Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Chiar daca multa informatie se afla si in sectiunea C4-ul tau, o sa incep un jurnal de bord si aici, unde o sa postez pe parcursul timpului diverse despre masina.
Octavia 3, 2.0 TDI, Elegance , DSG cu urmatoarele optionale fata de echiparea standard:
Pachet Confort Elegance:
- Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat
- Pregatire GSM Confort cu Bluetooth
Pachet Tehnic Elegance
- Kessy - sistem acces in masina si pornire/oprire motor fara cheie
- Faruri Bi-Xenon, Adaptive Frontlight System, controlul dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri,Day Light cu tehnologie LED
Afisaj Maxi-DOT color
Airbag-uri laterale spate
Detectare oboseala sofer
Driving Mode Selection
Duze stropitoare parbriz incalzite
Elemente suplimentare protectie sasiu
Iluminare spatiu pentru picioare fata/spate
Intelligent Light Assistant reglarea dinamica a luminilor de drum
Jante aliaj usor Denom
Oglinzi exterioare cu functie memorie si efect automat antiorbire
Parbriz incalzit
Parking Assistant asistent parcare laterala si garare
Proiectoare de ceata fumurii
Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen, afisaj color si SD card slot
Roata de rezerva de uz temporar
Scaun pasager rabatabil
Scaun sofer cu reglaj electric si functie de memorie
Set plase in compartiment portbagaj
Simply Clever protectie podea portbagaj cu fata dubla (cauciuc/textil), recipient resturi in capitonaj portiera, suport multimedia in consola mediana
Sound System Canton 10 difuzoare, egalizator digital si subwoofer
SunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa)
Suspensie sport
Tapiterie piele alcantara
TPM - monitorizarea presiunii in pneuri
Volan multifunctional(comenzi radio si telefon) in 3 spiteimbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, maneta frana de mana).
Povestea ei este oarecum simpla, de vreo 6 luni tot cautam o masina mai mare, diesel, minim 150 CP si automata. Dupa timp pierdut cu diverse SH-uri, atat din cauza samsarilor cat si din cauza asigurarii Casco, m-am oprit la Octavia 3. Prima tentativa a fost in iunie, am mai asteptat putin si in august am dat comanda. Din pacate mi-a fost frica sa comanda Adaptive Cruise Control din cauza intarzierilor mai ales ca trebuia sa ma incadrez in programul rabla pana pe 20 noiembrie.
Ce mi-as mai fi dorit la masina, alte jante, trapa si Adaptive Cruise Control cu Front Assistant, dar sper sa le iau la viitoarea . Pretul masinii cu tot cu rabla si discount a fost in jur de 24 000.
Am mai adaugat eu dupa ce a venit masina, ca si accesorii OEM, Black Pack(capace oglinzi negru lucios + grila fata neagra) si eleronul pe spate(pretul pentru ele cu tot cu vopsit si montat a fost in jur de 1100 RON). Am in plan scoaterea scrisului de pe spate, un tratament al caroseriei pentru iarna, pedale de RS + footrest, si daca in viata asta vor aparea sigle negre le voi schimba pe cele actuale sa scap complet de crom. Spatele masinii nu ma multumesc pe deplin, chiar si cu eleronul pus care imbunatateste aspectul ff mult, cromatica este din alt film datorita stopurilor rosii, si nu prea vreau sa le fac mai negre . Era misto daca cei de la Skoda faceau si stopuri negre la fel cum au facut farurile, dar asta e..mai vedem ce va fi pe viitor.
