Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
B25BUY
Mesaje:1287
Membru din:Mar Dec 09, 2008 10:54 am
Numar Inmatriculare:B-BUY
Localitate:Bucuresti
Contact:
Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de B25BUY » Mie Dec 08, 2010 12:27 pm

Mergi la un service, faci un estimat de factura.
Mai adaugi un 10-15% pentru siguranta.
Il rogi pe vinovat sa-ti dea banii in 2 ore, cash. Daca nu vrea, te duci la politie si spui tot adevarul. Daca iti da banii, te duci la politie si spui ca ai gasit-o in parcare busita.
C4 berlina 5 usi, culoare: Mativoire/2.0 HDI VTR Pack 140 CP - 2009

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Mie Dec 08, 2010 1:44 pm

Mersi de sfaturi !

Desigur ca nu de asigurarea omului aveam nevoie, ci de cartea verde. Sunt state care inca dau separat. Aici CRED ca nu a fost cazul, masina este de ungaria. Pana la urma s-a gasit ceva asigurare/carte verde, asa ca am facut amiabila la RCA-ul lui. Acum acelasi RCA dar de afara, trebuie sa confirme daca totul e ok si valid. Dureaza minim 3 saptamani si maxim cateva luni, confirmarea de la asiguratorul extern. Eu credeam ca in 15-20 de minute se primeste confirmarea dar de unde.

Am primit dovada de reparatie de 30 de zile. Daca expira mi-o reinnoieste, pana la sosirea confirmarii ca asigurarea aluia e OK. Asta ca sa nu bag masina maine in service si sa n-o mai scot pana in primavara. Singurul impediment care ma deranjeaza: nu pot sa ies din tara cu masina avariata, chiar daca am acea dovada de reparatie. E valabila doar pe teritoriul RO.

RCA-ul mi-a recomandat un service, n-a vrut sa auda de reprezentanta Citroen. Asa ca m-au trimis la reprezentanta Renault :D Au cuptor, au tinichigerie, au stand de proba daca cumva si roata e lovita ... deja au comandat usa.

Usa se inlocuieste fara discutie, fiind element de siguranta pasiva, restul om vedea. Daca apar daune care nu au fost vizibile la constatarea vizuala, se transmit la constatator si acesta le include in fisa de reparatie.

Deocamdata ca atat ...


Imagine

Imagine

Imagine
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje:6710
Membru din:Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare:B22DSM
Localitate:Bucuresti

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de Deese » Mie Dec 08, 2010 2:47 pm

De ce te-ai dus la Renault?
RCA nu iti poate impune un service.

Nu te ingrijora, se repara.
Nu-mi dai mie jantele? :)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Mie Dec 08, 2010 3:45 pm

Stiu ca RCA-ul nu-ti poate impune un service, dar nu m-as pune rau cu ei, sa insist pe reprezentanta, ca n-o sa plateasca decat cat au ei in normative si cataloage. La service-ul asta ei m-au trimis, sunt parteneri, poate asa imi vor elibera masina chiar inainte de plata, doar pe baza unui accept. De la accept la plata iar poate dura mult.

Jantele sunt super ... dar mai ales privite afara din masina ... pe rinichi, pe cubica se simte altfel :D
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Mar Ian 04, 2011 5:57 pm

S-a si reparat inainte de Craciun. Miercuri am lasat-o in service si Luni am ridicat-o. Era gata de Sambata dar am zis sa o mai las la caldura sa se usuce calumea. Era tocmai perioada de geruri cumplite, dar masina a stat inauntru. Vopsirea in cuptor, 2 straturi + lac. S-au inlocuit: foaia de usa complet, bandoul si plasticul de protectie de la roata/aripa. S-au reparat prag si aripa spate. Deviz 3.500 RON, daca mi se comunica dublu, tot nu mi se parea mult, deci nota 10 pentru service.

Chederul usii, cel care vine pe contului usii si care face etansarea cu aripa, este prins cu clipsuri de plastic sau cauciuc, din loc in loc, destul de multe. Unul s-a pierdut la procesul de remontare a chederului pe noua usa. Aproape ca nu conteaza ca si etanseitate dar totusi unde pot gasi un asemenea clips de cheder sau un set, pret ?

