Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:
Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de adrian_c » Mie Iul 29, 2009 2:32 pm

Salutare tuturor. Sunt nou si vreau sa va spun ca sunt foarte bucuros ca existati, ca exista acest forum unde ne putem rezolva reciproc problemele si schimba la fel de reciproc ideile si informatiile.

Subiectul principal al acestui topic este noul Citroen C4 cu face-lift intrat in familie, fiind acum alaturi de sora lui mai mica Dacia Solenza. :)

In februarie-martie m-am hotarat sa schimb masina. Pentru ca merg foarte mult (in special in afara Romaniei) mi-am dorit o masina putin mai mare, cu 4(5) usi, mai confortabila si mai puternica decat Solenza (o masina care in 95000 de km nu mi-a facut nici o problema). In plus trebuia sa fie neaparat noua ("virgina", cer scuze fetelor daca se simt lezate), Diesel (in Europa diferenta dintre benzina si motorina este de 30 € centi, benzina fiind mai scumpa), iar modelul sa fie unul care se gaseste in Europa de Vest (deci excludeam din start Renault Symbol, Fiat Linea, Nissan Tiida, Fiat Linea etc). Bugetul alocat nu era prea mare, aprox. 12.5k - 13k €.

Am inceput sa caut. Fiat Grande Punto, Peugeot 207, Noul Renault Clio, Suzuki SX4, Citroen C3 imi placeau dar aveau portbagajul prea mic (sub 280 litri). Imi placea Toyota Auris, VW 5, Peugeot 308, Hyundai I30, Kia Ceed insa erau cam scumpe (15k - 18k € cu dotarile pe care le doream). Renault Megane, Ford si Skoda nu prea ma atrag. Ford Focus era scump. Opel Astra era tot scump, si in plus ma simteam incorsetat in interior. Seat Ibiza si Cordoba nu imi place tabloul de bord. Logan nu, Sandero imi placea insa Diesel 1.5dCi 85 CP nu exista in martie (si nici 1.6 16v, motoare care de altfel nu exista nici acum in Romania). Discutasem cu cei de la Mitsubishi pentru un Lancer Classic, insa un coleg de forum de pe DaciaClub m-a convins cu jurnalul lui de bord si pe aceasta cale ii multumesc. Intr-o zi, din intamplare, deschid citroen.ro, si ma uit la sectiunea C4 si ... surpriza : un C4 1.6HDI 92 CP pe la aprox. 12k €. Scriu la Citroen Romania (am gasit un dealer prin Alba-Iulia ... oamenii au suflet mai bun in Ardeal) si mi-a raspuns cineva de la 38Materna din Sibiu, un tip extraordinar de cumsecade si un foarte bun profesionist pe nume Bogdan Georgescu. Oferta initiala gasita de mine nu mai era valabila, insa mi-a propus un model mai puternic 1.6HDI 110CP la un pret apropiat de bugetul meu. Era o masina pe care am indragit-o inca de la aparitia ei in 2004, cand am admirat-o intr-un super-market si apoi pe strada pana astazi, insa nu m-am gandit niciodata ca imi voi permite asa ceva vreodata. Am considerat-o mereu o masina cocheta, cu multa personalitate, insa credeam ca este si foarte scumpa. Cam aceasta a fost povestea alegerii masinii.


Incerc in continuare sa sintetizez principalele caracterisitici tehnice si dotari, pe care presupun ca le stiti cu totii, insa le voi scrie pentru vizitatori :

- motor 1.6HDI, 110 CP la 4000 rpm, 240 Nm la 1750 rpm;
- Euro 4 (fara FAP-filtru de particule)
- masa aprox. 1300 kg
- L x l x h : 4.260 x 1.773 x 1.458 m
- cutie 5+1 trepte
- rezervor 60 litri (foarte bun)
- ABS + EBD

