Jurnal de bord, C4 GP Exclusive

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
mariusant
Mesaje:10
Membru din:Joi Oct 03, 2013 8:55 am
Marca si model masina:C4 Grand Picasso 1.6 HDI Exclusive
Numar Inmatriculare:VS 20 ALM
Localitate:Husi / Vaslui
Jurnal de bord, C4 GP Exclusive

Mesaj de mariusant » Dum Dec 14, 2014 7:12 pm

Bun gasit!
In luna august 2013 am devenit proprietarul unei bijuterii, masinuta din semnatura :ya . Este a patra masina personala, prima a fost o dacie 1410 din 1992, cumparata sh in 1999, din 2004 am cumparat un matiz nou, (am prins o oferta de Craciun - 4800 de euro) si dupa ce primul pitic a mai crescut si nu mai incapeau bagajele in Matiz, am cumparat in 2008 o Kia Ceed SW pe care am platit 16.020 de euro. Dupa Dacia sh am vrut neaparat masina noua si nu mi-a fost de ajuns experienta cu Matizul.... Masina noua ESTE cea mai proasta investitie posibila. Se depreciaza extrem de repede.
Matizul inca il mai am, are 120.000 de km functioneaza excelent si e masina sotiei :drive , Ceed-ul a trebuit sa-l vand si inca in pierdere, cu doar 5500 de euro.... de aici si remarca de mai sus cu deprecierea. Mare pacat pentru ca este o masina foarte, foarte buna (ma vad des cu proprietarul actual), insa nu mai corespundea cerintelor de spatiu pentru bagaje (trebuia sa spun de la inceput ca problema cu bagajele este de fapt a sotiei, nu a mea :glasses )
Asa ca dupa doua masini noi, in 2013 am zis sa incerc din nou una sh, asta dupa ce familia s-a marit cu al doilea copil si deja bagajele nu mai incapeau in portbagajul, destul de mare totusi, al Ceed-ului. Am cercetat putin piata si am ales doua modele care corespundeau cerintelor - masina mare de familie: S-MAX de la Ford si C4 GP de la Citroen. Dupa cum deja stiti am ales C4 si nu-mi pare deloc rau dupa aproape un an si jumatate si 35.000 de km (consum mediu 6,4l). Cu tot cu taxa m-a ajus 8000 de euro. Este un model Exclusive caruia ii lipseste doar incalzirea in scaune. Are navigatie, suspensie pneumatica pe spate, acoperis panoramic, 1,6 hdi, cutie manuala pilotata... cum am mai spus deja, o bijuterie.
A fost adusa din Belgia pe platforma, avea pe bord doar 124.00 de km insa eram sigur ca avea mai mult. Cu Lexia am gasit 10 resetari de revizie deci intre 150.000 si 200.000 de km, rezonabil pentru o masina din 2008 (avea 5 ani).
Acum, ceva poze:

Imagine


Imagine



Imagine

Imagine

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje:2240
Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
Numar Inmatriculare:NOR
Localitate:Bucuresti / Campina

Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive

Mesaj de Norishor » Dum Dec 14, 2014 7:38 pm

Felicitari pentru achizitie si bine ai venit pe forum!

Deoarece ai facut o prezentare chiar stufoasa, ti-am lasat ceva in casuta de mesaje!

Bafta si drumuri excelente! :drive
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

mariusant
Mesaje:10
Membru din:Joi Oct 03, 2013 8:55 am
Marca si model masina:C4 Grand Picasso 1.6 HDI Exclusive
Numar Inmatriculare:VS 20 ALM
Localitate:Husi / Vaslui

Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive

Mesaj de mariusant » Joi Ian 08, 2015 10:04 pm

Cred ca a aparut prima problema... Motorul nu se mai incalzeste cat ar trebui; o fi doar gerul cauza? La drum lung, daca nu e turat peste 2500 rpm doar ce adie putina caldura... parca as merge cu frigiderul dupa mine. Trebuie sa tin cutia pe manual si nu trec de treapta a 4-a.Si nu, nu este termostatul, l-am schimbat in vara, deoarece se blocase pe inchis, cu unul tot original.

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje:3270
Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
Localitate:pitesti
Contact:

Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive

Mesaj de simply the lex » Vin Ian 09, 2015 7:22 am

Daca nu e termostatul, atunci nu ar trebui sa fie decat gerul, incearca metoda clasica a cartonului in bot, functioneaza. Si la mine care am benzina,s-a incalzit ff greu, ba mai mult la un moment dat din 2 liniute cat se facusera, iesind pe DN, i-a scazut temperatura, iar la 3 liniute nu a ajuns nici la destinatie, asta insemnand aprox 50km.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive

Mesaj de mituc » Vin Ian 09, 2015 7:29 am

Diesel + ger = NoLove.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”