Cel mai important lucru, la impact, roata spate nu a fost atinsa. S-a efectuat verificare manuala pe lift si testare electronica de geometrie.

Drumuri bune si La Multi Ani !!!

141.750 KM
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Joi Feb 17, 2011 8:40 pm

N-am gasit un topic dedicat, desi stiu ca undeva am citit despre urmatoarea problema:

De cand folosesc masina, n-am pornit niciodata de pe loc, fara sa-mi cuplez centura de siguranta. Astfel se face ca arcul de retractare a centurii, cand este lasata libera, incepe sa dea semne de imbatranire. Ramane destul de bleaga deja, de multe ori se agata de maneta (parghia) de reglaj a scaunului. Daca o ajut cu mana, pana la urma de infasoara toata dar se simte uzura pronuntata.

Ce se poate face, ce trebuie inlocuit mai exact, pentru a avea din nou, o retractare ferma a centurii. Urmeaza o revizie si as cere remedierea situatiei dar as dori sa stiu ce se mestereste, ce se schimba si cat costa o astfel de cerere pe care o am ?
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vlad » Joi Feb 17, 2011 9:14 pm

Sa schimbi centura cade din start pt ca e cu capsa pirotehnica, deci iti dai seama ca si pretul e pe masura.
Odata am ajuns la ele, dar nu le-am studiat in amanunt daca poti face ceva pt a intari acel arc care trage centura. Tind sa cred ca nu.
Ce mai citisem ca recomandare de la unii producatori ar fi sa spalam centurile cu apa si sapun sau apa si putin detergent (nu mai stiu exact). Eu unul nu am incercat ca sint puturos.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Joi Feb 17, 2011 10:40 pm

Presupun ca piesa nr. 1 (880 RON) e direct raspunzatoare de problema. Nu stiu de ce pe diagrama nu apare cum ca piesa ar fi alimentata electric ? Sa fie oare mecanica, declansarea acelei capse pirotehnice ?!

Incerc treaba cu spalatul numai sa fie 2-3 zile mai caldute. Evident nu ca ar fi murdare insa e posibil ca detregentul, dupa uscare, sa lase o suprafata alunecoasa pe suprafata aia sintetica, care sa inlesneasca infasurarea.
Imagine
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de mituc » Vin Feb 18, 2011 7:28 am

Arcurile astea nu se pot stringe cumva? Banuiesc ca-s infasurate in jurul unui surub care suporta ajustari. Nu de alta dar la foarte multe modele (as fi tentat sa spun "toate") am remarcat aceasta problema, dupa un timp pur si simplu centura revine mai greu.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vlad » Vin Feb 18, 2011 2:40 pm

Vladut, pe ce diagrama te-ai uitat tu de nu iti apare ca are conexiune electrica ? Uite o poza reala de la masina mea:
Imagine
Cablul portocaliu e legat direct la ECU airbaguri. In mecanismul ala are si capsa pirotehnica care e initiata electric.
De prezenta unui mecanism de reglaj ... nu stiu sa fie si nici nu am fost curios sa imi bag nasul la cit costa acea piesa. Dar tind sa cred ca nu exista nimic de reglaj.
M-am uitat in manualul de utilizare de la Citroen si nu e prevazut nimic de spalatul centurilor. Inseamna ca in manualul de la Honda Civic am citit faza cu spalatul centurilor.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vlad » Vin Feb 18, 2011 9:36 pm

vladut_v scrie:E destul de limpede. Mersi de prezentare ! Se pare ca nu prea am ce sa reglez la rola de infasurare a centurii. Se da jos greu, finisajul de plastic al montantului ?