Sunset este ff dezamagitor, ma asteptam sa fie mai inchis, nu stiu daca la momentul comenzii puteam sa aleg diverse nuante sau nu, dar nu e ce ma asteptam. Am impresia ca pe O3 Break, geamurile sunt mai inchise, nu sunt inca ferm convins. Folie nu voi pune, pentru ca se va vedea urat pe luneta in dreptul stopului de frana, si nu vreau sa fac tiganii (no offence pentru cine si-a pus deja, este doar parerea mea )
Momentan masina are 1800 km in 2 saptamani si cateva zile, si in general sunt multumit de ea. Am luat-o fara faruri reglate si bateau in copaci, toata lumea imi dadea flashuri, am fost la service, au reglat cica farurile, ce-i drept nu am mai primit flashuri dar mie tot mi se pare ca bat cam sus. O sa vad la urmatorul drum de noapte in afara localitatii.
Consumul ma uimeste, asta daca BC arata valori cat de cat reale..mers pe autostrada 140-160km, consumul a fost 5.7. Mers doar cu 130, consumul a fost 5.3. In oras in functie de stilul de mers, de distante, de temperatura, de trafic am scos intre 6.4(mers seara numai pe sport) si 10, mers dimineata in cea mai crunta aglomeratie!
Reprizele sunt excelente, insa nu imi place ca in modul D merge prea subturat iar in S parca prea turat si degeaba. O sa vad daca e doar chestie de obisnuinta sau nu, insa de 2 zile merg cu ea numai in S, deoarece am trecut de primii 1500 km de rodaj
Intelligent Light Assist este misto, chiar isi face treaba, Park Assist nu este in niciun caz doar pentru domnisoare sau sa iti impresionezi prietenii, este ff ok, atat cand parchezi in locuri stramte dar si cand vrei sa iesi din parcare, scaunele alcantara schimba total in bine interiorul.
Ca tot am mentionat interiorul, in general materialele sunt calitative, mai putin manerele de la usi(nu cele metalice de deschidere), care cu indulgenta le pot asemana cu cele de matiz. Plasticul este foarte tare, se simte nasol, mai ales pe partea inferioara a manerului. Ieri am gasit un bradut (odorizant)in masina, de cand am luat masina cred si am avut proasta inspiratie sa il las pe capacul din fata schimbatorului..ei bine a atacat plasticull ala si a ramas o urma destul de urata, norocul meu ca nu prea se vede si acel capac sta mai mult deschis, oricum mare atentie la nenorocirile astea de braduti toxici!!
Driving mode, este interesant, dar ma asteptam sa pot selecta modurile mult mai usor, decat printr-o apasare pe buton. Skoda a decis ca mai e nevoie de un pas, si anume, apas butonul, imi apar pe ecran modurile apoi selectez ce ma intereseaza. Exista 4 moduri:
a. ECO - masina se taraie grav, raspunsul la acceleratie este ff incet, farurile adaptive sunt dezactivate, Start&Stop este activ. Poate doar cand mergi pe autostrada ziua sa il folosesti cand nu ai nevoie de accelerari in rest in oras, te oboseste psihic.
b. Normal - este relativ ok, dar mie mi se pare ca merge cam subturat masin
c. Sport - aici se schimba treaba, directia, acceleratia, felul cum schimba..aici simti cei 150 CP . Totusi masina merge destul de turat si degeaba de multe ori zic eu,
d. Individual - se pot seta toti parametrii dupa bunul plac, adica directie, clima, cutia.
Personal mi-ar fi placut ceva intre normal si sport, dar momentan nu exista, sunt curios pe viitor cat si daca ma voi obisnui
Ca si taxe :
- Impozit anual undeva la 170 RON
- Taxa de timbru a fost 452 RON. Daca masina era manuala plateam jumatate
- Taxele de inmatriculare/ RAR sunt cele standard, deci nu difera cu nimic fata de orice alta masini
Skoda are sloganul Simply Clever, si pentru Octavia 3 au venit cu cateva chestii haioase dar si folositoare in acelasi timp
Simply clever la Skoda:
"Racleta" de curatat gheata cu lupa in capacul rezervorului.
