407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de alex82 » Mie Mai 21, 2014 12:20 pm

La mine cand a murit bateria in dadea eroare de apa in filtrul de motorina , inclusiv cand era scoasa mufa din carcasa filtrului :mrgreen:
De regula asta cu apa apare cand moare bateria sau bsi`ul ... mie mi`a murit bateria .
Tinand cont ca iti apare doar prima data , posibil sa fie bateria . Posibil sa fie si cum zice bogdan , dar ma gandesc ca`ti aparea mai des , folosind mereu pedala de frana ...
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Bogdan » Mie Mai 21, 2014 12:32 pm

Sa stii ca la mine nu aparea mereu...cand aparea cand disparea, si cum am dat cu spray pe actuatorul ala a mers.
El are automata, nu stiu cum o fi actuatorul ala , sau daca o fi aceiasi cauza, dar merita investigat!
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mie Mai 21, 2014 12:39 pm

Unde mai exact ai dat cu spray? Adică unde era la tine actuatorul?


Tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
Bogdan
Fondator
Mesaje: 12612
Membru din: Vin Feb 09, 2007 5:11 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.4 16V, 2005
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Bogdan » Mie Mai 21, 2014 12:45 pm

viewtopic.php?f=28&t=6147" onclick="window.open(this.href);return false;

sau aici:
viewtopic.php?f=61&t=3146" onclick="window.open(this.href);return false;
Octavia 3, Elegance, 2.0 TDI,DSG + Black Pack, 2013
C4 Coupe X 1.4, '05 ...a different one ...... ..
KartingClub | DS Spirit | MotorSportNews
Imagine

Avatar utilizator
Rica
Mesaje: 1285
Membru din: Joi Iun 13, 2013 1:33 pm
Marca si model masina: ....
Localitate: Bucuresti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Rica » Mie Mai 21, 2014 1:10 pm

Da' ciudate mesaje mai da CB-u; asta de la PSA.
Nu poa' sa spuna direct, bec ars... baterie pe duca?
Mai citeam pe dincolo de alte aberatii date de la condens...
Oare o sa il puna la punc si sa afiseze defectiunea fara sa faca alte alea?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
DjAndr3w
Mesaje: 2111
Membru din: Lun Iul 02, 2012 6:00 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6i Berlina-Gri
Numar Inmatriculare: IS 15 EOK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de DjAndr3w » Mie Mai 21, 2014 1:18 pm

Nu doar la PSA e asa, acel mesaj poate sa aibe 10 cauze, si la fel de multe defecte, cum sa "invete" in calculator auto asa ceva...e f complicat!
Citroen C4 Berlina 1.6i 16V - 109 Calusei - Gri
Imagine
раскрутка сайтов

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mie Mai 21, 2014 1:31 pm

De acord doar ca la PSA e ceva mai sensibil CB'ul si o mai ia si razna degeaba câteodată ... La alte mărci de obicei când iti apare ceva de genu atunci chiar ai o problema cu respectiva chestiune, pe când aici poate fi un simplu actuator, o baterie leșinată sau chiar un sensor ABS... Este un pic mai confuza treaba :)


Tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mar Iun 03, 2014 9:34 am

Dupa o pauza de vreo saptamana de nici o eroare, ieri dimineata iar a aparut si la fel a si disparut la a doua pornire. Eu inca cred ca e de la baterie si nu altceva.
Cine stie cat e normal sa arate voltajul bateriei cu motorul pornit si consumatori ?

Revenind la ale noastre, consumul s-a oprit la 9,2% unde asa a ramas, asta dupa remapare. La remapare am avut de ales intre trei harti de putere, eco map, eco&power map si power map pe care am si ales-o. Este marisor pentru un diesel dar este mic pentru o masina de 250cp. In conditiile in care masina nevestii consuma 12-13% si are jumate din putere :))
Eu sunt foarte multumit de masina si mai ales de motor. Cred ca este ceea ce imi lipsea de la celelalte masini, cred ca este aleasa :) e frumoasa, foarte dotata, puternica, le are pe toate :ya


Sent from my iPad using Tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de mituc » Mar Iun 03, 2014 9:37 am

Cind e motorul pornit chiar si la bornele bateriei cred ca vei vedea tensiunea de la alternator, care tre' sa fie 13.4-13.8. Daca scoti bornele bateriei si o masori singura ar trebui sa vezi cel putin 12, ideal 12.4-12.6.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mar Iun 03, 2014 12:44 pm

Ok, merci mituc


Tapatalk
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de Aiurica » Lun Iun 09, 2014 11:35 am

Dar de ce sa scoti bornele cand poti sa opresti motorul?
Ar arata aceiasi tensiune..... Nu are atat de multi condensatori incat sa ridice tensiunea ....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
alex82
Alex Ploiesteanu'
Mesaje: 4549
Membru din: Sâm Mai 03, 2008 7:23 am
Marca si model masina: Peugeot 407 , 2.0 HDI
Localitate: Ploiesti

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de alex82 » Mie Iun 11, 2014 1:48 pm

Mai ai ma masina ? :mrgreen:
Imagine
Se vinde leul - 2.0 HDI 190 cp fara FAP , an 2005

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mie Iun 11, 2014 8:24 pm

Taci mah ca nu pleaca nicaieri bestia asta! O iubesc :ya
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
catalin4u24
StarShip Pilot
Mesaje: 5758
Membru din: Dum Iul 26, 2009 10:58 pm
Marca si model masina: Lancer Sportback
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de catalin4u24 » Mie Iul 02, 2014 6:37 pm

Cam asta zice computerul de bord. A fost resetat imediat cum am iesit cu ea de la resoftare.

Imagine

3300 de kilometri mai tarziu ne arata un decent 8.6l/100km =D>
De cand a venit caldura n-am mai avut eroarea ESP/ABS, fapt ce ma duce cu gandul si mai mult la baterie. Momentan nu-mi bat capul, masina merge cum trebuie, nici o problema.
2010 Mitsubishi Lancer Sportback 2.0DI-D 180cp

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: 407 Coupe GT V6 Bi-Turbo 2.7 HDI

Mesaj de mituc » Mie Iul 02, 2014 9:24 pm

La medie de 44kmph mersi usurel pina si vaca poate scoate sub 9 (8.3 la medie de 46kmph).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”