta tu linistit ca si fara cirlig ti-l indoaie la acel impact.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de ingfrancisc » Vin Apr 30, 2010 12:30 pm

nu va mai certati ca oricum il dau jos ::P
eu l-am pus acum pentru ca am avut un surplus de bani si nu am vrut sa-i cheltui pe prostii, dar de carlig nu voi avea nevoie decat dupa ce mai cumpar si rulota iar asta mai devreme de anul viitor oricum nu se va intampla. Practic eu voi folosi carligul doar o data pe an (cam o luna) :glasses cand voi pleca in concedii. In rest va fi dat jos pentru ca masiinuta e mult mai frumoasa fara el ... si de asta am luat C4, ca e frumos!
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de Deese » Vin Apr 30, 2010 12:57 pm

vlad scrie:Daca te loveste unul de iti indoaie sasiul in spate poti sta tu linistit ca si fara cirlig ti-l indoaie la acel impact.
Nu e chiar asa, daca te loveste in carlig ORICE lovitura se transmite in sasiu. Azi una, maine alta...din greseala, din neatentie...
De ce sa expui inutil sasiul ?
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje: 1108
Membru din: Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare: SJ-45-ADY
Localitate: Zalau
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de Cosma Adrian » Vin Apr 30, 2010 1:55 pm

ingfrancisc lasa-l la locul lui :lol: ...toti stiu acum ca-l vei purta doar o luna pe an :lol:
Deese nu ai dreptate, si vb din proprie experienta
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje: 689
Membru din: Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare: B-14-KWD
Localitate: Bucuresti

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de Juliu » Vin Apr 30, 2010 2:59 pm

Am avut accident cu o Dacie break, cu carlig.
L-am lovit in spate, din plin, deoarece nu a oprit la semnul STOP, in intersectie pe drum judetean, ma aflam intr-un Daewoo Cielo.

Am sa pun poza cand ajung acasa, Dacia s-a indoit de la mijloc din cauza carligului. Cielo a fost vandut si refacut de baietii care l-au luat desi fata era facuta zob. Structural a ramas intreg pentru ca a fost absorbit impactul, Dacia a fost casata.
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de vlad » Vin Apr 30, 2010 4:30 pm

Sa nu comparam sasiul de dacia cu cel de C4.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje: 689
Membru din: Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare: B-14-KWD
Localitate: Bucuresti

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de Juliu » Vin Apr 30, 2010 5:02 pm

Vlad,

1 - tot respectul
2 - caroserie autoportanta nu sasiu. Sasiu gasim de la Porsche in sus.
3 - otelul este tot otel. Ca este diferit setupul, tehnologia trenul de rulare deja o dam altele
4 - tot respectul din nou.


Din cauza franarii violente Cielo s-a lipit cu fata de drum, agatand initial carligul.
Structura celeilalte masini a fost compromisa dinainte de impact, deoarece socul si forta imensa nu puteau fi absorbite decat de structura prin carligul care transmis socul.

Imagine

Partea buna este ca dupa accident am intrat in comunitatea voastra. Orice sut in fund...
Ultima oară modificat Vin Apr 30, 2010 5:23 pm de către Juliu, modificat de 4 ori în total.
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de vlad » Vin Apr 30, 2010 5:09 pm

Continuam pe offtopic, sa nu poluam acest jurnal aiurea.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Juliu
Mesaje: 689
Membru din: Dum Oct 11, 2009 8:50 am
Numar Inmatriculare: B-14-KWD
Localitate: Bucuresti

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de Juliu » Vin Apr 30, 2010 5:44 pm

O poza mai atenta cu stricaciunile datorita carora fosta mea masina circula si astazi teapana si dreapta cum a nascut-o maica-sa.

Subiect definitiv inchis

Imagine Imagine
Citroen C4, 1.6 vti
Imagine

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de ingfrancisc » Dum Mai 23, 2010 8:33 pm

revenind la jurnal ... :hi :
masina a trecut de 30000 km pe timpul unui drum in Elvetia.
Descrierea tripului e aici: viewtopic.php?f=42&t=4975&p=138615#p138615" onclick="window.open(this.href);return false;

Deci, 30000 km si 1 an si un pic (~ o luna) fara incidente, nici macar o pana de cauciuc :ya iar HDI-ul e la fel de sprinten ca in prima zi.
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de ingfrancisc » Sâm Noi 13, 2010 7:30 pm

update: 13.11.2010

Am facut si revizia de 40000 km. In plus s-a schimbat furca de la ambreaj, pe garantie.

In rest, merge brici :ya
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Avatar utilizator
wonka jr.
Mesaje: 1532
Membru din: Sâm Apr 11, 2009 9:55 pm
Marca si model masina: Citroen DS4 So Chic 1.6 VTI
Numar Inmatriculare: GL 88 WNK
Localitate: Galati / Bucuresti

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de wonka jr. » Sâm Noi 13, 2010 7:42 pm

multi inainte !
tu faci reviziile la 20.000km, nu le faci la 15.000 km ?
DS4 So Chic 1.6 VTi 120cp, 66.000 km Imagine
ex C2 VTS 1.6i 125cp, 107.344 km Imagine
ex C4 Coupe VTR 1.6 Hdi 110cp, 216.164 km Imagine

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de ingfrancisc » Sâm Noi 13, 2010 8:00 pm

da, la 20000 km, conform cartii. e hdi
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de commandorsteel » Sâm Noi 13, 2010 8:30 pm

serios? eu credeam ca si la hdi se face tot la 15k.
de fapt, mie asa mi-au spus de la ats si... asa am facut reviziile :|
o sa ma uit si eu in carte :oops: , oricum nu are ce sa-mi dauneze ca i-am facut mai repede...
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
ingfrancisc
Mesaje: 914
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 11:37 am
Marca si model masina: C4 Picasso, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: TM04DVF
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: 1.6 HDI 110CP, SX VTR, TM55RIA

Mesaj de ingfrancisc » Sâm Noi 13, 2010 8:42 pm

poate or fi motoare diferite, dar nu cred, sau poate conteaza ca au FAP sau nu, dar nici asta nu cred. Eu am cartea in masina si acum imi e lene sa ma duc sa ma uit, dar daca imi aduc bine aminte revizia la HDI se face la 30000 km, doar pentru Romania si alte tari se face la 20000 km ca cica ar fi "conditii grele".
Schimbarea uleiului la doar 15000 mie mi se pare exagerat. Uleiul sintetic isi schimba proprietatile abia dupa 4 - 50000 km de utilizare, iar Total Quarz este un ulei chiar foarte bun.
Si pe Pejo faceam reviziile tot la 20000 km. (motor 1.4 HDI)
C4 Picasso, 1.6 HDI 109 CP, http://images.spritmonitor.de/913631_5.png" onclick="window.open(this.href);return false;
A140 - agila si simpatica :)

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”