PAN - C4 Coupe 1.6i

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti
Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Joi Apr 16, 2015 8:10 pm

Well... Am vazut low cost-uri cu 71-72dB (adica nu chiar silentioase), consum clasa F (deci nici macar economice). Si tot asa si la Green / Eco / Blue / "Cpt. Planet" sau alte de-astea.
(Stiu, cu "Cpt. Planet" tocmai am spus range-ul de virsta :) :))
Sport Maxx RT, de exemplu, stau mai bine decit Riken si la zgomot, si la consum. Asta ca sa nu vorbim de frinare pe ud...
Cind spun Riken ma gindesc si la Tigar sau Taurus - ca au declarate aceleasi valori, au acelasi model pe banda de rulare, etc.; in esenta cred ca au reutilizat acelasi model vechi de la Michelin :); diferenta poate fi data de mici variatii in compozitie (de exemplu Taurus par mai putin lucioase decit Riken si Tigar)

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Vin Apr 17, 2015 2:32 pm

Ramasese sa adaug info despre minunata vaselina. Asadar, asta-i:
Imagine
:drive
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Sâm Mai 02, 2015 1:52 pm

Prima impresie dupa 2 zile ploioase petrecute pe Uniroyal Rain Sport 3: WOW!
N-am avut prea multe ocazii pentru viraje mai strinse si luate in viteza pe ud, dar demaraj / frinare sint din alt film :). La frinare acum trebuie sa ma asigur ca am mai mult spatiu in spate, ca daca opresc prea brusc se poate infige in mine cel din spate. Deja devine un obicei atentionarea suplimentara cu stopurile de ceata (dar nu stiu cit de eficienta e, avind in vedere pozitia lor)...

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Sâm Mai 02, 2015 10:01 pm

Decizia finala privind jante 17": mai asteapta macar 2 ani. Anul asta poate isi ia sotia carnetul, asa ca n-ar fi prea rentabil sa am jante mari / talon mic (si sa indrept jante / schimb anvelope de 2 ori pe luna, ca un incepator nu cred ca face o prioritate din evitarea gropilor! :))
Probabil va mai fi un set de anvelope in toamna, pentru iarna. Sava Eskimo S3+ pe care le aveam echipate pina marti sint produse in 2009, deci gilma aia nu e chiar o surprza: daca e sa calculez totul la medie lunara si limite legislative (5 luni pe an anvelope de iarna, 6 ierni, 78K in 90 luni) ar iesi cam 26K. Comparat cu ce am avut pe Focus (mai ales ca alea erau Continental - alta liga fata de Sava), cam asta e.
Aveti idee cam pe la ce pret se invirt rotile de tabla 16" sh? Merita sa iau tabla sh, sau sa merg direct pe aliaj sh? Ma gindeam sa scap de schimbul de anvelope, si sa fac schimb de roti cu totul... La jante noi am vazut ca alea de tabla sint cam 75-80℅ din alea de aliaj (nu OE, ci DEZENT, de exemplu), deci de noi nu prea merita (asta daca preturile pe care le-am vazut reflecta situatia reala a pietei; n-am facut comparatie cu alte surse).
Ar trebui probabil sa iau in calcul si schimbul rezervei (macar anvelopa). Cred ca e un Michelin Energy Saver, nu a rulat nici macar 1 metru, dar are deja 8 ani... Cel mai probabil va fi tot Uniroyal, ca sa o pot folosi OK daca am vre-o pana. Avantajul astora asimetrice (fata de unidirectionale) e ca rezerva merge OK indiferent de partea pe care tre' sa o pui.

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de mituc » Dum Mai 03, 2015 4:05 pm

Pneul rotii de rezerva nu are 8 ani ci mai degraba vreo 2. Nu a vazut lumina soarelui eventual in mediu umed, nu a vazut antiderapant, nu a vazut ulei si alte minuni de pe asfalt, etc etc etc. Lasa-l in pace, fa-i regulat presiunea (odata pe an) si spera ca nu vei avea niciodata motiv sa folosesti roata aia.

In ceea ce priveste setul de roti SH, daca tot iei cauta niste jante de aliaj intr-o stare rezonabila. Daca ti-e frica de faptul ca rotile de aliaj se pot sparge daca dai tare in ceva, pai o janta de tabla se indoaie si se indoaie chiar mai usor, deci oricum ar fi nu scapi de acolo mergind pe roata aia.
Si daca dai in ceva suficient de tare incit sa spargi o janta de aliaj sau sa indoi pina la decompresia pneului o janta de tabla e mai greu sa ramii cu restul trenului de rulare neatins incit, la fel, sa poti pleca de acolo pe roti. Eu nu mi-as face planurile astfel, "daca", nici nu-ti mai iei masina deloc daca tot pui "daca" in fata.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Dum Mai 03, 2015 6:39 pm

Pneul rotii de rezerva ar trebui sa aiba 8 ani, cit are si masina (devreme ce fostul proprietar nu a umblat deloc acolo). E cel cu care s-a vindut, deci a fost pus in masina undeva intre martie '07 (data productiei masinii) si septembrie '07 (data primei vinzari). O sa verific cind pregatesc bagajele pentru Bran (cu ocazia asta confirm si daca e Energy Saver - dar pun pariu ca asta e, avind in vedere ca asta e mentionat si pe eticheta de pe caroserie, unde am indicate presiunile).
Problema la jante nu era daca se strica sau nu, ci strict de pret. Daca si SH aia de tabla e 75-80℅ din pretul celei de aliaj, atunci clar merita aliaj. Daca insa e considerabil mai jos (gen max. 40-50℅), atunci incepe sa merite sa iau in calcul si varianta rotilor de tabla pentru iarna (mai ales ca pe termen lung sint vizate roti de aliaj pe 17" pentru vara, deci cele de tabla ar trebui sa tina pina sint inlocuite de cele actuale - 16" Radicale, aliaj).
Nu imi pun problema folosirii rotii de rezerva doar dupa lovituri (desi pot fi si lovituri - gropi, borduri, obiecte diverse cazute pe drum - in care ramii cu cauciuc taiat sau dezlipit, si janta deteriorata sau nu, fara a strica si altceva). Exista oricind varianta cuielor / suruburilor luate in roti. Am patit-o si cu Focus-ul. Si daca ai o chestie de-asta pe autostrada (eventual si pe-afara, nu in RO), nu cred ca vrei sa te tirii cu o rezerva pe care nu te poti baza pina la prima vulcanizare (daca ai noroc sa afli unde e).

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de mituc » Dum Mai 03, 2015 7:24 pm

Pneul de rezerva este intr-adevar unul OEM, Michelin Energy Saver 195/65/r15. Uita-te si la DOT ca sa estimezi mai exact virsta lui. Ziceam ca pneul ala are 2 ani nu pentru ca are 2 ani, ci pentru ca nu a fost expus uzurii si contactului cu agentii deterioranti din mediu si starea lui e comparabila cu a unui pneu vechi de 2 ani rulat.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Dum Mai 03, 2015 10:03 pm

La DOT ma refeream cind ziceam ca verific de cind e facuta anvelopa (ca altfel n-am cum). Oricum, ma astept sa nu fi avut mai mult de 6 luni vechime cind a fost pus pe masina, deci undeva in intervalul 8-8.5 ani. Nu stiu daca data productiei masinii se refera la masina - partea functionala, sau si la toate accesoriile pe care le primesti cu ea (cric, roata de rezerva, triunghi, etc.), ca sa imi pot da seama cind a fost efectiv pusa roata aia acolo. Dar juma' de an e irelevant fata de ceilalti 8 :).
Avind in vedere diferenta de 6 luni de la productie la vinzare (martie => septembrie) exclud comanda speciala (deci e un caz clasic productie - stoc - distributie - vinzare, ca stiu ca nu era in stoc la ATS cind a luat-o primul proprietar, si ca a asteptat ceva, deci stocul nu a fost la noi).
Dimensiunile sint, cel mai probabil, alea de care zici tu. N-am verificat. Sint curios cum intra acolo o roata de 16" (eventual pe janta Radicale) si cum intra in janta suportul ala de plastic pentru cric si alte unelte. Ca daca nu intra OK si esti undeva pe drum, cu pana si portbagajul plin, o sa fie "fun" sa incerci sa o inghesui si pe aia pe undeva...
Intr-adevar, cauciucul arata foarte bine. Nu stiu insa ce inseamna imbatrinirea lui in mediul in care a stat (comparativ cu cele care stau expuse, si la care imbatrinirea e si vizibila). Vedem...

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
mituc
Mesaje:9122
Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
Localitate:Iasi
Contact:

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de mituc » Lun Mai 04, 2015 12:40 am

Intra foarte bine. Un 205/55/r16 e cu fix 1cm mai inalta (in pozitie culcata) decit 195/65/r15. In rest diametrul e cam acelasi, si loc pe centrul jantei e chiar mai mult. Cind a trebuit sa pun acolo o roata cu pneul de 16" n-au fost probleme (ce-i drept era si desumflat, dar sint convins ca o roata pe 16" 100% functionala n-ar fi avut probleme).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Lun Mai 04, 2015 2:26 pm

Super. Eu nu le-am scos de acolo niciodata, asa ca nu stiam daca suportul ala are fundul plat sau cu forme specifice jantei de tabla, sau daca in caroserie gaura pentru roata are fundul plat sau profile. Inteleg insa ca sint plate - deci am scapat de-o grija :).
Multumesc!

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Lun Mai 18, 2015 7:54 am

OK, se confirma dimensiunile rezervei (era de asteptat).
Si acum, dupa primul voiaj mai lung, si impresii / evenumente (pe principiul una calda, una rece).

