SAMmy's Tux
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Introducere:
Masina, poreclita Tux, e un C4 Coupe VTR 1.6i 16V 110CP. De ce Tux?
Pentru ca seamana cu pinguinul omonim si pentru ca e eleganta ca un frac...
Masina a fost ridicata pe 13 Noiembrie 2006... arata asa...
Primul contact, surprins pe camera... nu vorbisem inca cu dealerul si nici nu intrasem in showroom, dar am stiut ca e a mea...
Masina, poreclita Tux, e un C4 Coupe VTR 1.6i 16V 110CP. De ce Tux?
Pentru ca seamana cu pinguinul omonim si pentru ca e eleganta ca un frac...
Masina a fost ridicata pe 13 Noiembrie 2006... arata asa...
Primul contact, surprins pe camera... nu vorbisem inca cu dealerul si nici nu intrasem in showroom, dar am stiut ca e a mea...
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Acum masina are 6000 Km si pana acum nu am avut nici o problema de ordin tehnic, dar am un istoric de annoyances:
- pentru cine nu o cunoaste, nu prea intra in reverse...
- treapta I e tricky la viteze mai mari de 9Km/h...
- nu prea pot sa schimb a I-a -> a II-a liniar...
- greierash in portiera stanga, rezolvat prin 3 vizite la ATS...
- stergatoarele nu au fost bune de nimic de la prima utilizare
pacat ca prima utilizare a venit la 2 luni de la ridicare si la
reclamarea problemei am primit raspunsul cu 'consumabilele'...
- boxele audio spate au fost schimbate... intrau in rezonanta...
- ciorapeii zgomotosi, au fost imobilizati cu 'soricei' - inovatie ATS (4real)
De alimentat, alimentez exclusiv cu Rompetrol Efix... am incercat initial OMV, dar nu mi-a placut...
Lichidul de parbriz utilizat a fost exclusiv Citroen pentru vreo 2 luni, dar am incercat Prelix si Elf si mi-au placut amandoua...
Consumul e maricel... cca. 12.5% pe computerul de bord, dar circul 99% in ciclu urban - rush-hour...
De banalele dar enervantele accidente usoare nu am scapat... chiar in prima saptamana m-a sters usor
o Leganza alba care nici nu a oprit, drept pentru care soferul si-a pierdut permisul o luna...
Dauna a fost atat de mica incat s-a sters cu o carpa... LOL
Ulterior am zgaraiat eu, din vina mea, portiera stanga in bara unui 307... my bad...
masina a fost gata in 3 zile la ATS Pipera... Florin care se ocupa de tinichigerie la Pipera e un baiat ok...
Acum, as we write/read, masina e la ATS Pipera pentru o alta mica zgaraietura pe spoilerul fata...
Asa am gasit-o in parcare in fata cladirii in care lucrez... SUPER!
Masina a primit cadou ornamentele din aluminiu pentru praguri, inscriptionate Citroen,
capacele specifice jantelor San Marcos si, bine-inteles, monograme VTR, toate de origine Citroen...
Cat pe-aci sa primeasca si jante de 17" pentru vara, dar... nu e pentru mine, detalii la caracteristici roti etc...
Anvelopele Utilizate sunt Pirelli WinterSport pentru iarna, respectiv Vredestein Sportrac3 pentru vara...
Cu mici exceptii, masina este spalata saptamanal si arata impecabil...
I love my car!
- pentru cine nu o cunoaste, nu prea intra in reverse...
- treapta I e tricky la viteze mai mari de 9Km/h...
- nu prea pot sa schimb a I-a -> a II-a liniar...
- greierash in portiera stanga, rezolvat prin 3 vizite la ATS...
- stergatoarele nu au fost bune de nimic de la prima utilizare
pacat ca prima utilizare a venit la 2 luni de la ridicare si la
reclamarea problemei am primit raspunsul cu 'consumabilele'...
- boxele audio spate au fost schimbate... intrau in rezonanta...
- ciorapeii zgomotosi, au fost imobilizati cu 'soricei' - inovatie ATS (4real)
De alimentat, alimentez exclusiv cu Rompetrol Efix... am incercat initial OMV, dar nu mi-a placut...
