407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mie Iul 02, 2014 10:10 pm

mituc scrie:La medie de 44kmph mersi usurel pina si vaca poate scoate sub 9 (8.3 la medie de 46kmph).
Pai deh, 70% din aia sunt facuti pe autostrada.
D-aia am si zis "decent" , tinand cont de capacitate, greutatea masinii si cutia automata.
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de alex82 » Joi Iul 03, 2014 9:00 am

E bine ma pt V6 :wink:
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mar Iul 15, 2014 1:49 am

Bucuria de a avea senzori de presiune...
M-am dus și eu sâmbătă sa alimentez și zic hai sa verific și presiunea în roti ca tot sunt aici

Imagine

La prima răsucire de căpăcel rămân cu valva în mana, defapt n-am rămas cu ea în mana ca a sărit ca dracu de la presiunea aia... s-a rupt pur și simplu.

Imagine

Zic, ok, aia e... Am rezerva. Scot rezerva - valva lipsa :mad:

Așa ca ultima mișcare... platforma.

Imagine

A doua zi duminică zburat cu mașina în singurul service deschis duminica și schimbat toate valvele de cacat cu senzori cu valve normale.
Din restul de 3 valve doar una a scăpat ne-ruptă, restul au fost atât de oxidate ca n-au putut fi scoase fără distrugere.

Imagine

tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de commandorsteel » Mar Iul 15, 2014 7:33 am

E problema stiuta la valvele alea din bronz sau din ce naiba sunt, ca se rup #-o
Ia-ti valve din cauciuc cu senzori :wink: Eu d-astea am si nu am avut probleme pana acum...
Oricum, acum dupa ce ai pus valve normale, trebuie sa te duci sa-ti dezactiveze senzorii, ca sa nu-ti dea eroare pe bord
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mar Iul 15, 2014 9:14 am

Sunt dezactivați oricum de când am fost cu ea la remapare pentru ca aveam un senzor lipsa, defapt nu era lipsa era la roata de rezerva din portbagaj, rupta și aia.
Nu-mi mai pun senzori ca n-am nevoie.

tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mar Noi 04, 2014 10:16 am

Balenoiul tocmai a ieșit din service de cateva zile.
Imi pierdea lichid de racire pe la distribuitorul de lichid asa ca a trebuit desfacut juma de motor pentru panarama aia de distribuitor. Ocazie cu care s-a descoperit si o garniturla la EGR care pierdea gaze, inlocuita si aia.
Rezolvate toate, coafura rezista, mergem mai departe!

tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
Florinhot
Mesaje: 320
Membru din: Mie Feb 06, 2013 12:26 am
Marca si model masina: C4 1,6 HDI, 92CP
C5 2,0 HDI, 163 CP
Numar Inmatriculare: B 43 WKR
Localitate: Bucuresti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Florinhot » Mie Noi 05, 2014 3:54 pm

E bine ca totul este in regula acum:)
Cam cat te-a costat distractia?
Imagine

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mie Noi 05, 2014 10:15 pm

£420 a fost distracția :)

tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
Costi596
Mesaje: 1244
Membru din: Mar Apr 19, 2011 9:18 pm
Numar Inmatriculare: B 42 CJJ
Localitate: Bucuresti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Costi596 » Vin Noi 07, 2014 12:09 pm

Prea tare masina! Nu ma asteptam sa "te tina atat" :lol: Sa te plimbe sanatos in continuare! :hi

Avatar utilizator
Rica
Mesaje: 1285
Membru din: Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
Marca si model masina: ....
Localitate: Bucuresti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Rica » Vin Noi 07, 2014 3:48 pm

Mai pune bre si tu poze cu balenoiu ca e frumos al dracu.
:mrgreen: :hi
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Joi Feb 19, 2015 3:57 pm

Imagine

S-a dus si asta...
Acum, ce urmează? Asta-i întrebarea. Un lucru il știu cert, va fi cu volan pi stânga :)
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
bongo
Mesaje: 181
Membru din: Mar Dec 04, 2012 10:01 am
Numar Inmatriculare: B777BNG
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de bongo » Joi Feb 19, 2015 9:28 pm

2500 lei sa schimbi 4 valve?? Sau nu am inteles eu bine?

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Vin Feb 20, 2015 4:43 am

Nu ai inteles bine, aia era alta lucrare.
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje: 3272
Membru din: Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare: AG 85 LEX
Localitate: pitesti
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de simply the lex » Vin Feb 20, 2015 7:38 am

Poate organizam un gratar primavara asta daca tot te muti cu volanul pe stanga, no?
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de mituc » Vin Feb 20, 2015 7:58 am

catalin4u24 scrie:S-a dus si asta...
Acum, ce urmează? Asta-i întrebarea. Un lucru il știu cert, va fi cu volan pi stânga :)
E o mazda 6 MPS de vinzare pe aici...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”