Volvo XC 70 D5

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi
Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Mar Noi 05, 2013 12:24 pm

Bogdan scrie:
mituc scrie: Pe de alta parte la transmisiile automate se schimba uleiul foarte rar, la cel putin 200k km. Dar nu la toate. De asta zic sa te uiti in manual. Nu e exclus ca uleiul de transmisie sa fi fost schimbat de unul dintre proprietari din diverse motive si sa nu fi pus OEM.
Nu stiu cum e la Volvo, dar la cutiile DSG, la 60000 km se schimba uleiul in cutie, si e o procedura destul de tricky.
Cand zici ca e tricky te referi ca au procedura aia de golire, adaugare 2/3 din cantitate pentru spalare si apoi golire iar si completare + calibrare ceva de genul asta sau altceva.

Asa mi-au explicat si mie cei de la Volvo ieri, si ca ar fi recomandat undeva pana la 120k.

O sa ma uit si in cartea service peste trei saptamani sa vedem ce graieste :D
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Mar Noi 26, 2013 1:42 am

Pam pam

P.S. Nu reusesc sa atasez poza de pe tel, dar e vorba despre 150k km:D

Ultimii 4200 facuti in ultimele 2 sap in concediu, la drum lung e enervant de comoda:)


Sent from my HUAWEI G510-0100 using Tapatalk
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Lun Dec 02, 2013 12:27 pm

Imi puteti recomanda va rog un service sanatos la cap unde sa fac o revizie generala (ulei, filtre) nimic complicat dar nu vreau sa experimentez aiurea, bineinteles in Iasi.
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de mituc » Lun Dec 02, 2013 2:38 pm

Daca nu vrei sa mergi la cei de la mercedes din valea lupului (sint ok in general), poti incerca putin mai la vale, la honda/hachi motors/mazda, ca fac si multimarca si-s ok (dar intreaba inainte), si au ora de manopera la 2/3 din pretul de la casa auto (sau 1/2?).

Eu i-am vizitat pe ambii si dupa parerea mea sint ok. As merge prima data la Hachi Motors/Honda/Mazda insa, poate rezolvi acolo, si au ora de manopera mult mai ieftina (si manopera pentru o revizie ar trebui sa tot fie vreo 2.5 ore standard, chiar daca se termina intr-o ora totul daca nu apar complicatii).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Lun Dec 02, 2013 4:15 pm

La Casa auto, Tester sunt ok ca si expertiza dar de exemplu ultima data m-au taxat cu 30 min manopera la aproape 100 Ron pentru o operatiune care a durat de fata cu mine 1 min si 30 de secunde, si sa dau 100 Ron pentru dessurubat + insurubat un filtru de ulei de exemplu mi se pare lipsa de fair play fata de client, in conditiile in care aveam deja ceva operatiune de vreo 500 Ron taxate, adica nu imi faceau nici un serviciu, altfel profesionisti si poate e normal sa fie asa, dar ma zgarie pe creier realitatea asta din reprezentante!
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de mituc » Lun Dec 02, 2013 6:51 pm

Probabil te-au taxat cu manopera tehnologica pentru o operatiune care includea verificarea pe care ai vrut-o tu. Fata de client nu e neaparat fair insa la ei e o chestie de imagine.

Pe mine pentru o operatiune care a durat tot un minut jumate (activarea optiunii de lumini europene) m-au taxat cu o ora intreaga de diagnoza. I-am intrebat inainte cit costa si mi-au spus pretul, m-am prins ca e o ora intreaga de manopera si i-am intrebat: "Ok, ce aveti voi de facut acolo dureaza citeva secunde, ia mai mult sa scoti si sa pui placa care acopera mufa OBD, n-ati putea macar sa-mi scoateti masina inapoi din service dupa 10 minute?". Raspunsul a fost ca "Incercam, dar nu garantam", iar masina a iesit din service dupa vreo 45-50 de minute iar eu am stat in total acolo cam o ora jumate pentru o chestie care cu pregatit masina pentru service (husa scaune, protectie volan, etc), bagat masina, facut operatiunea in sine, scos masina, nu cred ca a durat mai mult de 15 minute. Ar fi fost posibil sa dureze 15 minute daca receptionerul de la service se ocupa doar de masina mea (s-o pregateasca, s-o bage in service si s-o scoata) iar cei de la diagnoza nu ar mai fi avut nimic de facut.

