Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de commandorsteel » Mie Mar 23, 2011 9:45 am

andu_nae scrie:Care vor fi diferentele la modul de rulare?
Cu aceasta dimensiune alternativa,
vitezometrul va indica cu 0.08% prea mult.
Cand acesta indica 100 km/h,
calatoriti de fapt cu 99.92 km/h.
sursa: http://www.anvelopeweb.ro/help/dimensiuni
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de mituc » Mie Mar 23, 2011 1:23 pm

andu_nae scrie:Mai am o singura intrebare, pls dati-va cu parerea:
E ok sa imi pun pe spate cauciucuri 225/50/16?
A mai avut cineva asa?
Care vor fi diferentele la modul de rulare?
Se potrivesc ok pe jantele originale pe care am avut cauciucuri 205/55/16?
Voi ati face treaba asta?
Nu, nu as face treaba asta pentru ca:
1. plusul de 2cm la latime nu ar ajuta o masina precum C4 in absolut nici o situatie;
2. diferenta consistenta de greutate a pneului si latimea sa iti vor aduce deservicii (tensiuni suplimentare pe caseta de directie, consum ridicat, demaraj o idee mai slab - daca le pui pe fata);
3. masina nu e omologata cu asemenea pneu, deci daca dintr-un motiv sau altul esti nevoit sa supui masina unei inspectii a RAR/ARR si nu ai posibilitatea sa schimbi pneurile pina la momentul inspectiei ajungi la alte complicatii.
4. datorita petei de contact o idee mai mari pe spate - daca le pui doar pe spate, e posibil sa accentuiezi caracterul subvirator al masinii in situatii limita. E ceva ce nu-ti doresti chiar daca nu stii inca ;)

Singurul avantaj ar fi fost confortul daca puneai problema trecerii, de exemplu, la 215/55/r16. Pe cind diferenta dintre 225/50 si 205/55 e infima, ai diferente semnificativ mai mari intre 2 pneuri identice uzate si/sau umflate diferit.

In concluzie: 0 avantaje, 150 de mii de dezavantaje, de ce ai face-o?!

P.S.: 225/50/r16 pot fi pune pe jante intre 6 si 8" latime, deci pe cele stock merg. Insa nu are absolut nici un sens.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de Bogdan » Mie Mar 23, 2011 1:26 pm

Strict estetic vorbind..va arata ca dracu, cauciuc de 225 pus pe janta de 6.5!
Din punct de vedere performante, iar nu va fi ce trebuie!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Joi Mar 24, 2011 12:44 pm

:hi :hi :hi
Multumesc frumos pentru detalii si analiza, acum mi-e mult mai clar :D
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Mie Mar 30, 2011 10:04 am

Salutare,
Astazi am descoperit un sunet ciudat la motor si sunt putin ingrijorat.
Nu stiu daca e important dar tocmai am facut rezivizia, si masina sta de o saptamana nemiscata.
despre aste vorbesc:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bcmXzakO1iE[/youtube]

E important ca rateul se aude doar la 1900 rpm, indiferent cat de puternic as accelera (am incercat sa o tin acolo ca sa fie mai evident)
La ce ar trebui sa ma gandesc? care poate fi problema?

P.S. Folositi volumul la maxim.

Multumesc frumos,
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Mie Mar 30, 2011 10:18 am

Din spatele monitorului nu e chiar asa relevant ca de la fata locului. Totusi nu cred ca zgomotul e produs de vreo piesa mobila a motorului. Dupa cum am auzit as suspecta scutul termic al turbinei. L-ai verificat ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje: 3272
Membru din: Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare: AG 85 LEX
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de simply the lex » Mie Mar 30, 2011 10:29 am

Si mie mi se pare a fi zgomot independent de motor,o vibratie a unui scut,carenaj ceva.Incearca asa cum spunea si Vlad sa asculti cu capota ridicata si din dreptul compartimentului motor.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de mituc » Mie Mar 30, 2011 2:16 pm

Intr-adevar ciudat. Eu as merge direct la dealer si sa-i pun sa se uite.
Ce anume cupleaza la 1900rpm? sa nu fie vreo curea ceva. Scutul termic al turbinei are si el sens.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Mie Mar 30, 2011 4:52 pm

Nu se cupleaza nimic la 1.900 rpm. Singura coincidenta e ca prin acea plaja de turatie e cuplul maxim declarat de producator.
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de mituc » Mie Mar 30, 2011 9:42 pm

Cuplul maxim il atingi in sarcina maxima. iar pentru asta tre' sa ai pedala maxim la fund si sa fii in mers sau pe un dinamometru cu pre-incarcare. Deci asta nu are nici o legatura, probabil va trebui sa mergi la un service.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Mie Mar 30, 2011 9:47 pm

Multumesc de raspunsuri,
Am discutat si cu vlad la telefon si se poate(avand in vedere ca tocmai am schimbat filtrele) sa fie desfacute ceva plstice pe-acolo, sau scutul de la motor si o sa verific asta cu prima ocazie(maine)
desi sincer mie imi pare ceva din interiorul motorului/turbinei/e.t.c si nu ceva care atinge/loveste.

Nu zic nu si ma rog sa fie doar ceva desprins/rupt, multumesc de raspunsuri si va tin la curent, inteleg ca nu a mai experimentat nimeni diagnosticul pentru sindromul asta, asa ca o sa incerc sa ii dau de cap si va povestesc dupa.

Daca mai vede tousi cineva care s-a mai lovit de treaba asta va rog dati-mi un hint :)

Cel mai evident se aude la secunda 21.
:hi
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Mie Mar 30, 2011 10:19 pm

Ai ascultat si din fata masinii, de linga motor ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Mie Mar 30, 2011 10:54 pm

Nu am reusit ca azi-dimineata eram singur la masina si nu avea cine accelera:(
Poate ii dau de cap maine si revin
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje: 705
Membru din: Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina: Volvo XC70, D5
Localitate: Iasi

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de andu_nae » Lun Apr 04, 2011 8:09 am

Neata,
Va rog am nevoie repejor de schema de prindere de la capacul filtrului de aer si cel de motorina.
Daca ma puteti ajuta raman dator cu inca o bere(ptr Vlad :D
:hi
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de Bord - Coupe 1.6 HDI 90Cp

Mesaj de vlad » Lun Apr 04, 2011 3:25 pm

Nu prea exista scheme pt asa ceva.
Filtrul de aer se prinde pe niste suruburi cu capul rotund in cele 2 locuri marcate pe suportul "3" din spatele motorului.
Imagine
Filtrul de motorina se pinde pe suportul de pe motor pina se clipseaza locul indicat.
Imagine
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”