PAN - C4 Coupe 1.6i

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mar Mar 03, 2015 4:07 pm

:) Uite o idee destul de buna pentru odorizant: gel sticks! Astea inlocuiesc buretele (sau carton, ce-o fi) din interiorul cartusului initial, si sigur nu curg, deci 100% safe pentru instalatie... (Sper insa sa le si gasim si pe la noi...)
http://c4owners.org/plugins/forum/forum ... 33457.post" onclick="window.open(this.href);return false;
(Sper sa fie OK postarea link-ului catre alt forum.)
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mar Mar 03, 2015 11:46 pm

@ mituc: De garantie nu cred ca mai e vorba. Are 7 ani si jumatate de cind a fost vinduta...
Pe C4 Owners era un topic in care spunea ca atunci cind se blocheaza de tot problema e de fapt de la arc. Ceea ce face sens, daca ramine fara vaselina: arcul ala roade ceva mai mult in plastic, isi schimba pozitia, apoi sare sau se pozitioneaza in asa fel incit nu il mai deschizi. Vedem cind da caldura si desfac bordul, ca pina atunci ma si documentez cum ar trebui sa stea arcul ala! Cert e ca, la cum e pus mecanismul, o parte din vaselina a fost clar stearsa chiar de utilizatori (sa nu se murdareasca), sau, si mai rau, la spalatorie (zic "mai rau" ca aici sint sanse sa fi fost cu zel, nu asa, lejer...)
Daca se ajunge la schimbat... forget it! Decit sa dau o caruta de bani pe plasticul ala (OE, nou, ca nu cred ca are sens sa-l iau SH, ca sa ma tina 1 an daca am noroc), mai bine iau navigatie AM (ceva cu Android, ca am vazut ca sint deja destul de multe disponibile dinspre "micul popor chinez", si vin cu tot cu masca) si rezolv si problema cu MP3-ul! (Acum, sa mai frinez putin propriile circoteli, daca e si varianta fara loc pentru odorizant imi rezolva si dilema asta - in mod fortat :) :) ) Sau il elimin de tot si montez acolo un USB Box (sau clona, daca nu il gasesc original SH; nou e pervers de scump), eventual 2-3 prize 12V si / sau USB 5V...
Sint curios cum de nu s-au gindit astia mici si galbeni sa faca ceva piese de schimb mai practice... De exemplu eu as fi incintat sa schimb sertarasele alea mici de sub prizele laterale cu suport de pahar (ceva in genul celui de la Alfa 147 / GT - sertarul din dreapta, ca ala din stinga e si la Alfa tot ceva care sa tina carduri si alte nimicuri de-astea mici).

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Dum Mar 15, 2015 2:34 pm

Am "gidilat" putin flaplid-ul ala. L-am uns cu vaselina siliconica (nu e chiar ce trebuie, ca asta are un oarecare miros - deocamdata, sper sa dispara in timp), si se deschide / inchide smooth. Inca mai am de lucru la sistemul de inchidere (ca sa si ramina inchis - ca nu mai ramine asa decit cu "ajutor" ceva suplimentar; acum il blochez cu capacul flipcase-ului telefonului, asa ca telefonul sta ca un ecran navi :) ) Bine macar ca nu se mai blocheaza inchis aiurea!
Cere un detailing / curatare mai thorough: a plouat si am stat putin cu portiera dreapta deschisa. Unde au stat picaturi de apa aratau ca laptele (pe bord si pe butonul pentru geam). Imediat dupa ce le-am sters a ramas materialul patat alburiu. A doua zi nu mai erau urme (semn ca pe uscat nu se vede, dar sigur e o pelicula, ceva, care reactioneaza in contact cu apa). Tre' sa rezolv asta cumva... O idee, ceva, de la ce ar fi? (Probabil pseudo-cosmetice de hipermarket, gen silicon, etc., dar nu stiu care - ca sa stiu cu ce se da jos.)
Am uitat sa mentionez ca prin ianuarie i-am schimbat carcasa cheii (am luat una de rezerva, model cu bateria pe carcasa, de pe Amazon, si cea care e acum in uz, pentru modelul cu baterie pe PCB, de la Doru). S-a potrivit OK cea de la Doru (cu 2 mici interventii cu un cutter, sa fac loc pentru piesele mai mari de pe PCB). Merge putin mai greut (trebuie apasat mai tare), fiind cauciucul putin mai rigid decit cel original, dar pot sa traiesc cu asta (pentru ca inseamna ca nu se va deteriora iar cauciucul ala si nu va trebui sa schimb carcasa peste 1-2 ani).

