Jurnal de bord Deese B22DSM

Cum se comporta C4-ul tau de-a lungul timpului,cat consuma,iti mai place, nu-ti mai place etc
Scrie răspuns
Avatar utilizator
chainsaw
Mesaje: 2733
Membru din: Lun Noi 24, 2008 11:28 pm
Numar Inmatriculare: B-58-HDY
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de chainsaw » Sâm Apr 25, 2009 2:04 am

@deese: nu iti vor inlocui aripa spate ... oricum mai bine ai putin chit (in cazul tau foarte putin) decat carpeli prin masina cu suduri and stuff. io cand am facut o boacana la aripa spate (mult mai rau ca tine), mi-au indreptat-o cu nushce scula cu magneti or smth, ideea e ca tabla a revenit la forma initiala ... si micile imperfectiuni au fost corectate cu chit, si nu-ti dai seama c'ar fi fost vreo indoitura / busitura acolo.
2007 Citroën C4 VTR 1.6i 110cp
1988 Citroën BX 1.9 GTi 16V, 160cp ... din pacate, vandut.
_________________
Imagine

Avatar utilizator
vlad
CREATIVE TECHNOLOGIE
Mesaje: 7481
Membru din: Vin Dec 21, 2007 12:10 pm
Marca si model masina: Citroen C4, 1.6 HDI
Numar Inmatriculare: BH 57 ELA

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de vlad » Sâm Apr 25, 2009 7:40 am

Chainsaw, tu esti obsedat de reparatii. Cum sa fie cirpeala inlocuirea aripei. Daca asa se inlocuieste ea, ce e asa de speriat. Iti taie sudura in puncte sau cum o fi si sudeaza noua aripa. Mare lucru. Iar nu mai e masina nici aia ? ::P
Black pearl, 1,6 HDI, 90 caluti.

ImagineImagineImagineImagine

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Sâm Apr 25, 2009 11:14 am

E chirurgie nu reparat cu flexul si ranga sa se vada urme :D
Si in fabrica are microsuduri care nu se vad cu ochiul liber, pentru ca sunt bine executate.

Am uitat sa zic ca parca si bara spate a sarit din clipsuri, iar aiurica zicea ca s-ar putea sa fie rupta deci inlocuire din cate stiu eu.
As vrea sa o pun pe asta. Defapt parasocul difera, nu bara, cred.

Imagine
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de mituc » Sâm Apr 25, 2009 12:27 pm

Deese scrie:As vrea sa o pun pe asta. Defapt parasocul difera, nu bara, cred.
Da, aia e piesa separata. Cea stock ajunge vreo 80 sau 100RON.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Sâm Apr 25, 2009 12:38 pm

Nu stiu insa daca acel parasoc nu vine cu gauri pentru senzorii de parcare, obligatoriu, fiind de pe versiunea Exclusive care are senzori parcare spate default.
Dar oricum, cred ca se pot astupa cu chit in caz ca are gauri, nu-i problema.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Lun Iul 27, 2009 1:29 am

Hai sa mai scriu si eu pe topic, pe la vreo 25.000 km cat am.
Singurele lucruri pe care i le reprosez acum masinii (ce-mi vine la ora asta :D) sunt:
- zgomotul pe care il face prin gropile minunatelor noastre drumuri [-X
- unii greierasi de prin usi si stalpi (dar asta o spun dupa ce am mers o perioada fara muzica in masina :D dar se rezolva cu insonorizare)
- volanul INFECT (ma refer la senzatia pe care o am cand il ating, e cel fara piele)

In rest, o furtuna cu grindina s-a abatut asupra masinii si trebuie dusa la cosmetica :)
Parca a fost la revolutie :D
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Mar Noi 24, 2009 9:43 pm

La vreo 30.000km, adica azi am schimbat asa:
- placute frana fata (cu unele stock)
- antigel complet (Total)
- lichid de frana complet (Total)
- Ulei (Total Quartz 9000 5w40)
- Filtru ulei.