Cos de gunoi in portiera stanga
Suport telefon mobil:
Mocheta cu fata dubla(cauciuc si textil) si sisteme de prindere in portbagaj(plase, carlig pentru sacose, si un fixator pentru diverse obiecte - se prinde de mocheta, formeaza un L si pui acolo o cutie de ex). Poze nu am, doar cu una din plase:
Mai jos poze, mai mult sau mai putin exemplificatoare, din pacate facute pe graba si pe o lumina nu tocmai fericita
Octavia 3, 2.0 TDI, Elegance , DSG cu urmatoarele optionale fata de echiparea standard:
Pachet Confort Elegance:
- Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat
- Pregatire GSM Confort cu Bluetooth
Pachet Tehnic Elegance
- Kessy - sistem acces in masina si pornire/oprire motor fara cheie
- Faruri Bi-Xenon, Adaptive Frontlight System, controlul dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri,Day Light cu tehnologie LED
Afisaj Maxi-DOT color
Airbag-uri laterale spate
Detectare oboseala sofer
Driving Mode Selection
Duze stropitoare parbriz incalzite
Elemente suplimentare protectie sasiu
Iluminare spatiu pentru picioare fata/spate
Intelligent Light Assistant reglarea dinamica a luminilor de drum
Jante aliaj usor Denom
Oglinzi exterioare cu functie memorie si efect automat antiorbire
Parbriz incalzit
Parking Assistant asistent parcare laterala si garare
Proiectoare de ceata fumurii
Radio-CD & MP3-player Bolero MIB cu touch screen, afisaj color si SD card slot
Roata de rezerva de uz temporar
Scaun pasager rabatabil
Scaun sofer cu reglaj electric si functie de memorie
Set plase in compartiment portbagaj
Simply Clever protectie podea portbagaj cu fata dubla (cauciuc/textil), recipient resturi in capitonaj portiera, suport multimedia in consola mediana
Sound System Canton 10 difuzoare, egalizator digital si subwoofer
SunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa)
Suspensie sport
Tapiterie piele alcantara
TPM - monitorizarea presiunii in pneuri
Volan multifunctional(comenzi radio si telefon) in 3 spiteimbracat in piele incl. pachet sumar piele (schimbator viteze, maneta frana de mana).
Povestea ei este oarecum simpla, de vreo 6 luni tot cautam o masina mai mare, diesel, minim 150 CP si automata. Dupa timp pierdut cu diverse SH-uri, atat din cauza samsarilor cat si din cauza asigurarii Casco, m-am oprit la Octavia 3. Prima tentativa a fost in iunie, am mai asteptat putin si in august am dat comanda. Din pacate mi-a fost frica sa comanda Adaptive Cruise Control din cauza intarzierilor mai ales ca trebuia sa ma incadrez in programul rabla pana pe 20 noiembrie.
Ce mi-as mai fi dorit la masina, alte jante, trapa si Adaptive Cruise Control cu Front Assistant, dar sper sa le iau la viitoarea . Pretul masinii cu tot cu rabla si discount a fost in jur de 24 000.
Am mai adaugat eu dupa ce a venit masina, ca si accesorii OEM, Black Pack(capace oglinzi negru lucios + grila fata neagra) si eleronul pe spate(pretul pentru ele cu tot cu vopsit si montat a fost in jur de 1100 RON). Am in plan scoaterea scrisului de pe spate, un tratament al caroseriei pentru iarna, pedale de RS + footrest, si daca in viata asta vor aparea sigle negre le voi schimba pe cele actuale sa scap complet de crom. Spatele masinii nu ma multumesc pe deplin, chiar si cu eleronul pus care imbunatateste aspectul ff mult, cromatica este din alt film datorita stopurilor rosii, si nu prea vreau sa le fac mai negre . Era misto daca cei de la Skoda faceau si stopuri negre la fel cum au facut farurile, dar asta e..mai vedem ce va fi pe viitor.