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Joi Mar 19, 2015 8:20 pm

Imagine

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2196
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de Norishor » Joi Mar 19, 2015 10:41 pm

Bun, bun... Mesteresti la masinuta, nu gluma! :D
Imi place! :drive
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Vin Mar 20, 2015 2:19 am

Deocamdata e doar LEGO... (DUPLO, ca sint incepator in domeniu :))
Sa dea vremea calda (in mod constant, nu up & down), si rezolvam partea cu detailing-ul (ca sa pun si husele bine pe laterale, sa nu ma chinui de 2 ori), plus finalizare la partea cu sertarele / sertarase / sertarute.
Pe la jumatea lui aprilie e in schema un review complet (6 luni de la achizitie; de fapt o sa fie cam 5, dar daca as face-o la 6 m-as duce prea aproape de intilnire - si nu vreau sa am surprize ca astept cine stie ce piesa, si sa vin cu Elantra la Bran!). Deja a sarit de 2000km de cind o am (77700km; urmatoarea poza la 77777km - daca sint pe faza) si, cum am mers (sau am stat) mai mult in mediu urban (pe ultimii 438km am media 12.3l/100km - consum de Pipera :(), ma astept sa fie suficient intervalul ca sa imi dau seama in mod real unde sta masina (evolutie de la ultima revizie, uzuri care devin vizibile, etc.). Aici intra si curatare contacte pe la mufele de sub capota, eventual o revizie la clima (ca daca vin caldurile si crapa atunci, nu-i frumos...)
Din pacate in max. 2 sapt. tre' sa las "sosonii" si sa trec pe "slapi", asa ca jante pe 17" nu vin in viitorul foarte apropiat (si daca nu iau jantele acum, nu iau cauciucuri pe 16" ca sa pun jante de 17" - cu alte cauciucuri - la 1-2 luni dupa...) Pentru ca buget si pentru ca aspect (detalii mai jos):
- Jante pe 17" merita daca le iei deschise (sa fie usoare, si sa fie negru mat, ca sa se vada bine prin ele un disc, un etrier... un fel de "mechanical thong" :) ), dar astea sint mai scumpe bine (cel putin pentru moment)
- Am frinele stock, si in CIV am trecute roti de la 15" la 17", deci discuri mici (sa intre peste ele rotile de 15"). Dar daca pun roti de 17" peste ele, sa se vada, ar fi ca si cum as iesi la tricou mulat, sa mi se vada bicepsii si patratelele. (La 55kg ale mele... as rivaliza putin cu Mr. Bean...) Iar alte frine acum, linga alte roti, sint cam neprietenoase cu bucatica aia de plastic numita card bancar...
Ramine lista deschisa pentru alte oportunitati: eleron (cel mai probabil kitul de VTS; astept sa crape pistoanele de la portbagaj, sa merite achizitia), o rigidizare suspensii (eventual coborire - aici e de discutat, pentru ca sintem in RO, buni colegi de trafic cu gropile si bordurile), o varianta care sa ma lase cu MP3 (la un nivel decent de calitate, nu cum e trompeta asta Electronicx)... se gasesc :)
Poate pina atunci ma razgindesc la Resolfen 17" (care obtureaza suficient vederea catre disc, sa nu ceara si frinele schimbate), si asa as renunta si la ideea de jante negru mat (ca daca nu arati nimic dincolo de ele, jantele de tabla nu-s departe ca aspect de cele de aliaj vopsite negru mat, decit daca vii sa le vezi de-aproape.)
Time will tell.
:drive
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2196
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de Norishor » Vin Mar 20, 2015 7:03 am

Pana una, alta, nu vii la intalnirea nationala de la Bran, din Mai ? :D
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje: 3272
Membru din: Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare: AG 85 LEX
Localitate: pitesti
Contact:

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de simply the lex » Vin Mar 20, 2015 8:08 am

Parca zicea ca da, nu e pe lista?
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Vin Mar 20, 2015 10:23 am

