Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Cum ziceam dau o bere
Legat de sunetul fantoma de la 1900 rpm, ghici ce si ala s-a reparat singur, dar uitandu-ma astazi pe sub capota am vazut ca acolo unde intra piesa 9 in ultimul cot, e desfacut si flencane aiurea.
Asta inseamna ca atentii si simpaticii de unde am facut rezivia nu l-au prins calumea la loc dupa ce au schimbat filtrele
Acum sunt indecis daca sa ma apuc eu sa dau toate alea jos sa imi fac loc sa imi bag nasul acolo sau sa ma duc sa le dau foc la "afacere"
Din ce vad in poza e un colier acolo care trebuie fixat si strans nu?
Am verificat si restul pieselor (scutul de la turbo, e.t.c.) si sunt ok.
Legat de sunetul fantoma de la 1900 rpm, ghici ce si ala s-a reparat singur, dar uitandu-ma astazi pe sub capota am vazut ca acolo unde intra piesa 9 in ultimul cot, e desfacut si flencane aiurea.
Asta inseamna ca atentii si simpaticii de unde am facut rezivia nu l-au prins calumea la loc dupa ce au schimbat filtrele
Acum sunt indecis daca sa ma apuc eu sa dau toate alea jos sa imi fac loc sa imi bag nasul acolo sau sa ma duc sa le dau foc la "afacere"
Din ce vad in poza e un colier acolo care trebuie fixat si strans nu?
Am verificat si restul pieselor (scutul de la turbo, e.t.c.) si sunt ok.
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Am fost la baietii veseli si au remediat problema cu scuzele de rigoare - nu nu am facut circ dar au fost de bun-simt
Revenind la dilema mea cu cauciucurile despre Khumo 205/45/16 ce parere aveti?
Ma refer atat la dimensiunea diferita cat si la marca?
Mentionez ca vreau sa iau doar doua (eventual sa le pun pe fata) celelalte doua sunt 205/55/16.
Multumesc
Revenind la dilema mea cu cauciucurile despre Khumo 205/45/16 ce parere aveti?
Ma refer atat la dimensiunea diferita cat si la marca?
Mentionez ca vreau sa iau doar doua (eventual sa le pun pe fata) celelalte doua sunt 205/55/16.
Multumesc
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Ce colier ? Piesa 16 ?
205/45/16 ? Pai o sa fie mici. O sa ai demaraj mai bun, dar pt aceeasi viteza vei merge mai turat, deci zgomot mai mult si consum mai mare. Plus ca esti ilegal cu acele pneuri, daca esti prins ti se retine talonul. Vitezometrul o sa arate mai mult ca in realitate nu o sa te ia radarul asa repede.
205/45/16 ? Pai o sa fie mici. O sa ai demaraj mai bun, dar pt aceeasi viteza vei merge mai turat, deci zgomot mai mult si consum mai mare. Plus ca esti ilegal cu acele pneuri, daca esti prins ti se retine talonul. Vitezometrul o sa arate mai mult ca in realitate nu o sa te ia radarul asa repede.
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Nu e un colier, sunt doar doua cleme din alea care se prind prin infiletare parca (din furtunul pe unde intra aer in cutia filtrului, inainte de ultimul cot care intra in cutie)
Zgomotul nu se mai aude, deci e ok, se aude un zgomot ciudat la franare (dar mi se pare normal avand in vedere ca a stat aproape 3 saptamani)
Legat de roti, treaba cu zgomotul nu ma incanta, dar la partea cu ilegalitatea m-ai convins deci o sa imi iau tot 205/55 si gata.
Una peste alta m-am hotarat sa fiu mai permisiv putin cu mainuta si sa am mai multa incredere in ea, ca parca prea exagerez cateodata vanand zgomote
Zgomotul nu se mai aude, deci e ok, se aude un zgomot ciudat la franare (dar mi se pare normal avand in vedere ca a stat aproape 3 saptamani)
Legat de roti, treaba cu zgomotul nu ma incanta, dar la partea cu ilegalitatea m-ai convins deci o sa imi iau tot 205/55 si gata.
Una peste alta m-am hotarat sa fiu mai permisiv putin cu mainuta si sa am mai multa incredere in ea, ca parca prea exagerez cateodata vanand zgomote
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Si la mine tubul ala nu sta perfect. Inainte de filtru nu e bataie mare de cap; dupa filtru sa nu ai neetansari.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
205/45/r16 pe C2 sau pe C3 poate, nu pe C4.
Daca vreti deformare laterala mai mica in viraje luati-va pneurile cu indice XL. De obicei astea-s mai scumpe pentru ca au indici de viteza mai mari, dar ramineti in legalitate, nu distrugeti nimic la capitolul confort (sau oricum mai putin decit cu 205/45), si riscul de a-l taia intr-o groapa e mult mai mic.
P.S.: diferenta de diametru al rotii intre 215/45/r16 si 205/55/r16 e de 2cm. Transpus in circumferinta asta e enorm, ABS-ul si sistemele de control al stabilitatii vor fi cam knock-out. Pe circuit - poate. Pe strada - nu!
Daca vreti deformare laterala mai mica in viraje luati-va pneurile cu indice XL. De obicei astea-s mai scumpe pentru ca au indici de viteza mai mari, dar ramineti in legalitate, nu distrugeti nimic la capitolul confort (sau oricum mai putin decit cu 205/45), si riscul de a-l taia intr-o groapa e mult mai mic.
P.S.: diferenta de diametru al rotii intre 215/45/r16 si 205/55/r16 e de 2cm. Transpus in circumferinta asta e enorm, ABS-ul si sistemele de control al stabilitatii vor fi cam knock-out. Pe circuit - poate. Pe strada - nu!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Dupa toate cautarile si framantarile am facut alegerea cea mai simpla
Am gasit la baietii unde imi rezolv eu cam tot la masina doua cauciucuri Michelin Energy Saver 205/55/R16 cu 30% grad e uzura si 6 luni garantie, le-am montat pe fata si gata.
Ce nu mi-a placut ca am descoperit la una dintre jantele (de tabla) de pe fata o abatere de aproape 50 pe care mi-a corectat-o cu plumb si a zis ca e stramba janta si daca tremura sa o indrept. in rest erau ok, max 20g, corectat. Am facut ieri un mini-test dar doar pana la 100 am apucat sa merg, o sa ies astazi sa vedem cum se prezinta la viteze mai mari.
Altfel am scos ieri cauciucurile de vara pe Proba Speciala de sambata Urcare poiana, si chiar imi place cum se tine masina (apropo de condusul eficient prin curbe)
Altfel toate bune, de acum doar motorina cu aditiv si plimbare
P.S. Au ajuns ieri deja C2R2-urile de Bulgaria la TESS Raliul Brasovului si bonus era parcat in zona si un SLR McLaren de Cluj (absolut genial- are capota aproape cat masina mea )
Cine mai merge maine si unde si la ce ora?
P.S.2: Cum fac sa urc poze de pe Iphone fara Taptalk ?
Am gasit la baietii unde imi rezolv eu cam tot la masina doua cauciucuri Michelin Energy Saver 205/55/R16 cu 30% grad e uzura si 6 luni garantie, le-am montat pe fata si gata.
Ce nu mi-a placut ca am descoperit la una dintre jantele (de tabla) de pe fata o abatere de aproape 50 pe care mi-a corectat-o cu plumb si a zis ca e stramba janta si daca tremura sa o indrept. in rest erau ok, max 20g, corectat. Am facut ieri un mini-test dar doar pana la 100 am apucat sa merg, o sa ies astazi sa vedem cum se prezinta la viteze mai mari.
Altfel am scos ieri cauciucurile de vara pe Proba Speciala de sambata Urcare poiana, si chiar imi place cum se tine masina (apropo de condusul eficient prin curbe)
Altfel toate bune, de acum doar motorina cu aditiv si plimbare
P.S. Au ajuns ieri deja C2R2-urile de Bulgaria la TESS Raliul Brasovului si bonus era parcat in zona si un SLR McLaren de Cluj (absolut genial- are capota aproape cat masina mea )
Cine mai merge maine si unde si la ce ora?
P.S.2: Cum fac sa urc poze de pe Iphone fara Taptalk ?
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- Mihay
- Supermoderator
- Mesaje:11065
- Membru din:Lun Noi 19, 2007 10:45 pm
- Localitate:Bucuresti
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Bine ma expertule in scorburi , ma scuzatiMihay scrie:PS Poiana e la vale
Serios acum, ne vedem Sambata daca vin mai multi?
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Abatere de 50 ce? Daca erau grame atunci de fapt plumbii se pun pentru a echilibra pneul, nu janta. Daca janta fula cu 50mm stinga/dreapta sau sus/jos atunci e imposibil de compensat din plumbi si trebuie intreptata.andu_nae scrie: Ce nu mi-a placut ca am descoperit la una dintre jantele (de tabla) de pe fata o abatere de aproape 50 pe care mi-a corectat-o cu plumb si a zis ca e stramba janta si daca tremura sa o indrept. in rest erau ok, max 20g, corectat. Am facut ieri un mini-test dar doar pana la 100 am apucat sa merg, o sa ies astazi sa vedem cum se prezinta la viteze mai mari.