Ma refeream la poza cu piesa cu nu avea precizata conectarea electrica pentru piesa principala, asta din poza. In schimb arata conectorul electric de la catarama in care bagi centrura, de la frana de mana (nu stiu cum se numeste piesa :)
Iti raspund aici pt ca unde ai scris tu am fi offtopic. Plasticul de pe stilp nu se da greu, dar clipsurile sint ciudate si ai sanse mari sa rupi vreunul. Toate sint turnate pe plastic deci clipsul rupt nu se poate inlocui. Eu am rupt la ambele plastice.
Si sa nu va tenteze sa va bagati degetele prin mecanismul ala ca pe linga capsa pirotehnica mai are si un sistem de blocare inertial cu o bila. Sincer nu va recomand sa va jucati cu mecanismul ala. E mult mai important ca sa functioneze centura cind trebuie decit sa incercati voi sa o faceti sa se adune mai repede.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Mie Iun 15, 2011 2:35 pm

Dupa o lunga absenta, masina mea se afla in service pentru schimbare distributie. In urma schimbarii pompei de apa vor exista pierderi de lichid de racire, motiv pentru care am solicitat si schimbarea integrala a lichidului de racire in concentratie optima de -treizeci si ceva de grade.

Cat lichid exista in instalatie (antigel + apa distilata) ?

Am cerul o inlocuire totala si nu numai o completare, pentru ca iarna trecuta am fost in situatia de a completa cu antigel albastru, lipsa din vasul de expansiune (cam 300 de grame + alte 2-3 sute apa distilata), fapt care a dus la un amestec nu foarte sanatos intre tipurile de antigel. Masina a venit cu ROSU, din cate am observat.

Ce se mai schimba la distributie ? Am primit deviz pentru:

- pompa apa
- curea accesorii
- rola intinaztoare
- kit distributie

Toate pe original. Ce contine mai exact acel kit distributie ?

Sper ca operatiunea sa reuseasca :)
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje:12602
Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de Bogdan » Mie Iun 15, 2011 3:53 pm

Unde faci operatiunea si cat te costa?
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje:711
Membru din:Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vladut_v » Joi Iun 16, 2011 3:24 pm

Am facut schimbul in service-ul District din Brasov. Numai cuvinte de lauda pentru personalul de acolo, o echipa noua, foarte de treaba si prompti.

Am primit oferta de pret detaliat pentru componente originale si compatibile. Am ales originalele, a durat 5 zile pana au sosit, pret cam cu 20% mai mari fata de piesele compatibile, care ar fi venit in 3 zile. Cu o singura exceptie, kit-ul de distributie, ar fi fost mai scump (cam cu 15%) pe compatibil decat pe original !

Piesele schimbate au fost:

- pompa de apa ("BG II")
- rulment intinzator ("C3 TU1JP")
- curea transmisie
- kit distributie

Total piese: 1.190 + Manopera: 336 = 1526 RON (TVA inclus)


Neavand nici o legatura cu distributia, se simte inainte de schimbarea dansei, o usoara trepidatie/vibratie in podeaua de la sofer, la pasager nu stiu. Nu in blocul pedalier, nu in volan, ci strict in podea.

Fenomenul apare pe la 80 de KM/H si continua sa se simta, nu neaparat mai intens, catre 90-100 KM/H. Masina a iesit din service cu recomandare de schimbare cat mai repede a rulmentului roata-fata, din cauza unui mic joc. Zgomote sau huruieli nu sunt, nu se aud nici in mers.

Intrebarea mea este daca acel rulment poate genera aceasta trepidatie in podea ?

De asemenea, v-as ruga sa-mi spuneti pe poze, care din piese sunt vizibile la ridicarea capotei si care sunt montate undeva mai in adancime ? Ce reprezinta fiecare piesa ? Kit-ul vad ca are in componenta 2 role diferite si cureaua zimtata ?



Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine Imagine

Imagine Imagine Imagine
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje:7482
Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare:BH 57 ELA

Re: Jurnal C4 1.6i starting 128.000 KM

Mesaj de vlad » Joi Iun 16, 2011 3:40 pm

Astea 2 sint la vedere: rola si cureaua de accesorii.
Imagine
Restul (kitul de distributie) sint acoperite de niste capace de plastic.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”