Sint no.4 pe lista. Sigur vin. De-aia am si planificat revizia de 6 luni dupa 5 luni: ca sa nu ajung la intilnirea pentru C4 cu Elantra, daca tre' sa astept piese (ca au tot timpul sa vina in 1 luna!)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
Norishor
Mesaje: 2196
Membru din: Dum Mar 01, 2009 9:10 pm
Marca si model masina: Citroen C2 VTS - 1.6 16V - Black Beauty
Numar Inmatriculare: NOR
Localitate: Bucuresti / Campina

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de Norishor » Vin Mar 20, 2015 12:30 pm

My bad. Nu stiu numele tuturor. Cel mai usor era ca fiecare sa se treaca cu username-ul de pe forum.
:idea: Diagnoza computerziata - Lexia/DiagBox: Activari/dezactivari optiuni (centuri, DRL, AUX, etc..) /Update soft ECU /Resetare auto-adaptivi /Programare cheie noua /Programare RD/RT CD/Mp3 /Diagnoza pre-achizitie auto
:idea: Reparatii diverse cheie telecomanda
:arrow: http://www.facebook.com/ClubCitroenC4

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Vin Mar 20, 2015 2:05 pm

OK. Corectez luni, cind completez si cu camera / meniuri.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Dum Mar 22, 2015 11:05 pm

Update flaplid: vaselina aia e ce trebuie. Acum nu mai pute, s-a cam ras excesul (a ramas in mecanism, inauntru), si merge super. Tot ce mai am de facut e sa desfac bordul si sa pozitionez corect arcul de la pirghia aia mica sin stinga (practic mecanismul de inchidere). La cum merge, cred ca poate rezolva si problemele similare aparute la sertarele de sub prizele de aer laterale.

Update carcasa cheie: faptul ca mergea mai greu (trebuia apasata / tinuta putin) era o coincidenta. Adevarata problema era bateria, care joi a si decedat (for good). Azi am luat alta baterie, si a inceput sa mearga absolut normal. (Din pacate n-am experienta pe Citroen, sa stiu cum se simtea cheia originala, cind era in mintile ei, dar acum, cu carcasa asta, e comparabila cu cea de la Focus MK2 Facelift sau Elantra 5th Gen.) Mai dificil a fost sa gasesc baterie: se pare ca CR1620 e un fel de Yeti / BigFoot: toti il stiu, l-au vazut, dar nu l-au prins! Si mai ciudat e ca si cind o gasesti, poti trece pe linga ea! (Eu am facut rezervare pe net in DOMO - Kaufland Colentina, si cu greu am gasit magazinul! Inainte acolo era un magazin in toata regula, dar acum e in curte o ghereta nu mai mare decit un chiosc cu ziare sau o florarie!)

Revin cu poza cutiei cu vaselina utilizata. (Aici le multumesc colegilor de la munca - furnizorii "sample-ului" folosit: ei folosesc vaselina asta la scannere, deci tot angrenaje si ghidaje din plastic si metal, combinate.)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Dum Mar 22, 2015 11:14 pm

Din pacate am ratat momentul 77777km. Asta e, poate iese la 88888km!
Daca reusesc sa o prind la cifra aia o opresc pe loc si o vind la chinezi! Cine a avut contacte cu ei stie mania lor cu cifra 8, asa ca am sanse sa imi iau cu banii de pe C4 un DS4 nou!
Just joking... chiar nu stiu cum se vinde C4 in China (si daca se vinde tot cu numele asta), stiind ce parere au aia despre cifra 4...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
Arian
Mesaje: 391
Membru din: Sâm Iun 01, 2013 6:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0hdi 163CP 2010 BOURRASQUE
Numar Inmatriculare: VS 01 NEO
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de Arian » Lun Mar 23, 2015 10:31 am

Stai linistit, si 777 tot de la chinezi e.
Ex: Citroen C4 Coupe 2006: 1.6i 16V, 109CP (VTR) Gri Iceland
New: Citroen C5 Exclusive 2010: 2.0hdi 163CP Blue BOURRASQUE
Filtru Particule Anulat + Stage 2 by Doc (OBDTUNING) la 196CP/144kW/400Nm

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Lun Mar 23, 2015 2:56 pm

Da, stiu. "Durerea" era ca l-am ratat pe 77777 (si nu aveam masina cind avea ea 777 :))
Dar nu-i bai, noi sa fim sanatosi...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”