Jurnal de hdi

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje: 1108
Membru din: Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare: SJ-45-ADY
Localitate: Zalau
Contact:

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de Cosma Adrian » Dum Aug 16, 2015 11:06 am

Majoritatea automobilelor au functia asta
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Dum Aug 16, 2015 12:17 pm

Fosta masina nu avea (dar era din 2002). Iar la asta n-am vazut-o pana acum :-).

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Dum Aug 30, 2015 12:31 pm

Mi se buli semnalizatorul dreapta fata de ceva vreme. Mergea intermitent (uneori semnaliza, alteori nu), iar intr-un final apoteotic n-a mai semnalizat deloc. Dupa permutari de becuri si suporti de bec, am descoperit ca era vina suportului / soclului (cred ca erau lamelele oxidate sau ceva). Am incercat sa le scot ca sa le curat mai usor si am rupt una dintre ele, asa ca ori caut piesa ori o manufacturez eu.

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Mie Sep 02, 2015 3:22 pm

L-am reparat cu niste resturi metalice dintr-o jucarie cu baterii. E mai bun decat era inainte :P.

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Joi Sep 17, 2015 10:40 pm

Mai trecu o luna fara multe update-uri.
Nu am reusit sa ajung la mecanic si miercuri mi-a aparut din nou eroarea (aceeasi, P0489). Sper la inceputul lunii viitoare sa o rezolv, pan' atunci nu am bani. In plus, am descoperit niste urme de ulei care par proaspete pe tubul care duce spre turbina:
Langa capacul motorului:
Imagine
Langa turbina:
Imagine
Pe dedesubt:
Imagine
(toate pozele aici). Nu stiu daca mereu a fost asa sau daca s-a mai agravat in ultima vreme. Nu stiu nici daca o fi legata treaba asta de problemele cu EGR-ul.

Avatar utilizator
commandorsteel
PowerSteel
Mesaje: 6544
Membru din: Lun Mai 28, 2007 2:59 pm
Numar Inmatriculare: B-88-
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de commandorsteel » Vin Sep 18, 2015 7:37 am

costin07 scrie:Mai trecu o luna fara multe update-uri.
Nu am reusit sa ajung la mecanic si miercuri mi-a aparut din nou eroarea (aceeasi, P0489). Sper la inceputul lunii viitoare sa o rezolv, pan' atunci nu am bani. In plus, am descoperit niste urme de ulei care par proaspete pe tubul care duce spre turbina:
Langa capacul motorului:
Imagine
vezi ca mufa aia alba o poti achizitiona de la volvo, deoarece are acelasi motor ca al nostru
eu am schimbat-o si nu am mai avut probleme
a costat vreo 15-20 lei parca...
Citroen C4 Grand Picasso 1,6 HDI ... aproape full (adica are aproape toate rotile)
ImagineImagine
Imagine

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Vin Sep 18, 2015 9:32 am

Mufa alba e chestia plina de ulei din poza aia? :)

Avatar utilizator
ciprianis
Mesaje: 61
Membru din: Sâm Iul 30, 2011 12:50 am
Localitate: BRASOV

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de ciprianis » Vin Sep 18, 2015 9:54 am

Eu am schimbat cu o garnitura de silicon de culoare verde,un pic mai groasa ca cea originala si am peste 2500 de km si nici o urma de ulei.

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Mie Sep 23, 2015 11:27 am

Era o melodie mai demult cu versuri de genul "E distractie, CE MISTO!". Asa si eu acu:

Imagine

Sper sa nu se fi dus turbina. Azi nu tragea deloc in zona in care usually aveam cea mai buna acceleratie (in jurul a 2000rpm si peste). Daca a picat turbina cred c-o dau pe bucati. Sunt usor nervos acu.

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de mituc » Mie Sep 23, 2015 9:40 pm

Scoate fumalau negru in spate cind accelerezi? Vreun martor aprins prin bord?
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Mie Sep 23, 2015 10:43 pm

Martorul de motor aprins + faulty antipollution pe display. Asta s-a mai intamplat (au aparut / disparut de vreo 3 ori in ultima luna, cred).
Am descoperit cand am plecat de la birou ca nu doar ca tragea prost, dar peste 3000rpm nu trecea nici in ruptul capului. Am mai oprit o data si apoi a mers "normal" (a accelerat ok).
Am evitat sa mai conduc zilele astea (azi am fost fortat de imprejurari). Momentan o las pe bara o vreme, pana apuc sa ma programez la mecanic.

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Joi Oct 15, 2015 12:41 pm

Update-uri:

De bine:
- schimbat un cap de bara. Nu mai troncane deloc.
- eliminat EGR din soft (nu stiu detalii, doar ca e o versiune de soft care nu foloseste EGR-ul). Masina parca trage mai bine si e mult mai putin fum la accelerari bruste in trepte mici (de ex - in a 2, calcata la 3000+)

De mai putin bine:
- in continuare intra in limp mode cand si cand. Nu vad nici o eroare, dar totusi nu se tureaza (limitata la 3000, putere f redusa). Se rezolva doar cu repornire.
- Aseara am vazut una noua - speed control faulty (sau asa ceva). La fel, a disparut dupa repornire.

Alte cheltuieli:
- cauciucuri de iarna (minim 1200ron un set de anvelope ok)
- facut RCA (380ron)
- pe la anul o sa trebuiasca inlocuit parbrizul (sa fie vro 500-600ron si ala) pentru ca o sa vina ITP-ul.
Ma bate gandul din ce in ce mai serios s-o vand, insa nu stiu cine-ar cumpara-o acum. Parca tot ideea cu vandutul pe bucati si dat ce ramane la rabla e mai buna.

WhiZaH
Mesaje: 208
Membru din: Vin Mai 29, 2009 3:52 pm
Marca si model masina: Honda Civic Sedan 1.8 i-VTEC
Numar Inmatriculare: B 57 WHZ
B 55 WHZ

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de WhiZaH » Vin Oct 16, 2015 9:05 am

Limitarea la 3000 RPM nu are legatura cu turbina. Iti zic din experienta, ca le-am avut pe ambele.
Eu am rezolvat problema cu limitarea la Ramnicu Valcea, dupa ce au mesterit baietii la injectoare.
Era insotita de "antipolution faulty".
Honda Civic 1.8 i-VTEC
C4 2006 1.6HDI 110 CP SX Pack

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Vin Oct 16, 2015 11:28 pm

Merci de pont, o sa vad. Momentan n-am bani de masina.

costin07
Mesaje: 141
Membru din: Dum Feb 02, 2014 1:22 pm
Marca si model masina: Citroen C4 1.6 HDI, 92cp
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de hdi

Mesaj de costin07 » Mar Oct 27, 2015 6:02 pm

Am mai facut ceva drumuri in oras (nu foarte multe, max 100km). Nu am mai patit treaba cu limitarea de putere - ma gandesc ca o fi fost o chestie temporara pana am mers cu versiunea noua de soft, habar n-am. Cred ca pan' la urma ajuns la Norishor intr-o zi, da' tre sa imi fac timp.

In rest, parca m-am mai calmat si eu. E ciudat ce mult se schimba perspectiva cand ma enervez / frustrez (d'aia nu e bine sa iei decizii la cald :) ).

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”