Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Unul dintre cele mai interesante posturi din ultima vreme .
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Merci Juliu, si tu ai o masina faina, imi place culoarea. Sa ai grija de ea ! Nu stiu de unde ai dedus ca sunt "obsedat" cu masina. Pentru ceea ce tine de mine nu sunt (utilizare + intretinere) in sensul ca sunt atent, nu o bruschez, nu ma iau la intrecere cu nimeni, dar ma deranjeaza incompetenta service-ului de la Citroen (cel putin la astea la care am fost aici in Belgia).
Ai grija ca de la actiuni precum alergatul cu C4 sa nu te depaseasca Mini pot rezulta accidente foarte grave !
catalin4u24, multumesc mult pentru postare !
Ai grija ca de la actiuni precum alergatul cu C4 sa nu te depaseasca Mini pot rezulta accidente foarte grave !
catalin4u24, multumesc mult pentru postare !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
@adrian cred ca si eu ca faci la 2-3-4 luni curat in masina la praful si noroiul de acolo
LE: si greieri nu are nimeni nici in RO pe drumuri bune
LE: si greieri nu are nimeni nici in RO pe drumuri bune
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Sa stii Alex ca se face murdar, ultima data era praful de 1 deget pe bord, aveam pe jos de la hartii pana la frunze de copacei pentru ca merg uneori cu geamurile deschise, iar ziua cand este cald le las tot deschise. Intradevar, nu este parf ca si in Bucuresti insa se face.alex82 scrie:@adrian cred ca si eu ca faci la 2-3-4 luni curat in masina la praful si noroiul de acolo
Problema mea este timpul, in cursul saptamanii nu am deloc, unul din doua weekend-uri sunt plecat, iar in cele libere ori ies la alergat, ori cu bicla din foto , ori fac altceva.
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Era sa intri intr-un tir sau ce ai patit mai exact?Juliu scrie: Acum seara asta am avut o revelatie in viata, era si timpul la 26 de ani sa ma maturizez.
Am grija de lucrurile din jurul meu dar nu mai devin obsedat, eu detin controlul, nu ele.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Bai baieti si fete, in weekend-ul asta am fost foarte fericit . Am fost la un atelier auto de cartier (bine firma serioasa de tinichigerie si vopsitorie) si am reusit sa imbin aripa cu bara asa cum fusese intial.
Aveti mai jos cateva foto cu imbinarea facuta de Citroen, care mi-au raspuns ca mai mult de atat nu se poate face, ca asa sunt toate etc ... amatori ... ca sa nu te spun dobitoci DUpa ce rulam pe autostrada la viteze mari, spatiul dintre aripa si bara crestea considerabil si bara iesea cativa mm in afara. Pozele sunt elocvente.
Mai jos vedeti ce a iesit dupa ajustarea plasticului ala care prinde aripa si bara, care este prins cu 3 suruburi. A iesit ca si noua. Cu ocazia asta am schimbat si piesa nr. 4 (din ultima poza care avea urechea de pe stanga fisurata, dar care nu influenta).
Asadar, dupa 7 luni, am reusit sa repar o chestie care ma zgaria pe creier !
Bafta tuturor !
Aveti mai jos cateva foto cu imbinarea facuta de Citroen, care mi-au raspuns ca mai mult de atat nu se poate face, ca asa sunt toate etc ... amatori ... ca sa nu te spun dobitoci DUpa ce rulam pe autostrada la viteze mari, spatiul dintre aripa si bara crestea considerabil si bara iesea cativa mm in afara. Pozele sunt elocvente.
Mai jos vedeti ce a iesit dupa ajustarea plasticului ala care prinde aripa si bara, care este prins cu 3 suruburi. A iesit ca si noua. Cu ocazia asta am schimbat si piesa nr. 4 (din ultima poza care avea urechea de pe stanga fisurata, dar care nu influenta).
Asadar, dupa 7 luni, am reusit sa repar o chestie care ma zgaria pe creier !
Bafta tuturor !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Asta s-a intamplat in Belgia sa inteleg, adica dealer Citroen de acolo si service de cartier tot de acolo?