Iar reprezentante precum mercedes, BMW, Volvo, Aston, Bentley si alde dintr-astia taxeaza tot efortul depus de oamenii lor in toate privintele. Daca sa pregateasca masina pentru service, s-o manevreze pe acolo, + operatiunea in sine, etc, ia in total o ora te vor taxa cu cel putin o ora pentru o chestie care ia 5 minute. La fel, chestiile aditionale le vor incadra la o operatiune care include ce vrei tu, pentru ca pentru chichita pe care o vrei tu ei s-ar putea sa nu aiba un cod de produs. Nu merge cu "ei, iti facem si asta pentru inca 10RON in plus", nu doar pentru ca nu au cod ci si pentru imagine, ei vinzind marci premium vor oferi servicii la un standard premium fie el si unul fortat in anumite situatii cind se confrunta cu chestii mai putin standard.

Intr-un service mai amarit care nu isi permit sa refuze sau sa scape nici un client vine un nene, uita si sa-ti puna protectie pe scaune, se urca plin de ulei si/sau praf in masina cu miinile murdare, iti fac repede (si sa zicem ca bine) ce ai de facut la masina, si la sfirsit cind pleci iti vine sa te dai cu capul de pereti si sa te intrebi cine te-a pus sa mergi la ei, ca te costa 200RON sa cureti volanul si scaunul (am patit si asta la aceeasi masina cu care merg acum exclusiv la Casa Auto, mi-a iesit mirosul de ulei de motor din volan dupa 6-7 luni desi i-am avertizat sa aiba grija de interior).

Daca ai fost la ei si te-a suparat modul cum baga manopera (deja foarte scumpa, probabil cea mai scumpa din iasi) atunci mergi si intreaba la Hachi si vezi daca-ti fac ce vrei tu, ca aia au manopera muuult mai fair pentru client, si-s tot in drumul tau.
Alt service intreg la cap ar fi ATI Motors Ford, o idee mai incolo spre metro.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de dimabogdan » Lun Dec 02, 2013 9:00 pm

Acum vreo 2 ani, un prieten se intreba de ce pe el l-a costat un rulment ptr roata fata 1200 lei iar pe mine 400.El la reprezentanta Volvo, eu la Citroen.El Volvo S40 ( cu motorul PSA de 2 litri, luat second cu cat dadusem eu pe a mea noua), eu, C4 evident.El la revizie 1400 lei eu 600.Sa va mai zic cat a dat pe blocul de lumini? Era chiar revoltat de ce sunt preturile asa mari.Pai daca a vrut premium, preturile sunt tot de premium, evident.Acum I s- a stricat electromotorul si e disperat.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de mituc » Lun Dec 02, 2013 10:30 pm

Da, si alternativa pe care o vad multi este sa fara "reviziile" la diverse service-uri multimarca de 2 lei si dupa un an maxim 2 sa inceapa sa se intrebe de ce una-alta.
La masinile complicate sau deosebite e totdeauna bine sa faci macar o revizie din doua la un service dedicat marcii respective. Asta daca vrei sa tii masina.

dimabogdan: daca pretul unui electromotor OEM e mai mult decit dublu fata de astea: http://www.autokarma.ro/sistem-pornire/ ... 0110/10453" onclick="window.open(this.href);return false; atunci paseaza-i link-ul prietenului tau.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Mie Dec 04, 2013 9:08 pm

Exact asta era ideea, eu am fost la Volvo acum o luna si am facut un set complet de verificari si inspectii si acum vreau doar sa schimb lucrurile de baza, si pentru asta mi-ar placea sa fie bine facut si nu premium sa platesc de doua ori cat face, urmand ca apoi sa o duc din nou la reprezentanta pentru toate cele utile si complexe.
Deci nu vreau sa creez flame-uri din astea cu "vrei premium pentru low price" vreau doar sa am grija de banii mei, indiferent ca e vorba de valoarea si buna functionare a masinii sau pretul reviziilor.

