Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de mituc » Vin Sep 28, 2012 6:56 pm

Dinspre bacau spre Iasi e vale.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 8:20 am

da, asa e. cam 70-75% din drum are inclinatie spre Iasi, dar asta a fost si scopul, sa vad ce consum scot mergand pe acea portiune, cunoscand drumul f bine(in Bc lucrez) :P
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
caraman
Mesaje:736
Membru din:Vin Apr 08, 2011 11:38 am
Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDI, 66,2kw 2006
Numar Inmatriculare:CJ 13 WDV
Localitate:Cluj-Napoca
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de caraman » Sâm Sep 29, 2012 9:03 am

Eu am facut un drm de Cluj - Iasi prin Vatra Dornei, Viteza medie peste 50kmph si am scos 3.8, asa, de dorul lelii, caci acum extraurban nu scot mai putin de 5.5 - tare ii mai place la a mea sa mearga turata :hi
Recomand sa te duci in ture cat mai sus posibil, sa vezi ca ii place!!
Imagine

Avatar utilizator
fanut
Mesaje:1812
Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
Numar Inmatriculare:LGR
Localitate:IASI
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de fanut » Sâm Sep 29, 2012 9:39 am

daaa si mie imi place sa inrosesc turometrul, phuuu mai ales in drum spre casa cand urc pe Vasile Lupu:D

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 11:03 am

@ caraman a mea e benzinara si al tau e diesel, eu nici daca merg numai la vale pe liber nu scot consum de 3.8 :-))
@ fanut daaa, cred ca e o "boala" de C4 sa le placa turatiile mari :-)) si eu am inrosit turometru de cateva ori, si frumos mai suna, numai ca la mine trebuie sa dai repede treapta urmatoare cand e rosu altfel iti taie puterea motorul, asta cred ca i se trage ca.i benzinar ;))
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de mituc » Sâm Sep 29, 2012 11:25 am

Nu mai inrositi turometrul la diesel :)
La benzinare... dati-i inainte.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 12:39 pm

Pai eu am benzinar... :ya si il inrosesc de fiecare data cand am ocazia...bine asta doar in treapta a 2 a sau a 3 a :hi in treapta a 4 a sau a 5 a nu am avut unde sa il inrosesc ;))
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de dimabogdan » Sâm Sep 29, 2012 12:47 pm

La benzina intr-a patra se inroseste pe la 140-150.La a cincea dupa 210, dar e foarte greu sa prinzi viteza asta..
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje:4529
Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate:Ploiesti

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de alex82 » Sâm Sep 29, 2012 12:52 pm

In ultima treapta nici nu cred ca se poate ajunge la rosu fara modificari ...
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 12:56 pm

Cred ca la mult mai mult de 210 are nevoie pentru a se inrosi. Eu am atins cu a mea 199 km/h si se mai ducea, asta in conditiile in care era un pic de vale(pe E85 Roman-Iasi dupa castelul de apa) si abia se apropia de 5000 de turatii, deci ca sa faci rosu in treapta a 5 a e greu, cum spune si alex82, fara modificari nu cred ca se poate, iar daca faci modificari iar cred ca e imposibil ca nu ai drumuri in RO unde sa ii dai o asemenea viteza :ok
@ dimabogdan intr-a a 4 a nu am incercat sa vad la ce viteza se inroseste dar cu prima ocazie o sa ma uit exact la a mea sa vad intra a 2-a, a 3-a si a 4-a si postez aici :hi
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de dimabogdan » Sâm Sep 29, 2012 1:41 pm

Eu nu stiu cu ce masina ai mers tu cu 199km/h si abia se apropia de 5000rpm, ca C4 sigur nu era.
La 204Km/H , aveam 6700 rpm, pe A2 cu o foarte usoara rampa si un consum de 17,9l. Iar rosul incepe la 6900-7000 rpm.Iar de la 204 in sus crestea viteza foarte greu si am decis ca ajunge.
Iata una din fotografiile facute atunci, mai am 3 cu diferite etape ale incercarii.
Imagine
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 2:15 pm

Saptamana viitoare fac iar Bacaul si o sa iti arat si eu poza, aveam 199 km/h masina nu ajunsese inca in 5000 rotatii, sau mai avea 1 mm si ajungea, acolo e vale, dar asta nu influenteaza turatiile, si e C4, masina din semnatura.
PS: in poza ta se vede o usoara panta nu rampa :mrgreen:
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 2:35 pm

Ultima achizitie pentru buburuza:
- 10 x LED 8 SMD CanBus din China cu 11 $ (transport inclus)
Imagine
- 4 x LED 8 SMD CanBus din China cu 16 $ (transport inclus)
Imagine Imagine
Planific sa schimb toate luminitele din interior si pozitiile in Cold White :ya
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de mituc » Sâm Sep 29, 2012 3:08 pm

Rosul incepe de la fix 6700 pe turometru (6250 real) si taie la 7000 (6500rpm real). La 1.6i la 199Kmph ai 6230rpm sau ceva. Daca aveai 5000 atunci probabil ai diesel. La 204 ai 6375.

Mersul la consum cu un benzinar e daunator. Adica, daca ai fi scos un 6.0 (avind in vedere ca de la bacau la iasi e vale) era ok, inseamna un 6.5-6.7 la dus si un regim de mers normal. La 2000rpm cu cit probabil ai mers majoritatea drumului pompa de ulei face presiune cu probabil 0.5-0.7bar mai mult decit la relanti, unde dupa standardele mele nu face presiune deloc. Cu alte cuvinte poate pe la pistoane mai ajunge ceva ulei, dar tachetii si restul distributiei primesc ulei odata la 2-3 saptamini si ala probabil se infierbinta si se colmateaza vapori pe valve (traiasca injectia multipunct ca mai spala o parte din chestiile alea, desi nu in totalitate).

Daca mergi frecvent asa atunci ar fi sanatos sa-i schimbi uleiul de 2 ori mai des, si n-ai facut nici o economie, decit ai varzuit motorul si nici nu te-ai distrat deloc cu masina. Desigur, daca "oricum o vind dupa maxim 2 ani" atunci ignora tot ce am scris mai sus pentru ca se refera la cei care vor sa tina masina un timp nedefinit.

P.S.: dupa ce pui ledurile alea albe in interior sper sa mai poti vedea deschizatoarea de la usa noaptea :)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Sep 29, 2012 3:17 pm

Merci pentru sfaturi. Nu stiam ca mergand la consum afecteaza asa tare motorul. Eu de obicei nu merg la consum dar am vrut sa vad cat scot mergand ca un diesel, si consumul a fost f mic. Consumul meu de obicei la drum lung e undeva la 6,2 sau 6,5 daca drumul a fost mai greu sau aglomerat. In oras(Iasi) consumul e undeva in jurul de 10, depinde f mult de trafic AC, etc.
Iar la leduri, de ce adica sa nu mai vad sa deschid portiera?! Pe fosta masina am avut la fel si fac lumina mult mai mare decat cele stoc :roll:
Si app...nu sunt genul care "o vand dupa doi ani"! Daca am bani sa imi iau un C5 e bine, daca nu tot bine e, oricum in ambele cazuri buburuza o pastrez :hi deci ms inca odata pentru sfaturi.

PS: la diesel e valabila faza cu mersul la consum? Adica tot ce zici tu acolo cu presiune mica si neungerea corecta a motorului? Daca stii te rog sa imi raspunzi. Invat si eu lucruri noi.
Ultima oară modificat Sâm Sep 29, 2012 3:32 pm de către DjAndr3w, modificat 1 dată în total.
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”