Din păcate mi s-a pus pata și sunt un negociator jalnic (adică nu sunt bun de nimic la acest capitol ) deci mi l-am luat practic la prețul afișat, cu o căruță de probleme mai mici sau mai mari.
Când l-am luat, avea Resolfsenurile cu cauciucuri de vară, în plină iarnă și eu trebuia să vin acasă ... chef de patinat nu aveam, buget pt. 4 cauciucuri de iarnă 17 nu prea și am ”negociat” așa din preț, shimbându-le cu jante de tablă cu cauciucuri de iarnă (da, idee proastă, dar e prea târziu să mă plâng )
Aici urmează lista mea de probleme, sau mai degrabă ”annoyances” cum s-ar zice în engleză și sper că încetul cu încetul să pot să trag pe fiecare din listă
- clima bizonală dădea cald la maxim în dreapta. Rezolvat la reprezentanță.
- scutul termic de la turbo se scutura rău Rezolvat la reprezentanță.
- închiderea de la hayon făcea tot feluri de figuri. rezolvat din două încercări
- cruise control nefuncțional
- senzorul de antigel arată nivel scăzut, chiar dacă se vede că are destul ...
- la turometru numerele când apar, când dispar ...
- ușa micuță de sub display nu se poate închide
- i-a fost spartă puțin partea stânga față:
- bucata de grilă pt. farul de ceață lipsă. Vânzătorul mi-a promis că ăsta-i ”inclus în preț”, și mi l-a trimis cu chin cu vai după vreo două luni după care m-a mai taxat cu 100 de lei pt. că au venit în pereche (și costă în total vreo 180 approximativ). Același vânzător ”a uitat” de următoarele două piese ...
- far ceață spart înlocuit cu Valeo de la Unix
- senzor parcare distrus sau pierdut am găsit piesă originală pe ebay.co.uk, la 20 de lire, față de approx. 450 RON cât costă de la Citroen; ajunge la mine săptămâna viitoare. Cât timp lipsește, sistemul nu funcționează deloc
- lipsește capacul spălătorului de far din dreapta (”o nimică toată” de cca 270 RON la Citroen )
- bara din spate puțin îndoit la colț
- aripa față stângă puțin spart (probabil la același ”ocazie” cînd s-a spart și farul de ceață)
- centurile de siguranță abia se retrag
- trei crăpături mici, punctuale pe parbriz
- din stânga nu funcționează controlul geamului electric din dreapta
- ceva zgomote din direcția hayonului, încă n-am reușit să identific sursa, am impresia că ceva nu-i prinsă cum ar trebui
- câteva zgârieturi pe ici pe colo, sper că rezolvabile cu un polish ...
- problema ceea mai gravă, am lăsat la urmă ... se pare că am probleme mechanice cu una sau chiar două din cilindre. După ce Lexia a arătat pe injectorul nr 3 o valoare constantă de 6.1 (mă scuzați îmi spacă unitatea de măsură) față de 0.2-0.3 pe de celelalte, s-au mai făcut un șir de alte teste și se pare că eficiența cilindrului 2 e slab, dar la 3 e foarte slab (24%). Injectorul 3 se pare că a fost schimbat și specialistul a presupus că ceva s-a greșit grav la remontare și zice că e posibil să am bieleta îndoită S-au făcut și niște teste de compresie, cu rezultate care par să suporte această teorie (compresie mult prea scăzută cilindrii din mijloc) Ăsta urmează să fie reparat cumva în viitorul apropiat... cost was cost