Raducv scrie:Ce ma deranjeaza la masinuta mea :
1. La gropi/treceri peste cale ferata/etc suspensia spate galagioasa .]
2. La mers pe un drum de tara pietruit cu ~25km/h tremura volanul.
1. Suspensia spate e si mai galagioasa daca ti-au cazut "ciorapii". Altfel... cam orice hatchback e galagios in spate pentru ca la ele capetele amortizoarelor ajung in portbagaj si zgomotele puntii se transmit destul de "bine".
2. Pai... la ce compacta cu rotile umflate corespunzator nu-ti tremura volanul in situatia asta? Poti merge cu 40 si nu mai tremura nimic pentru ca micile denivelari vor fi absorbite de pneuri si suspensie, insa te umpli de praf.
Altfel... zgomotele se transmit via pneuri -> jante -> brate si bielete de directie -> caseta de directie -> cremaliera -> coloana de directie fix in volan. Nu are cine sa le amortizeze pe parcurs.
Si zic de "compacte" pentru ca alte carute sau sufragerii nesimtite eventual cu pneuri cu balon mai mare aceste vibratii sint absorbite mai usor.
Raducv scrie:Ce ma deranjeaza la masinuta mea :
3. Am cativa greierasi mai ales prin spate pe la plastice si in usa soferului.
Vezi axul si butoiasul de plastic pe care se rotesc pe ax scaunele din spate la rabatare. Ala de pe dreapta (din spatele pasagerului) crapa frecvent si apar vibratii acolo.
In usa soferului si a pasagerului se mai slabeste cablul de la boxe. Desfa, fixeaza-l, pune-i niste banda adeziva sa stea teapan si aia e.
Raducv scrie:
4. Fata de alte masini cu care am mai mers si nu neparat din clasa mai mare ( de ex Opel Astra G din 2008 ) se simte suspensia mai dura ( pe spate).
Astra G o compari cu C4-2. C4-1 il compari cu porcaria aia inepta de astra H cu scaunele ei de rupt spatele si suspensia cu setari total improprii si impredictibile pentru o masina pentru oameni normali la creieri.
Astra G mai are si un design interesant al suspensiei pentru imbunatatirea comfortului. Nu stiu cum sta pe curbe o astra dintr-asta G insa la comfort s-a lucrat mult (e singura compacta care ofera si incalzire si racire in scaune, la nici o alta compacta nu ai asta ca optiune).
Raducv scrie:
5. NU-mi place ca stai mult sa schimbi un amarat de bec pe faza scurta .
Pune dintr-alea care nu se ard, chiar daca-s mai galbui. Sau daca ai un prieten cu renault megane intreaba-l pe el ce tre' sa faca ca sa schimbe un bec pe faza scurta (era ceva de genul, o zvirli in prapastie si-ti iei una identica si cu becuri functionale cu banii recuperati de la casco).
Ultima data cind am schimbat becuri pe faza scurta la C4 stiu ca-mi lua cam 5 minute/bec, si asta din cauza clemei aleia nenorocite care fixeaza becul in far.
Raducv scrie:
Cam atat din ce imi aduc aminte si din ce am mai citit pe aici vad ca sunt probleme generale la C4.
E bun daca e doar atit pentru ca ce nu-ti place tie par sa fie chestii generale despre clasa compacta sau lucruri care se rezolva toate intr-o ora, cu 2 surubelnite, un cutter si o rola de banda adeziva.