Lichidul de parbriz utilizat a fost exclusiv Citroen pentru vreo 2 luni, dar am incercat Prelix si Elf si mi-au placut amandoua...
Consumul e maricel... cca. 12.5% pe computerul de bord, dar circul 99% in ciclu urban - rush-hour...
De banalele dar enervantele accidente usoare nu am scapat... chiar in prima saptamana m-a sters usor
o Leganza alba care nici nu a oprit, drept pentru care soferul si-a pierdut permisul o luna...
Dauna a fost atat de mica incat s-a sters cu o carpa... LOL
Ulterior am zgaraiat eu, din vina mea, portiera stanga in bara unui 307... my bad...
masina a fost gata in 3 zile la ATS Pipera... Florin care se ocupa de tinichigerie la Pipera e un baiat ok...
Acum, as we write/read, masina e la ATS Pipera pentru o alta mica zgaraietura pe spoilerul fata...
Asa am gasit-o in parcare in fata cladirii in care lucrez... SUPER!
Masina a primit cadou ornamentele din aluminiu pentru praguri, inscriptionate Citroen,
capacele specifice jantelor San Marcos si, bine-inteles, monograme VTR, toate de origine Citroen...
Cat pe-aci sa primeasca si jante de 17" pentru vara, dar... nu e pentru mine, detalii la caracteristici roti etc...
Anvelopele Utilizate sunt Pirelli WinterSport pentru iarna, respectiv Vredestein Sportrac3 pentru vara...
Cu mici exceptii, masina este spalata saptamanal si arata impecabil...
I love my car!
Ultima oară modificat Dum Oct 14, 2007 12:26 am de către SAMmy, modificat 1 dată în total.
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- DMX
- Fan C4
- Mesaje:1900
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 8:18 pm
- Marca si model masina:Saab
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
A venit momentul sa mai o noua intrare in jurnalul nostru...
Tux are la activ 1 revizie, 11 luni de utilizare si un pic mai mult de 20.000Km parcursi...
Ma mandresc cu faptul ca mai mult de jumate din ultimii 10.000 Km sunt efectuati in regim extraurban
(iar dintre acestia peste 4000 Km in spatiul EU-non RO)
Romania -> Ungaria -> Austria - Italia (si retur):
Traseul urmat a fost Focsani -> Oradea -> Budapesta -> Viena -> Treviso -> Venezia -> Mansue ->
Vienna -> Budapesta -> Debrecen -> Oradea -> Cluj -> Brasov -> Bucuresti
Ce pot sa spun pe scurt despre vacanta:
- Desi daca m-ai fi intrebat inainte de excursie: Care tara are drumurile cele mai ok? as fi raspuns in ordine:
1. Austria
2. Italia
3. Ungaria,
realitatea este ca:
1. Italia
2. Ungaria
3. Austria
- Cel mai bun marcaj exista in Austria - fiecare chestie este anuntata de 3 ori cel putin (e.g., indicator vizibil din timp,
vopsea reflectorizanta pe asfalt si indicator luminos)
- Infrastructura din aceste tari este de neimaginat (e.g., in Austria si Italia exista mai multi Km de tuneluri,
decat exista Km de autostrada in RO... LOL... glumesc... este o exagerare, dar nu foarte mare... )
- Focsani -> Oradea consum 5.7% (mers cvasi-constant cu 70Km/h in viteza a V-a, aglomerat)... WOW!
Am vazut pe bord autonomie de 980Km
- In Ungaria mi-au spart masina - geam lateral stanga-spate spart pentru a sustrage o gentuta lasata pe bancheta
ce pot sa zic... They've hit Jackpot! - erau 700 EUR cash + doua telefoane mobile in gentuta aia...
- Si inainte sa sariti cu totii in capul meu cu textul: "Pai bah da tu nu stii ca regula numaru unu e ... ???"
trebuie sa mentionez faptul ca... eram in the middle of nowhere - in camp deschis si am oprit langa o reprezentanta
Suzuki sa luam o gura de apa si aer conditionat... 5 minute a durat incursiunea... rapizi baietii!!! Aveti grija!!!