- tablou de bord electronic, pozitionat central
- regulator de vitea (cruise-control)
- limitator de viteza
- volan imbracat in piele, reglabil pe 2 axe, cu comenzi centrale fixe (caracteristica principala a lui C4)
- geamuri electrice fata-spate cu impuls
- scaune sofer cu reglare pe inaltime
- AC automat bi-zona (bi-zona asta nu prea ii vad utilitatea, mai bine puneau altceva si lasau climatronic clasic)
- radio-CD MP3
- calculator de bord
- reglare centuri de siguranta (la C4 coupé nu este posibil)
- functe pe cheie pentru ridicarea automata a geamurilor la inchiderea masinii

- proiectoare ceata
- 205/55 R16 (tabla)
- culoare - albastru bourrasque metalizata



Pe 13 iulie, masina a implinit 3 luni si astazi 29.07.2009 are deja 11000 km. Pana acum impresia generala este foarte buna. Ce imi place cel mai mult este confortul (nota 10) si senzatia de libertate la bord (nota 20). Distanta dintre volan si partea inferioara a parbrizului este de aprox. 80-90 cm (foarte mare), parbrizul este imens oferind o vizibilitate foarte buna. Dar haideti sa iau fiecare punct pozitiv si negativ in parte.

Puncte "+":
+ generatia a 2-a de C4, deci este modelul cu face-lift;
+ confort extraordinar
+ libertatea la bord
+ spatiu mare in interior
+ tabloul de bord LCD full electronic este foarte util si pozitionat foarte bine (desi la inceput nu mi se parea astfel)
+ multiple comenzi pe volan (audio, meniu, iluminare bord, cruise-control, recirculare aer)
+ motor puternic - motorul este o bijuterie (parere personala)
+ tinuta de drum impecabila
+ stabilitate foarte buna
+ consum foarte mic (cel mixt indicat de producator este 4.7 l/100 km)
+ forma aerodinamica
+ culoare imperiala

Puncte "-":
- suspensii dure (acum parca s-au mai lasat insa tot dure raman; totusi ii confera o stabilitate foarte buna, insa simt toate denivelarile, asta poate si de la pneurile de 16");
- tweeter-urile plasate in partea superioara a bordului si care sunt expuse actiunii directe a razelor solare, si presupun ca in timp se vor deteriora mecanic;
- sistemul audio (mai precis calitatea sunetului) care mi se pare mult buna decat cea standard de la Renault Megane, insa mai slaba decat la Opel Astra, Vectra), insa per general sunt multumit (acum am umblat putin la reglaje si se aude chiar bine);
- ventilatorul are 8 trepte, iar de la a 3-a mi se pare cam zgomotos;
- se aude motorina in rezervor cand acesta este plin, insa numai la manevre in parcare;
- beculetul de la faza lunga este pozitionat in fata volanului (precum si faza scurta, semnalizare, etc ... vedeti in poza) si este foarte puternic fiind putin deranjant noaptea;
- golul urat din spatele scrumierei cu cele doua suruburi laterale;
- volum portbagaj la limita pentru clasa ei;
- si ultima plafonul care este alb si toti cei care urca in masina au predispozitia de a-l atinge si trebuie sa stau cu gura pe ei ;
....
- si as mai fi dorit un sistem integrat in portiere pentru dat pumni si palme celor care trantesc usile .

Ce mi-ar mai fi placut sa am (desi ar fi fost mai scump) ar fi fost ESP, airbag-urile laterale si cortina, cotiera centrala fata, reglaj lombar sofer, bluetooth pe sistemul audio, jante aliaj de 16" + alarma.

As mai adauga un alt punct negativ (sa zicem) faptul ca masina este "indesata" de electronica, insa se pare ca nu se defecteaza, dar nu trebuie umblat la ea. Deci m-am ferit sa pun alarma si senzori de parcare.


Despre partea de consum, am informatii destul de detaliate deoarece notez fiecare alimentare:
- la cumparare masina a avut 3 km pe bord si au intrat 54.35 litri (alimentez pana sare clapeta de la pistonul pompei);
- la 5167 km - alimentasem 295.75 litri (incluzand prima alimentare). Consumul mediu mixt trebuie calculat astfel : Cmm=(295.75-54.35)*100/(5167-3) si se obtine 4.67 l/100 km
- la 8955 km - alimentasem 481.28 litri (incluzand prima alimentare). Consumul mediu mixt trebuie calculat astfel : Cmm=(481.28-54.35)*100/(8955-3) si se obtine 4.76 l/100 km.

Recapitulez:
- la 5167 km, am obtinut un consum mediu mixt de 4.67 l/100 km;
- la 8955 lm, am obtinut un consum mediu mixt de 4.76 l/100 km;


Mentionnez ca acest consum este obtinut in urmatoarele conditii (% din km):
- 70% extraurban, 30% urban;
- 20% mers cu AC, 80% fara AC;
- 90% o singura persoana, 10% doua persoane;
- nu s-a mers subturat, nici supraturat, nici sportiv, doar asa cum trebuie.


Informatii legate de rodaj. Rodajul a fost efectuat in cateva saptamani in tara (primii 1400 km) si in afara tarii (restul) si a constat in urmatoarele etape:

1. 0-1500 km, i-am parcurs mergand foarte usor, fara a depasi 95 km/h si 2000 rpm;
2. 1500-2500 km, am mers in cicluri alternante de cate 10 minute, adica 10 minute mergeam cu 95-100 km/h, urmatoarele 10 minute variam viteza 100-115-100 km/h fara a depasi 2500 rpm, si iar urmatoarele 10 minute mergeam la viteza constanta 95-100 km/h;
3. 2500-3000 km, am mers pe un palier constant 100 km/h, cu scurte variatii pana la 130 km/h;
4. 3000-4000 km, mers constant la 2500 rot/min;
5. 4000-5000 km, mers in cicluri si fortand pana la 3000 rot/min.

Dupa finalizarea rodajului la 5000 km, am facut schimbul de ulei si filtru, iar apoi am mers normal, adica schimbari alte treptelor de viteza la 2500 rpm maxim si mers intre 1800 - 2500 rpm. Dupa primii 3000 km consumul mediu mixt masurat real a fost 4.3 l / 100 km.


Alte informatii:
- Schimbat la 5000 km uleiul si filtru : 128 € (4.25 l Total Quartz INEO 5W30 si filtru Mahle + manopera);
- nu consuma ulei (cel putin nu se vede pe joja);
- RCA pe an: 470 RON;
- CASCO pe an: aprox. 800 € (incluzand si inundatii, incediere + daune in afara drumurilor publice) dupa reducerile de rigoare (5 ani fara incidente etc etc);



Sper sa va placa si sa va foloseasca acest jurnal de bord in viitor. Va astept cu sugestiile, intrebarile si criticile de rigoare, dar nu inainte de a adauga si cateva fotografii.

Imagine


Imagine



Imagine
Ultima oară modificat Mie Iul 29, 2009 2:57 pm de către adrian_c, modificat de 2 ori în total.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - o masina frumoasa

Mesaj de Bogdan » Mie Iul 29, 2009 2:33 pm

Felicitari pt descrierea completa, multi km fara probleme si te asteptam si pe la intalniri!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
m0rpheus
Mesaje:798
Membru din:Mie Aug 01, 2007 4:43 pm
Numar Inmatriculare:B 69 GCB
Localitate:Bucuresti/Berceni

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - o masina frumoasa

Mesaj de m0rpheus » Mie Iul 29, 2009 2:55 pm

Wow, chiar cea mai completa descriere dintre toate as putea spune. Felicitari pentru achizitie si multi km fara probleme!
Si bine ai venit in club, bineinteles!
C4 Berlina Champion, 1.6i 16V 110CP Negru Obsidien B 69 GCB

Imagine

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de adrian_c » Mie Iul 29, 2009 2:58 pm

Va multumesc !