De obicei 100-130Kmph e suficient, cam pe la vitezele alea incep sa rezoneze imperfectiunile rotilor si incep sa taca pe la 160-170.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Am ajuns la 95.000 km cu masina:
1. Am montat astazi aux la casetofon - multumesc Dan , maine merg sa-l activez.
2. Inca troncane foarte urat cutia de viteze, dar am auzit si ipoteze cum ca nu ar fi o solutie sa schimb direct uleiul... deocamdata il mai rabd asa
Altfel toate bune...motorina buna si talpa multa
Cateva poze pe care am apucat sa le fac la viteza cu care s-a miscat Dan
1. Am montat astazi aux la casetofon - multumesc Dan , maine merg sa-l activez.
2. Inca troncane foarte urat cutia de viteze, dar am auzit si ipoteze cum ca nu ar fi o solutie sa schimb direct uleiul... deocamdata il mai rabd asa
Altfel toate bune...motorina buna si talpa multa
Cateva poze pe care am apucat sa le fac la viteza cu care s-a miscat Dan
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Mai ieftin si mai simplu de atit nu ai ce-i face. Mai bine te apuci sa demontezi cutia sa vezi ce are inainte sa elimini varianta lipsei uleiului ? Te costa 100 lei maxim.andu_nae scrie:2. Inca troncane foarte urat cutia de viteze, dar am auzit si ipoteze cum ca nu ar fi o solutie sa schimb direct uleiul... deocamdata il mai rabd asa
- andu_nae
- Mesaje:705
- Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
- Marca si model masina:Volvo XC70, D5
- Localitate:Iasi
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Din cate am mai inteles, s-ar putea sa fie ceva de uns la timoneria cutiei, si tot din cate am inteles uleiul din cutie e garantat mai mult decat numarul de km pe care ii are masina si nu ar fi indidcat sa umbli aiurea la ea, deci nu e decizie luata doar financiar.
In alta ordine de idei, am facut astazi consumul pentru traseul Brasov - Otopeni si retur si a iesit mult mai bine decat ma asteptam 298 km, 3.9 consum mediu, adica 51 RON drumul cu motorina aditivata, mers maxim legal
In alta ordine de idei, am facut astazi consumul pentru traseul Brasov - Otopeni si retur si a iesit mult mai bine decat ma asteptam 298 km, 3.9 consum mediu, adica 51 RON drumul cu motorina aditivata, mers maxim legal
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0
- Dan_bv
- Mesaje:166
- Membru din:Vin Aug 07, 2009 11:21 am
- Numar Inmatriculare:BV-09-NCN
- Localitate:Brasov
- Contact:
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Asa sa tot mergi prin lume:))
Mai jos am pus 2 poze cu ceea ce cred eu ca ar putea face zgomotul acela (sunt 2 cuple sferice) si de la condusul excesiv prin oras pot sa se uzeze in timp.
Dupa cum se prezinta comprtimentul tau motor, curat si fara urme de ulei, nu cred ca are rost sa te bagi in cutie din prima.
Drumuri bune
Mai jos am pus 2 poze cu ceea ce cred eu ca ar putea face zgomotul acela (sunt 2 cuple sferice) si de la condusul excesiv prin oras pot sa se uzeze in timp.
Dupa cum se prezinta comprtimentul tau motor, curat si fara urme de ulei, nu cred ca are rost sa te bagi in cutie din prima.
Drumuri bune
C4 coupe - A.D.2006 - 1.4 16v X - "X" and proud
________________________________________
________________________________________
- vlad
- CREATIVE TECHNOLOGIE
- Mesaje:7482
- Membru din:Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6 HDI
- Numar Inmatriculare:BH 57 ELA
Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp
Crede-ma ca am auzit si eu zgomtole lui si se aud din cutie nu ca ar fi produse in exterior. Daca erau uzate acele cuple se simtea la schimbatul vitezelor (gasesti mai greu vitezele) sau ii sareau afara ca lui Tomita si nu mai putea schimba. Zgomotele lui se aud cumva estompate ca si cum ar veni dintr-o carcasa goala. Si daca bine imi aduc aminte se aude mai tare cind furcile decupleaza cite o treapta.
Sa schimbi uleiul nu are nici pe dracu. Rau nu ii faci paote doar bine. Cutia e lubrefiata pe viata dar nu zice nimeni sa nu umbli la ulei. E cea mai ieftina si simpla operatiune. Desfaci busonul de nivel (ca la cutia ta ai asa ceva) care e foarte accesibil si daca curge ulei ai scapat de o grija; nu curge completezi cit e cazul. Simplu ca buna ziua.
Daca vrei tu sa ungi acele cuple ... nu ai decit dar eu zic ca nu e de acolo.
Sa schimbi uleiul nu are nici pe dracu. Rau nu ii faci paote doar bine. Cutia e lubrefiata pe viata dar nu zice nimeni sa nu umbli la ulei. E cea mai ieftina si simpla operatiune. Desfaci busonul de nivel (ca la cutia ta ai asa ceva) care e foarte accesibil si daca curge ulei ai scapat de o grija; nu curge completezi cit e cazul. Simplu ca buna ziua.
Daca vrei tu sa ungi acele cuple ... nu ai decit dar eu zic ca nu e de acolo.