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Lun Mai 18, 2015 8:07 am

The bad: AC failure.
Vineri dimineata imi cam alunecau picioarele pe pedale. Am suspectat initial un zel excesiv al celor de la spalatorie (silicon pe pedale), insa pe drum parca nu prea facea fata climatizarea. Si chestia asta s-a continuat progresiv pina cind la intoarcere abia se mai simtea racoare la prizele de aer, in conditiile unei temperaturi setate la 19C. In plus, la un moment dat a inceput sa se auda un fisiit (probabil aer pe instalatia AC). La debarcare / stringere bagaje am observat ca linga prizele de aer de la picioare plasticul e oarecum "slippery", iar pe bara de la baza stilpului (cea de care se prinde centura de siguranta) avea picaturi mici, uleioase pe ea (si singura sursa posibila ar fi fost priza de aer de sub scaunul din fata). Asadar in dimineata asta sunam la service. :(

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Lun Mai 18, 2015 8:44 am

The good: power drive!
Dupa ce ne-am incaltat cu UNIROYAL RainSport 3 si am testat (acasa) demaraj / frinare pe ploaie (cu rezultate surprinzator de bune, avind in vedere ca ploua torential, in urma cu aproape 2 saptamini), a venit vremea unui test de drum mai serios. Asadar simbata spre seara am facut un tur de forta (plecare din Bran, intoarcere la cca. 2 Km dupa Dragoslavele), sa prind cam tot ce se poate: ploaie (asfalt ud; nu a fost insa torentiala, sa am strat mai serios de apa) ceata (umed, si uniform, si pe zone), uscat. Am avut si zone cu asfalt OK, si mai putin OK. Trafic aproape inexistent pe sensul meu, in afara localitatilor, deci s-a putut forta. Rezultat: nu au patinat in nici o curba, s-au lipit super!
Evident ca am avut si intilniri care te fac sa te intrebi cum supravietuim ca specie... In tot parcursul asta nu am iesit de pe banda mea, ca doar asa e un test normal: chiar si cind nu ai trafic din fata, expect the unexpected. Insa nu asta gindesc si motociclistii: un idiot venea din fata, pe dunga dintre sensuri, inclinindu-se destul de mult pe viraje - ati ghicit - in banda mea (el avea viraj stinga in coborire, eu dreapta in urcare)! L-am evitat usor, dar cred ca daca nu-l evitam faceam un bine celor care astepta un rinichi, un ficat... Cit de idiot sa fii sa nu te gindesti la viata ta si sa faci asa ceva?! Daca ai rotile in interiorul benzii sau pe demarcare nu inseamna ca ai respectat banda! Daca toti "conservarii" am respecta principiul asta, am fi fara oglinzi / portiere / aripi, de-ar arata masinila ca la F1 (sa fie rotile in exterior)! (Ca divertisment: as vrea sa vad ce fac astia care merg cu motorul pe banda din mijloc atunci cind intilnesc un amic de-al lor, ghidat de acelasi principiu, venind din sens opus... Bikers head-on!)

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Lun Mai 18, 2015 4:19 pm

... And the ugly: fuel economy
Am facut calculele si cifrele arata cam asa:
- extraurban, ritm oarecum normal (pe alocuri depasire usoara a vitezei maxime neamendabile - adica cea legala + 10 Km/h): 6.9-7.0 l/100Km
- extraurban, condus in forta (test stage): 8.9 l/100Km
- extraurban, condus "eco", cu utilizare intensa speed limiter (in localitati) si cruise control (in afara): 5.8 l/100 Km
Calculele nu se pretind a fi foarte exacte: nu am resetat contorii intre segmente, ci am avut 4 citiri ale consumului, in 4 momente / locatii diferite (si principiul de calcul a fost: Km parcursi pina acolo => litri utilizati => litri utilizati de la masuratoarea anterioara => consum de la masuratoarea anterioara stiind distanta; evodent cu rotunjiri).
Din toate cele 3 moduri, in mod (ne)surprinzator, cistigatorul este modul 3 (eco), dar doar la categoriile:
- cel mai mic consum
- cel mai obositor
- cel mai anost
- cel mai periculos (era sa mor de plictiseala!)
Dupa cum vedeti, nu e cotat si ca fiind cel mai economic, pentru ca am facut mai mult cu 1 ora si ceva decit la dus. Consider ca 1 ora din viata mea face mult mai mult decit max. 2 litri de benzina (adica undeva la 13 lei, daca luam in calcul ca am ars OMV Carrera 100).

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje:135
Membru din:Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina:2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare:B117PAN
Localitate:Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mar Mai 19, 2015 1:56 pm

Refacut plinul instalatiei de climatizare cu agent racire (R143A sau cit o fi) / ulei / substnta fluorescenta. Now we wait :(
Principalul suspect: modul vaporizator. Cotatia pentru schimb a fost "blinda": 3200 lei :cry:
Daca se confirma, incercam variante alternative...

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Be yourself! Everyone else is already taken..."

2020 Volkswagen Golf Mk8 (2.0l-85kW)
2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”