Jurnal de bord Deese B22DSM

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Mie Sep 19, 2007 7:58 pm

Am facut aprox 2.000 km.
Masina merge mai frumos acum decat in primele zile (nu ca ar fi avut vreo problema atunci dar pur si simplu se simte mai bine), probabil angrenajul s-a rodat.

Ce nu imi place:

Radioul - pierde uneori frecventa
Comportamentul la trecerea peste denivelari - suspensia e rigida, la curbe si pe drum bun e impecabila dar peste gropi te zdruncina. Era zuper sa ai suspensia reglabila, ca la C5.
Schimbatorul era bine daca se manevra o leaca mai usor.
Lipsa unui indicator pentru golirea rezervorului de lichid de parbriz.

Cam atat, sunt foarte incantat de masina and i wuv it.
Este exact genul de masina care te face sa o iubesti.
Ultima oară modificat Sâm Dec 08, 2007 12:19 pm de către Deese, modificat 1 dată în total.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Sep 19, 2007 8:26 pm

Pai de ce nu ar merge frumos?! A mea merge frumos si dupa 38100km.
Frecventa nu o pierde, insa nu aminteles radioul ala pe ce baza ia decizia de a rescana frecventa, cred ca intr-o zi am sa-i dezactivez RDS-ul (si poate o sa-i dezactivez si pe cei de la RCS).
Mai ales ca acum radio21 (el e de fapt radio69, ca e cam pensionaresc, asa, nu chiar ca europafm dar are tendinte) a cumparat toate frecventele lui radio deea si astia nu mai emit nimic, drept urmare am capul plin de reclamele lor de toata jena (mai ales a prostilor de la voodoo phone, cu scritiitul ala de roti pe frina de care ma sperii 2 din 3) si-s nevoit sa-mi cind singur din claxon (muzele mele sint taximetristii, microbuzistii si prostii cu VAG-uri).
Mie daca-mi intra in treapta 1, pleaca de pe loc si claxonul e bun... sint super multumit. Eh, deja daca merg si celelalte trepte (care nu m-au lasat niciodata)... laser+turbo+NOS frate!
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Mie Sep 19, 2007 8:29 pm

Nu stiu, schimbatorul se manevreaza mai usor decat in prima zi, motorul merge mai frumos si mai rotund,trage mai bine...

Radioul, poate nu m-am exprimat eu bine, dar la o plimbare in oras am vazut ca mai apar paraziti la receptie, la alte masini cu care am mers postul se auzea la fel de clar in orice loc al orasului eram.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Mie Sep 19, 2007 8:34 pm

La mine schimbatorul s-a lasat si el undeva pe la 3000. A tinut-o tot asa pina pe la 10-11 si de atunci a ramas asa. Se aude un "hic" cind il imping intr-a treia (s-a auzit de la inceput) dar nu-mi face deloc probleme (de genul sa nu-mi intre in treapta 1 chiar si la 30 sau mai stiu eu ce).
+problema clasica cu cuplatul in reverse. La mine a aparut prima data pe la 1800-2000 daca-mi mai aduc bine aminte si de atunci ma supara cam odata la 3-4 zile (si fac ceva cuplari zilnic, ca parchez exclusiv cu spatele in parcari).
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Mie Oct 24, 2007 8:54 pm

Intre timp schimbatorul s-a rodat (miscarea lui defapt) si totul e ok, se misca mai frumos acum, e perfect.

Antena o voi schimba in curand cu una mica (30 ron) si scap si de receptia mai proasta.

Senzatia acum, la aprox 3.000 km e ca masina trage mai bine. E normal, cred ca si-a terminat rodajul si masina e aproape `formata`

Nici o alta problema aparuta.



Pe masura ce o sa strang bani o sa mai adaug pe ea:
- scut motor
- antifonant pe capota (e o pasla), au la ATS
- tava portbagaj (sa nu se murdareasca/uzeze mocheta cand car cate ceva mai fragil)
- ornamente praguri
- ornamente aluminiu bord (setul ala de 5, arata foaaaarte bine) :shock: :lol:
- si eventual niste perdelute din alea la geamurile spate laterale. Dau o usoara nota de lux.
Ah, si probabil o sa imi imbrac volanul in piele pentru aderenta sporita pentru ca uneori mai imi scapa, am vazut unii care il fac marfa la 1.5 milioane, mai tare decat volanele cu piele stock de pe C4
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
vladut_v
Mesaje: 710
Membru din: Mar Feb 27, 2007 5:33 pm
Contact:

Mesaj de vladut_v » Mie Oct 24, 2007 11:32 pm

Tava portbagaj gasesti pe la hypermarket-uri. Sunt 3 marimi. Cea intermediara intra in C4 dar mai ramane putin loc lateral (vreo 15cm) ce-i drept. E undeva la 20-25 RON daca tin bine minte. O tava originala e 200 RON

Setul acela de ornamente-aluminiu are 5 piese ?! Eu citisem pe undeva de mai multe (2-usi ; 2-aeratoare laterale ; 1-aerator central ; 1-scrumiera ; 1-colier aluminiu-schimbator) Poate ma insel !

Perdelutele laterale sunt chiar OK. Exista si pentru luneta. Doar pretul e cam mare si nu stiu de ce e aproape dublu setul la berlina decat la coupe ?!

http://www.ats.ro/accessoriesItems.php?modelId=10
C4 1.6i 16V Berlina

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Mie Oct 24, 2007 11:55 pm

Prefer sa nu ma incurc cu chestii `din Obor` :)
Prefer sa strang si sa imi iau cu sigla Citroen :D

Apropo, eu nu ma refer la tava de compartimentare ci la tava de protectie, e un fel de covoras, numai ca e din plastic care se intinde pe toate suprafata portbagajului.
Si arata si mai bine cand deschizi hayonul, nu se mai vede mocheta.

Sunt 2 seturi de ornamente: cel cu 5 piese (2 aeratoare, 1 pt capacul de la scrumiera, 1 inel pentru schimbator si 1 piesa pentru consola centrala) care e vreo 8 mil si un set de 2 piese pentru manerele interioare ale usilor care costa 2 mil.

Mda, nu stiu de ce perdelutele sunt mai scumpe pt berlina.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
byte
Mesaje: 434
Membru din: Lun Iul 02, 2007 6:40 am
Numar Inmatriculare: TM-11-NDZ
Localitate: Timisoara

Mesaj de byte » Joi Oct 25, 2007 6:56 am

dupa ce iti pui pasla aia la capota sa ne zici si noua daca sunt ceva diferente
TM-11-NDZ
C4 berlina, SX, 1.6 16V Gris Aluminium

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Lun Noi 12, 2007 11:35 pm

3.000 km and no problems exceptand niste mici zgarieturi si un plastic de stop ciobit (toate din vina mea) care or sa iasa in service, pe casco.

O sa pun un filtru K&N si va anunt cand pun pasla aia.

Mai am in vedere un scut motor, niste bandouri laterale, praguri interioare citroen, etc, am mai zis mai sus.

Masina merge ca unsa.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
silvius
Mesaje: 2430
Membru din: Dum Feb 11, 2007 1:25 am
Numar Inmatriculare: B08BBK
Localitate: Bucuresti / Varna
Contact:

Mesaj de silvius » Lun Noi 12, 2007 11:54 pm

incearca sa o pui la ture destule pana in 5000 de km. Crede-ma pe cuvant si atat :lol:
C4 by silvius , K&N, Borla, si cate si mai cate
Dodge Grand Caravan V6 3,8L !!!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Mar Noi 13, 2007 12:39 am

Deja schimb pe la > 3.000,sper ca e ok acum.
Mersi de sfat :)
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Joi Ian 17, 2008 3:34 pm

Am atins 5.000 km, fara probleme exceptand micile zgarieturi&stuff, o portiera infundata usor de un carucior in Cora cred si stopul ciobit pt care m-au programat abia pe 31 martie :(

Deocamdata nu am apucat sa pun nimic pe ea.

Silvius, ti-am urmat sfatul, i-am dat mai tare in pedala cand am avut ocazia.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Mie Ian 23, 2008 8:34 pm

Am mers ieri la pranz cu ea putin.
Computerul de bord imi arata dupa muuuult timp 7-8 grade, n-am mai prins de multisor temperatura asta (numai cu minus in ultima vreme), la soare era chiar si mai cald.

Totul se comporta mai bine (aderenta, volanul, schimbatorul)
Apoi indicatorul de temperatura a ajuns la jumatate in 5 minute.

Yummy :D Miroase a primavara! :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Deese » Dum Feb 24, 2008 5:38 pm

...si primavara a venit :)
Nu stiu cati km am exact , putin peste 5.000, nici o problemutza.
Noutatea deocamdata e ca am pus azot in roti si am observat o imbunatatire a comportamentului masinii.Incet incet urmeaza sa fac si toate celelalte modificari pe care le am in plan.

Ah, si am mai descoperit o chestie.
Cu volanul lasat in pozitia cea mai joasa si cu scaunul coborat la maximum ai un feeling foarte sportiv in ea :D
Totul e sa nu fii prea inalt (eu sunt potrivit, am 175 cm) ca sa nu dai cu genunchii in volan.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de mituc » Dum Feb 24, 2008 8:27 pm

Deese scrie:Ah, si am mai descoperit o chestie.
Cu volanul lasat in pozitia cea mai joasa si cu scaunul coborat la maximum ai un feeling foarte sportiv in ea :D
Totul e sa nu fii prea inalt (eu sunt potrivit, am 175 cm) ca sa nu dai cu genunchii in volan.
Daca o sa-l mai si tragi mai inspre tine astfel incit sa te apropii de 90 de grade cind tii miinile pe volan la ora 3 si 9 ai sa mai observi niste lucruri. Vad ca multi manelisti critica fimeile care-si trag volanul pina-n git (unele cocosate dau impresia asta. Cocosatelor!). Ele fac asta ca urmare a ceea ce le spune lor intuitia feminina (de multe ori si gresita), dar de data asta merge. Cei care au facut cursuri de pilotaj stiu despre ce vorbesc eu aici de fapt ;)
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”