Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
E greu de spus. Dar daca nu schimbi uleiul la sezon ci doar la numarul de km sau timp atunci poti pune linistescu 5w40 sau 0w40.
Uita-te la millers EE longlife 5w40, vei vedea ca viscozitatea la 40C pentru 5w40 e cu sub 20% mai mare fata de un 5w30 mai grosut. Adica vreo 14cSt in loc de 12.
Eu zic asa: ia acum un millers EE Longlife 5w30 si vezi cum te impaci. Eu zic ca va fi optim pentru cum mergi tu si pentru ce poate masina respectiva. Si mai vezi dupa aia. Asta daca vrei sa schimbi, si avind in vedere ca pui ulei conceput pentru dieseluri (da, stiu, merge si la benzinare, la fel cum merge pus si in cutie) ar fi foarte bine sa schimbi.
Uita-te la millers EE longlife 5w40, vei vedea ca viscozitatea la 40C pentru 5w40 e cu sub 20% mai mare fata de un 5w30 mai grosut. Adica vreo 14cSt in loc de 12.
Eu zic asa: ia acum un millers EE Longlife 5w30 si vezi cum te impaci. Eu zic ca va fi optim pentru cum mergi tu si pentru ce poate masina respectiva. Si mai vezi dupa aia. Asta daca vrei sa schimbi, si avind in vedere ca pui ulei conceput pentru dieseluri (da, stiu, merge si la benzinare, la fel cum merge pus si in cutie) ar fi foarte bine sa schimbi.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Gata am dat comanda de ulei. Am scris acolo 4 litri sa vad cât ma ajunge! Nu am ce face cu 5. Acum vreau sa dau comanda de filtru de aer-habitaclu și de cel de ulei.... Cu cel de aer mai aștept! As vrea sa ii pun kitul de la Exosphere cu toate ca are furtunasul de la vapori de ulei care nu se potrivește dar poate ii fac ceva de inox... Sau fac toată admisia de ce inox și filtrul K&N... Mituc hai ca și aici ești bun, ce recomanzi?
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Pe partea de admisie nu cistigi cine stie ce daca o inlocuiesti. Se modifica putin raspunsul dar cam atit. Daca vrei neaparat sa-ti bati capul pune filtru panel K&N, dar nu uita ca tu masina o folosesti pe strada intr-o tara cu la fel de mult nisip pe strazi ca in maroc.DjAndr3w scrie:Sau fac toată admisia de ce inox și filtrul K&N... Mituc hai ca și aici ești bun, ce recomanzi?
Daca vrei sa-ti faci short ram pune filtru conic si cu prefiltru. Filtrul fara prefiltru se va varzui in 2-3k km si daca e filtru umed praful si nisipul ii vor absorbi uleiul si-l vor usca. Insa repet, nu cistigi mare lucru, decit poate daca resoftezi (de fapt din resoftare ai cistiga cel mai mult).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Am si un remap in calcul...dar toate la timpul lor...si cu banii lor:-)). As vrea filtru conic si bineinteles cu "saculet", dar se poate lasa filtru asa...doar cu acel saculet? Nu are nevoie si de o carcasa?
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
La tine, cu bani relativ putin ti-ar trebui asa:
Stage 1
Modificata cutia filtrului de aer, scoase toate rezonatoarele
Cumparat filtru panel K&N, eu mi-am luat GreenFilter de la Citroen Racing, tot panel.
Apoi.. admisie metalica (de la C2 VTS ), pe care sa o portezi (o maresti si o polisezi cat iti permite garnitura.
Remap in functie de preferinte.
Stage 2
Daca vrei si mai mult, dai jos chiulasa, o portezi nitel sa cresti compresia, marite gaurile de la admisie si evacuare din chiulasa, si bineinteles polishate oglinda. La fel, marite cat iti permite garnitura.
Remap cu un avans mai agresiv - benzina 98 / 99 neaparat. Merge si cu 95 dar.. parca mai bine merge cu 98.
Ambreiaj mai "shukar" - eu as vrea sa bat kevlar pe el, ca am pierderi in cel stoc.
Dupa Stage 2, pe dyno la Racing Code (care-s mai pesimisti de fel), am 140cp la motor (plecand de la un declarat 123cp)
Stage 3
Axe cu came
Remap
Asteapta-te la crestere de consum, cam 1 - 1,5% dupa stage 2 cam 0,5 - max 1% dupa Stage 1
Stage 1
Modificata cutia filtrului de aer, scoase toate rezonatoarele
Cumparat filtru panel K&N, eu mi-am luat GreenFilter de la Citroen Racing, tot panel.
Apoi.. admisie metalica (de la C2 VTS ), pe care sa o portezi (o maresti si o polisezi cat iti permite garnitura.
Remap in functie de preferinte.