Am incercat sa fie un jurnal de bord cat mai complet si mai obiectiv posibil.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de commandorsteel » Mie Iul 29, 2009 3:05 pm

frumoasa prezentarea, buna alegerea facuta si.. bine ai venit in comunitatea noastra =D>
s-o stapanesti sanatos si sa o conduci cu placere fara evenimente :hi
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de Mihay » Mie Iul 29, 2009 5:03 pm

printre singurele posturi lungi pe care am avut rabdarea sa le citesc. s-o stapanesti sanatos .
-esti sigur ca asa-i zice la albastru asta? denumirea nu e pentru cel mai deschis la culoare?
- e bine ca ai avut posibilitatea financiara sa schimbi asa repede uleiul si filtrul, daca poti sa le schimbi la 10 000 km e ideal, desi cartea iti permite si la 20 000 km.
- ce job misto sa te plimbi in toata europa :ya

Avatar utilizator
baty_san
Mesaje:846
Membru din:Mie Sep 03, 2008 9:26 am
Localitate:Cluj Napoca

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de baty_san » Mie Iul 29, 2009 6:00 pm

adrian_c scrie:zgomotos;
- se aude motorina in rezervor cand acesta este plin, insa numai la manevre in parcare;
mamaaaaaaaaaaaaa..... ce tare... daca nu citeam nu imi dadeam seama azi ce mama becului face asa in masina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pe la semafoare....
mi-am aruncat toate din masina si tot auzeam ceva :hi urma service-ul :help :help :help
am mai facut o tura cu bancheta spate ridicata si de acolo vine, si interesant ca nu am auzit pana acum #-o #-o
multi km fara probleme :wink:
Don't steal...goverment hates competition!

Avatar utilizator
Mihay
Supermoderator
Mesaje:11065
Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
Localitate:Bucuresti

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de Mihay » Mie Iul 29, 2009 6:01 pm

saracutzul de tine :mrgreen:

Avatar utilizator
baty_san
Mesaje:846
Membru din:Mie Sep 03, 2008 9:26 am
Localitate:Cluj Napoca

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de baty_san » Mie Iul 29, 2009 6:06 pm

razi tu razi da nu mi-a fost usor.... acuma tre sa fac si curat [-o< [-o<
Don't steal...goverment hates competition!

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de adrian_c » Mie Iul 29, 2009 9:16 pm

Baieti sunteti foarte simpatici. Va multumesc pentru postari ! :hi

Mihay, da, asa ii zice la culoarea aia Albastru Bourrasque
Uleiul, filtrul ulei, aer, polen si cel de motorina am zis sa le schimb dupa 75% din perioada indicata de Citroen. Incerc sa ingrijesc masina dpdv tehnic foarte bine. Daca Solenza nu mi-a facut nici o problema pana acum (aproape 100k km), sper ca asta sa nu faca 200k km pentru ca a fost de doua ori mai scump :) .

baty_san, nu am scris nimic despre acest zgomot la "probleme tehnice" deoarece am discutat cu un prieten care are C4 si face la fel si la el. In schimb, un alt tip care avea Citroene la firma mi-a spus ca au avut si ei problema aceasta (nu mi-a specificat daca era C4 insa cred ca despre masina asta vorbea) si in timp s-au stricat niste supape la rezervor si cand rezervorul era mai mult de 50% umplut ii curgea motorina afara pe acolo. Solutia : schimbat la service pe garantie. Cred ca voi scrie totusi in zona probleme tehnice.

In seara asta am alimentat la plin (pana a facut pistonul 'poc'), au intrat 47.73 L (30 L Shell V-Power Diesel si restul motorina normala). De la ultimul plin facut in conditii similare am parcurs 1009 km. Reiese un consum mediu mixt calculat de 4.73 L/100 km. CB-ul indica 4.8 L/100 km.

Zgomote, greieri, scartieli nimic pana acum, execeptand un foarte foarte mic greieras in bord la mersul pe piatra cubica.

