Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Dinspre bacau spre Iasi e vale.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
da, asa e. cam 70-75% din drum are inclinatie spre Iasi, dar asta a fost si scopul, sa vad ce consum scot mergand pe acea portiune, cunoscand drumul f bine(in Bc lucrez)
- caraman
- Mesaje:736
- Membru din:Vin Apr 08, 2011 11:38 am
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.6HDI, 66,2kw 2006
- Numar Inmatriculare:CJ 13 WDV
- Localitate:Cluj-Napoca
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Eu am facut un drm de Cluj - Iasi prin Vatra Dornei, Viteza medie peste 50kmph si am scos 3.8, asa, de dorul lelii, caci acum extraurban nu scot mai putin de 5.5 - tare ii mai place la a mea sa mearga turata
Recomand sa te duci in ture cat mai sus posibil, sa vezi ca ii place!!
Recomand sa te duci in ture cat mai sus posibil, sa vezi ca ii place!!
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
daaa si mie imi place sa inrosesc turometrul, phuuu mai ales in drum spre casa cand urc pe Vasile Lupu:D
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
@ caraman a mea e benzinara si al tau e diesel, eu nici daca merg numai la vale pe liber nu scot consum de 3.8 )
@ fanut daaa, cred ca e o "boala" de C4 sa le placa turatiile mari ) si eu am inrosit turometru de cateva ori, si frumos mai suna, numai ca la mine trebuie sa dai repede treapta urmatoare cand e rosu altfel iti taie puterea motorul, asta cred ca i se trage ca.i benzinar )
@ fanut daaa, cred ca e o "boala" de C4 sa le placa turatiile mari ) si eu am inrosit turometru de cateva ori, si frumos mai suna, numai ca la mine trebuie sa dai repede treapta urmatoare cand e rosu altfel iti taie puterea motorul, asta cred ca i se trage ca.i benzinar )
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Nu mai inrositi turometrul la diesel
La benzinare... dati-i inainte.
La benzinare... dati-i inainte.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Pai eu am benzinar... si il inrosesc de fiecare data cand am ocazia...bine asta doar in treapta a 2 a sau a 3 a in treapta a 4 a sau a 5 a nu am avut unde sa il inrosesc )
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
La benzina intr-a patra se inroseste pe la 140-150.La a cincea dupa 210, dar e foarte greu sa prinzi viteza asta..
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
In ultima treapta nici nu cred ca se poate ajunge la rosu fara modificari ...
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Cred ca la mult mai mult de 210 are nevoie pentru a se inrosi. Eu am atins cu a mea 199 km/h si se mai ducea, asta in conditiile in care era un pic de vale(pe E85 Roman-Iasi dupa castelul de apa) si abia se apropia de 5000 de turatii, deci ca sa faci rosu in treapta a 5 a e greu, cum spune si alex82, fara modificari nu cred ca se poate, iar daca faci modificari iar cred ca e imposibil ca nu ai drumuri in RO unde sa ii dai o asemenea viteza
@ dimabogdan intr-a a 4 a nu am incercat sa vad la ce viteza se inroseste dar cu prima ocazie o sa ma uit exact la a mea sa vad intra a 2-a, a 3-a si a 4-a si postez aici
@ dimabogdan intr-a a 4 a nu am incercat sa vad la ce viteza se inroseste dar cu prima ocazie o sa ma uit exact la a mea sa vad intra a 2-a, a 3-a si a 4-a si postez aici
- dimabogdan
- Mesaje:916
- Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
- Localitate:CONSTANTA
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Eu nu stiu cu ce masina ai mers tu cu 199km/h si abia se apropia de 5000rpm, ca C4 sigur nu era.
La 204Km/H , aveam 6700 rpm, pe A2 cu o foarte usoara rampa si un consum de 17,9l. Iar rosul incepe la 6900-7000 rpm.Iar de la 204 in sus crestea viteza foarte greu si am decis ca ajunge.
Iata una din fotografiile facute atunci, mai am 3 cu diferite etape ale incercarii.
La 204Km/H , aveam 6700 rpm, pe A2 cu o foarte usoara rampa si un consum de 17,9l. Iar rosul incepe la 6900-7000 rpm.Iar de la 204 in sus crestea viteza foarte greu si am decis ca ajunge.
Iata una din fotografiile facute atunci, mai am 3 cu diferite etape ale incercarii.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Saptamana viitoare fac iar Bacaul si o sa iti arat si eu poza, aveam 199 km/h masina nu ajunsese inca in 5000 rotatii, sau mai avea 1 mm si ajungea, acolo e vale, dar asta nu influenteaza turatiile, si e C4, masina din semnatura.