Stage 2
Daca vrei si mai mult, dai jos chiulasa, o portezi nitel sa cresti compresia, marite gaurile de la admisie si evacuare din chiulasa, si bineinteles polishate oglinda. La fel, marite cat iti permite garnitura.
Remap cu un avans mai agresiv - benzina 98 / 99 neaparat. Merge si cu 95 dar.. parca mai bine merge cu 98.
Ambreiaj mai "shukar" - eu as vrea sa bat kevlar pe el, ca am pierderi in cel stoc.
Dupa Stage 2, pe dyno la Racing Code (care-s mai pesimisti de fel), am 140cp la motor (plecand de la un declarat 123cp)
Stage 3
Axe cu came
Remap
Asteapta-te la crestere de consum, cam 1 - 1,5% dupa stage 2 cam 0,5 - max 1% dupa Stage 1
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Deja mai rentabil e sa schimb motorul pun de 2 litri si am din prima 180 de cai. Eu vreau sa o las tot masina de familie...nu sa ajung asa sus. Poate imi iau un coupe de 2 litri si din ea sa fac doar o masina de...bagat bani
- Victor.VR
- Teh STIG
- Mesaje:1823
- Membru din:Mie Noi 25, 2009 7:33 pm
- Marca si model masina:Leon FR 2015 (+Audi)
- Localitate:București
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
motor, ambreiaj, cutie..
frane..
suspensie..
frane..
suspensie..
Citroen C4 Coupe Facelift, 2009
Chevrolet Nubira CDX, 2005
Chevrolet Nubira CDX, 2005
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Iti dai seama ca glumeam cand am zis sa schimb motorul...cel mai plauzibil, si chiar iau in calcul asta, e sa imi iau una cu motorul de 2 litri, dar mai vedem la mine nimic nu e sigur
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Turbo FTW!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Dupa aproximativ 2 ani, problema lipsei freonului a reaparut. Acum nu stiu daca tot pe la radiator a pierdut, sau prin alta parte (coducte, valve, etc.). Maine dau jos radiatorul sa vad, sper sa nu fiu nevoit sa cumpar cate un radiator la 2 aniDjAndr3w scrie:Iata ca de ce m-am temut s-a produs. Buburuza mea nu a pierdut de "aiurea" freonul in iarna anului trecut. Dupa ce acum ceva timp am reincarcat instalatia cu freon, iata ca astazi am ramas iar fara. Am dat radiatorul jos si am gasit, zic eu, buba. In zona fuliei/motorasului ventilatorului radiatorul de clima prezina o pata mare de ulei si celulele si acele tablite/lamele din acea zona sunt "arse", corodate, nu stiu cum sa le zic. Deci, alt radiator clima+incarcare din nou cu freon, cat mai repede posibil, vara se anunta lunga si calduroasa.
Poze din timpul operatiunii:
-intre cele doua radiatoare, era plin de frunze, mizerie, muste etc. Am curatat locul cu un penson pentru a evita gaurirea radiatorului.
Fulia prezenta urme de ulei/freon
Si asa arata radiatorul cand l-am scos
Si asa arata acum, dupa ce m-am jucat cu o perie pe el, pur si simplu se macina in acea zona
- Arian
- Mesaje:390
- Membru din:Sâm Iun 01, 2013 6:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0hdi 163CP 2010 BOURRASQUE
- Numar Inmatriculare:VS 01 NEO
- Localitate:Bucuresti
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Si eu sunt in situatia asta. Anul trecut am schimbat radiatorul, acum iar nu am freon deloc. Il pot tine doar pe AC. trebuie sa-i bag solutie intai sa vad ce se intampla daca pierde pe undeva.
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Astept sa ma sunati
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arian
- Mesaje:390
- Membru din:Sâm Iun 01, 2013 6:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0hdi 163CP 2010 BOURRASQUE
- Numar Inmatriculare:VS 01 NEO
- Localitate:Bucuresti
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Ehh si ce rezolv? M-a tinut 2-3 luni, in toamna era kaput. Merg intai sa vad pe unde pierde. Sper sa nu fie tot de la radiator.
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Acum 2 ani tot de la tine l-am luat, se prezenta perfect, totusi nu cred ca e iar radiatorul ca daca e iar el il iau nou din reprezentanta sa imi dea garantie )simply the lex scrie:Astept sa ma sunati
- DjAndr3w
- Mesaje:2096
- Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
- Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de Bord Buburuza Gri de Iasi
Radiatorul de clima are iar un mic inceput de sfarsit, insa de data aceasta nu pe acolo am pierdut freonul, ci pe la ambele valve de incarcare. La desfacerea capacelelor era plin de ulei de AC acolo, asa ca o sa inlocuiesc radiatorul, cu unul nou AM Thermothec si doua ventiluri de la valve noi + incarcare freon. Operatia se va face maine home made + incarcare freon, cred ca la Servunion.