Mergem pe principiul "suntem prea saraci sa ne permitem lucruri de proasta calitate", dar nu vrem sa irosim resursele doar de dragul de a fi "premium".
:hi :drive

Revenind, masina asta nu are indicator de temperatura motorului, ceea ce e ciudat, dar are un comportament aparte cand e motorul rece la pornire, cutia schimba mai sus in turatii decat de obicei si e evident mai zgomotoasa :)

Memoria la scaune e o enigma inca pentru mine;
Imi place ca m-am obijnuit cu cutia si deja incep sa inteleg cum sa ma comport cu ea sa raspunda asa cum am eu nevoie si e foarte fain de condus.
Consumul mediu s-a stabilizat undeva la 7.8, desi inca nu stiu cum sa-l resetez, dar pastram mici enigme sa ma tina ocupat si mai incolo sa nu descopar chiar totul asa din prima :lol: :lol:

13 000 km facuti cu ea pana acum 8)
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje:6538
Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare:B-88-
Localitate:Bucuresti
Contact:

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de commandorsteel » Mie Dec 04, 2013 9:41 pm

andu_nae scrie: Revenind, masina asta nu are indicator de temperatura motorului, ceea ce e ciudat, ...
nici a mea nu are indicator de apa :|
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Joi Dec 05, 2013 4:34 pm

Am primit o oferta de la Honda pe mail, stie cineva ceva despre filtrele Knecht, le-ati folosit sau le-ati folosi?

Multumesc frumos
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Avatar utilizator
dimabogdan
Mesaje:916
Membru din:Mie Feb 14, 2007 9:43 am
Localitate:CONSTANTA

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de dimabogdan » Joi Dec 05, 2013 4:37 pm

Knecht - am eu de aer/ polen / ulei.Nicio problema.NU sunt facute in China.
Mai bine sa taci si sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi toate indoielile.

Avatar utilizator
andu_nae
Mesaje:705
Membru din:Joi Mar 25, 2010 1:37 am
Marca si model masina:Volvo XC70, D5
Localitate:Iasi

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de andu_nae » Sâm Dec 07, 2013 7:13 pm

Am facut ieri o curatare cat se poate de profesionala la autosmile, profesionist baiatul si masina a iesit absolut impecabil, la nivelul meu de exigenta, am senzatia ca mi-am luat masina noua ::P atat la interior cat si la exterior unde i-am facut un tratament cu decontaminare si inca o solutie si apoi ceara.
Bine-inteles ca poze nu am pentru ca din nou masina e plecata la plimbare fara mine #-o si aseara am recuperat-o de la curatat pe intuneric.

Alta e dilema mea si va rog daca are cinave vreo parere nu ezitati (am cautat si pe forum la volvo dar e cam subtire forumul), treaba e in felul urmator:

Cand ridic geamul cu comanda care ar trebui sa-l ridice singur pana sus (tinut mai mult ridicat de buton) se ridica pana la jumatate si apoi o ia inapoi in jos si ramane deschis complet, ceea ce cand mergi cu mai mult de 50 km/h e extrem de enervant!
Aveti idee daca le pot face eu ceva?
Volvo XC70, D5
ex: C4 Coupe 1.6 HDI
Toyota Yaris, 1.0

Albastru
Mesaje:213
Membru din:Lun Noi 22, 2010 10:02 am
Marca si model masina:Citroen C4 II Exclusive 2.0 HDI
Numar Inmatriculare:B 909 LOL
Localitate:Bucuresti

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de Albastru » Sâm Dec 07, 2013 7:45 pm

Probabil ca ai mizerie pe cheder si ingreuneaza glisarea geamului. Motorasul vede ca depune mai mult efort si crede ca ti-a prins degetele asa ca da inapoi. Cel putin asa se comporta la c4.

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje:2096
Membru din:Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina:Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare:IS 15 EOK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Volvo XC 70 D5

Mesaj de DjAndr3w » Sâm Dec 07, 2013 7:58 pm

Sigur ai mizerie, impuritati, OAN-uri :lol: in cheder sau geamul un pic inclinat. Urmareste ridicand geamul usor daca cursa e perfecta pe lacasul chederului, daca nu se inclina.
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”