- GENERALI RULES! - a doua zi la pranz aveam masina facuta la Viena, la cheie, fara sa scot nici un ban din buzunar...
Ca idee, costul afacerii:
1. Geam lateral stanga-spate Citroen C4 Coupe - 150 Eur
2. Manopera - 450 eur... Scump dom-le scump, dar face toti banii!
- Iubesc Italia - e tara mea de suflet!
- Nu iubesc Venezia... este cel mai urat oras din Italia... vorbesc serios!
- In Ungaria exista un post de radio - Petofi Radio care este foarte tare, in special pentru condus...
- Budapesta este un oras magnific... Viena este un oras magnific...
- Recomand Wombat's Hostel din Viena (Grangasse 6) - ieftin si foarte cool - recomandat de Lonely Planet,
iar daca nu gasiti locuri disponibile la Wombat's, la 45 de secunde de mers pe jos gasiti pensiunea FUNFHAUS (Sperrgasse 12)
care este mai uncool dar la fel de michteaux - chiar mai michteaux daca te intereseaza linistea si relaxarea...
Jurnal Tehnic:
- Schimbat becuri faza scurta (H7) - cel din dreapta s-a ars exact la intrarea in Bucuresti, la intoarcerea din excursie.
Am cumparat un set de H7r Philips Night Guide Double Life - 120 RON de la APCO si le-am montat - big difference (pe bune)!
Apropos, becurile originale sunt tot Philips, dar sunt alea standard - entry level care cam lasa de dorit la toate capitolele
Ciudat e ca la schimbare s-a ars si becul original din dreapta pe care planuisem sa-l pastrez ca rezerva...
- Schimbat stergatoare - le-am neglijat in Romania, pentru ca... well... nu prea a plouat si nu am
avut nevoie de ele, insa la intoarcerea din Austria am prins o torentiala adevarata pe Autobahn, iar la noi,
de la Oradea, la Brasov am prins o ploaie marunta si deasa cu rafale de vant, pe timp de noapte si experienta
m-a facut sa-mi dau seama ca stergatoarele pe care le aveam erau o gluma proasta dar periculoasa
si a doua zi mi-am luat de la APCO un set de BOSCH Aero Twin... big f'king difference (dinnou)!
- Am facut prima revizie - 20.000 Km - In plus fata de revizia obisnuita (verificare computer,
verificari fluide, schimb ulei, schimb filtru ulei, schimb filtru polen etc) am schimbat filtrul de aer si am facut
o verificare a starii trenului de rulare/suspensii/directie... Rezultatul: All systems GO!
Filtrele montate sunt cele originale furnizate de Citroen, iar uleiul folosit e TOTAL Quartz 9000 5W40.
- Asta e pentru bkdc:
Tux are la activ 1 revizie, 11 luni de utilizare si un pic mai mult de 20.000Km parcursi...
Ma mandresc cu faptul ca mai mult de jumate din ultimii 10.000 Km sunt efectuati in regim extraurban
(iar dintre acestia peste 4000 Km in spatiul EU-non RO)
Romania -> Ungaria -> Austria - Italia (si retur):
Traseul urmat a fost Focsani -> Oradea -> Budapesta -> Viena -> Treviso -> Venezia -> Mansue ->
Vienna -> Budapesta -> Debrecen -> Oradea -> Cluj -> Brasov -> Bucuresti
Ce pot sa spun pe scurt despre vacanta:
- Desi daca m-ai fi intrebat inainte de excursie: Care tara are drumurile cele mai ok? as fi raspuns in ordine:
1. Austria
2. Italia
3. Ungaria,
realitatea este ca:
1. Italia
2. Ungaria
3. Austria
- Cel mai bun marcaj exista in Austria - fiecare chestie este anuntata de 3 ori cel putin (e.g., indicator vizibil din timp,
vopsea reflectorizanta pe asfalt si indicator luminos)
- Infrastructura din aceste tari este de neimaginat (e.g., in Austria si Italia exista mai multi Km de tuneluri,
decat exista Km de autostrada in RO... LOL... glumesc... este o exagerare, dar nu foarte mare... )
- Focsani -> Oradea consum 5.7% (mers cvasi-constant cu 70Km/h in viteza a V-a, aglomerat)... WOW!