Se pare ca am un joc in caseta de directie, nici nu vreau sa ma gandesc cat e una noua :shock:
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
Cosma Adrian
Mesaje: 1108
Membru din: Sâm Noi 22, 2008 7:29 pm
Numar Inmatriculare: SJ-45-ADY
Localitate: Zalau
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Cosma Adrian » Mie Noi 25, 2009 1:01 am

Placutele de frana le-ai terminat sau pt ce au fost schimbate? Antigelul, lichidul de frana? Si astea trebuiau schimbate?
C4 berlina, 1,6i ,16v (110cp),gri iceland

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Mie Noi 25, 2009 10:44 am

Placutele de frana le-am schimbat pentru ca se cunostea ca masina nu mai franeaza multumitor.
As fi vrut sa pun macar pe fata discuri perofrate + placute de firma gen Ferodo dar no money :(
Lichidul de frana l-am schimbat pentru ca in manual scrie ca se schimba la 2 ani iar antigelul pentru ca de-a lungul timpului am mai completat cu apa distilata si am zis sa il schimb si pe asta pe tot.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de mituc » Joi Noi 26, 2009 7:13 am

Deese scrie:Se pare ca am un joc in caseta de directie, nici nu vreau sa ma gandesc cat e una noua :shock:
Poate e doar un capat de bara sau vreo bieleta, problemele clasice.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Aiurica » Joi Noi 26, 2009 9:32 am

si eu am avut joc si zgomot si era de la bieleta.....
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Joi Noi 26, 2009 10:09 am

Bieletele le-am schimbat in iunie, atunci chiar troncanea la gropi.
Cand o sa ajung pe la Promotor RMV o sa le cer si lor parerea, operatiunile de mai sus le-am facut la ATS.
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Avatar utilizator
mituc
Mesaje: 9131
Membru din: Sâm Feb 10, 2007 6:18 pm
Marca si model masina: Mazda 3 MPS BK
Localitate: Iasi
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de mituc » Joi Noi 26, 2009 10:16 am

iei 4-5 gropi sanatoase si le faci cum erau.
Rablamentul atomic C4 1.6i 110CP 5p (ex)

Visul meu cel mai umed sa e merg cu un kaiac cu visle de titan pe o mare de capete de prosti.
All I wanna do... is have some fucked! And I've got a feeling... that I'm not the only one!

Avatar utilizator
Aiurica
Supermoderator
Mesaje: 11247
Membru din: Joi Aug 30, 2007 10:54 am
Marca si model masina: C4 2.0 VTS by Loeb
Numar Inmatriculare: B 32 WRC
Contact:

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Aiurica » Joi Noi 26, 2009 10:22 am

la mine a fost deajund o trecere de la un asfalt la un altul( ridicaturile alea) pe la vreo 160 km/h......
By Loeb no.1882 2.0 16 VVT-VTS 180 hp
By Aiurica 1.6 16v 110 hp -Sold

Avatar utilizator
Deese
Omul cu plasticele
Mesaje: 6711
Membru din: Joi Aug 02, 2007 12:27 pm
Numar Inmatriculare: B22DSM
Localitate: Bucuresti

Re: Jurnal de bord Deese B22DSM

Mesaj de Deese » Joi Noi 26, 2009 4:01 pm

Ar fi bine sa fie doar bieletele si nu caseta de directie, le-as schimba cu ceva mai bun, nu cu cele stock si ar fi mult mai ieftin (o caseta de directie e undeva pe la 3.000 lei)
In iunie masina troncanea la gropi si am dus-o la ATS unde s-au schimbat bieletele (nu mai stiu daca cele de directie sau cele antiruliu). Acum nu am nici o garantie ca au fost schimbate cu unele noi-noute dar oricum, dupa ce am scos-o din service masina nu mai facea asa.

Acum, de ceva vreme, cand masina sta cu motorul oprit si invart usor de volan (fie ca dreapta fie ca stanga) se aude de undeva un scartait.
Iar in mers, pe drum drept cand fac 8-uri usoare din volan simt unele vibratii in volan.
Dar la gropi nu troncane.
La urmatoarea intalnire sa va suiti in ea si sa mergeti cu ea si sa va dati si voi cu parerea.

In afara de asta, masina avea un zgomot mai pronuntat al motorului la acceleratii care s-a remediat de cand am schimbat uleiul (cu cel vechi aveam cam 16.000 km, cam mult, stiu)
Si franele sunt din nou bune, asa cum le stiam :ya
C4 Cactus 2017 Baltic Blue 1.2 puretech 110cv
C4 Hatchback 2007 Noir Obsidien 1.6i 110cv
Sandero Stepway 2017 Rouge de Feu 0,9 TCe 90cv

Scrie răspuns

Înapoi la “Jurnal de Bord”