"Pacate" in ale condusului
- byte
- Mesaje:434
- Membru din:Lun Iul 02, 2007 6:40 am
- Numar Inmatriculare:TM-11-NDZ
- Localitate:Timisoara
1) In primii 1000 km dupa ce mi-am luat carnetul cautam ceva in bord cand mergeam printre blocuri cu 10 km/h ... si l-am pocnit pe unu care cred ca facea acelasi lucru. Vinovat .. eu pentru ca eram cu jumate de masina pe banda lui.
2) Am depasit in apropierea unei intersectii iar tipul pe care l-am depasit fara sa semnalizese a facut stanga. Am franat si am intrat in fata lui pe strada pe care a vrut el sa vireze stanga.
3) Ieri am uitat semnalizarea aprinsa si o tipa a crezut ca fac dreapta si a iesit in fata mea ... am franat destul de brusc si am evitat. Sper sa fim anandoi mai atenti pe viitor.
2) Am depasit in apropierea unei intersectii iar tipul pe care l-am depasit fara sa semnalizese a facut stanga. Am franat si am intrat in fata lui pe strada pe care a vrut el sa vireze stanga.
3) Ieri am uitat semnalizarea aprinsa si o tipa a crezut ca fac dreapta si a iesit in fata mea ... am franat destul de brusc si am evitat. Sper sa fim anandoi mai atenti pe viitor.
TM-11-NDZ
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
Am un stil de condus destul de sportiv dar numai cind este loc (nu in trafic cum va paleste pe voi) si deloc agresiv insa (cred ca poti face deosebirea), si nu, nu era sa ma sui pe nimeni pina acum. Cind ma deplasez prin oras telul meu este sa ajung de la A la B si drept urmare ma inscriu in trafic, nu incerc sa le arat tuturor ca am C4. Cind este loc insa, mai ales cind apar serpentine si este loc si de manevre le arat VAG-inistilor si altora super convinsi ca SUV-ul sau masina lor germana care nu are egal (cred ei) ca C4 e mai jmecher decit 3 dintre ei la un loc. Chiar am o placere sadica chinuindu-i.Shadow scrie:Ma lasi.....de parca tu nu ai avut parte de asa ceva!!!
Nu exista persoana care sa aiba un stil de condus mai "sportiv" sau "agresiv" si sa nu fii patit din astea.
De fapt, in seara asta fiind extrem de nervos pe nevasta'mea ca a condus execrabil fata de saptamina trecuta si explicindu-i cum se face aia si ai'lalta am trecut pe rosu in durerea mea A doua mea trecere pe rosu Dar, whatever, in bucuresti e practica zilnica.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- onacus
- Mesaje:660
- Membru din:Mie Feb 28, 2007 3:54 pm
- Localitate:Bucuresti Militauri
- Contact:
- m0rpheus
- Mesaje:798
- Membru din:Mie Aug 01, 2007 4:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 69 GCB
- Localitate:Bucuresti/Berceni
Hai sa spun si eu ..
->O data eram intr-o panta (iarna trecuta) si mergeam cu 10 la ora, gheata pe jos .. pe dreapta drumului unul cu un golf stricat se chiunia acolo, unul venea din fatza si aveam amandoi loc sa trecem fara probleme .. Dar cel care venea din fatza s-a gandit sa traga putin de volan inspre mine si am tras si eu si .. atat a fost .. a alunecat masina pana in cel parcat pe dreapta .. un far spart eu si el bara spate zgariata f putzin ..
->Acum 2 saptamani cand veneam de la mare am intrat in Bucuresti i nu am fost atent la un semafor si am oprit in ultimul moment fix sub el si nu mai vedeam ce culoare e .. Unul a facut exact ca mine .. Dar la un moment ala a plecat si am plecazt si eu (crezand ca s-a facut verde) .. toti din spate ma claxonau .. si politia era pe partea cealalta (a pus sirenele ooooups ) .. dar plecase dupa altul in urmarire am scapat atunci ..