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Da Bogdan,
Citroen de aici (serviceul ala unde am fost este varza) si un Atelier de cartier din zona unde muncesc (intr-un sat ). Insa tipul de la atelier este bun, este bine echipat, are camera termoregulata pentru vopsitorie. Acum 2 ani, am fost cu un prieten care si-a vopsit o aripaa de opel astra si am vazut atunci la asta numai masini suparate (porche, audi). Iar acum la fel, avea de reparat 2 Audi, 1 bmw, 1 mercedes mclaren si altele din astea sport. S-ar parea ca este bun.
Oricum la reparatie mi-a dat un baiat care facea ce ii ziceam eu si solutia la remediat problema tot eu i-am dat-o dupa ce am discutat cu un prieten de pe forum.
Dar oricum, draguti, au lucrat frumos, incet, intr-un cuvant profesionisti !
Citroen de aici (serviceul ala unde am fost este varza) si un Atelier de cartier din zona unde muncesc (intr-un sat ). Insa tipul de la atelier este bun, este bine echipat, are camera termoregulata pentru vopsitorie. Acum 2 ani, am fost cu un prieten care si-a vopsit o aripaa de opel astra si am vazut atunci la asta numai masini suparate (porche, audi). Iar acum la fel, avea de reparat 2 Audi, 1 bmw, 1 mercedes mclaren si altele din astea sport. S-ar parea ca este bun.
Oricum la reparatie mi-a dat un baiat care facea ce ii ziceam eu si solutia la remediat problema tot eu i-am dat-o dupa ce am discutat cu un prieten de pe forum.
Dar oricum, draguti, au lucrat frumos, incet, intr-un cuvant profesionisti !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Deci se intampla d-astea si prin alte tari mai europene
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
A, da, prostia este omniprezenta !
Daca cei din tara nu prea se sinchisesc din cauza salariilor mici, astia sufera de non-pasiune, lene, robotism, chiar incompetenta .
Am fost in 3 service-uri Opel cu prietenul meu care are astra si aia sunt la fel = varza, plus ca de 2 ori l-au pacalit ca i-au echilibrat rotile si l-au pus sa plateasca (bine si prietenul meu este cam varza la masini ), iar in al 3-lea service i-au pus plumbi pe exterior la jantele de aliaj .
Bine, nu vreau sa generalizez ! Nu am avut de-a face cu celelalte marci !
Daca cei din tara nu prea se sinchisesc din cauza salariilor mici, astia sufera de non-pasiune, lene, robotism, chiar incompetenta .
Am fost in 3 service-uri Opel cu prietenul meu care are astra si aia sunt la fel = varza, plus ca de 2 ori l-au pacalit ca i-au echilibrat rotile si l-au pus sa plateasca (bine si prietenul meu este cam varza la masini ), iar in al 3-lea service i-au pus plumbi pe exterior la jantele de aliaj .
Bine, nu vreau sa generalizez ! Nu am avut de-a face cu celelalte marci !
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Va spuneam acum cateva luni despre problemele mele cu Citroen Belgia.
Acum am una si mai mare si cine are rabdare il invit sa citeasca si eventual sa se amuze sau intristeze.
Am scris acum cateva luni despre un chitzait la motor care se manifesta dupa cateva minute de la pornirea motorului, deci cand se incalzea putin. Initial am crezut ca este cureaua de accesorii, desi la cuplarea compresorului AC nu se intampla absolut nimic, nici o schimbare de sunet nimic. Era un chitzait ca un schelalait usor de caine mic.
In ianuarie am fost cu masina la Citroen Belgia si mi-au spus ca nu este cureaua de accesorii, pentru ca au dat-o jos, au pus una noua si tot asa facea. Concluzia lor a fost ca trebuie sa umble la distributie.
M-au programat peste 2 saptamani si cand am ajuns acolo mi-au spus ca este prea frig si ca sa astept pana se va face mai cald. Nu am inteles nimic, insa i-am explicat ca masina mea este in garantie si nu vreau sa iasa din garantie pe 31 martie 2011 cu zgomotul asta.