Bafta tutror ... ne auzim aici !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
bytzak
KamiKaze
Mesaje:1709
Membru din:Joi Sep 04, 2008 1:39 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6HDI
Numar Inmatriculare:B-101-DXE
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de bytzak » Joi Iul 30, 2009 7:17 am

:applause :applause :applause :hi :applause :applause :applause


Felicitari pentru alegerea facuta si sa te bucuri de ea cat mai mult. :drive

Cred ca e cel mai detaliat jurnal de bord. :wink:
C4 Coupe 2006 Enterprise 1.6HDi-92cp; EX
C4 Coupe 2007 SX VTR 1.6HDi-90cp (+30cp + FAP anulat ); EX
Ford Mondeo MK4 2010 2.0Tdci-115cp

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de adrian_c » Joi Ian 21, 2010 10:29 pm

Salutare tuturor,

Revin dupa o perioada indelungata cu noi impresii despre Citroen C4, insa din pacate putin suparat si veti intelege si de ce daca cititi in continuare.

Intre timp, am schimbat locul de munca in afara tarii si masina a fost inmatriculata in Belgia unde am decis sa raman cativa ani buni. Au trecut 9 luni de la achizionarea C4-ului si am depasit deja 25k km. Dupa cum spuneam majoritatea au fost facuti in afara tarii, rulajul in tara fiind de 3x Nadlac la Targoviste (aprox. 1700 km). Masina se comporta in continuare impecabil dpdv tehnic si estetic. Evoc in continuare cateva din punctele pozitive si cele negative.

Puncte "+" :
- consumul este foarte bun. Conform calculelor realizate la 20081 km, am realizat un consum mediu mixt de 4.75 litri/100 km (1009 litri consumati in total, in conditii de mers 70% extraurban, 30% urban, 90% fara AC). Prima mea masina, Dacia Solenza 1.4MPI, a inregistrat dupa acelasi nr. de km un consum mediu mixt 6.53 litri/100 km ;
- instalatia audio cred ca a iesit din rodaj pentru ca sunetul este de o calitate foarte foarte buna ;
- motorul porneste la sfert in conditii de iarna (alimentez de la Shell cu motorina normala si motorina V power in proportia 40%-60%) ;
- este o masina in care ma simt bine, imi da sentimentul de libertate si de soliditate.

Puncte "-" :
- au aparut cativa greierasi. Unul este in partiera dreapta fata sau in torpedou (nu am avut inca timp sa dau tot afara din el), insa mi se pare ca este undeva in usa. Cel de-al doilea este chiar in capacul de la partea fixa a volanului. Acestia au aparut in ultima perioada cand temperaturile au fost foarte joase (intre -8°C si -2°C). Sper ca atunci cand se va incalzi sa dispara amandoua ;
- intre timp mi-am dat seama de importanta oglinzilor laterale cu zona pentru unghi mort. C4 (cu pret de catalog de 17k €) nu are ceva si este destul de deranjant. Trebuie sa vad daca exista acest tip de oglinzi pentru C4 si sa le schimb ;
- portbagajul este micut pentru clasa ei ;
- nu exista un suport la picioarele pasagerului dreapta fata pentru fixarea stingatorului de incendiu ;
- prima intretinere tehnica destul de scumpa 180 € (ulei si filtru ulei, filtru polen, diagnosticare PC si alte verificari secundare).


Un alt punct negativ a fost acela ca am facut un mic accident. Dupa 150 de mii de km facuti pe toate drumurile din tara si din Europa, condus vara, iarna, pe soare, pe ploaie, pe zapada, a venit primul accident. S-a intamplat intre Craciun si Revelion in seara de 30 decembrie. Accidentul asta m-a afectat foarte mult, nu am dormit cateva zile la rand, nici mancare nu mi-a trebuit. Ce sa mai ... nu am avut chef de nimic nimic. Chiar si acum dupa 2 saptamani sunt trist si suparat pentru ceea ce i-am facut robotelului cu 5 usi.

S-a intamplat in Franta, intr-un mic orasel, intr-un sens giratoriu. Era deja intuneric, ploua asa marunt, mergeam incet 40 km/h. Am incetinit, m-am asigurat din stanga si am intrat usor pe prima banda din sens. Cum inconjuram tot sensul am trecut pe banda a doua destul de repede si s-a intamplat ! Nu stiu de unde a aparut un Citroen Saxo pentru ca atunci cand am schimbat banda (de pe prima pe a doua) am intrat cu partea stanga fata in portiera ei. Eu cred ca a venit din spate cu viteza mare, insa nici eu nu m-am mai asigurat cand am schimbat banda. Pe moment am fost terminat, nu imi venea sa cred ca am lovit masina asta la care tin foarte mult.