Am vazut pe bord autonomie de 980Km
- In Ungaria mi-au spart masina - geam lateral stanga-spate spart pentru a sustrage o gentuta lasata pe bancheta
ce pot sa zic... They've hit Jackpot! - erau 700 EUR cash + doua telefoane mobile in gentuta aia...
- Si inainte sa sariti cu totii in capul meu cu textul: "Pai bah da tu nu stii ca regula numaru unu e ... ???"
trebuie sa mentionez faptul ca... eram in the middle of nowhere - in camp deschis si am oprit langa o reprezentanta
Suzuki sa luam o gura de apa si aer conditionat... 5 minute a durat incursiunea... rapizi baietii!!! Aveti grija!!!
- GENERALI RULES! - a doua zi la pranz aveam masina facuta la Viena, la cheie, fara sa scot nici un ban din buzunar...
Ca idee, costul afacerii:
1. Geam lateral stanga-spate Citroen C4 Coupe - 150 Eur
2. Manopera - 450 eur... Scump dom-le scump, dar face toti banii!
- Iubesc Italia - e tara mea de suflet!
- Nu iubesc Venezia... este cel mai urat oras din Italia... vorbesc serios!
- In Ungaria exista un post de radio - Petofi Radio care este foarte tare, in special pentru condus...
- Budapesta este un oras magnific... Viena este un oras magnific...
- Recomand Wombat's Hostel din Viena (Grangasse 6) - ieftin si foarte cool - recomandat de Lonely Planet,
iar daca nu gasiti locuri disponibile la Wombat's, la 45 de secunde de mers pe jos gasiti pensiunea FUNFHAUS (Sperrgasse 12)
care este mai uncool dar la fel de michteaux - chiar mai michteaux daca te intereseaza linistea si relaxarea...
Jurnal Tehnic:
- Schimbat becuri faza scurta (H7) - cel din dreapta s-a ars exact la intrarea in Bucuresti, la intoarcerea din excursie.
Am cumparat un set de H7r Philips Night Guide Double Life - 120 RON de la APCO si le-am montat - big difference (pe bune)!
Apropos, becurile originale sunt tot Philips, dar sunt alea standard - entry level care cam lasa de dorit la toate capitolele
Ciudat e ca la schimbare s-a ars si becul original din dreapta pe care planuisem sa-l pastrez ca rezerva...
- Schimbat stergatoare - le-am neglijat in Romania, pentru ca... well... nu prea a plouat si nu am
avut nevoie de ele, insa la intoarcerea din Austria am prins o torentiala adevarata pe Autobahn, iar la noi,
de la Oradea, la Brasov am prins o ploaie marunta si deasa cu rafale de vant, pe timp de noapte si experienta
m-a facut sa-mi dau seama ca stergatoarele pe care le aveam erau o gluma proasta dar periculoasa
si a doua zi mi-am luat de la APCO un set de BOSCH Aero Twin... big f'king difference (dinnou)!
- Am facut prima revizie - 20.000 Km - In plus fata de revizia obisnuita (verificare computer,
verificari fluide, schimb ulei, schimb filtru ulei, schimb filtru polen etc) am schimbat filtrul de aer si am facut
o verificare a starii trenului de rulare/suspensii/directie... Rezultatul: All systems GO!
Filtrele montate sunt cele originale furnizate de Citroen, iar uleiul folosit e TOTAL Quartz 9000 5W40.
- Asta e pentru bkdc:
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Sa ma mai intrebe pe mine cineva d c imi pun folie f inchisa pe masina!!!SAMmy scrie: - In Ungaria mi-au spart masina - geam lateral stanga-spate spart pentru a sustrage o gentuta lasata pe bancheta
ce pot sa zic... They've hit Jackpot! - erau 700 EUR cash + doua telefoane mobile in gentuta aia...
Ai avut mare ghinon, asta e genul de eveniment care iti strica concediul!