Sunset este ff dezamagitor, ma asteptam sa fie mai inchis, nu stiu daca la momentul comenzii puteam sa aleg diverse nuante sau nu, dar nu e ce ma asteptam. Am impresia ca pe O3 Break, geamurile sunt mai inchise, nu sunt inca ferm convins. Folie nu voi pune, pentru ca se va vedea urat pe luneta in dreptul stopului de frana, si nu vreau sa fac tiganii (no offence pentru cine si-a pus deja, este doar parerea mea )
Momentan masina are 1800 km in 2 saptamani si cateva zile, si in general sunt multumit de ea. Am luat-o fara faruri reglate si bateau in copaci, toata lumea imi dadea flashuri, am fost la service, au reglat cica farurile, ce-i drept nu am mai primit flashuri dar mie tot mi se pare ca bat cam sus. O sa vad la urmatorul drum de noapte in afara localitatii.
Consumul ma uimeste, asta daca BC arata valori cat de cat reale..mers pe autostrada 140-160km, consumul a fost 5.7. Mers doar cu 130, consumul a fost 5.3. In oras in functie de stilul de mers, de distante, de temperatura, de trafic am scos intre 6.4(mers seara numai pe sport) si 10, mers dimineata in cea mai crunta aglomeratie!
Reprizele sunt excelente, insa nu imi place ca in modul D merge prea subturat iar in S parca prea turat si degeaba. O sa vad daca e doar chestie de obisnuinta sau nu, insa de 2 zile merg cu ea numai in S, deoarece am trecut de primii 1500 km de rodaj
Intelligent Light Assist este misto, chiar isi face treaba, Park Assist nu este in niciun caz doar pentru domnisoare sau sa iti impresionezi prietenii, este ff ok, atat cand parchezi in locuri stramte dar si cand vrei sa iesi din parcare, scaunele alcantara schimba total in bine interiorul.
Ca tot am mentionat interiorul, in general materialele sunt calitative, mai putin manerele de la usi(nu cele metalice de deschidere), care cu indulgenta le pot asemana cu cele de matiz. Plasticul este foarte tare, se simte nasol, mai ales pe partea inferioara a manerului. Ieri am gasit un bradut (odorizant)in masina, de cand am luat masina cred si am avut proasta inspiratie sa il las pe capacul din fata schimbatorului..ei bine a atacat plasticull ala si a ramas o urma destul de urata, norocul meu ca nu prea se vede si acel capac sta mai mult deschis, oricum mare atentie la nenorocirile astea de braduti toxici!!
Driving mode, este interesant, dar ma asteptam sa pot selecta modurile mult mai usor, decat printr-o apasare pe buton. Skoda a decis ca mai e nevoie de un pas, si anume, apas butonul, imi apar pe ecran modurile apoi selectez ce ma intereseaza. Exista 4 moduri:
a. ECO - masina se taraie grav, raspunsul la acceleratie este ff incet, farurile adaptive sunt dezactivate, Start&Stop este activ. Poate doar cand mergi pe autostrada ziua sa il folosesti cand nu ai nevoie de accelerari in rest in oras, te oboseste psihic.
b. Normal - este relativ ok, dar mie mi se pare ca merge cam subturat masin
c. Sport - aici se schimba treaba, directia, acceleratia, felul cum schimba..aici simti cei 150 CP . Totusi masina merge destul de turat si degeaba de multe ori zic eu,
d. Individual - se pot seta toti parametrii dupa bunul plac, adica directie, clima, cutia.
Personal mi-ar fi placut ceva intre normal si sport, dar momentan nu exista, sunt curios pe viitor cat si daca ma voi obisnui
Ca si taxe :
- Impozit anual undeva la 170 RON
- Taxa de timbru a fost 452 RON. Daca masina era manuala plateam jumatate
- Taxele de inmatriculare/ RAR sunt cele standard, deci nu difera cu nimic fata de orice alta masini
Skoda are sloganul Simply Clever, si pentru Octavia 3 au venit cu cateva chestii haioase dar si folositoare in acelasi timp
Simply clever la Skoda:
"Racleta" de curatat gheata cu lupa in capacul rezervorului.