Daune la C4 :
- plasticul gofrat care prinde bara si aripa s-a rupt in bucati. Acest plastic se gaseste intre zona de imbinare a aripii si a barii si o armatura metalica (care s-a indoit si ea putin) care vine din caroserie. Astfel bara si aripa stau acum imbinate, insa in aer;
- contra-aripa s-a spart putin in zona de imbinare a aripii cu bara
- farul s-a spart in interior (partea care este mobila) si s-au rupt urechile de prindere la caroserie. - bara are o mica ruptura si o mica fisura la partea de jos.

La Citroen Saxo :
- usa dreapta fata infundata destul de rau ;
- geam usa spart;
- soferita (care era incepatoare) spune ca este afectat si pragul, insa eu nu m-am uitat la masina ei atent, eram pur si simplu terminat.

Tipa nu a fost deloc afectata de accident, era destul de nepasatoare, incerca sa ma incurajeze spunandu-mi ca sunt fiare si gata. Am completat amandoi formularul ala de constatare amiabila si asta a fost tot. Ii multumesc lui Dumnezeu ca a fost doar atat, adica masina nu a fost nimeni ranit, masina mea nu are nimic afectat in afara de plastice (bara, aripa, contra-aripa) si far. Insa ma costa reparatia destul de mult, la o prima evaluare exterioara 1800 € net la reprezentanta Citroen, pentru ca nu aveam Casco full. In [youtube][/youtube]Belgia, Casco se numeste Omnium si are doua variante : Omnium Mic (furt, incendiu, geamuri sparte, cauze naturale si impact cu animalele) si Omnium Mare (care include tot). Eu am RCA si Omnium Mic.

In aia 1800 € intra aripa, far si bara noi + montaj + vopsire.

Atasez cateva foto :
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Sper ca sa fie ultimul meu accident !!

Bafta tuturor si drumuri fara accidente !!
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje:11244
Membru din:Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina:C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare:B 32 WRC
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de Aiurica » Joi Ian 21, 2010 11:00 pm

o nimica toata.
sincer nu ai de ce sa stai suparat....amarat da...dar e usoara reparatia!
hai ca te va iubi din nou!
:mrgreen:
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
adrian_c
Mesaje:362
Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
Numar Inmatriculare:710-B_D
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de adrian_c » Vin Ian 22, 2010 12:01 am

Multumesc Aiurica, insa mi-as fi dorit sa nu lovesc nici o masina si cu atat mai mult masina mea.

Cat despre reparare, am decis pentru moment sa nu inlocuiesc bara, pentru ca nu este foarte afectata (sper la demontare sa nu rupa ceva baietii in service). Economisesc astfel aprox. 400 € + alte economii din vopsire. Am gasit far nou Valeo la 120 € pe un site in Franta si a ajuns deja la un prieten, ma duc in weekend-ul asta sa il iau.

Am o intrebare : motorasul care regleaza farul (sus-jos) este inglobat in far ? Un far nou are deja acest motoras ? sau trebuie sa il iau de pe farul vechi ?

Multumesc !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa

Avatar utilizator
Dan pasare
Supermoderator
Mesaje:6120
Membru din:Joi Noi 01, 2007 12:01 pm
Numar Inmatriculare:B 35 DOX
Localitate:Bucuresti/Cernica
Contact:

Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto

Mesaj de Dan pasare » Vin Ian 22, 2010 8:39 am

Neplacut ce ai patit, dar nici vreo tragedie nu e :mrgreen:
Referitor la punctele minus pe care le-ai ''descpoerit'' la C4.... sunt chiar nimicuri. Exista foarte multe masini care costa dublu cat C4 si care au o lista de minusuri care chiar iti dau dureri de cap :wink:
Imagine viewtopic.php?f=19&t=1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”