Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Vin Iul 29, 2011 1:50 pm

Imagine
La numarul de Km aratat in poza deja vad cum se duce valoarea masinii de rapa, desi nu ma gandesc nici o clipa sa o vand :D

Totusi masina merge in continuare foarte bine, consumul e in continuare impacabil, parca a revenit putin caraitul de la relanti dar pe caldurile astea mi-e foarte greu sa verific scutul de la turbina :roll:

Drumuri bune :hi
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de catalin4u24 » Vin Iul 29, 2011 2:05 pm

Daca tu te plangi de valoarea care se duce de rapa, aia care au dat 15-16mii acu' 4 ani si acum o vand pe 5000 ce sa zica? ::P
Ideea e ca la 5000-6000 de euro, este o masina cu raport pret/calitate excelent. C4 sh ma refer...
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Vin Iul 29, 2011 3:59 pm

catalin4u24 scrie:Daca tu te plangi de valoarea care se duce de rapa, aia care au dat 15-16mii acu' 4 ani si acum o vand pe 5000 ce sa zica? ::P
Ideea e ca la 5000-6000 de euro, este o masina cu raport pret/calitate excelent. C4 sh ma refer...
Disclaimer: Era o gluma treaba cu devalorizatu,
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de catalin4u24 » Vin Iul 29, 2011 4:46 pm

Ah #-o , in cazul asta imi cer scuze pentru reactie :hi
Drumuri bune iti urez.
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Sâm Aug 27, 2011 12:15 pm

102054 km - 40000 de cand o am :)
Am plesnit ieri putin masina in fata, revin cu noutati mai pe seara
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Sâm Sep 03, 2011 8:35 pm

Deci saptamana trecuta am trecut niste ceasuri rele :)
am lovit prima data vineri o tanti cu un hyundai care s-a hotarat sa franeze in centrul intersectiei, in timp ce eu ma asiguram in stanga sa ies (si ridicam incet si ambreiajul).
Desi aveam vreo 5 la ora cand am intrat in ea dauna a fost suparatoare:
Ochelar proiector stanga cu urechile rupte,
bara miscata si toate trei urechile rupte la farul stanga
Am inovat eu ceva pe genuchi (desi mi-e scarba numai sa ma gandesc la inovatiile de genul asta si le dezaprob, dar....) si sambata m-am impacat cu gandul ca am trecut cu bine si de primul accident din vina mea, pe care l-am facut dupa 40.000 Km.
De impacat si linistit ce am fost, duminica am virat prea brusc si cu viteza dreapta, si in lipsa ESp-ului si a oricarei reactii din partea mea (jur ca parca eram drogat) mi-a derapat fata si am lovit cu roata virata maxim o bordura sanatoasa, pe la 30 Km/h, si de aici a rezultat:
Janta cu model de inghi in interior - distrusa total;
Bascula stramba ca evantaiul;
Cap de bara distrus.

Dupa o aventura sa gasesc o janta de tabla de citroen (chiar e greu in Brasov), am schimbat cele de mai sus si s-a rezolvat, acum masina merge Ok.

Atasez foaia cu rezultatele de la directie, si va rog dati-va cu parerea daca ar trebui sa imi fac griji legate de cifrele astea:


ImagineImagine
Poze evident facute cu telefonul, scuze de calitatea indoielnica.
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Dum Sep 04, 2011 8:27 am

Vlorile pt suspensia ta sint urmatoarele:
Imagine

Vad ca ti-au reglat convergenta pe stinga 0 grade 09' iar pe dreapta 0 grade 12'. :shock: Eu am avut odata reglata convergenta cu 0.09' si 0.11' si uite cum mi-a tocit pneurile:
Imagine
Cu paralelismul asta sigur o sa ti le uzeze.
Legat de celelate unghiuri ... iar nu apare unghiul de fuga (de standuri or avea nu stiu); caderea pe stinga e buna, caderea pe dreapta e la limita maxima si disimetria intre ele e buna.
Pe spate caderea pe stinga e mai mare, pe dreapta e buna si nici disimetria intre cele 2 unghiuri nu e in limite. Convergenta pe spate iar nu ti-e buna.
Dar are rost sa intreb cum ti-a pregatit masina pt verificarea unghiurilor ?! Are rost sa iti spun ca as baga mina in foc ca nu ti-au verificat unghiurile cum trebuie si rezultatele unghiurilor sint irelevante ?!
Oricum convergenta nu se modifica prea mult prin comprimarea-destindera suspensiei, deci clar nu ti-e reglata cum trebuie. Ar trebui sa mai mergi odata peste ei, sa iti corecteze greseala.
Unde ai verificat-reglat unghiurile ? La Citroen Brasov ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Lun Sep 05, 2011 10:38 pm

