Jurnal de bord - OT05AMP

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Lun Apr 16, 2012 8:51 pm

De cand am luat masina aprox. jumatate de an nu am avut probleme deoasebite cu ea pana acum cateva zile. Ventilatorul o luase razna mergea non-stop si mi-a consumat bateria pana sa imi dau seama. In urma unei scanari cu Lexia + tras cu ochiul pe forum am tras concluzia ca trebuie sa schimb minunatul GMV. Am dat comanda pe original ( 120 RON ) a doua zi a sosit. Toate bune si frumoase. In drum spre cineva mai indemanatic sa mi-l schimbe stupoare: fum alb pe teava de esapament, un pic si pe la capota. M-am speriat, am oprit imediat motorul, am ridicat capota: ulei, abur, fum... putin lichid de racire in vas ( era plin inainte de asta). M-am gandit ca s-a ars garnitura de chiuloasa ( sper ca asta sa fie ). Maine o ducem la service. Acum cateva ore am vrut sa verific nivelul uluiului si...colac peste pupaza... s-a rupt joja :)

Acum cu ocazia aceasta ii schimb si distributia si filtrele si uleiul.

Aveti idee ce o sa se intample cu bucata de plastic din joja care probabil a cazut in baia de ulei? O iesi odata cu uleiul?
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje: 3272
Membru din: Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare: AG 85 LEX
Localitate: pitesti
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de simply the lex » Lun Apr 16, 2012 11:39 pm

Depinde cat de mare e si cat noroc ai sa iasa la schimbul de ulei,asta daca nu dai baia jos sa o culegi singurel.Daca nu,cred ca o sa stea pe fundul baii...
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Mar Apr 17, 2012 8:50 pm

Se pare ca nu a fost garnitura de chiuloasa arsa.Fumul alb a fost de la turbina.Probabil se infundase putin si "a ragait" :). Intr-adevar ventilatorul nu isi facea treaba si totul s-a cam incins pe acolo. Noroc ca s-a intamplat in parcare si am orpit motorul repede. Am schimbat GMV-ul si acum totul merge normal, iar masina trage mult mai bine ca inainte. In treptele 1 si 2 tinde sa rupa aderenta, ceea ce nu facea inainte de intamplarea asta.
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de vlad » Mar Apr 17, 2012 10:07 pm

Si daca s-a incins incit a schimbat fluidele in toate sensurile posibile chiuloasa nu s-a deplanat ? A verificat-o careva inainte de remontarea acesteia cu noua garnitura ?
Si uleiul in turbina crezi ca a ajuns evacuat odata cu gazele arse si a patruns in cilindru pe linga garnitura arsa ?
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
wolf
Mesaje: 956
Membru din: Dum Iul 31, 2011 4:05 pm
Numar Inmatriculare: DJ 10 WLF
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de wolf » Mar Apr 17, 2012 10:42 pm

joja-pbl clasica la C4.din cate am inteles sunt site care nu permit sa ajunga sa faca pbl.schimb-o cu una de peugeot.35 lei la Citroen
WOLF
viewtopic.php?f=19&t=7704&st=0&sk=t&sd=a&hilit=wolf" onclick="window.open(this.href);return false;

OPUSworkshop
viewtopic.php?f=95&t=6022&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.facebook.com/OPUSWorkshop" onclick="window.open(this.href);return false;


ImagineImagine

Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Mar Apr 17, 2012 10:51 pm

Eu pe site-ul Citroen service am vazut joja pe la 180 ron. Unde ai vazut joja la 35 de lei?
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
wolf
Mesaje: 956
Membru din: Dum Iul 31, 2011 4:05 pm
Numar Inmatriculare: DJ 10 WLF
Localitate: Craiova
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de wolf » Mar Apr 17, 2012 11:14 pm

sal,vino la Craiova la Citroen
eu am patit-o si am cumparat-o de la ei,apropo,tot la banii astia o iei de la mag de piese de import la comanda(1 zi)
WOLF
viewtopic.php?f=19&t=7704&st=0&sk=t&sd=a&hilit=wolf" onclick="window.open(this.href);return false;