Mitsubishi Evolution X MR - Wicked White
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
Honda Civic Type-R FN2 - Milano Red (ex)
C4 coupe - Inferno Red (ex)
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Din fericire, cei de la Generali mi-au oferit asistenta impecabila prin telefon si mi-au indicat
un service din Viena (pentru ca Viena era destinatia)... le-am trimis fotografiile
si constatarea de la politia din Ungaria via e-mail, iar ei au intocmit dosarul si au si facut
toate demersurile astfel incat dimineata la prima ora cei de la service-ul Citroen din Viena
ma asteptau cu toate documentele pe masa... am predat cheile si actele masinii (talon + carte service),
am semnat documentele lor iar la 13:00 aveam masina la cheie, ca noua... din momentul ala
am uitat de evenimentul neplacut si mi-am vazut de concediu...
un service din Viena (pentru ca Viena era destinatia)... le-am trimis fotografiile
si constatarea de la politia din Ungaria via e-mail, iar ei au intocmit dosarul si au si facut
toate demersurile astfel incat dimineata la prima ora cei de la service-ul Citroen din Viena
ma asteptau cu toate documentele pe masa... am predat cheile si actele masinii (talon + carte service),
am semnat documentele lor iar la 13:00 aveam masina la cheie, ca noua... din momentul ala
am uitat de evenimentul neplacut si mi-am vazut de concediu...
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Pai mi-au spus cei de la Generali...
- Romania - 5 zile (4 zile sa vina piesele, 1 zi sa le monteze)
- Ungaria/Slovacia - 2 zile (1 zi sa vina piesele si 1 zi sa le monteze)
- Austria - cateva ore (aveau piesele pe stoc si disponibilitate pentru montaj)
No comment!
- Romania - 5 zile (4 zile sa vina piesele, 1 zi sa le monteze)
- Ungaria/Slovacia - 2 zile (1 zi sa vina piesele si 1 zi sa le monteze)
- Austria - cateva ore (aveau piesele pe stoc si disponibilitate pentru montaj)
No comment!
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- Shadow
- AfterDark Racing Club
- Mesaje:3159
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 11:53 am
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Nu e vorba de asta... crede-ma acolo Citroen e vazut ca marca de clasa... am vazut multe exemplare...
Modelele foarte des intalnite sunt Xsara Picasso, C3, C4 si chiar C6, insa ce am observat acolo -
lumea isi ia Citroen de top... de exemplu toate Xsara Picasso pe care le-am vazut erau versiunea Exclusive,
la fel C6, C4 foarte bine dotate... am vazut C4 Berlina Exclusive, am vazut VTS/VTR Pack/SX Pack
la greu, toate cu clima duala, xenoane adaptive, jante 17" Resolfen (Toka-Toka pe berline),.
iar C3 - foarte multe cu jante de aliaj, ceea ce la noi e mai rar...
Nu ma intelegeti gresit, nu e full de Citroen, insa le vezi, iar cand le vezi sunt modele michteaux...
De exemplu, in 5 zile de Viena am vazut 3 C6 Exclusive diferite, ceea ce mi se pare extraordinar
de mult avand in vedere pretul modelului care e comparabil cu Mercedes/Lexus/BMW/Audi...
In aceeasi ordine de idei, foarte multe Mazda in Austria, modelul preferat fiind Mazda 6...
Cam cum e Noul Passat pe la noi, cam asa e Mazda 6 pe la ei... Bine, la ei niciodata densitatea
aceluiasi model nu va depasi anumite cote pentru ca sunt destul de atenti la imagine si le place
originalitatea - asta ii deosebeste un pic de nemti - n-o sa vezi tot dorf-ul (satul) conducand Passat
si Golf - mai un Mercedes, mai o Mazda, mai o Toyota etc.
Revenind, problema nu e asta, problema e faptul ca la ei e inadmisibil pentru o reprezentanta/service auto
sa nu aiba in stoc piese relativ comune pentru modelele cele mai raspandite, pentru ca la ei nu merge cu:
"- Dureaza 5 zile, va facem programarea?"... nu vorbim aici de nu stiu ce componenta deosebita, parte integranta
a motorului, care se strica odata la un milion de exemplare, ci vorbim de un geam care se sparge relativ usor si des...