Acum in februarie cand s-a facut mai cald m-am dus la service si i-am intrebat explicit daca vor sa o repare pe garantie sau nu, si ca am nevoie de un raspuns clar pentru ca daca ei nu vor (pentru ca nu am cumparat masina de la ei) voi gasi alta cale sa o repar (vin in RO sau ma duc in Franta). Tipul de acolo a zis ca DA, o face pe garantie si m-a programat pe 21 februarie a.c.
Pe 21.02, am lasat masina si le-am spus asa : "daca descopera ca zgomotul este de la pompa de apa, sau este ulei sarit pe acolo, sa imi schimbe si cureaua de distributie pentru ca o voi plati eu." Numai sa nu imi puna cureaua veche acolo asa cum au facut cu un coleg de forum caruia ii curgea pompa de apa. Le-am spus sa imi schimbe si cureaua de accesorii pentru ca va fi data jis de 2 ori. A zis Ok tipul de acolo. Dupa-amiaza, i-am contactat sa vad ce se intampla (nu am putut sa stau acolo din cauza serviciului). Mi-au spus ca au gasit cauza chitzaitului si acesta provine de la cureaua de distributie care este ruginita . Explicatia lor a fost ca aceasta are insertii metalice si acestea s-au corodat si de aici zgomotul, si ca o vor schimba.
M-am dus a doua zi, pe 22.02 ca sa recuperez masina. Am discutat cu mecanicul, mi-a aratat cureaua (sper ca era de la masina mea) si efectiv era toate plina de rugina pe partea interioara, unde sunt dintii. Mi-a spus ca a schimbat si rolele intinzatoare, pline de praf de rugina si ele. Am rediscutat cu tipul, mi-a dat cheile, i-am multumit si am plecat impacat ca au fost Ok.
Insa surpriza de proportii ... a doua zi, pe 23.02, primesc prin posta o factura de 464 euro reprezentand contravaloarea reparatiei (inlocuire curea de accesorii si kit de distributie), desi la garaj nu mi-au spus absolut nimic si am crezut ca au reparat pe garantie asa cum m-am inteles cu el. Il sun pe jigodia de acolo si fac un scandal monstru si ghici ce imi spune : "cureaua de distributie este garantata 40 de mii de km !". Ii zic sa se mai intereseze si sa imi arate unde scrie explicit asta intr-un document oficial de la Citroen. Se precipita si imi spune ca va face o cerere catre Citroen ca reparatia sa fie acoperita de acestia.
In paralel am sunat pe Citroen Belgia, la Bruxelles, le-am explicat totul, le-am trimis copii de la factura si carnetul de revizii (sa vada ca am facut toate reviziile la Citroen in acelasi garaj), si au deschis si acestia un dosar.
Acum astept sa vad ce sa intampla, insa am ramas cu un gust super amar. Mi se pare innacceptabil ca un motor HDI la care se schimba kitul de distributie la 240k km, sa schelalaie la 50k km.
Voi ce parare aveti ?
Acum am una si mai mare si cine are rabdare il invit sa citeasca si eventual sa se amuze sau intristeze.
Am scris acum cateva luni despre un chitzait la motor care se manifesta dupa cateva minute de la pornirea motorului, deci cand se incalzea putin. Initial am crezut ca este cureaua de accesorii, desi la cuplarea compresorului AC nu se intampla absolut nimic, nici o schimbare de sunet nimic. Era un chitzait ca un schelalait usor de caine mic.
In ianuarie am fost cu masina la Citroen Belgia si mi-au spus ca nu este cureaua de accesorii, pentru ca au dat-o jos, au pus una noua si tot asa facea. Concluzia lor a fost ca trebuie sa umble la distributie.
M-au programat peste 2 saptamani si cand am ajuns acolo mi-au spus ca este prea frig si ca sa astept pana se va face mai cald. Nu am inteles nimic, insa i-am explicat ca masina mea este in garantie si nu vreau sa iasa din garantie pe 31 martie 2011 cu zgomotul asta.
