PAN - C4 Coupe 1.6i

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mie Mai 20, 2015 12:26 pm

Confirmate pierderile, insa se pare ca problema e de la ventile!

Modulul OEM vad ca e de fapt HELLA / BEHR (8FV 351 331-091), cu evaporator VAN WEZEL (4000V351), si pret aproape dublu datorita sticker-elor PSA (6450QQ). Scumpe etichetele astea PSA...
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
simply the lex
aLEX YO!...
Mesaje: 3272
Membru din: Dum Iul 06, 2008 3:34 pm
Marca si model masina: Citroen C5 Exclusive 2.0 Hdi
Numar Inmatriculare: AG 85 LEX
Localitate: pitesti
Contact:

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de simply the lex » Mie Mai 20, 2015 12:38 pm

Pai poti scoate evaporatorul din cutia de climatizare? Din cate imi amintesc era cu totul...
Dezmembrari C4 Coupé/Hatchback 1.6i, 1.6 Hdi, 2.0 Hdi VTR/VTS : viewtopic.php?f=4&t=7439" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mie Mai 20, 2015 1:17 pm

Cred ca da, ca si pe Citroen Service, in schema, le arata desfacute... desi nu am vazut P/N separate (deci probabil le vind doar impreuna). Cert e ca l-am gasit separat AM, deci nu cred ca il vindeau daca nu se putea separa. Anyway, eu nu-s mecanic si nu le-am desfacut inca (sa confirm), dar banuiesc ca se pot separa (ca doar nu au fost turnate impreuna!).
Aici arata modulul cu radatorul desfacut:
Imagine

Ca piese compatibile, ce mi s-a parut genial e ca pe la francezi (http://www.pluspiecesauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;) un evaporator (radiatorul, nu tot modulul), AM, e chiar ieftin: pina in 90 EUR pentru AVA QUALITY COOLING PEV351.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mie Mai 20, 2015 1:33 pm

Vestea cu valvele parca m-a mai linistit.

Asadar putem sa trecem la lucruri mai serioase: imi pare rau ca m-am bazat pe dash cam (BLAUPUNKT BP 1.0 HD) si nu mi-am luat action cam-ul (MIDLAND XTC-400). MJPEG nu-i chiar cea mai fericita optiune pentru online publishing... plus ca functia oarecum normal pentru un DVR (stergerea fisierelor vechi pentru a face loc celor noi) are ca rezultat pierderea unor fisiere. Deci nu am inregistrari decit de la intoarcerea din spre Campulung (nimic la dus, cind a plouat mai serios).

So.. here we go:
1. intoarcere / intrare in Dragoslavele dinspre Campulung
[vimeo]https://vimeo.com/128356316[/vimeo]
2. stagiu de ceata in zona Fundata
[vimeo]https://vimeo.com/128356206[/vimeo]
3. adunarea initiala, vineri la prinz (cind am inceput sa ne stringem in parcarea hotelului)
[vimeo]https://vimeo.com/128359150[/vimeo]

(Calitatea filmuletelor nu-i grozava, ca am facut compresie sa ocupe cit mai putin. Originalul e mult mai bun, dar ocupa foarte mult - ca MJPEG-ul nu-i chiar cel mai economic format, si n-am stat de prea multe conversii: nu instalezi prea multe tool-uri pe ASUS T100TA, asa ca te descurci cu Windows Movie Maker :). Timestamp-ul e eronat, adica are undeva la 51-52 minute in urma, ca am setat ceasul in noiembrie / decembrie, cind am luat dash cam-ul, si n-am mai umblat la el de-atunci. Se pare ca in juma'de an a luat-o inainte cam 8-9 minute, minus 1 ora pe care a pierdut-o odata cu trecerea la ora de vara).
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mie Mai 20, 2015 2:11 pm

simply the lex scrie:Pai poti scoate evaporatorul din cutia de climatizare? Din cate imi amintesc era cu totul...
Exista si posibilitatea sa fie lipite... dar orice se lipeste se poate dezlipi ulterior (cu damage mai mic sau mai mare)!

E un mic tutorial pe c4owners.org cum sa repari inchizatoarea de la usa torpedoului la un C4 GP. Asta a presupus sa desfaca in 2 usa aia (si e lipita, dar are in ea balamale metalice, inchizatori, etc.), deci ma astept sa fie la fel: ori demontabil, ori lipit cu adeziv (pentru relipire cel care a facut tutorialul a folosit Araldite, dar banuiesc ca era ceva de genul Poxipol).