Si cam atat eu . sper sa nu mai trebuiasca sa scriu aici
Si cu statul in fundul masinii din fatza, e nasol .. pe autostrada cand mergeam cu 170 venea unul care statea la mai putin de 1 metru in spatele meu ... turbam .. ce poate face el la viteza aia daca pun frana deodata ???
Aa, si pt ca sunt razbunator daca sunt calcat pe coada, aseara cand venea in Bucuresti m-a tinut unul in faza lunga din spate desi ii dadeam semnale .. L-am lasat sa ma depaseasca apoi si m-am tinut vreo 10 kilometri dupa el cu faza lunga .. sa vada cum e ..
->O data eram intr-o panta (iarna trecuta) si mergeam cu 10 la ora, gheata pe jos .. pe dreapta drumului unul cu un golf stricat se chiunia acolo, unul venea din fatza si aveam amandoi loc sa trecem fara probleme .. Dar cel care venea din fatza s-a gandit sa traga putin de volan inspre mine si am tras si eu si .. atat a fost .. a alunecat masina pana in cel parcat pe dreapta .. un far spart eu si el bara spate zgariata f putzin ..
->Acum 2 saptamani cand veneam de la mare am intrat in Bucuresti i nu am fost atent la un semafor si am oprit in ultimul moment fix sub el si nu mai vedeam ce culoare e .. Unul a facut exact ca mine .. Dar la un moment ala a plecat si am plecazt si eu (crezand ca s-a facut verde) .. toti din spate ma claxonau .. si politia era pe partea cealalta (a pus sirenele ooooups ) .. dar plecase dupa altul in urmarire am scapat atunci ..
Si cam atat eu . sper sa nu mai trebuiasca sa scriu aici
Si cu statul in fundul masinii din fatza, e nasol .. pe autostrada cand mergeam cu 170 venea unul care statea la mai putin de 1 metru in spatele meu ... turbam .. ce poate face el la viteza aia daca pun frana deodata ???
Aa, si pt ca sunt razbunator daca sunt calcat pe coada, aseara cand venea in Bucuresti m-a tinut unul in faza lunga din spate desi ii dadeam semnale .. L-am lasat sa ma depaseasca apoi si m-am tinut vreo 10 kilometri dupa el cu faza lunga .. sa vada cum e ..
- mituc
- Mesaje:9122
- Membru din:Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
- Marca si model masina:Mazda 3 MPS BK
- Localitate:Iasi
- Contact:
CInd sta un bou cu faruri aprinse aiurea in spatele tau aprinzi lampa de ceata de pe spate si calci usor frina cu stingul. Se face ceva lumina...
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!
- m0rpheus
- Mesaje:798
- Membru din:Mie Aug 01, 2007 4:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 69 GCB
- Localitate:Bucuresti/Berceni
Ms de tip .. urmatorul asta va vedea ..
De obicei nu ii bag in seama, dar aseara veneam tocmai de la Iasi dupa o nunta .. deci am dormit 3 ore .. de la Iasi am condus 100 de km pana la Barlad si de acolo 260 pana la Bucuresti deci eram rupt .. si mai vine si ala sa ma tina pe mine cu faza lunga .. Oameni inconstienti ca sa nu ma apuc sa folosesc alte cuvinte ..
Sry pt off-topic
De obicei nu ii bag in seama, dar aseara veneam tocmai de la Iasi dupa o nunta .. deci am dormit 3 ore .. de la Iasi am condus 100 de km pana la Barlad si de acolo 260 pana la Bucuresti deci eram rupt .. si mai vine si ala sa ma tina pe mine cu faza lunga .. Oameni inconstienti ca sa nu ma apuc sa folosesc alte cuvinte ..