Acum in februarie cand s-a facut mai cald m-am dus la service si i-am intrebat explicit daca vor sa o repare pe garantie sau nu, si ca am nevoie de un raspuns clar pentru ca daca ei nu vor (pentru ca nu am cumparat masina de la ei) voi gasi alta cale sa o repar (vin in RO sau ma duc in Franta). Tipul de acolo a zis ca DA, o face pe garantie si m-a programat pe 21 februarie a.c.
Pe 21.02, am lasat masina si le-am spus asa : "daca descopera ca zgomotul este de la pompa de apa, sau este ulei sarit pe acolo, sa imi schimbe si cureaua de distributie pentru ca o voi plati eu." Numai sa nu imi puna cureaua veche acolo asa cum au facut cu un coleg de forum caruia ii curgea pompa de apa. Le-am spus sa imi schimbe si cureaua de accesorii pentru ca va fi data jis de 2 ori. A zis Ok tipul de acolo. Dupa-amiaza, i-am contactat sa vad ce se intampla (nu am putut sa stau acolo din cauza serviciului). Mi-au spus ca au gasit cauza chitzaitului si acesta provine de la cureaua de distributie care este ruginita . Explicatia lor a fost ca aceasta are insertii metalice si acestea s-au corodat si de aici zgomotul, si ca o vor schimba.
M-am dus a doua zi, pe 22.02 ca sa recuperez masina. Am discutat cu mecanicul, mi-a aratat cureaua (sper ca era de la masina mea) si efectiv era toate plina de rugina pe partea interioara, unde sunt dintii. Mi-a spus ca a schimbat si rolele intinzatoare, pline de praf de rugina si ele. Am rediscutat cu tipul, mi-a dat cheile, i-am multumit si am plecat impacat ca au fost Ok.
Insa surpriza de proportii ... a doua zi, pe 23.02, primesc prin posta o factura de 464 euro reprezentand contravaloarea reparatiei (inlocuire curea de accesorii si kit de distributie), desi la garaj nu mi-au spus absolut nimic si am crezut ca au reparat pe garantie asa cum m-am inteles cu el. Il sun pe jigodia de acolo si fac un scandal monstru si ghici ce imi spune : "cureaua de distributie este garantata 40 de mii de km !". Ii zic sa se mai intereseze si sa imi arate unde scrie explicit asta intr-un document oficial de la Citroen. Se precipita si imi spune ca va face o cerere catre Citroen ca reparatia sa fie acoperita de acestia.
In paralel am sunat pe Citroen Belgia, la Bruxelles, le-am explicat totul, le-am trimis copii de la factura si carnetul de revizii (sa vada ca am facut toate reviziile la Citroen in acelasi garaj), si au deschis si acestia un dosar.
Acum astept sa vad ce sa intampla, insa am ramas cu un gust super amar. Mi se pare innacceptabil ca un motor HDI la care se schimba kitul de distributie la 240k km, sa schelalaie la 50k km.
Voi ce parare aveti ?
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
eu cred ca esti ghinionist...
- adrian_c
- Mesaje:362
- Membru din:Vin Iul 10, 2009 1:43 pm
- Numar Inmatriculare:710-B_D
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Sa fiu eu ghinionist ... sau sa dau peste cretini ?!
1.6HDI 110 CP cu volant bi-masa
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
eu m`am referit la cureaua ruginita...
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Citroen C4, 1.6HDI 110CP, 240Nm, 2009 - cifre, fapte si foto
Parerea mea: o componenta care se schimba periodic la interval fix face obiectul garantiei daca necesita inlocuire prematura.adrian_c scrie: Acum astept sa vad ce sa intampla, insa am ramas cu un gust super amar. Mi se pare innacceptabil ca un motor HDI la care se schimba kitul de distributie la 240k km, sa schelalaie la 50k km.
Voi ce parare aveti ?
In plus, faptul ca rolele si cureaua au ruginit e un semn al altei probleme. E inadmisibil ca intr-un motor plin cu ulei sa apara rugina si praf.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!