Modelele foarte des intalnite sunt Xsara Picasso, C3, C4 si chiar C6, insa ce am observat acolo -
lumea isi ia Citroen de top... de exemplu toate Xsara Picasso pe care le-am vazut erau versiunea Exclusive,
la fel C6, C4 foarte bine dotate... am vazut C4 Berlina Exclusive, am vazut VTS/VTR Pack/SX Pack
la greu, toate cu clima duala, xenoane adaptive, jante 17" Resolfen (Toka-Toka pe berline),.
iar C3 - foarte multe cu jante de aliaj, ceea ce la noi e mai rar...
Nu ma intelegeti gresit, nu e full de Citroen, insa le vezi, iar cand le vezi sunt modele michteaux...
De exemplu, in 5 zile de Viena am vazut 3 C6 Exclusive diferite, ceea ce mi se pare extraordinar
de mult avand in vedere pretul modelului care e comparabil cu Mercedes/Lexus/BMW/Audi...
In aceeasi ordine de idei, foarte multe Mazda in Austria, modelul preferat fiind Mazda 6...
Cam cum e Noul Passat pe la noi, cam asa e Mazda 6 pe la ei... Bine, la ei niciodata densitatea
aceluiasi model nu va depasi anumite cote pentru ca sunt destul de atenti la imagine si le place
originalitatea - asta ii deosebeste un pic de nemti - n-o sa vezi tot dorf-ul (satul) conducand Passat
si Golf - mai un Mercedes, mai o Mazda, mai o Toyota etc.
Revenind, problema nu e asta, problema e faptul ca la ei e inadmisibil pentru o reprezentanta/service auto
sa nu aiba in stoc piese relativ comune pentru modelele cele mai raspandite, pentru ca la ei nu merge cu:
"- Dureaza 5 zile, va facem programarea?"... nu vorbim aici de nu stiu ce componenta deosebita, parte integranta
a motorului, care se strica odata la un milion de exemplare, ci vorbim de un geam care se sparge relativ usor si des...
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- Lisa
- Sharky Boy
- Mesaje:509
- Membru din:Joi Mai 03, 2007 12:57 pm
- Numar Inmatriculare:B-03-LIS
- Localitate:Bucuresti/Dna Ghica
superba poza in oglinda din dreapta...
sammy...nu stiu unde ai vazut tu c4-uri...k de mine s-au ascuns bine de tot. Am fost la sf lui august in germania prin ungaria si asutria. In ungaria toate c4urile (2-3)aveau nr de ro, in austria nu am vazut nici macar 1...si am oprit in viena, in pandorff si am fost si la sud center unde crede-ma...in toata parcarea nu era nici macar un c4. am vazut doar 2 vts-uri in germania. in rest...batea vantul. i was sooo dissapointed
sammy...nu stiu unde ai vazut tu c4-uri...k de mine s-au ascuns bine de tot. Am fost la sf lui august in germania prin ungaria si asutria. In ungaria toate c4urile (2-3)aveau nr de ro, in austria nu am vazut nici macar 1...si am oprit in viena, in pandorff si am fost si la sud center unde crede-ma...in toata parcarea nu era nici macar un c4. am vazut doar 2 vts-uri in germania. in rest...batea vantul. i was sooo dissapointed
B-03-LIS C4 coupe 1.4 VTR 90cp - "SHarky Boy"
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: SAMmy's Tux
Un nou entry:
Status: 3 ani, 2 luni si 17 zile... Da, Tux a iesit din garantie! Are 57.000 Km... Sa ii uram multi inainte! <wink>
Imbunatatiri:
- ornamente praguri aluminiu
- anvelope Vredestein (vara), respectiv Pirelli (iarna)
- stergatoare Bosch
- becuri Philips
- boxe Blaupunkt
Probleme (notabile):
- senzor de temperatura, inlocuit pe garantie
- papillon motorizat, inlocuit pe garantie
Evenimente:
- accident minor, Peugeot, Romania - dauna: portiera stanga (singura... e Coupe... d'oh! <smile>)
- accident minor, autobuz, Romania - dauna: aripa stanga spate
- efractie, bolovan, Ungaria - dauna: geam lateral stanga spate
- accident minor, caine fara stapan, Romania - dauna: bara fata, scut plastic, proiectoare ceata, faruri, trager, radiator, filtru de aer <ugly>
Momente placute: nenumarate excursii prin tara si prin alte parti, dintre care cele mai notabile sunt 2 eurotripuri, da 2... <wink>:
- Italia, prin Ungaria si Austria, si
- Olanda, prin Ungaria, Slovacia, Cehia, Germania, Danemarca, Belgia, Luxemburg si Austria...