Sry pt off-topic
- Lisa
- Sharky Boy
- Mesaje:509
- Membru din:Joi Mai 03, 2007 12:57 pm
- Numar Inmatriculare:B-03-LIS
- Localitate:Bucuresti/Dna Ghica
in ordine cronologica :
intrat in viraj pe floreasca, din prelungirea strazii fabrica de glucoza, fugit fundul cat colo fara sa intentionez...a fost fun dar m-am speriat un pic pt k abia luasem masina. de atunci iau curba aia cu 20 la ora.
cea mai mare aberatie...chiar de soferitza cu un singur neuron si ala amortit. Eram pe DN2 spre Urzicenimergeam cam cu 100km/h (drumul e cam naspa si are doar 1 banda si jum) a venit un bou cretin tampit si dobitoc cu vreo 200 la ora intr-un beemer in spatele meu si m-a flapsat atat de mult incat m-am trezit cu el la 1 m in spate fara sa-l vad. am pus semnal si am dat sa intru rpd pe banda 1 sa las cretinul sa se duca. Dar pe banda de urgenta venea un prieten de-al astuia cu bmw sa ma depaseasca imebcilul prin dreapta, cu un alt bmw, mai cretin si mai idiot decat primul.Am tras de volan si recunosc k s-a cam miscat masina pe sosea. Mi-a cam inghetat sufletul k ma rastorn. A fost vina mea dar a stat rechinasul f bine pe sosea.
inafara de asta...marele meu pacat e ca cel mai probabil, cat de curand imi voi lua bataie in trafic, pt k injur groaznic de urat si nu iert nici o faza. Figura cu luminile de ceata le-o fac si dak merg prea in fundul meu. nu ma consoleaza cu nimik sa ma pupe in fund, sa recunoasca greseala si sa-mi dea asigurarea...aviz amatorilor...
intrat in viraj pe floreasca, din prelungirea strazii fabrica de glucoza, fugit fundul cat colo fara sa intentionez...a fost fun dar m-am speriat un pic pt k abia luasem masina. de atunci iau curba aia cu 20 la ora.
cea mai mare aberatie...chiar de soferitza cu un singur neuron si ala amortit. Eram pe DN2 spre Urzicenimergeam cam cu 100km/h (drumul e cam naspa si are doar 1 banda si jum) a venit un bou cretin tampit si dobitoc cu vreo 200 la ora intr-un beemer in spatele meu si m-a flapsat atat de mult incat m-am trezit cu el la 1 m in spate fara sa-l vad. am pus semnal si am dat sa intru rpd pe banda 1 sa las cretinul sa se duca. Dar pe banda de urgenta venea un prieten de-al astuia cu bmw sa ma depaseasca imebcilul prin dreapta, cu un alt bmw, mai cretin si mai idiot decat primul.Am tras de volan si recunosc k s-a cam miscat masina pe sosea. Mi-a cam inghetat sufletul k ma rastorn. A fost vina mea dar a stat rechinasul f bine pe sosea.
inafara de asta...marele meu pacat e ca cel mai probabil, cat de curand imi voi lua bataie in trafic, pt k injur groaznic de urat si nu iert nici o faza. Figura cu luminile de ceata le-o fac si dak merg prea in fundul meu. nu ma consoleaza cu nimik sa ma pupe in fund, sa recunoasca greseala si sa-mi dea asigurarea...aviz amatorilor...
B-03-LIS C4 coupe 1.4 VTR 90cp - "SHarky Boy"
- m0rpheus
- Mesaje:798
- Membru din:Mie Aug 01, 2007 4:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 69 GCB
- Localitate:Bucuresti/Berceni
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
- PsH
- PasHa
- Mesaje:1662
- Membru din:Mar Feb 13, 2007 7:25 am
- Numar Inmatriculare:B 58 HDI
- Localitate:Bucuresti/Galati
- m0rpheus
- Mesaje:798
- Membru din:Mie Aug 01, 2007 4:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 69 GCB
- Localitate:Bucuresti/Berceni
Atunci mai spun eu una de azi .. Eram pe Calea Victoriei in fatza la BCR si schimbam banda ca sa fac stanga .. semnalizam frumos dar a iesit unul cu masina deodata .. praf il faceam .. m-am uitat urat la el si el a inceput sa rada .. am inceput sa-l injur (eu geamul deschis si el tot deschis) si el tot radea .. si era la vreo 40 de ani .. D'OH!
