Bun gasit!
In luna august 2013 am devenit proprietarul unei bijuterii, masinuta din semnatura . Este a patra masina personala, prima a fost o dacie 1410 din 1992, cumparata sh in 1999, din 2004 am cumparat un matiz nou, (am prins o oferta de Craciun - 4800 de euro) si dupa ce primul pitic a mai crescut si nu mai incapeau bagajele in Matiz, am cumparat in 2008 o Kia Ceed SW pe care am platit 16.020 de euro. Dupa Dacia sh am vrut neaparat masina noua si nu mi-a fost de ajuns experienta cu Matizul.... Masina noua ESTE cea mai proasta investitie posibila. Se depreciaza extrem de repede.
Matizul inca il mai am, are 120.000 de km functioneaza excelent si e masina sotiei , Ceed-ul a trebuit sa-l vand si inca in pierdere, cu doar 5500 de euro.... de aici si remarca de mai sus cu deprecierea. Mare pacat pentru ca este o masina foarte, foarte buna (ma vad des cu proprietarul actual), insa nu mai corespundea cerintelor de spatiu pentru bagaje (trebuia sa spun de la inceput ca problema cu bagajele este de fapt a sotiei, nu a mea )
Asa ca dupa doua masini noi, in 2013 am zis sa incerc din nou una sh, asta dupa ce familia s-a marit cu al doilea copil si deja bagajele nu mai incapeau in portbagajul, destul de mare totusi, al Ceed-ului. Am cercetat putin piata si am ales doua modele care corespundeau cerintelor - masina mare de familie: S-MAX de la Ford si C4 GP de la Citroen. Dupa cum deja stiti am ales C4 si nu-mi pare deloc rau dupa aproape un an si jumatate si 35.000 de km (consum mediu 6,4l). Cu tot cu taxa m-a ajus 8000 de euro. Este un model Exclusive caruia ii lipseste doar incalzirea in scaune. Are navigatie, suspensie pneumatica pe spate, acoperis panoramic, 1,6 hdi, cutie manuala pilotata... cum am mai spus deja, o bijuterie.
A fost adusa din Belgia pe platforma, avea pe bord doar 124.00 de km insa eram sigur ca avea mai mult. Cu Lexia am gasit 10 resetari de revizie deci intre 150.000 si 200.000 de km, rezonabil pentru o masina din 2008 (avea 5 ani).
Acum, ceva poze:
Jurnal de bord, C4 GP Exclusive
-
- Mesaje:10
- Membru din:Joi Oct 03, 2013 8:55 am
- Marca si model masina:C4 Grand Picasso 1.6 HDI Exclusive
- Numar Inmatriculare:VS 20 ALM
- Localitate:Husi / Vaslui
- Norishor
- Mesaje:2240
- Membru din:Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
- Marca si model masina:Citroen C2 VTS - 1.6 16V (Track and Hillclimb car)
- Numar Inmatriculare:NOR
- Localitate:Bucuresti / Campina
Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive
Felicitari pentru achizitie si bine ai venit pe forum!
Deoarece ai facut o prezentare chiar stufoasa, ti-am lasat ceva in casuta de mesaje!
Bafta si drumuri excelente!
Deoarece ai facut o prezentare chiar stufoasa, ti-am lasat ceva in casuta de mesaje!
Bafta si drumuri excelente!
Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
Reparatii diverse cheie telecomanda
http://www.facebook.com/ClubCitroenC4
-
- Mesaje:10
- Membru din:Joi Oct 03, 2013 8:55 am
- Marca si model masina:C4 Grand Picasso 1.6 HDI Exclusive
- Numar Inmatriculare:VS 20 ALM
- Localitate:Husi / Vaslui
Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive
Cred ca a aparut prima problema... Motorul nu se mai incalzeste cat ar trebui; o fi doar gerul cauza? La drum lung, daca nu e turat peste 2500 rpm doar ce adie putina caldura... parca as merge cu frigiderul dupa mine. Trebuie sa tin cutia pe manual si nu trec de treapta a 4-a.Si nu, nu este termostatul, l-am schimbat in vara, deoarece se blocase pe inchis, cu unul tot original.
- simply the lex
- aLEX YO!...
- Mesaje:3270
- Membru din:Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
- Marca si model masina:Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
- Numar Inmatriculare:AG 85 LEX
- Localitate:pitesti
- Contact:
Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive
Daca nu e termostatul, atunci nu ar trebui sa fie decat gerul, incearca metoda clasica a cartonului in bot, functioneaza. Si la mine care am benzina,s-a incalzit ff greu, ba mai mult la un moment dat din 2 liniute cat se facusera, iesind pe DN, i-a scazut temperatura, iar la 3 liniute nu a ajuns nici la destinatie, asta insemnand aprox 50km.
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Re: Jurnal de bord, C4 GP Exclusive
Diesel + ger = NoLove.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!