In continuare, masinuta arata si se comporta impecabil, iar eu o iubesc ca-n prima zi...
Am avut de doua ori ocazia de a o inlocui (C-Crosser sau C5, respectiv C4 Coupe VTS 2.0i 16V) and I passed... <grin>
Keep you posted... Cheers!
Status: 3 ani, 2 luni si 17 zile... Da, Tux a iesit din garantie! Are 57.000 Km... Sa ii uram multi inainte! <wink>
Imbunatatiri:
- ornamente praguri aluminiu
- anvelope Vredestein (vara), respectiv Pirelli (iarna)
- stergatoare Bosch
- becuri Philips
- boxe Blaupunkt
Probleme (notabile):
- senzor de temperatura, inlocuit pe garantie
- papillon motorizat, inlocuit pe garantie
Evenimente:
- accident minor, Peugeot, Romania - dauna: portiera stanga (singura... e Coupe... d'oh! <smile>)
- accident minor, autobuz, Romania - dauna: aripa stanga spate
- efractie, bolovan, Ungaria - dauna: geam lateral stanga spate
- accident minor, caine fara stapan, Romania - dauna: bara fata, scut plastic, proiectoare ceata, faruri, trager, radiator, filtru de aer <ugly>
Momente placute: nenumarate excursii prin tara si prin alte parti, dintre care cele mai notabile sunt 2 eurotripuri, da 2... <wink>:
- Italia, prin Ungaria si Austria, si
- Olanda, prin Ungaria, Slovacia, Cehia, Germania, Danemarca, Belgia, Luxemburg si Austria...
In continuare, masinuta arata si se comporta impecabil, iar eu o iubesc ca-n prima zi...
Am avut de doua ori ocazia de a o inlocui (C-Crosser sau C5, respectiv C4 Coupe VTS 2.0i 16V) and I passed... <grin>
Keep you posted... Cheers!
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: SAMmy's Tux
L-am laudat prea tare pe Tux si s-a gandit sa-mi dea o lectie: nu mai pot deschide geamul pasagerului de la comanda de pe portiera soferului - fiecare cu geamul lui acum... Offf!
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
- SAMmy
- My C4 Rocks!
- Mesaje:731
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 9:56 am
- Marca si model masina:Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR - Numar Inmatriculare:VN 29 SAM
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: SAMmy's Tux
In ultima vreme m-am plimbat mai putin cu Tux - no more Eurotrips, no more off-road expeditions
Ne apropiem de 100.000 Km si stiu ca teoretic ar trebui sa schimb distributia & ambreiajul, insa Tux merge mai bine ca niciodata, deci nu stiu exact daca sa ma agit sau nu... Voi ce spuneti?
In rest, persista problema cu comanda geamului pasagerului, de pe usa soferului - cand merge cand nu merge (am remarcat o corelatie cu nivelul de umiditate din habitaclu), si desi ma enerveaza si costa doar 180 de lei blocul ala de comenzi, nu m-am mobilizat sa-l schimb, insa promit ca o voi face in curand...
Cristina (sotia mea) l-a agatat in parcare - aripa dreapta spate zgariata - nothin' major... Voi repara si asta in curand.
Ah si, surpriza, s-a ars becul de la scrumiera si, evident, nu mai functioneaza reglajul farurilor...
On the up-side, i-am inlocuit cheia cu telecomanda de tip briceag cu una aftermarket pe care am dat 60 de lei + transmport dar care arata si functioneaza mai bine decat cheia originala
Trebuie sa-i mai inlocuiesc si presul de cauciuc de la sofer pe care l-am gaurit cu calcaiul, insa mi-e sincer sila sa cumpar tot setul - celelalte arata impecabil )
De asemenea, ma bate din ce in ce mai mult gandul sa-mi comand husele originale pentru ca tapiteria care imbraca aripa laterala a scaunului soferului a inceput sa "se rareasca" (cred ca asta este termenul de specialitate) - dealtfel singurul semn de uzura fizica a habitaclului (in rest Tux arata ca nou)... A comandat cineva husele originale? Sunt michteaux? Merita cei 200+ EUR? Sau ar fi mai indicat sa-mi fac o tapiterie custom?
Off-topic (sort of): acum ceva vreme incepuse sa ma bata gandul sa-i fac o cosmetizare substantiala - mai exact ma batea gandul sa-l fac Rouge Ardene, cu plafonul si carcasele oglinzilor retrovizoare in partatele alb negru (checkered flag) si sa-i vopsesc jantele in alb (profi, la vopsitori de jante nu cu spray-ul in parcare ) pa genu' Mini... Ce credeti? Ar fi tare, sau ar fi lame? Si ce anume ar trebui sa fac (demersul oficial) ca sa-i schimb culoarea?
Astept cu interes feedback-ul vostru si va tin la curent...
PS: vreau sa-i iau un fratior VTS sau VTR pack sau By Loeb sau ma rog... so daca stiti pe cineva care vinde un exemplar dotat, feel free to let me know... (am creat un topic special la bursa pe tema asta).
Ne apropiem de 100.000 Km si stiu ca teoretic ar trebui sa schimb distributia & ambreiajul, insa Tux merge mai bine ca niciodata, deci nu stiu exact daca sa ma agit sau nu... Voi ce spuneti?
In rest, persista problema cu comanda geamului pasagerului, de pe usa soferului - cand merge cand nu merge (am remarcat o corelatie cu nivelul de umiditate din habitaclu), si desi ma enerveaza si costa doar 180 de lei blocul ala de comenzi, nu m-am mobilizat sa-l schimb, insa promit ca o voi face in curand...
Cristina (sotia mea) l-a agatat in parcare - aripa dreapta spate zgariata - nothin' major... Voi repara si asta in curand.
Ah si, surpriza, s-a ars becul de la scrumiera si, evident, nu mai functioneaza reglajul farurilor...
On the up-side, i-am inlocuit cheia cu telecomanda de tip briceag cu una aftermarket pe care am dat 60 de lei + transmport dar care arata si functioneaza mai bine decat cheia originala
Trebuie sa-i mai inlocuiesc si presul de cauciuc de la sofer pe care l-am gaurit cu calcaiul, insa mi-e sincer sila sa cumpar tot setul - celelalte arata impecabil )
De asemenea, ma bate din ce in ce mai mult gandul sa-mi comand husele originale pentru ca tapiteria care imbraca aripa laterala a scaunului soferului a inceput sa "se rareasca" (cred ca asta este termenul de specialitate) - dealtfel singurul semn de uzura fizica a habitaclului (in rest Tux arata ca nou)... A comandat cineva husele originale? Sunt michteaux? Merita cei 200+ EUR? Sau ar fi mai indicat sa-mi fac o tapiterie custom?
Off-topic (sort of): acum ceva vreme incepuse sa ma bata gandul sa-i fac o cosmetizare substantiala - mai exact ma batea gandul sa-l fac Rouge Ardene, cu plafonul si carcasele oglinzilor retrovizoare in partatele alb negru (checkered flag) si sa-i vopsesc jantele in alb (profi, la vopsitori de jante nu cu spray-ul in parcare ) pa genu' Mini... Ce credeti? Ar fi tare, sau ar fi lame? Si ce anume ar trebui sa fac (demersul oficial) ca sa-i schimb culoarea?
Astept cu interes feedback-ul vostru si va tin la curent...
PS: vreau sa-i iau un fratior VTS sau VTR pack sau By Loeb sau ma rog... so daca stiti pe cineva care vinde un exemplar dotat, feel free to let me know... (am creat un topic special la bursa pe tema asta).
Citroën C6 Exclusive 2.7 V6 HDi Gris Fer Claudia Alezane nicknamed Jax
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux
Citroën C4 Coupé VTR 1.6i 16V Noir Obsidian nicknamed Tux