-
- Mesaje:26
- Membru din:Sâm Aug 11, 2007 10:43 am
- Numar Inmatriculare:IS 17 UNI
- Localitate:Iasi
De acord cu ceea ce spui tu, cel mai bine se povestesc patzaniile cu viu grai... poate la o intalnire daca reusesc si eu sa ajung.PsH scrie:sincer, nu cred ca imi ajunge o pagina.... astea mai bine raman povestite prin viu grai, decat scris...
Ce vreau sa aduc in discutie este faptul ca, daca ati fi de acord cu constituirea unei "culpe comune" in codul rutier pentru cei care parcheaza aiurea sau opresc unde ii taie capul si din cauza lipsei de vizibilitate sau a faptului ca i-ai evitat esti implicat intr-un accident. Eu dintr-o astfel de situatie am avut permisul suspendat 1,5 ani. NASPA, NU?
Ar fi o chestie sa-i responsabilizezi pe cei care opresc pe trecerea de pietoni si din cauza lor ajunge un nefericit cu picioarele rupte si tu cu el pe constiinta!
C4 1.6L benzina 110HP 16V aka Black Mother F-er
IS-17-UNI
IS-17-UNI
- m0rpheus
- Mesaje:798
- Membru din:Mie Aug 01, 2007 4:43 pm
- Numar Inmatriculare:B 69 GCB
- Localitate:Bucuresti/Berceni
Cea mai mare dreptate ti-o dau Relu .. ca sunt destui idioti care parcheaza fix pe trecere .. si nu vezi nimic .. mai ales daca e TIR .. si sunt nevoit ca la trecere sa franez pana la 10 la ora ca sa vad daca vine cineva din cauza ca nu a putut respectivul imbecil sa caute alt loc de parcare ..
Dar .. fii sigur ca nu ai sa vezi chestia asta cu "culpa comuna" (sry pt cacofonie) .. pt ca deh .. suntem in Romania .. unde fiecare face ce vrea si nimeni nu face nimic pt a schimba ceva
Dar .. fii sigur ca nu ai sa vezi chestia asta cu "culpa comuna" (sry pt cacofonie) .. pt ca deh .. suntem in Romania .. unde fiecare face ce vrea si nimeni nu face nimic pt a schimba ceva
-
- Mesaje:29
- Membru din:Dum Sep 02, 2007 7:57 pm
- Localitate:Timisoara
vreo 5 derapaje, la viteze intre 90 si 40 km/h, doua (cele la vitezele indicate neasteptate, celelalte 3, la vitezele intermediare, asteptate pt ca am vazut ca rotile dintr-o parte sunt pe uscat iar cele din partea cealalta urmeaza sa intre pe ud, iar eu atacam curba mai sportiv)
Dar cel mai tare a fost cel la viteza cea mai mica si concluzia pe care am tras-o in urma lui f probabil cel mai multi o stiti, eu insa, avand prea putini km (vreo 10k pe atunci) nu stiam:
NU GHEATA E CEA MAI REA. CI SOSEAUA PROASPAT REFACUTA ACOPERITA CU UN STRAT UNIFORM DE PIETRIS CAZUT DIN CAMIOANELE CARE AU CARAT MATERIALELE, PIETRIS UDAT PUTIN, DAR TOT UNIFORM, IN URMA UNEI PLOICELE. Pt ca nu te astepti chiar la asa putina aderenta.
Deci coboram un muntisor cu soseaua descrisa mai sus, si la iesirea dintr-un ac de par de dreapta am accelerat nu prea tare de pe la vreo 35 pana pe la un 40-45 maxim (mult in limita mea de siguranta in mod normal)
Ei, nu mai stiu in ce parte a fugit prima oara spatele (culmea eram deja iesit aproape cu totul din curba, cam indreptam deja volanul).
Sa zicem ca a fugit spre stanga cum era normal (curba fiind de dreapta).
Am tras stanga la fel de tare cum eram obisnuit de la precedentele derapaje. A fugit spatele inspre dreapta (sant). Am tras la fel de tare dreapta si m-am apropiat cu botul masinii de sant. A fugit spatele inspre stanga. Am tras iar stanga si iar a fugit spatele inspre dreapta si mai aproape parca de sant.