Cos de gunoi in portiera stanga
Suport telefon mobil:
Mocheta cu fata dubla(cauciuc si textil) si sisteme de prindere in portbagaj(plase, carlig pentru sacose, si un fixator pentru diverse obiecte - se prinde de mocheta, formeaza un L si pui acolo o cutie de ex). Poze nu am, doar cu una din plase:
Mai jos poze, mai mult sau mai putin exemplificatoare, din pacate facute pe graba si pe o lumina nu tocmai fericita
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- commandorsteel
- PowerSteel
- Mesaje:6538
- Membru din:Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
- Numar Inmatriculare:B-88-
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
asta cum se manifesta?Bogdan scrie:Octavia 3, 2.0 TDI, Elegance , DSG cu urmatoarele optionale fata de echiparea standard:
Detectare oboseala sofer
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Sa o stapanesti sanatos.
I-ai facut o prezentare de parca o scoti la vanzare.
Daca o sa vada orice dealer prezentarea o sa te caute pentru angajare.
La unele vibreaza volanul.
I-ai facut o prezentare de parca o scoti la vanzare.
Daca o sa vada orice dealer prezentarea o sa te caute pentru angajare.
La unele vibreaza volanul.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Nu o vand prea curand
Legat de vibratii..se simt putin, mai ales cand stai pe loc in D si cu frana apasata dar nimic deranjant, in niciun caz nu tremura volanul, cel putin nu inca
@commandor, cica studiaza stilul de mers, si cand incepi sa mergi haotic iti apare nu stiu ce pe bord, nu l-am vazut inca in actiune.
Legat de vibratii..se simt putin, mai ales cand stai pe loc in D si cu frana apasata dar nimic deranjant, in niciun caz nu tremura volanul, cel putin nu inca
@commandor, cica studiaza stilul de mers, si cand incepi sa mergi haotic iti apare nu stiu ce pe bord, nu l-am vazut inca in actiune.
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
De sistemul acela de supraveghere ziceam ca vibreaza volanul, nu ca are vibratii in volan.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Nu cred ca vibreaza volanul, din ce stiu eu, doar apare ceva in bord si atat. Volanul vibreaza la lane assist, atunci cand depasesti linia marcata fara a semnaliza. (o optionala care nu e disponibila pentru Romania, cel putin nu la Skoda)
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Sistemul audio, pentru cei 400 EUR dati in plus nu prea are cum sa emita cine stie ce pretentii. Daca "ii dai" muzica de calitate se aude bine, daca nu, se aude la fe de prost ca un sistem audio stock de pe logan .