Daca chiar e lipit radiatorul in modul, e de vazut care-i procedura de desfacere (astfel incit sa nu sparga tot modulul), si ce se poate pune astfel incit sa mai poata fi desfacut si alta data.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mie Mai 20, 2015 7:49 pm

OK, mi-a explicat cel care se ocupa de problema mea cum sta treaba cu evaporatorul: radiatorul ala se poate scoate / reinsera usor in carcasa modulului (nu e lipit, are niste cleme). Problema e ca in modul sint niste clapete si e chin sa le pui cum trebuie daca scoti radiatorul.

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mie Mai 20, 2015 8:12 pm

Se pare ca axioma lui Garfield functioneaza: "if you wait long enough, the good things will happen to you". A inceput sa functioneze aproape bine capacul ala dintre CD head unit si CD display. Se pare ca dupa o vreme vaselina aia s-a mai ingrosat, s-a dus surplusul, si functioneaza oarecum OK.

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Joi Mai 21, 2015 12:56 pm

Dupa mai multe forari se pare ca avem si un PN Citroen pentru vaporizator: 6444 G5. (Pe Citroen Auch n-am gasit acest PN, insa gasesc foarte multe cu 6444 - si toate sint vaporizatoare). Deci este in mod cert interschimbabil, doar ca, din cine stie ce motiv, Citroen nu vrea sa il dea separat. (Poate are legatura cu efortul / riscul asociat reinstalarii lui).

Imagine

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Vin Mai 22, 2015 8:38 am

La testul cu substanta fluorescenta au plins valvele si condensatorul. (Curios, nimic pe la vaporizator - ceea ce e good news). Azi schimbam condensatorul si sper sa fiu din nou islandez in weekend, ca m-am saturat sa fiu somalez!

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Sâm Mai 23, 2015 10:27 am

Condensator nou. Avem racoare in masina. Sper sa nu avem si alte probleme... Oricum, facem un control peste o saptamina.
Nu stiu cit de bun e (AVA Quality Cooling - ceva peste 260 lei), dar sigur e mai bun ca cel defect. Si principala calitate e ca avea same day delivery (ca sa nu stau ca somalezul si peste weekend).

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Dum Mai 24, 2015 4:01 pm

OK. Se pare ca s-a rezolvat cu aerul conditionat (sau cel putin cu scaparile masive; verificam saptamina viitoare daca sint si scapari minore).
Coincidenta sau nu, de cind cu multiplele interventii, partea de inchidere centralizata / alarma (AutoWatch CLAM 375) a luat-o putin razna: dupa ce incui / armez, butonul de inchidere (cel de pe consola centrala) se aprinde scurt cam o data la secunda, iar LED-ul de control / semnul "-" de pe pinpad-ul alarmei se aprind scurt cam de doua ori pe secunda. Nu-mi amintesc un astfel de comportament inainte...
Se pare ca va fi o vara "interesanta", daca o tin in ritmul asta... :mad:

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Sâm Mai 30, 2015 9:27 pm

Verdict final: pe linga radiator (care a fost schimbat), mai scapa si pe la simeringul de la compresor. Asta inseamna ori reparat compresorul (daca e posibil), ori schimbat. Minunat... Acum chiar ca prefer iarna!

Sent from my Lenovo X2-EU using Tapatalk
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Avatar utilizator
thy_damned
Mesaje: 135
Membru din: Mar Oct 28, 2014 10:45 am
Marca si model masina: 2007 Citroen C4 Coupe (1.6l / 80kW, petrol)
Numar Inmatriculare: B117PAN
Localitate: Bucuresti

Re: PAN - C4 Coupe 1.6i

Mesaj de thy_damned » Mar Iun 30, 2015 11:16 am

La ultima diagnoza a ramas ca nici compresorul nu e tocmai OK. Are deja 1 luna de-atunci si inca merge, asa ca nu ma agit sa il schimb (poate sa il repar, daca va fi cazul, ceva mai incolo). Pina acum e OK si sper sa o tina tot asa. Oricum, in toamna ca avea mai multe interventii (sau una mai consistenta), ca urmeaza ITP, distributie, probabil curatat galerii (si resetarea parametrilor adaptivi)...
In curind va fi o schimbare de comenzi volan (deja achizitionate, sa aiba si butoanele de jos). Vedem cum o incadram in program, mai ales ca cel putin jumatate din drumuri le fac cu "surioara" Elantra. Asta nu-i deloc menajata. Cam asa mergea acum 6 luni...
[vimeo]http://vimeo.com/131763839[/vimeo]
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip." (W. Churchill)

2007 Citroen C4 Coupe (1.6l-80kW)
ex - 2013 Hyundai Elantra (1.6l-97kW)
ex - 2009 Ford Focus Saloon (1.6l-75kW)
ex - 2007 Renault Symbol (1.4l-55kW)
ex - 2000 Daewoo Tico (0.8l-36kW)
ex - 1986 Fiat Panda (0.9l-33kW)

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”