PS: in poza ta se vede o usoara panta nu rampa
PS: in poza ta se vede o usoara panta nu rampa
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Rosul incepe de la fix 6700 pe turometru (6250 real) si taie la 7000 (6500rpm real). La 1.6i la 199Kmph ai 6230rpm sau ceva. Daca aveai 5000 atunci probabil ai diesel. La 204 ai 6375.
Mersul la consum cu un benzinar e daunator. Adica, daca ai fi scos un 6.0 (avind in vedere ca de la bacau la iasi e vale) era ok, inseamna un 6.5-6.7 la dus si un regim de mers normal. La 2000rpm cu cit probabil ai mers majoritatea drumului pompa de ulei face presiune cu probabil 0.5-0.7bar mai mult decit la relanti, unde dupa standardele mele nu face presiune deloc. Cu alte cuvinte poate pe la pistoane mai ajunge ceva ulei, dar tachetii si restul distributiei primesc ulei odata la 2-3 saptamini si ala probabil se infierbinta si se colmateaza vapori pe valve (traiasca injectia multipunct ca mai spala o parte din chestiile alea, desi nu in totalitate).
Daca mergi frecvent asa atunci ar fi sanatos sa-i schimbi uleiul de 2 ori mai des, si n-ai facut nici o economie, decit ai varzuit motorul si nici nu te-ai distrat deloc cu masina. Desigur, daca "oricum o vind dupa maxim 2 ani" atunci ignora tot ce am scris mai sus pentru ca se refera la cei care vor sa tina masina un timp nedefinit.
P.S.: dupa ce pui ledurile alea albe in interior sper sa mai poti vedea deschizatoarea de la usa noaptea
Mersul la consum cu un benzinar e daunator. Adica, daca ai fi scos un 6.0 (avind in vedere ca de la bacau la iasi e vale) era ok, inseamna un 6.5-6.7 la dus si un regim de mers normal. La 2000rpm cu cit probabil ai mers majoritatea drumului pompa de ulei face presiune cu probabil 0.5-0.7bar mai mult decit la relanti, unde dupa standardele mele nu face presiune deloc. Cu alte cuvinte poate pe la pistoane mai ajunge ceva ulei, dar tachetii si restul distributiei primesc ulei odata la 2-3 saptamini si ala probabil se infierbinta si se colmateaza vapori pe valve (traiasca injectia multipunct ca mai spala o parte din chestiile alea, desi nu in totalitate).
Daca mergi frecvent asa atunci ar fi sanatos sa-i schimbi uleiul de 2 ori mai des, si n-ai facut nici o economie, decit ai varzuit motorul si nici nu te-ai distrat deloc cu masina. Desigur, daca "oricum o vind dupa maxim 2 ani" atunci ignora tot ce am scris mai sus pentru ca se refera la cei care vor sa tina masina un timp nedefinit.
P.S.: dupa ce pui ledurile alea albe in interior sper sa mai poti vedea deschizatoarea de la usa noaptea
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Merci pentru sfaturi. Nu stiam ca mergand la consum afecteaza asa tare motorul. Eu de obicei nu merg la consum dar am vrut sa vad cat scot mergand ca un diesel, si consumul a fost f mic. Consumul meu de obicei la drum lung e undeva la 6,2 sau 6,5 daca drumul a fost mai greu sau aglomerat. In oras(Iasi) consumul e undeva in jurul de 10, depinde f mult de trafic AC, etc.
Iar la leduri, de ce adica sa nu mai vad sa deschid portiera?! Pe fosta masina am avut la fel si fac lumina mult mai mare decat cele stoc
Si app...nu sunt genul care "o vand dupa doi ani"! Daca am bani sa imi iau un C5 e bine, daca nu tot bine e, oricum in ambele cazuri buburuza o pastrez deci ms inca odata pentru sfaturi.
PS: la diesel e valabila faza cu mersul la consum? Adica tot ce zici tu acolo cu presiune mica si neungerea corecta a motorului? Daca stii te rog sa imi raspunzi. Invat si eu lucruri noi.
Iar la leduri, de ce adica sa nu mai vad sa deschid portiera?! Pe fosta masina am avut la fel si fac lumina mult mai mare decat cele stoc
Si app...nu sunt genul care "o vand dupa doi ani"! Daca am bani sa imi iau un C5 e bine, daca nu tot bine e, oricum in ambele cazuri buburuza o pastrez deci ms inca odata pentru sfaturi.
PS: la diesel e valabila faza cu mersul la consum? Adica tot ce zici tu acolo cu presiune mica si neungerea corecta a motorului? Daca stii te rog sa imi raspunzi. Invat si eu lucruri noi.
Ultima oară modificat Sâm Sep 29, 2012 3:32 pm de către DjAndr3w, modificat 1 dată în total.