Eu folosesc MP3-uri de calitate buna si se aude binisor, iar daca folosesc track-uri(nu stiu exact cum e facut CD-ul, il am de la un prieten DJ ..commandorsteel), se aude demential. Bass-ul nu il sesizezi pe locurile din fata, dar in spate se aude destul de pronuntat, fara insa sa vibreze masina. Eu sunt multumit de el, si chiar aseara faceam comparatie cu sistemul audio de pe un A4 , 2009, (B&O),..sincer acelasi CD calitativ, nu facea ca sunetul sa se auda mai bine in Audi sau mai prost in O3. Erau acolo amandoua, totusi in Audi acustica e altfel, mult mai bine antifonat, nu intra nimic in rezonanta, este un pic altceva ..dar strict vorbind de sunet, eu nu am sesizat diferente calitatuve, insa nici nu sunt vreun mare audiofil sau specialist
Eu folosesc MP3-uri de calitate buna si se aude binisor, iar daca folosesc track-uri(nu stiu exact cum e facut CD-ul, il am de la un prieten DJ ..commandorsteel), se aude demential. Bass-ul nu il sesizezi pe locurile din fata, dar in spate se aude destul de pronuntat, fara insa sa vibreze masina. Eu sunt multumit de el, si chiar aseara faceam comparatie cu sistemul audio de pe un A4 , 2009, (B&O),..sincer acelasi CD calitativ, nu facea ca sunetul sa se auda mai bine in Audi sau mai prost in O3. Erau acolo amandoua, totusi in Audi acustica e altfel, mult mai bine antifonat, nu intra nimic in rezonanta, este un pic altceva ..dar strict vorbind de sunet, eu nu am sesizat diferente calitatuve, insa nici nu sunt vreun mare audiofil sau specialist
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- emicald
- Mesaje:1042
- Membru din:Mie Iun 10, 2009 2:35 pm
- Marca si model masina:Citroen C4 thp
- Localitate:Rm. Vilcea
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Bai, sper ca se aude bine, am vazut la o Octavia 2 de departe cel mai prost sistem audio din lume... nici la Dacia mea obosita nu se auzea asa prost. Sistemul era cel mai simplu, cred, masina nu avea dotari multe, dar sa se auda ca un "tranzistor" de pe vremuri... mega fail!
C4
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Poi la 400 de iepuroi numa sunetu' ar trebui sa fie peste stok.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- catalin4u24
- StarShip Pilot
- Mesaje:5749
- Membru din:Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
- Marca si model masina:Lancer Sportback
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Vad ca are sistem audio Canton, cu siguranta se aude bine la Bogdan in masina
A mea cica are sistem audio hifi bmw professional, dar nu se compara cu sunetul de la Mercu lu' nevastamea care are casetofon cu magazie de CD'uri sunt in ligi diferite, nici n-am ce sa compar, in Merc se aude criminal un CD audio original...
A mea cica are sistem audio hifi bmw professional, dar nu se compara cu sunetul de la Mercu lu' nevastamea care are casetofon cu magazie de CD'uri sunt in ligi diferite, nici n-am ce sa compar, in Merc se aude criminal un CD audio original...
- Rica
- Mesaje:1174
- Membru din:Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
- Marca si model masina:....
- Localitate:Bucuresti
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Bogdan dar daca nu iti place la cutie cum a venit seata de ce nu te joci la cea care iti permite sa o faci cum vrei?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
- alex82
- Alex Ploiesteanu'
- Mesaje:4529
- Membru din:Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
- Marca si model masina:Peugeot 407 , 2.0 HDI
- Localitate:Ploiesti
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Daca tot se accepta offtopicul aici , emblemele cromate daca tot le vei negre , de ce nu le vopsesti ( cu vopsea inteleg ca ar sari dupa un timp , dar cu plastidip ? ) sau colantate ?
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
O sa mut eu posturile in celalalt topic . O sa ma gandesc, dar mi-e ca fac tiganie si nu vreau. Plus ca nu stiu ce presupune scoaterea lor inca. In fata ar trebui sa fie simplu, dar in portbagaj sigur tre sa dau plastice jos, si asta nu imi suna bine deloc!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Nu-ti place cum reactioneaza masina la anumite situatii? Te enerveaza ca la mers normal merge nu stiucum iar pe modul sport merge turat fara motiv? Resofteaz-o acum si cistiga la infinit!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- Bogdan
- Fondator
- Mesaje:12602
- Membru din:Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
- Marca si model masina:Citroen C4, 1.4 16V, 2005
- Localitate:Bucuresti
- Contact:
Re: Skoda Octavia 3, 2.0 TDI, DSG
Nu e nevoie momentan, cica DSG-ul isi schimba stilul de schimbat odata cu trecerea km. Ar fi niste praguri cica. Ramane de vazut, e mult spus totusi nu imi place, ci doar ca mi-as fi dorit sa fie altfel. oricum in momentul in care bagi piciorul in ea, schimba instant nu ai nicio problema
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews