Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
...oups
Toate s-au ars cat a stat in service?!...nu are cum...au uitat mecanicii sa puna mufa de la tripla dreapta-spate
Toate s-au ars cat a stat in service?!...nu are cum...au uitat mecanicii sa puna mufa de la tripla dreapta-spate
-
- Mesaje:141
- Membru din:Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
- Localitate:Bucuresti
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Hm...oare pot sa conving si robotu' meu sa ma avertizeze de becuri arse?
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Nu știu. Presupun ca trebuie sa fie "dotat" cu asa ceva. Dar mai bine întreabă-l pe Nrishor el sigur știe ce sa îți răspundă.
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
De cand mi-am luat buburuza numai pe drumuri unt ieri am reusit si eu sa o spal, decontaminez si sa ii aplic o ceruire, de polishat acea diferenta de vopsea nu am mai avut nici timp nici chef, o sa ramana asa pana in primavara cand sa speram ca se va mai diminua.
Cam asa arata diferenta, la "umbra", exact cum e in poza, e atunci cand se vede cel mai tare!
PS: poza e facuta cu o super claritate, dar a trebuit taiata ca depasea 5 MB.
Si o poza de strada, cu masina la plimbare!
Cam asa arata diferenta, la "umbra", exact cum e in poza, e atunci cand se vede cel mai tare!
PS: poza e facuta cu o super claritate, dar a trebuit taiata ca depasea 5 MB.
Si o poza de strada, cu masina la plimbare!
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Te am vazut azi pe la fostul hotel Europa. Pe pa ora 13-13.30
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Azi am umblat mai toată ziua deci cred ca am trecut și pe acolo ). Eu nu te-am văzut, nu erai cu c4?sau eram prea adormit )
- fanut
- Mesaje:1812
- Membru din:Sâm Iul 31, 2010 5:14 pm
- Numar Inmatriculare:LGR
- Localitate:IASI
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Eram cu verdele
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Deci eram prea adormit )
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Acusi urmeaza revizia la buburuza, si vreau sa fac o schimbare...sa vad daca e sau nu vreo diferenta:
- am folosit ultima data
Filtru Aer/Aer Habitaclu/ulei Hengst
-vreau sa pun
Filtru Aer/Aer Habitaclu/ulei Mahle
-am folosit uleiul Total Quartz Ineo Ecs 5W-30
-vreau sa pun MOTUL 8100 X-clean 5W30
Vreau sa schimb si uleiul din cutia de viteze si sa pun tot Motul. Am de schimbat si rulmentii la palier, acum nu stiu ce sa fac, sa schimb flansele cu totul sau doar rulmentii?! Stie cineva sigur daca vin separat rulmentii sau sunt ambuteiati in flanse?...
Intre timp buburuza a facut 150.550 Km
- am folosit ultima data
Filtru Aer/Aer Habitaclu/ulei Hengst
-vreau sa pun
Filtru Aer/Aer Habitaclu/ulei Mahle
-am folosit uleiul Total Quartz Ineo Ecs 5W-30
-vreau sa pun MOTUL 8100 X-clean 5W30
Vreau sa schimb si uleiul din cutia de viteze si sa pun tot Motul. Am de schimbat si rulmentii la palier, acum nu stiu ce sa fac, sa schimb flansele cu totul sau doar rulmentii?! Stie cineva sigur daca vin separat rulmentii sau sunt ambuteiati in flanse?...
Intre timp buburuza a facut 150.550 Km
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
quartz ineo e pentru dpf-uri. ce cauti cu el in benzinare?
Poate mai bine pui 8100 x-cess. Si x-clean e formulat pentru dieseluri chair daca va unge mai bine decit ineo care e low-saps.
Poate mai bine pui 8100 x-cess. Si x-clean e formulat pentru dieseluri chair daca va unge mai bine decit ineo care e low-saps.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Pe bidon de la Total scrie ca e si pentru diesel si benzinare si gpl si asa au pus cei de la Servunion, nu am ales eu uleiul. Iar X-cess 5w30 nu gasesc, este doar 5w40, e ok sa schimb vascozitatea?...iar X-cleanul la fel, vad ca merge si pt benzinare https://www.motul.com/system/product_de ... 1343406343" onclick="window.open(this.href);return false; .
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Orice ulei merge in orice, de aici si inscriptiile sau remarcine ca "merge si pentru si pentru". Poti foarte bine sa pui ulei de transmisie in motor, merge si ala (75w90 e tot una cu 5w40 in viscozitati de ulei de motor).
Motivul pentru care nu poti pune ulei de transmisie in motor este, printre altele, ca uleiul de transmisie nu are nici un fel de aditivi pentru retentia de cenuse, pentru spalarea cenuselor si depunerilor, etc. In rest e perfect valabil.
La fel si cu uleiurile de motor, difera pachetul de aditivi. C1 este clar, indiscutabil si exclusiv pentru motoare cu DPF. C3 e undeva intre. Ca-l poti pune si in altceva... bine, il poti pune si in transmisie. E tot ulei. Dar trebuie schimbat altfel.
Uleiurile low-SAPS (C1 sau unele C3) le poti pune in motoare precum 1.6i cu conditia sa-l schimbi la 5-7k km. Daca te uiti acum la uleiul de la tine din motor, presupunind ca are cel putin 10k km, vei vedea ca e negru si apos. Adica FAIL.
Pentru benzinare care nu au cretinatatea aia de filtru de particule ia un ulei mid-SAPS (deci cel putin a3 sau b4). La motoarele pe benzina cu injectie la punct singurul motiv pentru care nu s-ar recomanda trecerea la un ulei full SAPS (cu ungerea cea mai buna) sint catalizatoarele (care-s afara din motor, culmea, nu?). Desi catalizatoarele Euro3/4 s-ar putea sa fie ok. Eu acum folosesc un ulei full-SAPS in gindac, dar voi trece pe mid-SAPS.
Viscozitatea n-as schimba-o mai ales daca acum motorul nu-ti maninca acest ulei. Diferenta dintre 5w30 si 5w40 e vizibila abia de pe la 30-40C (temperatura uleiului), insa daca mergi mult prin oras cu motorul rece in perioada asta e mai bine cu 5w30. Poti pune 5w40 vara. Iarna poti pune si 0w30 daca gasesti.
Sint mai multe uleiuri pe care le-ai putea pune, insa eu as alege ceva de aici: http://racingnick.ro/ulei-motor?f[ptc_i ... 684]=5w-30
Si anume asta: http://racingnick.ro/produse/millers-oi ... -30-5litri" onclick="window.open(this.href);return false; . Pune odata ulei millers din gama nanodrive si crede-ma ca vei vedea lumea cu alti ochi.
Motivul pentru care nu poti pune ulei de transmisie in motor este, printre altele, ca uleiul de transmisie nu are nici un fel de aditivi pentru retentia de cenuse, pentru spalarea cenuselor si depunerilor, etc. In rest e perfect valabil.
La fel si cu uleiurile de motor, difera pachetul de aditivi. C1 este clar, indiscutabil si exclusiv pentru motoare cu DPF. C3 e undeva intre. Ca-l poti pune si in altceva... bine, il poti pune si in transmisie. E tot ulei. Dar trebuie schimbat altfel.
Uleiurile low-SAPS (C1 sau unele C3) le poti pune in motoare precum 1.6i cu conditia sa-l schimbi la 5-7k km. Daca te uiti acum la uleiul de la tine din motor, presupunind ca are cel putin 10k km, vei vedea ca e negru si apos. Adica FAIL.
Pentru benzinare care nu au cretinatatea aia de filtru de particule ia un ulei mid-SAPS (deci cel putin a3 sau b4). La motoarele pe benzina cu injectie la punct singurul motiv pentru care nu s-ar recomanda trecerea la un ulei full SAPS (cu ungerea cea mai buna) sint catalizatoarele (care-s afara din motor, culmea, nu?). Desi catalizatoarele Euro3/4 s-ar putea sa fie ok. Eu acum folosesc un ulei full-SAPS in gindac, dar voi trece pe mid-SAPS.
Viscozitatea n-as schimba-o mai ales daca acum motorul nu-ti maninca acest ulei. Diferenta dintre 5w30 si 5w40 e vizibila abia de pe la 30-40C (temperatura uleiului), insa daca mergi mult prin oras cu motorul rece in perioada asta e mai bine cu 5w30. Poti pune 5w40 vara. Iarna poti pune si 0w30 daca gasesti.
Sint mai multe uleiuri pe care le-ai putea pune, insa eu as alege ceva de aici: http://racingnick.ro/ulei-motor?f[ptc_i ... 684]=5w-30
Si anume asta: http://racingnick.ro/produse/millers-oi ... -30-5litri" onclick="window.open(this.href);return false; . Pune odata ulei millers din gama nanodrive si crede-ma ca vei vedea lumea cu alti ochi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Uleiul nu e negru, e un maro inchis, ce e drept mai inchis decat era cand l-am pus in motor si nu e neaparat apos, nu stiu daca asa se testeaza, dar am luat de pe joja intre degete si se simte inca ok la atingere...are pana in 10.000 de la ultima revizie, undeva la 8-9 mii dar are un an (3 luni insa a stat in service masina).
Nu inteleg ce e cu A3, B4, C...?...
Eu merg si in oras cu ea dar si afara, merg si mai putin turat 2500-3000 de ture (mai ales cand conduce sotia) dar si inrosesc turometru foarte des...deci am nevoie de uleiul bun la toate
Ce imi recomanzi tu are "durata de viata" normala, adica 10.000 e ok? Sau e ceva mai pretentios?...nu e un capat de tara 200 de lei dar sa stiu daca e nevoie de facut schimbul mai des sau nu.
Nu inteleg ce e cu A3, B4, C...?...
Eu merg si in oras cu ea dar si afara, merg si mai putin turat 2500-3000 de ture (mai ales cand conduce sotia) dar si inrosesc turometru foarte des...deci am nevoie de uleiul bun la toate
Ce imi recomanzi tu are "durata de viata" normala, adica 10.000 e ok? Sau e ceva mai pretentios?...nu e un capat de tara 200 de lei dar sa stiu daca e nevoie de facut schimbul mai des sau nu.
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Uleiul ala pe care ti l-am recomandat e un long life. Deci tine binisor, poti trece de 10k cu el fara probleme.
Depinde cit de des inrosesti turometrul, dar daca faci asta suficient de des macar vara iti recomand un 5w40.
Depinde cit de des inrosesti turometrul, dar daca faci asta suficient de des macar vara iti recomand un 5w40.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Nu știu dacă e des sau rar dar cam de fiecare data când am drum în afara orașului, adică 2-3 sute de km în oraș restul pana la mie în afara .