OPUSworkshop
viewtopic.php?f=95&t=6022&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
https://m.facebook.com/OPUSWorkshop" onclick="window.open(this.href);return false;


ImagineImagine

Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Mar Aug 28, 2012 11:50 pm

Zilele trecute am schimbat filtrele si uleiul. In caz ca intereseaza pe cineva preturile:

Filtrele au fost toate Mann : Aer - 60 lei
Polen ( carbon activ ) - 78 lei
Motorina - 138 lei
Ulei - 40 lei
Ulei Total 5w30 (parca) INEO ECS, am inteles ca este recomandat pentru motoarele Diesel dotate cu filtru de particule: 4X39 - 156 lei
Manopera - 40 lei

TOTAL - 512 LEI

Mai trebuie sa schimb o bieleta antiruliu pe dreapta care face cam urat. Este adevarat ca trebuie sa le schimb pe amandoua? Sau merge sa o schimb decat pe cea care face galagie?
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mituc » Mie Aug 29, 2012 12:39 am

Ar trebui sa le schimbi pe ambele pentru ca cealalta care nu face galagie are totusi ceva uzura si bara stabilizatoare va fi actionata usor diferit daca schimbi doar una.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Mie Aug 29, 2012 12:52 am

Merci! Asa am sa fac :)
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
Victor.VR
Teh STIG
Mesaje: 1825
Membru din: Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
Marca si model masina: Leon FR 2015 (+Audi)
Localitate: București
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de Victor.VR » Mie Aug 29, 2012 12:59 am

Unde ai gasit ineo ecs la 39 lei/litru? :)
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mituc » Mie Aug 29, 2012 9:29 am

Vezi ca el a "gasit" sortimentul pentru diesel, nu te repezi si tu la aceasi sortiment ca s-ar putea sa nu fie chiar bine. Si ramii la total, parerea mea. E 45RON litrul sau ceva, cred ca la 4-5 litri nu e chiar asa dramatica diferenta de pret.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Mie Aug 29, 2012 11:58 pm

In Slatina e un magazin care, cand s-a deschis avea numai uleiuri auto si evident cele mai bune preturi. Acum a diversificat, are mai multe, dar preturile la ulei tot bune sunt. Total si Mobil la astea stiu sigur ca avea pret bun, de restul nu prea m-am interesat.
Asta e magazinul, sper sa nu se considere reclama, e doar info....

http://www.autoshopslatina.ro/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
mikepop
Mesaje: 300
Membru din: Dum Sep 25, 2011 11:15 pm
Numar Inmatriculare: OT05AMP
Localitate: Slatina
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de mikepop » Sâm Sep 15, 2012 3:01 pm

Am schimbat si bieletele antiruliu. Am optat pentru piesele originale pentru ca diferenta de pret era mica. Asadar:

Bilete antiruliu 2buc x 135 ron = 270 Ron
Manopera aferenta 30 Ron

Total 300 Ron

Am mai cumparat si bucsi puntea spate tot pe original:
Bucsi punte spate 2 buc x 115 ron = 230 Ron
Manopera aprox 200 Ron. Pe acestea nu le-am montat inca din lipsa de fonduri, dar se rezolva la urmatorul salariu :)

Nu era neaparata nevoie schimbarea lor dar am citit pe forum ca mai atenueaza din zgomotul puntii spate. Revin cu feedback :)
Zambeste! Maine poate fi mai rau!
Dacia Duster 1.5 DCI 110 CP 4x4 2011
EX C4 1.6 HDI 90 CP 2007 Imagine
C3 1.4 HDI 70 CP 2007
EX Seat Leon 1.6 16v 105 CP 2001

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal de bord - OT05AMP

Mesaj de commandorsteel » Sâm Sep 15, 2012 7:06 pm

preturile pieselor sunt cu reducerea de 20% ?
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”