La care "plictisit" deja si fiindca nu venea nimic din fata iar santul deja fiind f aproape, mi-am zis gata, nu mai contrabrachez dreapta decat putin ca sa nu ajung in sant. Nu patesc nimic daca ma intorc pe soseaua libera.
Deci am virat f putin dreapta si surpriza, masina s-a stabilizat.
Concluzia: pe un drum de tipul asta, cu aderenta f putina, in caz de derapaj, contrabracarea cred ca tb sa fie mai putin energica decat pe un drum cu aderenta mare.
Bine, la viteza aia de 40 poate s-ar fi rezolvat din prima cu o frana energica,dar inca am probleme cu folositul franei la maxim potential, mai ales in situatii de urgenta, plus ca imi vine mult mai manusa contravirajul.
La cateva zile aflu de la un prieten ca un vecin si-a busit lateralul Loganului pe acelasi tip de drum, coborare cu pietris umed, in Iasi la extraordinara viteza de 30...
Deci eu m-am linistit cu abordatul sportiv al curbelor pe alte suprafete decat asfalt curat si uscat. Asta pana ce pun mana pe un citroen de peste 100.000 euro sau un echivalent...
Scuze pt lungimea postului, sper sa fie folositor
Forumul asta e oarecum adictive, de nu stiu cate ore stau si citesc...
Dar cel mai tare a fost cel la viteza cea mai mica si concluzia pe care am tras-o in urma lui f probabil cel mai multi o stiti, eu insa, avand prea putini km (vreo 10k pe atunci) nu stiam:
NU GHEATA E CEA MAI REA. CI SOSEAUA PROASPAT REFACUTA ACOPERITA CU UN STRAT UNIFORM DE PIETRIS CAZUT DIN CAMIOANELE CARE AU CARAT MATERIALELE, PIETRIS UDAT PUTIN, DAR TOT UNIFORM, IN URMA UNEI PLOICELE. Pt ca nu te astepti chiar la asa putina aderenta.
Deci coboram un muntisor cu soseaua descrisa mai sus, si la iesirea dintr-un ac de par de dreapta am accelerat nu prea tare de pe la vreo 35 pana pe la un 40-45 maxim (mult in limita mea de siguranta in mod normal)
Ei, nu mai stiu in ce parte a fugit prima oara spatele (culmea eram deja iesit aproape cu totul din curba, cam indreptam deja volanul).
Sa zicem ca a fugit spre stanga cum era normal (curba fiind de dreapta).
Am tras stanga la fel de tare cum eram obisnuit de la precedentele derapaje. A fugit spatele inspre dreapta (sant). Am tras la fel de tare dreapta si m-am apropiat cu botul masinii de sant. A fugit spatele inspre stanga. Am tras iar stanga si iar a fugit spatele inspre dreapta si mai aproape parca de sant.
La care "plictisit" deja si fiindca nu venea nimic din fata iar santul deja fiind f aproape, mi-am zis gata, nu mai contrabrachez dreapta decat putin ca sa nu ajung in sant. Nu patesc nimic daca ma intorc pe soseaua libera.
Deci am virat f putin dreapta si surpriza, masina s-a stabilizat.
Concluzia: pe un drum de tipul asta, cu aderenta f putina, in caz de derapaj, contrabracarea cred ca tb sa fie mai putin energica decat pe un drum cu aderenta mare.
Bine, la viteza aia de 40 poate s-ar fi rezolvat din prima cu o frana energica,dar inca am probleme cu folositul franei la maxim potential, mai ales in situatii de urgenta, plus ca imi vine mult mai manusa contravirajul.
La cateva zile aflu de la un prieten ca un vecin si-a busit lateralul Loganului pe acelasi tip de drum, coborare cu pietris umed, in Iasi la extraordinara viteza de 30...
Deci eu m-am linistit cu abordatul sportiv al curbelor pe alte suprafete decat asfalt curat si uscat. Asta pana ce pun mana pe un citroen de peste 100.000 euro sau un echivalent...
Scuze pt lungimea postului, sper sa fie folositor
Forumul asta e oarecum adictive, de nu stiu cate ore stau si citesc...
C4 coupe 1,6i