Directia a fost facuta la un service oarecare, nu am dus eu masina ci prietenul meu de la service-ul unde au reparat-o, deci sigur nu s-a facut cu compresie sau ceva cum ziceai tu.
Asa de tare ma supara ca nu gasesti servicii e calitate din punctul de vedere al service-urilor, dar momentan chiar nu imi permit sa merg la reprezentanta sa schimb tot de pe ea sa o fac "ca noua"
sper doar sa fie ok sa nu am probleme ulterior
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de mituc » Mar Sep 06, 2011 8:06 am

Daca la prietenul tau n-ai platit nimic atunci ok. Daca ai platit ora de manopera in jur de 100RON atunci si la reprezentante cam tot atit e. Diferenta e ca scapi si cu restul componentelor intregi, cel putin teoretic.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Mar Sep 06, 2011 4:34 pm

Convergenta tind sa cred ca nu e influnetata prea mult de compresia-destinderea suspensiei. Deci poti merge la orice service care stii sigur ca regleaza cum trebuie. Mie la Cluj asa mi-a facut si nu am probleme cu convergenta, dar nici restul unghiurilor nu sint concludente cum sustinea tipul de la receptie.
Daca chiar vrei sa iti verifici intreaga geometrie ca la carte fugi pina la Mugurel, sau ma astepti pina ajung la Brasov si sper ca in cele 4 luni o sa ajung pe la el sa imi verific si eu geometria cum trebuie.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Dum Sep 25, 2011 9:51 pm

Ori sunt eu mai palid la fata cateodata ori service-urile de pe la noi au luat-o razna.
Am fost sa comand burduful de la planetara, cel dinspre cutia de viteze, la un service particular care este condus de fost sef de service de la Citroen din brasov, si sunt 3 mecanici, toti fost angajati la Citroen, si am zis ca pleaca din start cu un plus in ceea ce ma priveste.
Ma suna baietii, ajung acolo, ridica masina, demonteaza bascula si planetara cu ranga si ciocanul, si cand desface cutia sa le monteze..... surpriza, era comandat burduful dinspre roata si nu cel de la cutie :twisted: :evil: :twisted:
Astfel am lasat masina de vineri pe luni acolo in asteptarea noului burduf..... si este a doua oara din trei interventii cand mi se comanda piese aiurea :glasses

schimband putin nota ma gandeam fooarte serios la ceva de genul asta
http://cautare.mobile.ro/vehicule/showD ... abNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Doar ca taxa de mediu de aproape 30% din valoarea masinii e putin prohibitiva
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Lun Sep 26, 2011 6:08 am

Aia la Citroen Brasov tot asa varza sint ? Chiar asa mare e diferenta de manopera intre reprezentanta si celelalte service-uri ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Dum Noi 20, 2011 11:30 pm

Desi am urmarit in continuare topicurile nu am mai scris de mult aici si nici nu ar fi nimic spectaculos de scris.
Am ajuns la 109000 mai facut o revizie plus schimbat cauciucuri de iarna, aceleasi preturi ca si data trecuta (aproximativ 350 - 400 RON filtre, ulei si maopera).
IN continuare caraie ceva, mai ales cand dau drumul la ventilator (indiferent ca e cald sau rece)si cand franez (sau decelerari usoare) dar nu am reusit sa imi dau seama ce e.

Masina merge bine cand apuca sa se incalzeasca motorul si e asfaltul bun... deci cum ies din localitate imi place mult :P ::P

Bafta tuturor :drive
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Mie Ian 11, 2012 8:54 pm

111.ooo km in bord, am schimbat astazi distributia: Kit Contintec, pompa de apa Hepu, 550 Ron, si manopera 200 Ron + niste antigel si apa distilata.
Partea buna e ca s-a rezolvat si trancaneala mea de la turatii scazute si decelerari...
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Mie Ian 11, 2012 9:19 pm

A facut ceva in sensul sa scapi de trancaneala sau a fost de la distributie ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”